Sjon is een kleine viezerikquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:44 schreef oh-oh het volgende:
Had Dexter ze niet opgegeten?
Schone verbandjes?
Faaldexter, dat kan Sjontampon beter
Over een week of 6 tot 8 denk ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Balen zegEn wanneer is de operatie dan?
Beterschapquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:38 schreef ElisaB het volgende:
indahaDat is balen zeg
Zou duimen helpen? Ik doe het voor de zekerheid
Ik heb oorpijn. Dat is best bijzonder, want ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit eerder gehad heb
Mijn Luna wil ook altijd aan bepaald maandverband zitten: libresse string, de gewone moet ze nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:49 schreef Hitomi het volgende:
Was gewoon zo'n kubus-verpakking met iets van 14 verbandjes ofzo, ongeopend..
Kan zijn dat ie ze graag wilde hebben omdat ze in een kast hebben gestaan waar ook een zak TomPoes in heeft gestaan, geopend. Een hele tijd. Dat hadden we gehaald als brokjes toen ze hun darmproblemen kregen, maar daarna eigenlijk een beetje vergeten zijn weg te gooien (gebruiken het betreffende kastje ook amper).
Ze proberen ook de hele tijd de grote printerdoos kapot te krijgen omdat daar nu o.a. die zak voer in staat (en wat andere dingen die wegmoeten).
Owjaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NEDERLANDS ELFTAL JONGUH, landverraaier
Ik wil ook ingenquote:
Wat een gekke katten hebben juliequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijn Luna wil ook altijd aan bepaald maandverband zitten: libresse string, de gewone moet ze niet
Da's toevallig, mijn monster was net met een keukenrol bezig:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:03 schreef tombolafan het volgende:
Mijn katten zijn gewoon NU bezig met het slachten van een wcrol
* van bank af rolt *
Je zou weinig gemist hebbenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OwjaZou nog bijna heen gegaan zijn maar toch maar niet omdat Rotterdam
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 08:42 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Mijn dag is goed begonnen met een knuffelsessie met twee kittens tegelijk
Neequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:09 schreef Rewimo het volgende:
Oei, het wil nog niet erg met de dames hè?
Ben jij ook al zo aan het sukkelen met je opvangertjes?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Neehet is ook best frustrerend, want sinds Lynn overdag uit de bench loopt eet ze geen vlees meer terwijl ze dat eerst wel veel at. Nu geef ik het vlees in de bench maar ook dat eet ze niet. Ze eet wel brokjes maar blijkbaar niet genoeg.
Lana is al 100 gram afgevallen in 2 dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |