quote:
Ik heb daar verstand van.quote:
NOEEESquote:
Ideaal tienervoedselquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:27 schreef Maes het volgende:
En weer terugHet wordt zelf pizza maken vanavond en een maaltijdsalade voor yours truly
inclusief regenbuitje
Primairquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
NOEEESHelp ff dan. Kies ik de partitie als local, active of primair?
Wij eten sla met nog iets. En gebakken aardappelen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ideaal tienervoedsel![]()
Meneer I. mag straks kiezen; of stoofpeertjes met gehaktbal of een overheerlijke shake![]()
En wat ie vandaag niet kiest krijgt ie morgen![]()
Ik word er hoerig vanquote:Balen van je leppert Qut
Geen idee, maar ik zie hier regelmatig eea in huis voorbij komen op dat gebiedquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zie hier regelmatig eea in huis voorbij komen op dat gebied
Lig zequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga nog een uurtje plat totdat den egchtgenooth weer thuis is
Noem je mij nu dik?quote:
Ben je dan frips en fruitig en uitgerust.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga nog een uurtje plat totdat den egchtgenooth weer thuis is
Ja, lul er maar overheen. Ik vraag jou als expert nerd om hulpquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Noem je mij nu dik?![]()
Ik wilde bloemkool eten vanaaf maar ik denk dat het ook sla wordt.
Je noemt me dik. En nerd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, lul er maar overheen. Ik vraag jou als expert nerd om hulpHelp je mede SC'er eens
Kruip effe bij Ing erin.quote:
Zal ik even een slaapliedje zingen of is dat niet nodigquote:
Jaquote:
+1quote:
Gewoon een LogicalVolume aanmaken met daarin een aantal primaire ext3 of ext4, en een swapje.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:12 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Postcodeloterijprijs van 450 euro op mijn postcode!
![]()
Ik heb 2 loten.![]()
![]()
![]()
![]()
Buurvrouw belde net, dus meteen gechecked en het staat al op mijn rekening.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Buh Paultje was door iets heen gereden.
Na onderzoek bleek het kattenpis te zijn![]()
quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:12 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb 2 loten.![]()
![]()
![]()
![]()
Jeeeeejquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:12 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb 2 loten.![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker zo na je dure bekeuring en ferkaaaansiequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:14 schreef Cat22 het volgende:
Toen buurvrouw belde dacht ik dat het om de ijsprijs ging. Maar nee, het was ietsje meer, zei ze.En ik meteen twijfelen of ik nog wel lid was en hoeveel loten ik nu eigenlijk had.
He meid, heb jij datquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:16 schreef Qwea het volgende:
Dus Acronis roept "the image was succesfully restored" om het vervolgens niet te doen en te janken om de w7 disk met repair
Dat is gemeenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:16 schreef Qwea het volgende:
Dus Acronis roept "the image was succesfully restored" om het vervolgens niet te doen en te janken om de w7 disk met repair
Ik had een bosje bloemen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:14 schreef Cat22 het volgende:
Toen buurvrouw belde dacht ik dat het om de ijsprijs ging. Maar nee, het was ietsje meer, zei ze.En ik meteen twijfelen of ik nog wel lid was en hoeveel loten ik nu eigenlijk had.
Ik had godverdomme helemaal niks.quote:
Jij hebt een niet werkende laptop, die heb ik dan weer nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had godverdomme helemaal niks.
Ik doe trouwens ook niet mee
Ooh, zullen we ruilen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Jij hebt een niet werkende laptop, die heb ik dan weer niet
Ik weet dat jij hem hebt! Ik heb het idee van jou gejatquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:27 schreef Rewimo het volgende:
Cat
Oognip, die heb ik hier ook, maar nog niet geprobeerd. Kan ik straks weleens doen met de mannen
Ook al met getrouwde mannen? Jezusquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:32 schreef Ynske het volgende:
Rumor has it i'm the one she's leaving you for..
Ik vind het een leuk nummerquote:
Ook leuk.quote:
Niet gelijk zo stressen, neem een kopje theequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:36 schreef Qwea het volgende:
Ik ben toe aan meer bierIk kan er zo gestresst van worden van zo'n kut laptop
Bekeuring is in verwerking en kost me hopelijk niks en nog geen 9000 euro kan mijn vakantie-ervaring goedmaken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker zo na je dure bekeuring en ferkaaaansie
900 even.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:37 schreef Barbaaf het volgende:
Cat, 450 euro, dat is echt fantastisch
Q, is die partitie wel active?
Koop wat leuks voor jezelf en de rest op de spaarrekening.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Tis dezelfde als waar het ook al op stond.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:37 schreef Barbaaf het volgende:
Cat, 450 euro, dat is echt fantastisch
Q, is die partitie wel active?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Koop wat leuks voor jezelf en de rest op de spaarrekening.Ik zou alles op de spaarrek gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik waarschijnlijk ookquote:
Hier komt het water met bakken uit de hemel en m'n neus zit weer helemaal dicht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:43 schreef Qwea het volgende:
Pff, rookmelders die afgaan, bier wat omflikkerd. Gaat weer lekker hier.
Echt??quote:
Ik hou niet van geld uitgevenquote:
Ik ook nietquote:
Blijf bij mij in de buurt ik leer het je welquote:
Zwoel? Ook hees?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier komt het water met bakken uit de hemel en m'n neus zit weer helemaal dicht.
Ik klink wel zwoel ende zo, dat dan weer wel
Whahahahaaaa, hier nog zo eentjequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik heb de irritante neiging ook om belachelijk veel geld naar mijn spaarrek te trappen en aan het end van de maand te janken dat ik niet uitkom. En weigeren terug te boeken
JA SORRYquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zei nog zo; kijk dan ff of ie wel op een active partitie is geinstalled.
Maar niet luisteren he
En bij geringe inspanning hijg ik er gratiesch en voor niets bijquote:
Jouw geld uitgeven gaat me prima lukken heurquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:46 schreef Maes het volgende:
[..]
Blijf bij mij in de buurt ik leer het je wel
OMG ik dacht dat ik de enige wasquote:
Ik waarschijnlijk ook.quote:
OMG. Dat is erg!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMG ik dacht dat ik de enige wasMike wordt er gestoord van
Altijd hetzelfde... Geld gestort -> Spaarrek - de boodschappen, zorg, foon en andere shit. En dan hou ik IETS achter de hand. Maar dan komt er bv Baloe tussendoor met de DA en dan is het mis
Ik pas me dan gewoon aan op hetgeen er nog opstaat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMG ik dacht dat ik de enige wasMike wordt er gestoord van
Altijd hetzelfde... Geld gestort -> Spaarrek - de boodschappen, zorg, foon en andere shit. En dan hou ik IETS achter de hand. Maar dan komt er bv Baloe tussendoor met de DA en dan is het mis
Ik WEIGER echt om terug te boeken. Echt erg is dat hoor. Ja of het moet echt zo erg zijn dat Baloe bv een operatie moet ofzo... maar ik heb wel eens gehad dan moest ik het met een tientje per week doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
OMG. Dat is erg!![]()
![]()
![]()
Verstandig, maar wel erg.![]()
Ik boek soms te enthousiast naar mijn spaarrekening, maar dan sluis ik het geld net zo hard weer terug als er opeens een extra stukje maand blijkt te zijn.
Geen speedboot?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook.Als ik iets wil kopen dan koop ik het (al moet de speedboot en de villa in Frankrijk nog even wachten
), maar als ik niks nodig heb dan ga ik geen geld uitgeven omdat het kan.
Als ik zin heb ga ik binnenkort wel wat serieuzer sjoppen voor een nieuwe bank. Wilde ik toch al en dat is dan wel leuk om het geld daar concreet aan uit te geven.
OMG wij zijn hetzelfdequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik pas me dan gewoon aan op hetgeen er nog opstaat.
"Zo, nog 20 euro om te tanken en dan kan ik deze week nog op en neer werk en daarna ist weer salarisdag!"
En dan bedenkt meneer I. dat het wel leuk is om in het weekend ff weg te gaan, om vervolgens te zeuren dat ik niet tot het oranje lampje door moet rijden
En bereken jij dan ook hoeveel er over bijv. 4 maanden op je spaarrekening zou kunnen staan en word je daar dan ook blij van?quote:
't is de 15equote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:58 schreef Ynske het volgende:
Zo, alleen nog dweilen, douchen, optutten, en laat t weekend maar komen
aaaaaarch, jij hebt nog geen updates gehad he of wel?quote:
Nee, ben je erger dan ik of minder ergquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaaaaarch, jij hebt nog geen updates gehad he of wel?
Jaaaaaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En bereken jij dan ook hoeveel er over bijv. 4 maanden op je spaarrekening zou kunnen staan en word je daar dan ook blij van?
Aah joh, je hebt 900 euro dus sushi.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:56 schreef Cat22 het volgende:
Zo, ik moest eigenlijk maar eens gaan koken. Of zo. Of zal ik sushi halen?
Drie keer raden wat ik aan het doen ben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aah joh, je hebt 900 euro dus sushi.
Ooh nee, wacht. Ik zou koken want die 900 ging naar mijn spaarrek
geen idee, schijf staat vooraan in bootsequence? Bootdelay oid ingesteld? Met w7moet je sowieso niet bij me aankomenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:57 schreef Qwea het volgende:
Hey Baaf? Hij draait weer, enige is dat het uitzetten tyfus traag gaat. Hij doet er best ff over om hem te booten of geheel uit te gooien. Tips? Ik heb sowieso het idee dat ik iets snelheidsverlies heb.
Jup, Nope en oohquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
geen idee, schijf staat vooraan in bootsequence? Bootdelay oid ingesteld? Met w7moet je sowieso niet bij me aankomen
Nope, nog niet gebeld.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik was een beetje flauw van die sla, dus ik dacht bak ff een hamburgertje, met een pitabroodje uit de broodrooster, en dan die salade.
Hmmmmmm was lekker, kwam er alleen meteen nadat ik de laatste hap doorslikte zo weer uit, met een grote boog, terug op het bord.
Dat lust ik nooit meer denk ik
Qut, had je nog naar de post gebeld????
Oeh vertelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou laat mij dan maar ff kotsen af en toe hoor!
Willen jullie lachen?
Zal ik vertellen wat Sjon allemaal uitspookte op onze meest recente wandeling?
Wat is er bah?quote:
Ja vertelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou laat mij dan maar ff kotsen af en toe hoor!
Willen jullie lachen?
Zal ik vertellen wat Sjon allemaal uitspookte op onze meest recente wandeling?
Een gekleurde of een witte gips?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja vertel![]()
We zijn vanmiddag weer naar het ziekenhuis geweest en ze hebben een mijn man een gipsspalk gegeven die hij moet dragen tot hij geopereerd wordt.
Oh dat is minderquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja vertel![]()
We zijn vanmiddag weer naar het ziekenhuis geweest en ze hebben een mijn man een gipsspalk gegeven die hij moet dragen tot hij geopereerd wordt.
Foei Sjon tochquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik ging daarnet een blokje om met het gezelschap.
Eerst sprong ie 3 keer de weg op, omdat ie dacht dat HIJ mocht kiezen waar we zouden oversteken. Vierde keer kreeg ie een tik ( normale correcties haalden duidelijk geen zak uit ) , gillen, brullen, krijsen, echt, alsof ie dood ging zowat![]()
Even later stond ie ineens weer te krijsen als een speenvarken, had ie op wonderbaarlijke wijze zn kuif helemaal vastgeknoopt aan Chico zn halsband. Hoe is me echt een volslagen raadsel![]()
Ik stond echt te kijken van wat is dit nou weer??????????
Toen zat de riem ff niet goed, achter zn pootje of zo, weer moord en brand schreeuwen.
En als toetje binnen zeiken natuurlijk.
Vuile rat![]()
Lang geleden trouwens, dat ie wat binnen gedaan heeft.
Meneer is duidelijk uit zn hum en overprikkeld of zo, vanwege gebrek aan kilometers.
Dat wordt nog lachen deze winter.
Een blauwe, hij wilde geen rose, flauw hequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
Een gekleurde of een witte gips?
Beterschap voor je man
Sjon moet op de loopbandquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik ging daarnet een blokje om met het gezelschap.
Eerst sprong ie 3 keer de weg op, omdat ie dacht dat HIJ mocht kiezen waar we zouden oversteken. Vierde keer kreeg ie een tik ( normale correcties haalden duidelijk geen zak uit ) , gillen, brullen, krijsen, echt, alsof ie dood ging zowat![]()
Even later stond ie ineens weer te krijsen als een speenvarken, had ie op wonderbaarlijke wijze zn kuif helemaal vastgeknoopt aan Chico zn halsband. Hoe is me echt een volslagen raadsel![]()
Ik stond echt te kijken van wat is dit nou weer??????????
Toen zat de riem ff niet goed, achter zn pootje of zo, weer moord en brand schreeuwen.
En als toetje binnen zeiken natuurlijk.
Vuile rat![]()
Lang geleden trouwens, dat ie wat binnen gedaan heeft.
Meneer is duidelijk uit zn hum en overprikkeld of zo, vanwege gebrek aan kilometers.
Dat wordt nog lachen deze winter.
Da's flauwquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Een blauwe, hij wilde geen rose, flauw he
Invasie van onze geliefde bloedzuigende springerige vriendjesquote:
En dat ook wel een beetje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:48 schreef sararaats het volgende:
Het is schijtweer
Daar gaat m'n dagtrip
Hij is al 2x eerder geopereerd aan die voet en heeft toen een bacteriele infectie erin gekregen, waardoor nu de botten niet meer aan elkaar groeien en de schroeven telkens afbreken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:58 schreef Maes het volgende:
[..]
Oh dat is minderIk heb gemist waarom hij geopereerd moet worden
Getver wat een narigheid. Ik hoop dat het wat wordt met de plaat. Hoe lang nog tot de operatie?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Hij is al 2x eerder geopereerd aan die voet en heeft toen een bacteriele infectie erin gekregen, waardoor nu de botten niet meer aan elkaar groeien en de schroeven telkens afbreken.
Nu gaan ze het nog 1 keer proberen met een plaat erin en als dat niets wordt is het einde oefening dan kunnen ze eigenlijk niets meer voor hem doen.
Hij loopt dus al heel lang met een gebroken voet en slikt daarom zware pijnstillers , wat eigenlijk niet goed voor zijn nieren is.
Ik denk een week of 6 tot 8, bij orthopedie hebben ze een wachtlijst en ze moeten een of ander botgroeispul uit Ierland bestellen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Getver wat een narigheid. Ik hoop dat het wat wordt met de plaat. Hoe lang nog tot de operatie?
Goodbyequote:
Oh, men, da's heftigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Hij is al 2x eerder geopereerd aan die voet en heeft toen een bacteriele infectie erin gekregen, waardoor nu de botten niet meer aan elkaar groeien en de schroeven telkens afbreken.
Nu gaan ze het nog 1 keer proberen met een plaat erin en als dat niets wordt is het einde oefening dan kunnen ze eigenlijk niets meer voor hem doen.
Hij loopt dus al heel lang met een gebroken voet en slikt daarom zware pijnstillers , wat eigenlijk niet goed voor zijn nieren is.
Maesje!quote:
Dat is nog best langquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik denk een week of 6 tot 8, bij orthopedie hebben ze een wachtlijst en ze moeten een of ander botgroeispul uit Ierland bestellen.
Neequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maesje!Ben je zonder man vanavond?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:15 schreef indaha het volgende:
Jahet geeft wat steun en hij beweegt vanzelf minder, maar aangezien hij ook net 4 dagen met roken is gestopt gaat het wat minder met zijn humeur
Handig hè, zo'n laptopquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:15 schreef Maes het volgende:
[..]
NeeIk heb de laptop weer eens van stal gehaald.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:17 schreef Maes het volgende:
[..]![]()
Wat een held en jij ook
![]()
Meneer Maes en ik zijn bijna 4 jaar geleden tegelijk gestopt, het is een wonder dat we nog bijelkaar zijn
Ik ben al 13 jaar gestopt na een flinke griep en mijn man heeft nu pleisters en het gaat best goed, hij eet wel gelijk meerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:17 schreef Maes het volgende:
[..]![]()
Wat een held en jij ook
![]()
Meneer Maes en ik zijn bijna 4 jaar geleden tegelijk gestopt, het is een wonder dat we nog bijelkaar zijn
Voel je nu wel weer beter ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:21 schreef tombolafan het volgende:
Hoi allen
Pffff, katten hebben een suikerzakje vermoord op de bank/mn bankdeken
En ik moet die afwas ook nog doenvoor Indaha
Ja, halverwege de dag ging het steeds beterquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:25 schreef indaha het volgende:
[..]
Voel je nu wel weer beter ?
Die afwas zou ik lekker buiten in de regen zetten
Balen zegquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:56 schreef indaha het volgende:
NEDERLANDS ELFTAL JONGUH, landverraaierquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:32 schreef tombolafan het volgende:
Zal ik Law and Order kijken of National Treasure
En daar heb je geen foto van gemaakt??quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:34 schreef Hitomi het volgende:
Dexter kwam net uit het toilet gelopen met een pakje met maandverbandjes in zijn bek
Ga es verhuizen ofzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NEDERLANDS ELFTAL JONGUH, landverraaier
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:34 schreef Hitomi het volgende:
Dexter kwam net uit het toilet gelopen met een pakje met maandverbandjes in zijn bek
Ik wilde wel, maar hij had 'm toen al losgelatenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:36 schreef Maes het volgende:
[..]
En daar heb je geen foto van gemaakt??
heb je nog ge-ingd Ing??quote:
Jammerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:37 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Ik wilde wel, maar hij had 'm toen al losgelaten
Sjon is een kleine viezerikquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:44 schreef oh-oh het volgende:
Had Dexter ze niet opgegeten?
Schone verbandjes?
Faaldexter, dat kan Sjontampon beter
Over een week of 6 tot 8 denk ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Balen zegEn wanneer is de operatie dan?
Beterschapquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:38 schreef ElisaB het volgende:
indahaDat is balen zeg
Zou duimen helpen? Ik doe het voor de zekerheid
Ik heb oorpijn. Dat is best bijzonder, want ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit eerder gehad heb
Mijn Luna wil ook altijd aan bepaald maandverband zitten: libresse string, de gewone moet ze nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:49 schreef Hitomi het volgende:
Was gewoon zo'n kubus-verpakking met iets van 14 verbandjes ofzo, ongeopend..
Kan zijn dat ie ze graag wilde hebben omdat ze in een kast hebben gestaan waar ook een zak TomPoes in heeft gestaan, geopend. Een hele tijd. Dat hadden we gehaald als brokjes toen ze hun darmproblemen kregen, maar daarna eigenlijk een beetje vergeten zijn weg te gooien (gebruiken het betreffende kastje ook amper).
Ze proberen ook de hele tijd de grote printerdoos kapot te krijgen omdat daar nu o.a. die zak voer in staat (en wat andere dingen die wegmoeten).
Owjaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NEDERLANDS ELFTAL JONGUH, landverraaier
Ik wil ook ingenquote:
Wat een gekke katten hebben juliequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijn Luna wil ook altijd aan bepaald maandverband zitten: libresse string, de gewone moet ze niet
Da's toevallig, mijn monster was net met een keukenrol bezig:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:03 schreef tombolafan het volgende:
Mijn katten zijn gewoon NU bezig met het slachten van een wcrol
* van bank af rolt *
Je zou weinig gemist hebbenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OwjaZou nog bijna heen gegaan zijn maar toch maar niet omdat Rotterdam
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 08:42 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Mijn dag is goed begonnen met een knuffelsessie met twee kittens tegelijk
Neequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:09 schreef Rewimo het volgende:
Oei, het wil nog niet erg met de dames hè?
Ben jij ook al zo aan het sukkelen met je opvangertjes?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Neehet is ook best frustrerend, want sinds Lynn overdag uit de bench loopt eet ze geen vlees meer terwijl ze dat eerst wel veel at. Nu geef ik het vlees in de bench maar ook dat eet ze niet. Ze eet wel brokjes maar blijkbaar niet genoeg.
Lana is al 100 gram afgevallen in 2 dagen
Ach jeetje heeft het gastgezin afgezegd? Wat jammer zeg! Gisteren was ze nog zo enthousiast... Hopelijk wordt er een nieuw goed gastgezin gevonden voor de dames.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo aan het sukkelen met je opvangertjes?![]()
Hier gaat het ook niet lekker: de dames eten echt niet zelf en komen dus niet hard bij. En het heertje wil ook niet echt groeien, ook al eet hij zelf. De cooördinator denkt aan niesziekte.
En dan is er nog gedoe met het nieuwe gastgezin die mijn kittens zou overnemen. Die heeft opeens de bibbers in de benen gekregen en heeft afgezegd.Moeten ze op stel en sprong een nieuw gezin zoeken en kan ik waarschijnlijk op en neer naar Eindhoven.
En vandaag Manolo vertrekdag.Wat helemaal prima en haske leuk voor hem is (en voor mijn planten
) maar ik ga hem wel helemaal platknuffelen vandaag.
De eerste dagen zeker. Maar daarna neemt het leven weer zijn gewone gangetje. En wie weet komen er nieuwe redcats ter afleiding.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:48 schreef Rewimo het volgende:
Hè Cat, jou zit het ook niet meeWel fijn dat Manolo een huisje heeft, maar je zult hem best missen!
Wat een naar bericht van je oomquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:55 schreef Cat22 het volgende:
En inmiddels lees ik een mail over mijn oom. Die is 2 maanden geleden geopereerd en ligt nog steeds aan de beademing door allerlei complicaties. Aangezien hij geopereerd werd aan een tumor is het eerst de vraag of hij de complicaties te boven komt. En daarna de vraag of er niet teveel tijd overheen is gegaan voor ze met de nabehandeling konden beginnen.![]()
Echt dramatisch: al 60 dagen aan de beademing, waarvan zeker een maand bij bewustzijn. Slangetjes overal in je lijf, niet kunnen praten en zelfs voor de kleinste dingen van een ander afhankelijk zijn. Hij houdt de moed er nog steeds in, zo knap!
Thanks.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:05 schreef ElisaB het volgende:
Nou moe Cat, geen vrolijke dag voor jou
Dikke
Nou dan vind ik het nog ongepast om binnen te komen jompelen :^quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:14 schreef Cat22 het volgende:
Je had het niet aan hoeven te passen hoor muizel.Dit speelt al 2 maanden, alleen was het verslag via mail dit keer gedetailleerder dan voorheen. Omdat hij deze week een heel moeilijke week heeft gehad. En dat kwam hier effe lekker bovenop de andere
dingetjes van dit weekend.
Het zet de boel wel weer even prettig in perspectief!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:07 schreef Cat22 het volgende:
Thanks.![]()
Op zich is het wel een goede tegenhanger voor die prijs die ik gewonnen heb. Geld is wat dat betreft gewoon niks waard.
Komt wel weer goed, die kittens vinden wel een plekje waar ze betere zorg kunnen krijgen dan ik ze kan geven, over een paar dagen ben ik gedeManolood en blijf ik duimen voor mijn oom.
Wordt ie hard vanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:22 schreef Rewimo het volgende:
Het is 10 graden buiten en mijn kind trekt een korte broek en een T-shirt aan
Pesies.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Gedsie Cat, zo'n alles tegelijk kut-weekend dus![]()
Vanavond feestje toch? Hopelijk wordege doar weer een bietje vrolijck van
Dat was het woord wat ik zocht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zet de boel wel weer even prettig in perspectief!
Niet (misplaatst) opbeurend bedoeld, maar dat doet serieuze ellende wel altijd voor me. Ineens weet je weer waar het ook al weer allemaal echt om draait. En daar wordt het leven dan uiteindelijk toch beter van.quote:
Helemaal met je eens. Het is soms heerlijk om te zwelgen in kleine drama's en dat mag ook, zolang je je maar realiseert dat het vaak 'nergens' over gaat en dat er veel ergere dingen zijn die een mens kan meemaken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet (misplaatst) opbeurend bedoeld, maar dat doet serieuze ellende wel altijd voor me. Ineens weet je weer waar het ook al weer allemaal echt om draait. En daar wordt het leven dan uiteindelijk toch beter van.
Ze zijn gewoon behulpzaam.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:51 schreef Hitomi het volgende:
Volgens mij hebben mijn katten een hersenbeschadiging..
Waar Dexter gisteren met een pakje maandverband als prooi aan kwam lopen, is DeeDee nu de ragebol aan het wassen..
Dat de film (Fright Night) erg grappig wasquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil verdorie weten wat Muis te jubelen heeft
En hoe Biets tweede les was!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:51 schreef Hitomi het volgende:
Volgens mij hebben mijn katten een hersenbeschadiging..
Waar Dexter gisteren met een pakje maandverband als prooi aan kwam lopen, is DeeDee nu de ragebol aan het wassen..
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:22 schreef oh-oh het volgende:
Nee als zij dr een hekel aan hadden had ik dr geen last van he
Mijn medecursisten en leraar zijn heel leuk, dus dat scheelt echt een slok op een borrelquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:24 schreef oh-oh het volgende:
Boh wat lijkt me dat toch afgrijselijk afschuwelijk stom, zo een hondencursus
![]()
Sterkte Greys!
Ondankbaar nestquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:25 schreef oh-oh het volgende:
Als je piepende ezels nodig hebt voor je hondentraining dan hoor ik het graag van je Greys
Watjes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn medecursisten en leraar zijn heel leuk, dus dat scheelt echt een slok op een borrel
Al waren beide bulls er niet, mooiweerhonden zeker![]()
Nou idd!quote:
Thanks!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:26 schreef Greys het volgende:
Ondertussen aan het teruglezen: sterkte Cat!
Stoere honden met misschien minder stoere baasjes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou idd!Alle Fifi's waren er, alle stoere honden (serieus
) waren er niet.
Dat is in elk geval een zorg minderquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Ik verwacht de baasjes van Manolo binnen nu en een uurtje, dan is fase 1 van mijn weekend afgerond.
En er is een nieuw gastgezin gevonden voor de toetjes, dus die komen ook goed terecht.
Ja nou! (quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stoere honden met misschien minder stoere baasjes.![]()
Kan Bietje ze volgende week mooi impressen met zijn versgeleerde skillzzzz.
Oh nee hoor, ik hoor dat ook heel goed, Percy heeft er ook eenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:36 schreef oh-oh het volgende:
Geloof me, die ezeltjes, zoiets krijg je alleen maar kado van iemand met niet hele goeie oren
Oh-oh moet gewoon niet piepenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik hoor dat ook heel goed, Percy heeft er ook een
Ik vind irritante piepspeeltjes gewoon geweldig
Badum tshquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh-oh moet gewoon niet piepen![]()
Want dat doen die dingen al genoeg![]()
Had het nog niet gezien, ik zie haar nu hollen met groene vloeistoffenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Ow Greys, als je het nog niet gezien hebt moet je nu ff Ned 1 op zetten, Fort Boyard van Maandag, Sylvia was zo geniaal op t eind
Oe, dat zou ik niet doen hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:56 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net Lana op haar rug gedwangvoerd en dat ging niet helemaal goedZe verslikte zich heel naar
maar ja het is de enige manier waarop ik er wat in krijg
Nee dat ben ik dan zeker niet. Ik spuit maar weinig elke keer, maar dit keer was het per ongeluk iets meer. Je hebt helemaal gelijk dat ik dit beter niet kan doen, maar een andere manier waarop het redelijk te doen is heb ik niet gevondenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Dat is wel echt linke soep, want als ze eten in dr longen krijgt en al zwak is ben je echt niet blij...
Godallemachtig, wat een doosquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt zo gelachen maandag ja, met dat einde
Bedank Non maar, die smst me net dat KV op tv is
Ik spuit het voor in haar bekkie en dat gaat tot nu toe goed, tenzij ik te veel spuit zoals netquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oe, dat zou ik niet doen hoorZe moet wel kunnen slikken
Just my 2 cents: het is heel angstig om op je rug te moeten eten, want je anatomie is er niet op gebouwd. Dus ze zal steeds paniekeriger worden ben ik bang. Goed in een handdoek wikkelen, zelf op de grond gaan zitten en dan met haar rug tegen jouw buik. Dat was de manier waarop wij het bij de DA altijd moesten doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:00 schreef Oognip het volgende:
Nee dat ben ik dan zeker niet. Ik spuit maar weinig elke keer, maar dit keer was het per ongeluk iets meer. Je hebt helemaal gelijk dat ik dit beter niet kan doen, maar een andere manier waarop het redelijk te doen is heb ik niet gevonden
Dat is dus de manier waarop ik het ook altijd doe, maar dat lukt nu niet meer. Ze wordt nu al een week gedwangvoerd en is het nu wel zat. Maar ik ga het idd niet meer op haar rug doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Just my 2 cents: het is heel angstig om op je rug te moeten eten, want je anatomie is er niet op gebouwd. Dus ze zal steeds paniekeriger worden ben ik bang. Goed in een handdoek wikkelen, zelf op de grond gaan zitten en dan met haar rug tegen jouw buik. Dat was de manier waarop wij het bij de DA altijd moesten doen.
Nou nee, niet echt (quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Dappere Greys![]()
Kon je niet eens ff lekker uitslapen op je welverdiende zaterdag?
Is juist eerlijk dat je dat gewoon toegeeft, dan kunnen anderen met je meedenken (of je in dit geval op je duvel gevenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:09 schreef Oognip het volgende:
Ik schaam me echt dood dat ik het zo gedaan heb, ik zou toch wel beter moeten weten zou je denken... En dat weet ik ook wel, maar toch
We zullen zien hoe jij het doet als je al een week om de 3 uur aan het dwangvoeren bentquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:17 schreef oh-oh het volgende:
Echt Oognip, tis weer een typisch gevalletje hoor. Maja dat mag ik niet zeggen natuurlijk...
Greys, was dat een hilarisch moment of wat?
Ja nou, weet je; je wordt er moedeloos van en gaat van alles bedenken en proberen. Het belangrijkste is dat je zelf rustig en vol vertrouwen blijft. Dan heeft poes ook het meeste rust en is de hans op succes wat groter.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:09 schreef Oognip het volgende:
Ik schaam me echt dood dat ik het zo gedaan heb, ik zou toch wel beter moeten weten zou je denken... En dat weet ik ook wel, maar toch
Ik ben al een week aan het dwangvoeren en het helpt niks, het beestje komt niet aan en valt alleen maar verder af. Ze gaat steeds meer tegenstribbelen en daar word ik op een gegeven moment moedeloos van en probeer ik maar andere manieren om toch wat eten naar binnen te krijgen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou ik heb vaak zat wekenlang elke 2 uur piepkleine pups gevoed en zo.
Maar nog nooit op hun rug.
Over de keren dat ik Frits gedwangvoerd heb in zijn tienjarig bestaan zal ik het ook maar niet hebben.
Please zeg
Ja hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:39 schreef Greys het volgende:
Ik zou gewoon die tip van Elies gaan proberenEn anders vragen of ze het even op een videootje voor kan doen
Dat werkte bij het kat-in-draagmand-krijgen dilemma van een ander laatst ook!
Ben blij dat ik het weet! Heb je ook foto's gemaakt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:39 schreef Greys het volgende:
Smiley overload
Ik ga ff plassen.
Mocht het iemand interesseren
Tuurlijk mag er wel wat negatiefs over gezegd worden, maar ik heb meer aan tips op dit momentquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:39 schreef Greys het volgende:
Oognip, je zegt zelf letterlijk dat je je dood schaamt, maar als een ander er dan iets 'negatiefs' over zegt mag het nietEn op de positievere reacties ga je niet in, je pikt alleen die ene die jou niet aan staat.
Zoals ik net al zei, het is juist eerlijk van je en te prijzen dat je het gewoon toegeeft hier dat je dat niet goed hebt aangepakt en gewoon eerlijk zegt dat je je er dood over schaamtAlleen dan moet je niet verwachten dat daarna iedereen roept dat het juist prima is wat je deed
Als je het zelf al niet prima vond. Toch?
Ik doe ook zo vaak dingen fout. Terwijl ik de beste bedoelingen heb. Ook met Biet, dat was al wel duidelijk hier lately. En ik word er ook wel eens moedeloos van, maar nu zoek ik gewoon steeds nieuwe oplossingen (bv alle tijdschriften en boeken onder de tafel vandaan gehaald, zodat ze die ook niet meer kan versnipperen).
Ik zou gewoon die tip van Elies gaan proberenEn anders vragen of ze het even op een videootje voor kan doen
Dat werkte bij het kat-in-draagmand-krijgen dilemma van een ander laatst ook!
Of gewoon van de bril af glijden, net als kleine kindjes zo lekker doenquote:
Ja en dan helemaal ingebakerd zeg maar in de handdoekquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Tuurlijk mag er wel wat negatiefs over gezegd worden, maar ik heb meer aan tips op dit momentIk weet wel dat het niet handig is wat ik deed.
En die tip van Elies ga ik inderdaad uitvoeren met een handdoek.
Ja!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:48 schreef Rewimo het volgende:
Gewoon flink veel handdoek, dan heb je een hendig sjieke bol om tussen je benen te klemmen
Zo ga ik het doen over een uurquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en dan helemaal ingebakerd zeg maar in de handdoekOp je knieën op de grond zitten, handdoek bundeltje voor je, met de kittenkont tussen je benen geklemd, kittenkont richting je kruis zeg maar, even plastisch uitgedrukt
Oorpijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:59 schreef ElisaB het volgende:
Zoenen is voor mij een hele opgave op het moment, want ik ga haast dood van de oorpijn. Dus
Het is mijn buitenoor en niet mijn middenoor. Denk ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Oorpijn![]()
Probeer es gewone neusspray (otrivin).
Als er vocht achter je trommelvlies zit, gaat het daarmee weer weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |