Ach jeetje heeft het gastgezin afgezegd? Wat jammer zeg! Gisteren was ze nog zo enthousiast... Hopelijk wordt er een nieuw goed gastgezin gevonden voor de dames.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo aan het sukkelen met je opvangertjes?![]()
Hier gaat het ook niet lekker: de dames eten echt niet zelf en komen dus niet hard bij. En het heertje wil ook niet echt groeien, ook al eet hij zelf. De cooördinator denkt aan niesziekte.
En dan is er nog gedoe met het nieuwe gastgezin die mijn kittens zou overnemen. Die heeft opeens de bibbers in de benen gekregen en heeft afgezegd.Moeten ze op stel en sprong een nieuw gezin zoeken en kan ik waarschijnlijk op en neer naar Eindhoven.
En vandaag Manolo vertrekdag.Wat helemaal prima en haske leuk voor hem is (en voor mijn planten
) maar ik ga hem wel helemaal platknuffelen vandaag.
De eerste dagen zeker. Maar daarna neemt het leven weer zijn gewone gangetje. En wie weet komen er nieuwe redcats ter afleiding.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:48 schreef Rewimo het volgende:
Hè Cat, jou zit het ook niet meeWel fijn dat Manolo een huisje heeft, maar je zult hem best missen!
Wat een naar bericht van je oomquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:55 schreef Cat22 het volgende:
En inmiddels lees ik een mail over mijn oom. Die is 2 maanden geleden geopereerd en ligt nog steeds aan de beademing door allerlei complicaties. Aangezien hij geopereerd werd aan een tumor is het eerst de vraag of hij de complicaties te boven komt. En daarna de vraag of er niet teveel tijd overheen is gegaan voor ze met de nabehandeling konden beginnen.![]()
Echt dramatisch: al 60 dagen aan de beademing, waarvan zeker een maand bij bewustzijn. Slangetjes overal in je lijf, niet kunnen praten en zelfs voor de kleinste dingen van een ander afhankelijk zijn. Hij houdt de moed er nog steeds in, zo knap!
Thanks.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:05 schreef ElisaB het volgende:
Nou moe Cat, geen vrolijke dag voor jou
Dikke
Nou dan vind ik het nog ongepast om binnen te komen jompelen :^quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:14 schreef Cat22 het volgende:
Je had het niet aan hoeven te passen hoor muizel.Dit speelt al 2 maanden, alleen was het verslag via mail dit keer gedetailleerder dan voorheen. Omdat hij deze week een heel moeilijke week heeft gehad. En dat kwam hier effe lekker bovenop de andere
dingetjes van dit weekend.
Het zet de boel wel weer even prettig in perspectief!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:07 schreef Cat22 het volgende:
Thanks.![]()
Op zich is het wel een goede tegenhanger voor die prijs die ik gewonnen heb. Geld is wat dat betreft gewoon niks waard.
Komt wel weer goed, die kittens vinden wel een plekje waar ze betere zorg kunnen krijgen dan ik ze kan geven, over een paar dagen ben ik gedeManolood en blijf ik duimen voor mijn oom.
Wordt ie hard vanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:22 schreef Rewimo het volgende:
Het is 10 graden buiten en mijn kind trekt een korte broek en een T-shirt aan
Pesies.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Gedsie Cat, zo'n alles tegelijk kut-weekend dus![]()
Vanavond feestje toch? Hopelijk wordege doar weer een bietje vrolijck van
Dat was het woord wat ik zocht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zet de boel wel weer even prettig in perspectief!
Niet (misplaatst) opbeurend bedoeld, maar dat doet serieuze ellende wel altijd voor me. Ineens weet je weer waar het ook al weer allemaal echt om draait. En daar wordt het leven dan uiteindelijk toch beter van.quote:
Helemaal met je eens. Het is soms heerlijk om te zwelgen in kleine drama's en dat mag ook, zolang je je maar realiseert dat het vaak 'nergens' over gaat en dat er veel ergere dingen zijn die een mens kan meemaken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet (misplaatst) opbeurend bedoeld, maar dat doet serieuze ellende wel altijd voor me. Ineens weet je weer waar het ook al weer allemaal echt om draait. En daar wordt het leven dan uiteindelijk toch beter van.
Ze zijn gewoon behulpzaam.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:51 schreef Hitomi het volgende:
Volgens mij hebben mijn katten een hersenbeschadiging..
Waar Dexter gisteren met een pakje maandverband als prooi aan kwam lopen, is DeeDee nu de ragebol aan het wassen..
Dat de film (Fright Night) erg grappig wasquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil verdorie weten wat Muis te jubelen heeft
En hoe Biets tweede les was!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:51 schreef Hitomi het volgende:
Volgens mij hebben mijn katten een hersenbeschadiging..
Waar Dexter gisteren met een pakje maandverband als prooi aan kwam lopen, is DeeDee nu de ragebol aan het wassen..
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:22 schreef oh-oh het volgende:
Nee als zij dr een hekel aan hadden had ik dr geen last van he
Mijn medecursisten en leraar zijn heel leuk, dus dat scheelt echt een slok op een borrelquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:24 schreef oh-oh het volgende:
Boh wat lijkt me dat toch afgrijselijk afschuwelijk stom, zo een hondencursus
![]()
Sterkte Greys!
Ondankbaar nestquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:25 schreef oh-oh het volgende:
Als je piepende ezels nodig hebt voor je hondentraining dan hoor ik het graag van je Greys
Watjes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn medecursisten en leraar zijn heel leuk, dus dat scheelt echt een slok op een borrel
Al waren beide bulls er niet, mooiweerhonden zeker![]()
Nou idd!quote:
Thanks!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:26 schreef Greys het volgende:
Ondertussen aan het teruglezen: sterkte Cat!
Stoere honden met misschien minder stoere baasjes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou idd!Alle Fifi's waren er, alle stoere honden (serieus
) waren er niet.
Dat is in elk geval een zorg minderquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Ik verwacht de baasjes van Manolo binnen nu en een uurtje, dan is fase 1 van mijn weekend afgerond.
En er is een nieuw gastgezin gevonden voor de toetjes, dus die komen ook goed terecht.
Ja nou! (quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stoere honden met misschien minder stoere baasjes.![]()
Kan Bietje ze volgende week mooi impressen met zijn versgeleerde skillzzzz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |