abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102789379
Beste PTA'ers,

Ik ben iemand die graag denkt aan de medemens in het verkeer. Naast de standaard verkeersregels zijn er ook waarden in het verkeer waar ik mij aan houd.

Helaas maak ik vaak mee op te weg(terwijl maar jaarlijks 15/20k rij) dat iemand een legale manouvre uithaalt maar dat het ronduit asociaal is en ik helemaal ga flippen in de auto.

Hieronder een aantal voorbeelden:
Dit stuk in haarlem

Op een gemiddelde zaterdag of spitsuur doordeweeks is het daar mega druk omdat iedereen masaal naar links wilt. Dus soms staat er een file tot aan de vorige stoplichten en sta je daar zo'n 5~7 minuten stil of zelfs 10 minuten als de brug open gaat. De rechter baan daarintegen is meestal leeg of er staan hooguit 5 auto's

Dus ik kom daar heel netjes achteraan de rij en na enkele minuten ben ik de 3e auto bij de stoplichten. Stoplicht gaat op groen dus ik trek rustig op en voor mij ontstaat er een plek van 4 meter en komt er een auto aan op de rechterstrook en gooit zn knipperlicht open en volop de rem en wilt hij hem erin proppen. Bij mij sloegen de stoppen door en ik trapte op de gas en liet hem er niet in. Ik vind het echt niet kunnen dat iemand zomaar gaat voordringen.

Afslag A9 haarlem zuid
Rond spitsuur zit het propvol richting alkmaar maar afslag haarlem zuid is leeg en mensen die van de A5 afkomen kunnen of op de A9 invoegen of door blijven rijden om de afslag te nemen.
Wat gebeurt er? Een aantal autos nemen de afslag en proppen hem er het laatste moment in. Aangezien het meestal stilstaand verkeer is, staan ze op de afslag. Ik vind het niet erg om dan van rechts er langs te gaan maar als zij voluit op de rem gaan om in te voegen omdat ze anders het verdrijvingsvlak gaan lig ik er zowat achterop.

Links rijders.
Iedereen heeft het wel eens dat je even niet oplet en opmerkt dat je onnodig links rijdt. Als je toch even in je achterspiegel kijkt en ziet dat er een paar auto's achter je rijden terwijl de rechterstrook leeg is, ga dan naar rechts en laat de mensen achter je langs gaan zodat ze niet rechts hoeven in te halen en een boete riskeren.
Maar goed er reed een auto de hele tijd links en ik reed samen met een vriend in zijn auto. Dus hij gaf een signaal met zijn grootlicht omdat diegene voor hem met 85 ging en terwijl je op die weg 100 kon. We zagen door zijn achterruit dat dit een middelvinger resulteerde. Ook toen sloegen de stoppen door dus rechts ingehaald, volop de rem en midden op de snelweg uitgestapt en toen had meneertje opeens geen grote bek meer. Maar hij reed wel rechts toen.

Ik vind het jammer dat het zo moet aflopen steeds. De voorbeelden hierboven zijn geen fouten maar gewoon omdat mensen schijt aan je hebben waardoor ze dit soort acties doen.

Is het nou zo moeilijk om begrip te tonen aan elkaar? Of een situatie inschatten. Bijvoorbeeld als iemand bij een leeg parkeervak stilstaat met zijn achteruitlampen aan, dat je dat door hebt dat diegene erin moet en niet als een mogool gaat wachten wat er gaat gebeuren?

Dan zal er wel gezegd worden dat ik te agressief reageer maar dit is veroorzaakt door het feit dat ik in het verleden alleen ging toeteren en alleen maar middelvingers en dergelijke handgebaren kwamen :')

Wie maakt dit nog meer mee?
  donderdag 6 oktober 2011 @ 22:07:35 #2
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_102789769
Ik kom agressievelingen als jij dagelijks tegen :Y
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_102789972
Dat noem je voordringen.
.
pi_102790270
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 22:11 schreef Fer het volgende:
Dat noem je voordringen.
Daar kan ik dus echt niet tegen.
pi_102790368
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 22:16 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Daar kan ik dus echt niet tegen.
ik ook niet maar om dan uit testapen en agressief te doen }:| ;(
pi_102790550
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 22:17 schreef practics het volgende:

[..]

ik ook niet maar om dan uit testapen en agressief te doen }:| ;(
Nee dat snap ik maar stel iemand dringt bij mij voor, ik toeter of sein dan gegarandeerd. Als diegene dan nog durft om zijn middelvinger in de lucht te houden of expres gaat remmen kom ik aan met mijn breekijzer en dan is er opeens niets meer aan de hand. Ik weet nog dat een oude man zelfs "sorry meneer" toen tegen mij zei :')
pi_102790769
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 22:00 schreef Gokhan03 het volgende:
Beste PTA'ers,

...Ik ben iemand die graag denkt aan de medemens in het verkeer... blabla ..helemaal ga flippen in de auto...blabla... Bij mij sloegen de stoppen door en ik trapte op de gas en liet hem er niet in...blabla...Ook toen sloegen de stoppen door dus rechts ingehaald, volop de rem en midden op de snelweg uitgestapt
en dan vervolgens:

quote:
Ik vind het jammer dat het zo moet aflopen steeds.
Gast, jij hebt een serieus probleem... :')
pi_102790942
quote:
7s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 22:26 schreef GX3 het volgende:

[..]

en dan vervolgens:

[..]

Gast, jij hebt een serieus probleem... :')
:')
Als iemand fout zit, en jij ook nog eens wordt uitgescholden, Pik jij dat dan?
pi_102790944
quote:
Ook toen sloegen de stoppen door dus rechts ingehaald, volop de rem en midden op de snelweg uitgestapt en toen had meneertje opeens geen grote bek meer. Maar hij reed wel rechts toen.
Dude.... :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102791123
Aan de reacties te zien voorspel ik dat jullie ook onnodige linksrijders gaan verdedigen :')
pi_102791254
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 22:30 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Ik ga niet rechts inhalen, op de rem trappen en midden op de snelweg stoppen :')_!

Als iemand fout zit dan kan ik wel kwaad om worden, maar ik kan daar prima mee omgaan..
pi_102791360
En met een breekijzer een oud mannetje bedreigen is gewoon zielig...
pi_102791541
quote:
9s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 22:38 schreef GX3 het volgende:
En met een breekijzer een oud mannetje bedreigen is gewoon zielig...
Tussen de 30 en de 40 was hij. Eerst wel met zijn raampje open aankomen en dan opgefokt reageren dat ik hem er niet voor mij liet doordat hij op het verdrijvingsvlak nog in wilde voegen en.
Ging echt zo: "huh wie denkt je dat je bent, mafiossi ofzo? Kom maar aan de kant als je echt de ballen hebt" Ja kijk dat moet je mij dan echt niet zeggen. Niet in de auto en ook niet op straat :')
pi_102791778
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 22:34 schreef Gokhan03 het volgende:
Aan de reacties te zien voorspel ik dat jullie ook onnodige linksrijders gaan verdedigen :')
Nee helemaal niet, voel die zelfde woede als jij, mocht hij mij aan de kant krijgen en zo agressief doen, dan zou ik hem ook letterlijk zijn kop verbouwen met wat er ook maar voor handen is.
Maar ga het zeker niet zelf uitdagen, ik snap je punt heel goed, maar je instelling na de gebeurtenis totaal niet!
pi_102791822
Stoer man!
Hier staat niets.
pi_102791982
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 22:47 schreef practics het volgende:

[..]

Nee helemaal niet, voel die zelfde woede als jij, mocht hij mij aan de kant krijgen en zo agressief doen, dan zou ik hem ook letterlijk zijn kop verbouwen met wat er ook maar voor handen is.
Maar ga het zeker niet zelf uitdagen, ik snap je punt heel goed, maar je instelling na de gebeurtenis totaal niet!
Ik reageer wel heftig nu maar dit zijn de dingen die ik het afgelopen 5 jaar heb gedaan sinds ik mijn rijbewijs heb.
Het is dat ik vandaag weer zo'n situatie heb meegemaakt en er over nadacht dat dit soort dingen gewoon te vaak voorkomen en mij de emmer doet druppelen.
Iemand propt zijn auto voor mij en dat deed ie ook icm toeteren en de domme kut keek mij ook boos aan. Dan denk ik wat is nou je probleem doe lekker rustig :')

Ik ga echt niet zomaar mensen stoppen en boos lopen doen maar soms vraag ik mezelf af waarom mensen toch boos gaan doen terwijl ze zelf fout zitten.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 22:55:32 #17
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_102792130
quote:
Dus hij gaf een signaal met zijn grootlicht omdat diegene voor hem met 85 ging en terwijl je op die weg 100 kon. We zagen door zijn achterruit dat dit een middelvinger resulteerde. Ook toen sloegen de stoppen door dus rechts ingehaald, volop de rem en midden op de snelweg uitgestapt en toen had meneertje opeens geen grote bek meer. Maar hij reed wel rechts toen.

Dit soort mongolen kom ik dagelijks in het verkeer tegen. Blijkbaar gaat er bij sommige mensen echt een knopje om op het moment dat ze in de auto stappen. Doe gewoon normaal, we willen allemaal graag naar huis toe. Geduld is een schone zaak.

en dit
quote:
volop de rem en midden op de snelweg uitgestapt
is niet normaal gozer. Laat je nakijken.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 23:48:44 #18
252108 Len93
That's what she said.
pi_102794430
Ik hoop dat je zo'n actie een keer uithaalt als er een surveillancewagen achter je zit.
Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Aandachtshoer.
pi_102794611
quote:
14s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 23:48 schreef Len93 het volgende:
Ik hoop dat je zo'n actie een keer uithaalt als er een surveillancewagen achter je zit.
Dan hoef ik mijn bijbaan als eigen rechtertje even opzij te doen want die grijpen dan wel in ;)
  donderdag 6 oktober 2011 @ 23:57:18 #20
252108 Len93
That's what she said.
pi_102794775
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 23:53 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Dan hoef ik mijn bijbaan als eigen rechtertje even opzij te doen want die grijpen dan wel in ;)
Ik durf te verwedden dat als jij achter iemand rijdt op de linkerbaan op de snelweg, hem vervolgens rechts inhaalt en vol in de remmen gaat - dat jij de lul bent. Even nadenken volgende keer.
Aandachtshoer.
pi_102796901
Ik heb een hekel aan mannetjes zoals jij die denken alles met agressie op te moeten lossen. Ik hoop van harte dat je op een dag de verkeerde tegen het lijf loopt(rijd), stoppen op de snelweg... jezus wat een hersenloze :|W
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 08:56:13 #22
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_102798714
Lueken troll :O
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_102802209
Volgens mij is Gokhan03 overspannen.
pi_102803197
Die eerste 2 zijn idd wel irritant (ook wel een paar keer op weg naar Circuit Zandvoort bij #1 stilgestaan met aso's die er op het laatst tussen willen). Maar die #3 slaat nergens op en hoop dat ze jou of die vriend zn rijbewijs afpakken. Sowieso geloof ik er niks van dat je midden op de snelweg bent stil gaan staan :')
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 12:10:08 #25
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_102803200
quote:
Ook toen sloegen de stoppen door dus rechts ingehaald, volop de rem en midden op de snelweg uitgestapt en toen had meneertje opeens geen grote bek meer. Maar hij reed wel rechts toen.
quote:
Is het nou zo moeilijk om begrip te tonen aan elkaar?
:')_!
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_102803689
Ik erger me ook kapot aan linksrijders, maar ook aan die mongolen zoals jij die denken dat ze de koning op de weg zijn..
En als iemand een fout maakt, dan probeer ik dat vriendelijk duidelijk te maken. Uitstappen en met een breekijzer gaan staan lost niets op. Een maat van me heeft daardoor in een loop van een pistool gekeken..
Als iemand aggressief eageert dan zal het mij een worst wezen.
Be the better man...
pi_102804035
quote:
Bij mij sloegen de stoppen door en ik trapte op de gas en liet hem er niet in. Ik vind het echt niet kunnen dat iemand zomaar gaat voordringen.

HAHA! Beter hou je er van tevoren rekening mee en laat je vast een gaatje vallen. Kan je lekker rustig doorrijden.
Too much is never enough!
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 12:40:57 #28
327255 Kreupel
Sorry alle hamburgers!
pi_102804160
quote:
Beste PTA'ers,

Ik ben iemand die graag denkt aan de medemens in het verkeer. Naast de standaard verkeersregels zijn er ook waarden in het verkeer waar ik mij aan houd.

Helaas maak ik vaak mee op te weg(terwijl maar jaarlijks 15/20k rij) dat iemand een legale manouvre uithaalt maar dat het ronduit asociaal is en ik helemaal ga flippen in de auto.

Wie maakt dit nog meer mee?
Ik herken je irritaties, want die heb ik ook en velen met mij.
Ik maak me er druk om ja, tegen beter weten in. Ik vind mezelf 'agressief' met mijn losse handjes wat betreft de vinger, claxon of seinlicht.

Ik dacht dat ik erg was, en ik geef het zelfs nog toe..! Maar wat jij doet, is echt idioot. Jij bent nog erger dan de voorbeelden in je OP. En dat dan nog rechtvaardig vinden ook en klagen over agressie in het verkeer?
pi_102805684
Je kunt elke dag je wel 'agressief' opstellen in het verkeer.

Of je kunt het meeste gewoon aan je voorbij laten gaan en de eer aan jezelf houden.

Je kunt natuurlijk ook een keer de verkeerde tegenkomen.

Voorbeeld: Jaren geleden op een 80 km per uur weg, waar ik 90 km reed.
Achter me een auto die zat te kleven en moeilijk met zijn licht zat te seinen.
Gaat naast me rijden en gebaard om van de weg te gaan.
Zat 4 man in en ik was alleen met een vriend van me.
We stoppen beiden op een parkeerhaven, 2 stappen uit, kregen klappen van ons en de andere 2 bleven zitten. ( Was een 2 deurs )
Het was dat ik die maat van me tegen hield, want die wilde nog wel even doorgaan
Dat is het enige wat ik in 15 jaar rijden ooit heb gedaan, want ze drukten mij zowat van de weg toen ze naast me reden.

Ik vertel deze situatie niet om stoer over te komen, maar gewoon wat duidelijk te maken.

Achteraf gezien niet nodig, maar ik maak ook wel eens een foutje.

Moraal van het verhaal. Stoor je gewoon niet teveel aan het gedrag van anderen. Anders kun je iedere dag wel iets vinden, waar je het niet eens mee bent. :P
pi_102806310
Dat wat Kreupel zegt :Y.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 14:02:09 #31
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_102806783
Ik laat mensen die zo nodig moeten voordringen er meestal gewoon tussen. Die twee seconden dat je eerder thuis zou zijn...
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_102806800
Topic zoveel over agressie in het verkeer.

Wees assertief en rij defensief. Dit scheelt irritaties en ergenissen.
Mocht er een josti zijn die jou de vinger flipt, zwaai dan lief en aardig terug. Wedden dat diegene zich opvreet ? :Y

Laatst haalde ik een mede chauffeur in (ja, ik rij vrachtwagen). Na de inhaalactie kwam er een Ster voobij en flipte de vinger, ik zwaaide lief terug en gaf hem een handkusje. Kon hij niet hebben... flipte zo erg dat hij zich omdraaide in zn stoel om mij nog meer vingers te geven. Daarna belandde hij achterstevoren in de berm. Ik reed langs hem heen en toeterde nog vriendelijk. De jostibandlid kon dat niet waarderen :*
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 14:06:30 #33
327255 Kreupel
Sorry alle hamburgers!
pi_102806918
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 14:02 schreef Gummiebeer het volgende:

Mocht er een josti zijn die jou de vinger flipt, zwaai dan lief en aardig terug. Wedden dat diegene zich opvreet ? :Y

Behalve als je de triker tegenkomt uit het topic; Wat heb jij meegmaakt onderweg?
;) ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 21:18 schreef jortkeldert het volgende:

Ik ben pas geleden nog in elkaar geslagen toen ik een irritante triker rechts inhaalde.

Vervolgens rijdt ie weer naast me en maakt een dreigend gebaar (vinger over z`n keel halen van links naar rechts), waarop ik een handkusje gaf. Niet slim blijkt. Bij het stoplicht stapt ie opeens af. Hij trok aan m`n deurhendel, maar mijn auto heeft auto-lock. Vervolgens deed ik mijn raam een stukje naar beneden omdat ik er nog steeds niet vanuit ging dat ik klappen zou krijgen.

Vervolgens krijg ik een flinke scheldkannonade over me heen en begint meneer te slaan. Het enige wat ik uit kon brengen was sorry. Gelukkig alles afgeweerd op 1 klap na. Daarna schoot het licht weer op groen en gingen we beide ons eigen pad.

pi_102807076
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 14:06 schreef Kreupel het volgende:

[..]

Behalve als je de triker tegenkomt uit het topic; Wat heb jij meegmaakt onderweg?
;) ;)

[..]

Voor dat soort situaties heb ik mijn altijd behulpzame flexibele as van een aanhangwagen bij me.
Niet illegaal, want geen handlus of handvat, maar net zo effectief als een knuppel. O-)
En ja, ik heb het 1 keer moeten gebruiken tegen een bodybuildersportschool type die mij wel ff uit de wagen wou sleuren. Hij zei daarna alleen niet meer zoveel, zijn vriendin daarentegen wel.
pi_102807300
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 14:02 schreef Gummiebeer het volgende:
Topic zoveel over agressie in het verkeer.

Wees assertief en rij defensief. Dit scheelt irritaties en ergenissen.

Laatst haalde ik een mede chauffeur in (ja, ik rij vrachtwagen). Na de inhaalactie kwam er een Ster voobij en flipte de vinger, ik zwaaide lief terug en gaf hem een handkusje. Kon hij niet hebben... flipte zo erg dat hij zich omdraaide in zn stoel om mij nog meer vingers te geven. Daarna belandde hij achterstevoren in de berm. Ik reed langs hem heen en toeterde nog vriendelijk. De jostibandlid kon dat niet waarderen :*
Vrachtwagenchauffeurs die maken dit soort dingen wel regelmatig mee. Domme acties van autobestuurders die bijv in een bocht gaan lopen inhalen en dan huilen dat ze afgesneden worden.

Het gaat mij meer om het feit dat iemand zelf in de fout zit, en dan nog de ballen heeft om stoer te doen.

Een paar jaar terug kwam mijn moeder aanrijden en ik zou helpen met de booschappen. Dus ik wachtte en mijn moeder kwam met haar auto voor onze deur en stapte uit. Waar de auto stond, mag je gewoon parkeren op de weg en er wegversmallingen in onze wijk staan waar willekeurig de weg wordt versmald naar de linker of rechter stuk.

Komt iemand aan met de motorscooter en zegt tegen mijn moeder: "kankerhoer, rot op met je auto"
Dit pik ik dus echt niet. Einde van onze straat had ik diegene klemgereden...bleek het een vrouw te zijn. Ik zei kijk maar uit met je woorden, de volgende keer lig je onder mijn auto.

Is toch niet normaal dat iemand zoiets tegen je moeder zegt?

Mensen mogen mijn gedrag afkeuren, maar ik hou er niet van als iemand tegen mij gaat schelden/schreeuwen terwijl diegene fout zit.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 14:25:08 #36
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_102807523
verzonnen verhalen topics.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 14:29:48 #37
45532 ziggyziggyziggy
pi_102807636
Lekker tolerant typetje, die TS. Pot, ketel, etc.
pi_102807645
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 14:25 schreef Het_Biertje het volgende:
AAngezien jij het biertje bent en de internet bierdrinkheld bent ga ik er gemakshalve van uit dat jij nooit op de weg te vinden bent maar laveloos tussen de andere AA-tjes.

En nee, de dubbele hoofdletters in het begin zijn geen typ vout.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 14:31:29 #39
327255 Kreupel
Sorry alle hamburgers!
pi_102807695
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 14:18 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Het gaat mij meer om het feit dat iemand zelf in de fout zit, en dan nog de ballen heeft om stoer te doen.
Ja, en? Laat ze lekker

quote:
En jouw gedrag is dat wel?

Iets met verbeter de wereld, begin bij jezelf?
pi_102807703
Begrip tonen is jou voorrang geven?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_102807780
@Gokhan03

Van je moeder begrijp ik volkomen..

Buurman heeft mijn moeder een keer letterlijk de huid volgescholden, omdat mijn moeder vroeg, of hij de caravan niet iedere keer van onze deur wilde zetten. Was immers ruimte zat op een parkeerhaventje verderop, waar de caravan niemand in de wegstond.

Heb hem dus letterlijk en figuurlijk "duidelijk" gemaakt dat hij zijn caravan maar ergens anders moest zetten.
Nooit meer last van gehad.

Wat ik bedoel, in het verkeer gaan er dagelijks wel dingen fout. Als ik mij daar iedere keer druk om zou maken, dan heb ik mezelf er alleen maar mee.
Ik HOEF mezelf niet te bewijzen en al helemaal niet aan sukkels die denken dat de weg alleen voor hen is gemaakt. :)
pi_102807858
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 14:31 schreef Kreupel het volgende:

[..]

Ja, en? Laat ze lekker

[..]

En jouw gedrag is dat wel?

Iets met verbeter de wereld, begin bij jezelf?

Wat heb ik diegene aangedaan? Ik stond alleen maar voor de deur en mijn moeder had haar auto geparkeerd. Toen ze uitstapt rijdt dus die vrouw en scheldt mijn moeder uit. Dus een beter wereld begint bij mezelf en zou ik dankjewel of zelfs sorry moeten zeggen?!

Echt de omgekeerde wereld hier.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 14:39:38 #43
327255 Kreupel
Sorry alle hamburgers!
pi_102807941
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 14:36 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Wat heb ik diegene aangedaan? Ik stond alleen maar voor de deur en mijn moeder had haar auto geparkeerd. Toen ze uitstapt rijdt dus die vrouw en scheldt mijn moeder uit. Dus een beter wereld begint bij mezelf en zou ik dankjewel of zelfs sorry moeten zeggen?!

Echt de omgekeerde wereld hier.
:') :') :')

Wat dacht je van de volwassen partij zijn en negeren? Moeilijk hè?

Zorg nou eerst maar eens dat je zelf normaal gaat doen, en ga dan pas over anderen zeiken.
pi_102808109
Ik ga TS opgeven voor "Angermanagement"
I are Baboon
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:50:26 #45
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_102814688
Tegenwoordig rijden er zoveel hersenloze figuren op de weg. Maar om je daar ook naar te verlagen gaat me te ver...

Ik erger me ook wel eens en als mensen agressief reageren tegen mij omdat ik in hun ogen iets niet goed doe, dan zwaai ik altijd vriendelijk. Worden ze nog kwaaier uiteraard maar ik wil gewoon heelhuids op mijn eindbestemming komen, dus mongolen zoals TS kunnen we ook missen als kiespijn...

Denk dat TS niet kan hebben dat anderen sneller zijn als hem en daardoor zo opgefokt wordt, maar desondanks de schuld bij een ander legt.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 18:32:35 #46
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_102816209
TS is een aggresieve moraalridder die levensgevaarlijk capriolen uithaalt en uitlokt :r
Laat je niet zo op fokken ;).
  FOK!fotograaf vrijdag 7 oktober 2011 @ 19:37:21 #47
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_102818781
Ach ja, de A9/A5 ri. Alkmaar. Altijd leuk, linksrijden en vrachtwagens ertussen laten (op het laatste stukje A5). Moet je eens zien hoeveel er naar je knipperen als ze achter je rijden. Verder vind ik je, TS, een erg aggressief moraalriddertje.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_102822822
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:26 schreef silenthill het volgende:
Je kunt elke dag je wel 'agressief' opstellen in het verkeer.

Of je kunt het meeste gewoon aan je voorbij laten gaan en de eer aan jezelf houden.

Je kunt natuurlijk ook een keer de verkeerde tegenkomen.

Voorbeeld: Jaren geleden op een 80 km per uur weg, waar ik 90 km reed.
Achter me een auto die zat te kleven en moeilijk met zijn licht zat te seinen.
Gaat naast me rijden en gebaard om van de weg te gaan.
Zat 4 man in en ik was alleen met een vriend van me.
We stoppen beiden op een parkeerhaven, 2 stappen uit, kregen klappen van ons en de andere 2 bleven zitten. ( Was een 2 deurs )
Het was dat ik die maat van me tegen hield, want die wilde nog wel even doorgaan
Dat is het enige wat ik in 15 jaar rijden ooit heb gedaan, want ze drukten mij zowat van de weg toen ze naast me reden.

Ik vertel deze situatie niet om stoer over te komen, maar gewoon wat duidelijk te maken.

Achteraf gezien niet nodig, maar ik maak ook wel eens een foutje.

Moraal van het verhaal. Stoor je gewoon niet teveel aan het gedrag van anderen. Anders kun je iedere dag wel iets vinden, waar je het niet eens mee bent. :P
Vreemd toch dat de vertellers van dit soort sterke verhalen altijd de sterkste zijn.
Kortom, dom gelul.
pi_102822874
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 14:25 schreef Het_Biertje het volgende:
:Y
pi_102825034
@thumbnail

Geen sterke verhalen. Wat de meeste mensen vergeten, zijn de nadelen als je nog in de auto zit en uit wilt stappen.
Dan zijn de eerste klappen die je uitdeeld echt een daalder waard, aangezien de uitdager nog uit de auto moet stappen. Nogmaals ik hoef me niet te bewijzen, maar ik kan zooooo slecht tegen die opgefokte lui die denken dat ze heel wat zijn op de weg.

En heel soms moet je gewoon voor jezelf opkomen, en voor de rest stress ik me echt niet in het verkeer. Inderdaad gewoon leuk teruglachen als iemand in zijn patsbak je eens een keertje over het "hoofd" ziet.

En als iets ethisch verantwoord is, dan kom ik toch echt wel voor mezelf op. Dat recht heeft ieder mens. Amen...
pi_102825488
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 21:55 schreef silenthill het volgende:
@thumbnail

Geen sterke verhalen. Wat de meeste mensen vergeten, zijn de nadelen als je nog in de auto zit en uit wilt stappen.
Dan zijn de eerste klappen die je uitdeeld echt een daalder waard, aangezien de uitdager nog uit de auto moet stappen. Nogmaals ik hoef me niet te bewijzen, maar ik kan zooooo slecht tegen die opgefokte lui die denken dat ze heel wat zijn op de weg.

En heel soms moet je gewoon voor jezelf opkomen, en voor de rest stress ik me echt niet in het verkeer. Inderdaad gewoon leuk teruglachen als iemand in zijn patsbak je eens een keertje over het "hoofd" ziet.

En als iets ethisch verantwoord is, dan kom ik toch echt wel voor mezelf op. Dat recht heeft ieder mens. Amen...
Mijn punt is dus dat iemand je bijv over het "hoofd" ziet en nog eens leuk opgefokt gaat reageren met middelvingers of spontaan in de ankers gaat als ik even sein met de bedoeling vanne hey wat doe je nou?.
pi_102827394
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 14:18 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Vrachtwagenchauffeurs die maken dit soort dingen wel regelmatig mee. Domme acties van autobestuurders die bijv in een bocht gaan lopen inhalen en dan huilen dat ze afgesneden worden.

Een paar jaar terug kwam mijn moeder aanrijden en ik zou helpen met de booschappen. Dus ik wachtte en mijn moeder kwam met haar auto voor onze deur en stapte uit. Waar de auto stond, mag je gewoon parkeren op de weg en er wegversmallingen in onze wijk staan waar willekeurig de weg wordt versmald naar de linker of rechter stuk.

Komt iemand aan met de motorscooter en zegt tegen mijn moeder: "kankerhoer, rot op met je auto"
Dit pik ik dus echt niet. Einde van onze straat had ik diegene klemgereden...bleek het een vrouw te zijn. Ik zei kijk maar uit met je woorden, de volgende keer lig je onder mijn auto.

Mensen mogen mijn gedrag afkeuren, maar ik hou er niet van als iemand tegen mij gaat schelden/schreeuwen terwijl diegene fout zit.
Kan je daar niet tegen? Dat ze moeder uit schelden?

[ Bericht 5% gewijzigd door Sounddragon op 07-10-2011 23:36:46 ]
pi_102829035
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 22:34 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Kan je daar niet tegen? Dat ze moeder uit schelden?
Nee jij zou het accepteren allemaal en ik dus niet :W
Er is iets als respect.

[ Bericht 12% gewijzigd door Sounddragon op 07-10-2011 23:37:52 ]
pi_102829128
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:08 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Nee jij zou het accepteren allemaal en ik dus niet :W
Er is iets als respect.
Respect is niet iemand klemrijden. Je zou aan mij een verkeerde hebben. :W
pi_102829161
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:10 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Respect is niet iemand klemrijden. Je zou aan mij een verkeerde hebben. :W
Rot toch op..je gaat niet zomaar mensen schelden en dan huilen dat je wordt aangepakt.
pi_102829259
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:10 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Rot toch op..je gaat niet zomaar mensen schelden en dan huilen dat je wordt aangepakt.
Schelden doet geen pijn. :W

Verdedigen doe je met je mond niet met je handen.
pi_102829286
- te ver is te ver -

[ Bericht 15% gewijzigd door Sounddragon op 07-10-2011 23:34:08 ]
pi_102829496
quote:
en ik helemaal ga flippen...

Bij mij sloegen de stoppen door...

Ook toen sloegen de stoppen door...

volop de rem en midden op de snelweg uitgestapt

Gast................je hebt een probleem........... 8)7
  Spellchecker zaterdag 8 oktober 2011 @ 02:04:42 #59
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_102834537
TS is electriciën :')
Tevens -purist.
pi_102834729
Gokhan, echt.. Nu ik dit lees: Jij bent echt baasch, aq zwaar kafa dengi.. :P

En die ene 1e link van de afslag links: Daar was ik 2 weken geleden nog :') AQ Wat een kut weg is dat zeg, om de haverklap stoplichten op rood, terwijl er geen fucking verkeer is.. :r
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_102837352
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 02:15 schreef Turquaz52 het volgende:
Gokhan, echt.. Nu ik dit lees: Jij bent echt baasch, aq zwaar kafa dengi.. :P

En die ene 1e link van de afslag links: Daar was ik 2 weken geleden nog :') AQ Wat een kut weg is dat zeg, om de haverklap stoplichten op rood, terwijl er geen fucking verkeer is.. :r
Welke dag was jij daar? Ik zweer dat ik een witte E36 zag rijden met zwart dak daar.:P
Ik dacht nog hey dit is toch geen turq...die woont aan de andere kant van NL :)
pi_102837929
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 10:36 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Welke dag was jij daar? Ik zweer dat ik een witte E36 zag rijden met zwart dak daar.:P
Ik dacht nog hey dit is toch geen turq...die woont aan de andere kant van NL :)
Ik reed met de Grand Scenic van paps, on-opvallender kan gewoon niet.. :')

Het was btw op een zaterdag, ik had met 2 dames afgesproken om samen naar Zandvoort te gaan.. :@
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_102838082
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:14 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik reed met de Grand Scenic van paps, on-opvallender kan gewoon niet.. :')

Het was btw op een zaterdag, ik had met 2 dames afgesproken om samen naar Zandvoort te gaan.. :@
En jij dacht, ik regel een grote auto met veel ruimte achterin? 8-)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_102838118
Ik rij dagelijks 200km en ik wind me vrijwel nergens over op. Als ik me over al het hufterige rijgedrag dat ik tegenkom druk moet maken dan zou ik continu opgefokt rondlopen.
pi_102838264
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik rij dagelijks 200km en ik wind me vrijwel nergens over op. Als ik me over al het hufterige rijgedrag dat ik tegenkom druk moet maken dan zou ik continu opgefokt rondlopen.
Gisteren nog, ik stapte voor het eerst in de auto sinds ik deze topic had aangemaakt. Mijn auto stond aan de kant van de stoep en ik wilde wegrijden terwijl er een auto aan kwam. Dit deed ik netjes door mn knipperlicht te gebruiken maar er staat een drempel dus moest ik wat gas terugnemen. Achterste auto toetert 3 keer en ik zag allemaal handgebaren uit zijn linkerraam :P

Ik trek volgens mij zulk volk aan :')
pi_102838443
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:29 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Gisteren nog, ik stapte voor het eerst in de auto sinds ik deze topic had aangemaakt. Mijn auto stond aan de kant van de stoep en ik wilde wegrijden terwijl er een auto aan kwam. Dit deed ik netjes door mn knipperlicht te gebruiken maar er staat een drempel dus moest ik wat gas terugnemen. Achterste auto toetert 3 keer en ik zag allemaal handgebaren uit zijn linkerraam :P

Je rijdt compact.. Wat verwacht je nog meer...? :')
Quote van Tjabbo:
pi_102838462
In wat voor tokkiebuurt woon jij
pi_102838468
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:21 schreef fruityloop het volgende:

[..]

En jij dacht, ik regel een grote auto met veel ruimte achterin? 8-)
achterste 2 stoelen uitklappen en middelste 3 stoelen neerklappen en je hebt een voetbalveld aan ruimte en nog 2 banken om op te zitten :P
Quote van Tjabbo:
pi_102838689
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:37 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Je rijdt compact.. Wat verwacht je nog meer...? :')
Hahah zal dat het zijn? :P Ey maar ik zag echt een witte E36 met een zwart dak hier rijden en dat was ook 2 weken terug ongeveer :)
pi_102841206
Jezus TS, ik heb ook wel eens dat ik in het buitenland rijd en ik heb pas laat door dat ik bijna een afslag mis waar een rij voor staat. Ja het is kut dat je dan moet voordringen maar het is niet anders, of je moet 20 km op gaan rijden. Maar je toch niet zo druk, of je nou 5 seconden later komt of niet... Ik laat mensen die laat voorsorteren er ook gewoon in, vind het zo'n laffe streek of dan 1 meter achter de auto voor je te gaan plakken... Jij bent zelf de opgefokte rijder.
pi_102842189
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:47 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Hahah zal dat het zijn? :P Ey maar ik zag echt een witte E36 met een zwart dak hier rijden en dat was ook 2 weken terug ongeveer :)
Dat zal zeker een rol spelen.. :P
Is gewoon een feit, rij maar eens een dagje een Frot Ka of een Volvo 340, en rij dan maar eens in een 5 serie of een dikke audi..

Je zou het zelf moeten weten met je mams haar subaru en jou oude e39... ;)
Quote van Tjabbo:
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 16:13:59 #72
245888 jortkeldert
Waar de CAPS LOCKT
pi_102845978
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 14:06 schreef Kreupel het volgende:

[..]

;) ;)

[..]

Ik wilde net zeggen! Lief doen werkt ook niet altijd. (Ja, ik ben door een triker gehoekt.. :P )

Speaking of.. is Gokhan toevallig..?
20 jaar oud, en wat had ik bereikt?
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:06:24 #73
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_102906865
Bumperklevers :r :r

TS is overigens geflipt maar reageerde correct toen moeders werd uitgescholden ... !
pi_102912008
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:29 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Je had natuurlijk ook gewoon die auto voorbij kunnen laten rijden.

Dus je trekt het volk niet alleen aan, je lokt het zelf uit.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_102912531
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:14 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

Je had natuurlijk ook gewoon die auto voorbij kunnen laten rijden.

Dus je trekt het volk niet alleen aan, je lokt het zelf uit.
Wachten op een auto die 30/40 meter ver is :')
pi_102912696
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:30 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Vooral deze reactie geeft al goed weer hoe je je in de auto gedraagt.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_102913378
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:35 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

Vooral deze reactie geeft al goed weer hoe je je in de auto gedraagt.
De reactie die jij neerzet komt er op neer dat ik roekenloos gas gaf en de auto niet voorliet.
Je kan heus wel weten wanneer je er wel of niet voor kan. Maar aangezien jij alleen de intentie hebt om mij te bashen neem ik je hetook niet kwalijk. Jij zit ook immers (net als mij) op FOK niveau.
pi_102914224
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:56 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

De reactie die jij neerzet komt er op neer dat ik roekenloos gas gaf en de auto niet voorliet.
Je kan heus wel weten wanneer je er wel of niet voor kan. Maar aangezien jij alleen de intentie hebt om mij te bashen neem ik je hetook niet kwalijk. Jij zit ook immers (net als mij) op FOK niveau.
Nee, maar ik rijd zo'n 70.000km per jaar en die gevallen die jij meemaakt kom ik zelden tegen. Zit ik dan relaxter in de auto of heb ik gewoon heel erg veel geluk?
pi_102916130
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 14:24 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

Nee, maar ik rijd zo'n 70.000km per jaar en die gevallen die jij meemaakt kom ik zelden tegen. Zit ik dan relaxter in de auto of heb ik gewoon heel erg veel geluk?
Ik heb best veel dingen meegemaakt :)
-Samen met een vriend op zijn kop in een bevroren sloot op de N205.

-Onderweg naar werk valt opeens de Turkisch airlines in de polder terwijl ik net op de afslag rotterpolderplein reed.

-Samen met een vriend in de auto op de A4, valt hij in slaap en lagen we tegen de vangrail aan.

-Toen ik net van werk aan kwam lopen, reed er een auto die stoer wilde doen door te driften en hij onderstuur had waardoor ik weg sprong en de auto tegen de bushalte ramde en op zn zij terecht kwam. Ik heb daar zelfs foto's van. Heb de bestuurder zelf nog uit de auto gehaald.

En dit is nog een van de zoveel wat ik nu uit mijn hoofd weet.
Zelf heb ik gelukkig nog nooit een ongeluk veroorzaakt.Helaas zijn er dus mensen die het wel doen omdat om een paar minuten sneller te zijn zoals het inproppen van hun auto waardoor ik volop de rem moet. Maar aangezien dat niet wordt begrepen hier...
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:49:21 #80
327255 Kreupel
Sorry alle hamburgers!
pi_102917053
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:22 schreef Gokhan03 het volgende:
Maar aangezien dat niet wordt begrepen hier...
Als jij nu eens wil begrijpen dat als men jouw acties niet goedkeurt, het niet automatisch betekent dat men de acties van jouw voorbeelden wél goedkeurt.

Als jij nu eens wilt begrijpen dat met jouw gedrag niets wordt opgelost en jij een gevaarlijke situatie alleen maar erger maakt. Het zijn niet alleen de mensen van die 'paar minuten' acties die voor ongelukken zorgen, maar ook de mensen eromheen die er niet op kunnen of willen (in jouw geval) anticiperen.
pi_102917094
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:30 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

En als die 50 km/h reed, dan is die binnen 3 seconden bij je. Je hebt totaal geen verkeersinzicht inderdaad... :')
pi_102919184
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:50 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

En als die 50 km/h reed, dan is die binnen 3 seconden bij je. Je hebt totaal geen verkeersinzicht inderdaad... :')
Waar zeg ik dat hij 50 km/h reed? :') Zoals ik al zei, alleen om mij te bashen krijg ik dit soort reacties hier terwijl jullie dondersgoed weten dat ik gelijk heb :)

Denk dat jullie eerder jullie rijschool maar moeten raadplegen voor een extra cursusje ofzo :)

Heeft ook geen zin meer om hier te posten.
pi_102920522
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:45 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat hij 50 km/h reed? :') Zoals ik al zei, alleen om mij te bashen krijg ik dit soort reacties hier terwijl jullie dondersgoed weten dat ik gelijk heb :)

Denk dat jullie eerder jullie rijschool maar moeten raadplegen voor een extra cursusje ofzo :)

Waarom denk je dat ik "als" zeg.

En als je niet wilt dat mensen op je reageren moet je niet posten. Dit is een forum, geen weblog...

Daarnaast kun je blijkbaar zelf niet inzien dat je ook niet goed bezig bent... Jij bent namelijk ook snel geïrriteerd aan je OP te lezen, dus misschien is die extra cursus ook voor jouw iets. En ja, je hebt gelijk dat mensen snel agressief zijn, jij bent er daar eentje van. Dus de OP en de TT zijn ook op jou van toepassing.
pi_102921033
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:15 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik "als" zeg.

En als je niet wilt dat mensen op je reageren moet je niet posten. Dit is een forum, geen weblog...

Daarnaast kun je blijkbaar zelf niet inzien dat je ook niet goed bezig bent... Jij bent namelijk ook snel geïrriteerd aan je OP te lezen, dus misschien is die extra cursus ook voor jouw iets. En ja, je hebt gelijk dat mensen snel agressief zijn, jij bent er daar eentje van. Dus de OP en de TT zijn ook op jou van toepassing.
Ik denk eerder voor jou, ik sta volledig achter gokhan, zit niet te muggenziften..
Beetje vlot zijn in het verkeer is alleen maar goed, als je maar geen hinder, gevaar of irritaties wekt..

DAT is ook iets wat je met rijlessen leert: Wat je ook doet, bij invoegen/uitvoegen hinder nooit je achterligger of anderen.. Stroom mee met het verkeer. ;)
Quote van Tjabbo:
pi_102921084
quote:
2s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:26 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik denk eerder voor jou, ik sta volledig achter gokhan, zit niet te muggenziften..
Beetje vlot zijn in het verkeer is alleen maar goed, als je maar geen hinder, gevaar of irritaties wekt..

DAT is ook iets wat je met rijlessen leert: Wat je ook doet, bij invoegen/uitvoegen hinder nooit je achterligger of anderen.. Stroom mee met het verkeer. ;)
Joehoe, lees je maar een deel van zijn posts dan?
pi_102921537
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:28 schreef Anne het volgende:

[..]

Denk dat jij en tevens anderen hier dat beter kunnen doen. Ik heb het zelf over bestuurders die gehaast doen en vervolgens op je af reageren.

Maar begrijpend lezen is moeilijk en dat begrijp ik ook wel. Hoeven jullie je ook niet voor te schamen.
pi_102921548
quote:
2s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:26 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Blijkbaar doet hij dat wel... :')

Ik heb ook nog nooit een ongeluk gehad. Blijkbaar telt dat bij jou en gokhan als coëfficiënt van goed kunnen rijden...
pi_102921623
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:39 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Denk dat jij en tevens anderen hier dat beter kunnen doen. Ik heb het zelf over bestuurders die gehaast doen en vervolgens op je af reageren.

Maar begrijpend lezen is moeilijk en dat begrijp ik ook wel. Hoeven jullie je ook niet voor te schamen.
Uit de OP:
quote:
Dit ben je zelf als ik het goed en begrijpend lees.
pi_102921654
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:40 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Blijkbaar doet hij dat wel... :')

Ik heb ook nog nooit een ongeluk gehad. Blijkbaar telt dat bij jou en gokhan als coëfficiënt van goed kunnen rijden...
Als je toch over statistiek begint dan kan je maar beter nadenken over de aannamens die je doet
pi_102921764
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:42 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Uit de OP:

[..]

Dit ben je zelf als ik het goed en begrijpend lees.
Dit bedoel ik dus. Daarom je hoeft je niet te schamen dat je er moeite mee hebt.
Selectief lezen is ook een probleem zie ik
pi_102921852
Ik moet me schamen dat ik niet midden op de weg stop omdat er iemand links blijft rijden en zijn middelvinger opsteekt? :?

Als dat iemand bij mij doet, haal ik rechts in en vervolg mijn route weer. Agressief gedrag los je niet op door zelf ook agressief te worden. Dan werkt alleen maar averechts. :)
pi_102921931
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik moet me schamen dat ik niet midden op de weg stop omdat er iemand links blijft rijden? :?
En nog begrijp je t niet :')

Zware dag gehad jongen?

Tevens mag hier wel een slotje op. Het heeft geen zin hier om normaal te discusseren als er van alles wordt geschreeuwd.
pi_102921966
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:50 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

En nog begrijp je t niet :')

Zware dag gehad jongen?

Tevens mag hier wel een slotje op. Het heeft geen zin hier om normaal te discusseren als er van alles wordt geschreeuwd.
Je snapt het zelf ook niet meer. Maar ik heb mijn post ge-edit. Om het even kloppend te maken voor je...
  maandag 10 oktober 2011 @ 18:47:52 #94
45532 ziggyziggyziggy
pi_102924014
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:45 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus. Daarom je hoeft je niet te schamen dat je er moeite mee hebt.
Selectief lezen is ook een probleem zie ik
Dus... midden op de snelweg een noodstop maken om iemand op zijn bek te slaan is niet gevaarlijk als die ander jou irriteerde?
pi_102925101
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Dus... midden op de snelweg een noodstop maken om iemand op zijn bek te slaan is niet gevaarlijk als die ander jou irriteerde?
naah nee, als het maar op de vluchtstrook gebeurd..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van Tjabbo:
pi_102925246
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:28 schreef Anne het volgende:

[..]

Jawel, maar ik geef hem geen ongelijk, er zijn gewoon echt van die malloten waar ik ook lekker met de knuppel op wil los gaan, sommigen kunnen gewoon niet rijden (en dan rij ik maar 160km per dag om maar een deel te kunnen zien) en dan moet je de recht in eigen handen nemen en de gast uit de auto trekken, zijn rijbewijs in beslag nemen en voor zijn ogen in brand steken..
Vervolgens geef je hem maar een lift naar huis of naar de EHBO als zijn toestand kritiek is.
Quote van Tjabbo:
pi_102926203

TS, ik snap de gedachtegang en het gevoel van onrechtvaardigheid, maar je reactie of de beschrijving van je reactie laat alleen maar zien dat je niet in verhouding reageert. Iemand leren om eens wat eerder naar rechts op te donderen door hem klem te rijden is misschien effectief, maar getuigt niet van fatsoen. Laat de verkeersdeelnemers met tunnelvisie lekker hun gang gaan en neem het recht niet in eigen hand.
pi_102931351
Ik zit half op die gene zijn bumper als hij links blijft rijden, gaat ie nog niet aan de kant dan haal ik hem van rechts in en snij vlak voor hem zijn neus af.. Dat zal hem leren })

Maar voordat ik zo'n gekke capriolen uithaal altijd netjes me linker knipperlicht paar keer aan doen en/of een keer met groot licht seinen, blijft ie nog steeds links plakken dan doe ik wat ik in het begin zei.. ;)
Quote van Tjabbo:
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 01:39:16 #99
252108 Len93
That's what she said.
pi_102943408
TS, uit welke haarloze baviaan d'r baarmoeder ben je gerukt dat je niet gewoon de hersencapaciteiten hebt om in te kunnen denken dat vol in de remmen gaan op een snelweg gewoon achterlijk is - sterker nog, dat je dat probeert te verantwoorden met een of ander kutexcuus. Dat wanneer je net instapt en wilt weg rijden, maar er komt een auto aan (op afstand), je toch gaat rijden en daarmee hem dus waarschijnlijk hindert (anders toetert iemand niet) - verantwoorden met 'ik deed mijn knipperlicht aan' - een knipperlicht is geen middel om voorrang af te dwingen... daarnaast is een auto op 30 óf 40m afstand met een snelheid van 50km/u in slechts twee seconden bij je, 25km/u is dat vier seconden.

Natuurlijk rijden er mongolen op de weg, daarvan zijn jij en Turquaz52 een deel, daarom moet je uitkijken, oppassen en anticiperen - iedereen maakt wel eens een inschattingsfout, betekend dat je dan meteen maar iemand met een knuppel moet bewerken? Misschien moet je eens bedenken 'waarom stak hij/zij een middelvinger op?' of 'waarom toeterde hij/zij naar me?' - maakte je zelf niet een gevaarlijke manoeuvre enz.

Mijn argumenten waarom ik denk dat Turquaz52 en Gokhan03 idioten zijn wiens rijbewijs afgenomen moet worden? Door jullie mentaliteit van "OH MIJN EER EN RESPECT, WAT DOE JE?!" en vervolgens gevaarlijke en idiote dingen uithalen om maar even te laten merken dat jullie de baas zijn is al genoeg reden, je brengt niet alleen degene die het fout deed in gevaar, maar ook jezelf (meh, boeiend - overigens geen doodverwensing, realistisch toekomstbeeld) en de rest op de weg.

[ Bericht 2% gewijzigd door Len93 op 11-10-2011 01:44:20 ]
Aandachtshoer.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 07:02:05 #100
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_102944025
Opgelost, slotje.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_102945060
En nog blijven reageren he. Ennne Len93 neem even een Rennie voordat je je gaat opwinden. :')

En vooral doorgaan met je agressieve reacties. Hoop niet dat je zo ook bent op de weg anders kan het wel eens mis gaan.
pi_102945388
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:39 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Ik geef toe dat ik me ook veelal kapot irriteer aan medeweggebruikers en dat gaat vaak ook gepaard met gescheld, wat vingers en de rest. Maar ik ben niet zo gestoord en debiel om op de snelweg te stoppen bijvoorbeeld.

En een ieder die dat niet inziet en het gewoon goedkeurt of er zijn schouders voor ophaalt is net zo debiel.

En dan maar met dat vingertje naar anderen wijzen :'). Begin lekker bij jezelf, flapdrol.
pi_102945405
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:45 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]
Je had trouwens allang moeten stoppen met posten B-). Had toch geen zin meer?
Vervelend he, als mensen het totaal niet met je eens zijn.
pi_102945547
Ik ben het totaal eens met de OP. Ik mag TS wel.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:29:54 #105
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_102945616
Dankzij mensen zoals TS mogen de mensen die wel normaal rijden extra premie betalen voor hun verzekering, waarvoor dank _O_
Op elke fokker past een bril.
pi_102945899
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:18 schreef Anne het volgende:

[..]

Je had trouwens allang moeten stoppen met posten B-). Had toch geen zin meer?
Vervelend he, als mensen het totaal niet met je eens zijn.
Nou niet dat, maar al die aannames die gemaakt worden zoals:
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:29 schreef Catch_me het volgende:
Dankzij mensen zoals TS mogen de mensen die wel normaal rijden extra premie betalen voor hun verzekering, waarvoor dank _O_
Hoe weet je dat? Ik zit op de 85% no claim korting :')

Stelletje huillies :')
pi_102945958
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 22:30 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Ik versta nooit automobilisten in een andere auto.
Jij hebt zelf een agressie probleem
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_102946021
Bij hoge uitzondering een slotje op verzoek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')