Ik had godverdomme helemaal niks.quote:
Jij hebt een niet werkende laptop, die heb ik dan weer nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had godverdomme helemaal niks.
Ik doe trouwens ook niet mee
Ooh, zullen we ruilen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Jij hebt een niet werkende laptop, die heb ik dan weer niet
Ik weet dat jij hem hebt! Ik heb het idee van jou gejatquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:27 schreef Rewimo het volgende:
Cat
Oognip, die heb ik hier ook, maar nog niet geprobeerd. Kan ik straks weleens doen met de mannen
Ook al met getrouwde mannen? Jezusquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:32 schreef Ynske het volgende:
Rumor has it i'm the one she's leaving you for..
Ik vind het een leuk nummerquote:
Ook leuk.quote:
Niet gelijk zo stressen, neem een kopje theequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:36 schreef Qwea het volgende:
Ik ben toe aan meer bierIk kan er zo gestresst van worden van zo'n kut laptop
Bekeuring is in verwerking en kost me hopelijk niks en nog geen 9000 euro kan mijn vakantie-ervaring goedmaken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker zo na je dure bekeuring en ferkaaaansie
900 even.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:37 schreef Barbaaf het volgende:
Cat, 450 euro, dat is echt fantastisch
Q, is die partitie wel active?
Koop wat leuks voor jezelf en de rest op de spaarrekening.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Tis dezelfde als waar het ook al op stond.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:37 schreef Barbaaf het volgende:
Cat, 450 euro, dat is echt fantastisch
Q, is die partitie wel active?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Koop wat leuks voor jezelf en de rest op de spaarrekening.Ik zou alles op de spaarrek gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik waarschijnlijk ookquote:
Hier komt het water met bakken uit de hemel en m'n neus zit weer helemaal dicht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:43 schreef Qwea het volgende:
Pff, rookmelders die afgaan, bier wat omflikkerd. Gaat weer lekker hier.
Echt??quote:
Ik hou niet van geld uitgevenquote:
Ik ook nietquote:
Blijf bij mij in de buurt ik leer het je welquote:
Zwoel? Ook hees?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier komt het water met bakken uit de hemel en m'n neus zit weer helemaal dicht.
Ik klink wel zwoel ende zo, dat dan weer wel
Whahahahaaaa, hier nog zo eentjequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik heb de irritante neiging ook om belachelijk veel geld naar mijn spaarrek te trappen en aan het end van de maand te janken dat ik niet uitkom. En weigeren terug te boeken
JA SORRYquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zei nog zo; kijk dan ff of ie wel op een active partitie is geinstalled.
Maar niet luisteren he
En bij geringe inspanning hijg ik er gratiesch en voor niets bijquote:
Jouw geld uitgeven gaat me prima lukken heurquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:46 schreef Maes het volgende:
[..]
Blijf bij mij in de buurt ik leer het je wel
OMG ik dacht dat ik de enige wasquote:
Ik waarschijnlijk ook.quote:
OMG. Dat is erg!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMG ik dacht dat ik de enige wasMike wordt er gestoord van
Altijd hetzelfde... Geld gestort -> Spaarrek - de boodschappen, zorg, foon en andere shit. En dan hou ik IETS achter de hand. Maar dan komt er bv Baloe tussendoor met de DA en dan is het mis
Ik pas me dan gewoon aan op hetgeen er nog opstaat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMG ik dacht dat ik de enige wasMike wordt er gestoord van
Altijd hetzelfde... Geld gestort -> Spaarrek - de boodschappen, zorg, foon en andere shit. En dan hou ik IETS achter de hand. Maar dan komt er bv Baloe tussendoor met de DA en dan is het mis
Ik WEIGER echt om terug te boeken. Echt erg is dat hoor. Ja of het moet echt zo erg zijn dat Baloe bv een operatie moet ofzo... maar ik heb wel eens gehad dan moest ik het met een tientje per week doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
OMG. Dat is erg!![]()
![]()
![]()
Verstandig, maar wel erg.![]()
Ik boek soms te enthousiast naar mijn spaarrekening, maar dan sluis ik het geld net zo hard weer terug als er opeens een extra stukje maand blijkt te zijn.
Geen speedboot?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook.Als ik iets wil kopen dan koop ik het (al moet de speedboot en de villa in Frankrijk nog even wachten
), maar als ik niks nodig heb dan ga ik geen geld uitgeven omdat het kan.
Als ik zin heb ga ik binnenkort wel wat serieuzer sjoppen voor een nieuwe bank. Wilde ik toch al en dat is dan wel leuk om het geld daar concreet aan uit te geven.
OMG wij zijn hetzelfdequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik pas me dan gewoon aan op hetgeen er nog opstaat.
"Zo, nog 20 euro om te tanken en dan kan ik deze week nog op en neer werk en daarna ist weer salarisdag!"
En dan bedenkt meneer I. dat het wel leuk is om in het weekend ff weg te gaan, om vervolgens te zeuren dat ik niet tot het oranje lampje door moet rijden
En bereken jij dan ook hoeveel er over bijv. 4 maanden op je spaarrekening zou kunnen staan en word je daar dan ook blij van?quote:
't is de 15equote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:58 schreef Ynske het volgende:
Zo, alleen nog dweilen, douchen, optutten, en laat t weekend maar komen
aaaaaarch, jij hebt nog geen updates gehad he of wel?quote:
Nee, ben je erger dan ik of minder ergquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaaaaarch, jij hebt nog geen updates gehad he of wel?
Jaaaaaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En bereken jij dan ook hoeveel er over bijv. 4 maanden op je spaarrekening zou kunnen staan en word je daar dan ook blij van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |