Oh nee hoor, ik hoor dat ook heel goed, Percy heeft er ook eenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:36 schreef oh-oh het volgende:
Geloof me, die ezeltjes, zoiets krijg je alleen maar kado van iemand met niet hele goeie oren
Oh-oh moet gewoon niet piepenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik hoor dat ook heel goed, Percy heeft er ook een
Ik vind irritante piepspeeltjes gewoon geweldig
Badum tshquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh-oh moet gewoon niet piepen![]()
Want dat doen die dingen al genoeg![]()
Had het nog niet gezien, ik zie haar nu hollen met groene vloeistoffenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Ow Greys, als je het nog niet gezien hebt moet je nu ff Ned 1 op zetten, Fort Boyard van Maandag, Sylvia was zo geniaal op t eind
Oe, dat zou ik niet doen hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:56 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net Lana op haar rug gedwangvoerd en dat ging niet helemaal goedZe verslikte zich heel naar
maar ja het is de enige manier waarop ik er wat in krijg
Nee dat ben ik dan zeker niet. Ik spuit maar weinig elke keer, maar dit keer was het per ongeluk iets meer. Je hebt helemaal gelijk dat ik dit beter niet kan doen, maar een andere manier waarop het redelijk te doen is heb ik niet gevondenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Dat is wel echt linke soep, want als ze eten in dr longen krijgt en al zwak is ben je echt niet blij...
Godallemachtig, wat een doosquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt zo gelachen maandag ja, met dat einde
Bedank Non maar, die smst me net dat KV op tv is
Ik spuit het voor in haar bekkie en dat gaat tot nu toe goed, tenzij ik te veel spuit zoals netquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oe, dat zou ik niet doen hoorZe moet wel kunnen slikken
Just my 2 cents: het is heel angstig om op je rug te moeten eten, want je anatomie is er niet op gebouwd. Dus ze zal steeds paniekeriger worden ben ik bang. Goed in een handdoek wikkelen, zelf op de grond gaan zitten en dan met haar rug tegen jouw buik. Dat was de manier waarop wij het bij de DA altijd moesten doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:00 schreef Oognip het volgende:
Nee dat ben ik dan zeker niet. Ik spuit maar weinig elke keer, maar dit keer was het per ongeluk iets meer. Je hebt helemaal gelijk dat ik dit beter niet kan doen, maar een andere manier waarop het redelijk te doen is heb ik niet gevonden
Dat is dus de manier waarop ik het ook altijd doe, maar dat lukt nu niet meer. Ze wordt nu al een week gedwangvoerd en is het nu wel zat. Maar ik ga het idd niet meer op haar rug doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Just my 2 cents: het is heel angstig om op je rug te moeten eten, want je anatomie is er niet op gebouwd. Dus ze zal steeds paniekeriger worden ben ik bang. Goed in een handdoek wikkelen, zelf op de grond gaan zitten en dan met haar rug tegen jouw buik. Dat was de manier waarop wij het bij de DA altijd moesten doen.
Nou nee, niet echt (quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Dappere Greys![]()
Kon je niet eens ff lekker uitslapen op je welverdiende zaterdag?
Is juist eerlijk dat je dat gewoon toegeeft, dan kunnen anderen met je meedenken (of je in dit geval op je duvel gevenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:09 schreef Oognip het volgende:
Ik schaam me echt dood dat ik het zo gedaan heb, ik zou toch wel beter moeten weten zou je denken... En dat weet ik ook wel, maar toch
We zullen zien hoe jij het doet als je al een week om de 3 uur aan het dwangvoeren bentquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:17 schreef oh-oh het volgende:
Echt Oognip, tis weer een typisch gevalletje hoor. Maja dat mag ik niet zeggen natuurlijk...
Greys, was dat een hilarisch moment of wat?
Ja nou, weet je; je wordt er moedeloos van en gaat van alles bedenken en proberen. Het belangrijkste is dat je zelf rustig en vol vertrouwen blijft. Dan heeft poes ook het meeste rust en is de hans op succes wat groter.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:09 schreef Oognip het volgende:
Ik schaam me echt dood dat ik het zo gedaan heb, ik zou toch wel beter moeten weten zou je denken... En dat weet ik ook wel, maar toch
Ik ben al een week aan het dwangvoeren en het helpt niks, het beestje komt niet aan en valt alleen maar verder af. Ze gaat steeds meer tegenstribbelen en daar word ik op een gegeven moment moedeloos van en probeer ik maar andere manieren om toch wat eten naar binnen te krijgen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou ik heb vaak zat wekenlang elke 2 uur piepkleine pups gevoed en zo.
Maar nog nooit op hun rug.
Over de keren dat ik Frits gedwangvoerd heb in zijn tienjarig bestaan zal ik het ook maar niet hebben.
Please zeg
Ja hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:39 schreef Greys het volgende:
Ik zou gewoon die tip van Elies gaan proberenEn anders vragen of ze het even op een videootje voor kan doen
Dat werkte bij het kat-in-draagmand-krijgen dilemma van een ander laatst ook!
Ben blij dat ik het weet! Heb je ook foto's gemaakt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:39 schreef Greys het volgende:
Smiley overload
Ik ga ff plassen.
Mocht het iemand interesseren
Tuurlijk mag er wel wat negatiefs over gezegd worden, maar ik heb meer aan tips op dit momentquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:39 schreef Greys het volgende:
Oognip, je zegt zelf letterlijk dat je je dood schaamt, maar als een ander er dan iets 'negatiefs' over zegt mag het nietEn op de positievere reacties ga je niet in, je pikt alleen die ene die jou niet aan staat.
Zoals ik net al zei, het is juist eerlijk van je en te prijzen dat je het gewoon toegeeft hier dat je dat niet goed hebt aangepakt en gewoon eerlijk zegt dat je je er dood over schaamtAlleen dan moet je niet verwachten dat daarna iedereen roept dat het juist prima is wat je deed
Als je het zelf al niet prima vond. Toch?
Ik doe ook zo vaak dingen fout. Terwijl ik de beste bedoelingen heb. Ook met Biet, dat was al wel duidelijk hier lately. En ik word er ook wel eens moedeloos van, maar nu zoek ik gewoon steeds nieuwe oplossingen (bv alle tijdschriften en boeken onder de tafel vandaan gehaald, zodat ze die ook niet meer kan versnipperen).
Ik zou gewoon die tip van Elies gaan proberenEn anders vragen of ze het even op een videootje voor kan doen
Dat werkte bij het kat-in-draagmand-krijgen dilemma van een ander laatst ook!
Of gewoon van de bril af glijden, net als kleine kindjes zo lekker doenquote:
Ja en dan helemaal ingebakerd zeg maar in de handdoekquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Tuurlijk mag er wel wat negatiefs over gezegd worden, maar ik heb meer aan tips op dit momentIk weet wel dat het niet handig is wat ik deed.
En die tip van Elies ga ik inderdaad uitvoeren met een handdoek.
Ja!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:48 schreef Rewimo het volgende:
Gewoon flink veel handdoek, dan heb je een hendig sjieke bol om tussen je benen te klemmen
Zo ga ik het doen over een uurquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en dan helemaal ingebakerd zeg maar in de handdoekOp je knieën op de grond zitten, handdoek bundeltje voor je, met de kittenkont tussen je benen geklemd, kittenkont richting je kruis zeg maar, even plastisch uitgedrukt
Oorpijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:59 schreef ElisaB het volgende:
Zoenen is voor mij een hele opgave op het moment, want ik ga haast dood van de oorpijn. Dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |