Helemaal met je eens. Het is soms heerlijk om te zwelgen in kleine drama's en dat mag ook, zolang je je maar realiseert dat het vaak 'nergens' over gaat en dat er veel ergere dingen zijn die een mens kan meemaken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet (misplaatst) opbeurend bedoeld, maar dat doet serieuze ellende wel altijd voor me. Ineens weet je weer waar het ook al weer allemaal echt om draait. En daar wordt het leven dan uiteindelijk toch beter van.
Ze zijn gewoon behulpzaam.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:51 schreef Hitomi het volgende:
Volgens mij hebben mijn katten een hersenbeschadiging..
Waar Dexter gisteren met een pakje maandverband als prooi aan kwam lopen, is DeeDee nu de ragebol aan het wassen..
Dat de film (Fright Night) erg grappig wasquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil verdorie weten wat Muis te jubelen heeft
En hoe Biets tweede les was!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:51 schreef Hitomi het volgende:
Volgens mij hebben mijn katten een hersenbeschadiging..
Waar Dexter gisteren met een pakje maandverband als prooi aan kwam lopen, is DeeDee nu de ragebol aan het wassen..
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:22 schreef oh-oh het volgende:
Nee als zij dr een hekel aan hadden had ik dr geen last van he
Mijn medecursisten en leraar zijn heel leuk, dus dat scheelt echt een slok op een borrelquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:24 schreef oh-oh het volgende:
Boh wat lijkt me dat toch afgrijselijk afschuwelijk stom, zo een hondencursus
![]()
Sterkte Greys!
Ondankbaar nestquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:25 schreef oh-oh het volgende:
Als je piepende ezels nodig hebt voor je hondentraining dan hoor ik het graag van je Greys
Watjes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn medecursisten en leraar zijn heel leuk, dus dat scheelt echt een slok op een borrel
Al waren beide bulls er niet, mooiweerhonden zeker![]()
Nou idd!quote:
Thanks!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:26 schreef Greys het volgende:
Ondertussen aan het teruglezen: sterkte Cat!
Stoere honden met misschien minder stoere baasjes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou idd!Alle Fifi's waren er, alle stoere honden (serieus
) waren er niet.
Dat is in elk geval een zorg minderquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Ik verwacht de baasjes van Manolo binnen nu en een uurtje, dan is fase 1 van mijn weekend afgerond.
En er is een nieuw gastgezin gevonden voor de toetjes, dus die komen ook goed terecht.
Ja nou! (quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stoere honden met misschien minder stoere baasjes.![]()
Kan Bietje ze volgende week mooi impressen met zijn versgeleerde skillzzzz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |