ik ook niet maar om dan uit testapen en agressief te doenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:16 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Daar kan ik dus echt niet tegen.
Nee dat snap ik maar stel iemand dringt bij mij voor, ik toeter of sein dan gegarandeerd. Als diegene dan nog durft om zijn middelvinger in de lucht te houden of expres gaat remmen kom ik aan met mijn breekijzer en dan is er opeens niets meer aan de hand. Ik weet nog dat een oude man zelfs "sorry meneer" toen tegen mij zeiquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:17 schreef practics het volgende:
[..]
ik ook niet maar om dan uit testapen en agressief te doen![]()
en dan vervolgens:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:00 schreef Gokhan03 het volgende:
Beste PTA'ers,
...Ik ben iemand die graag denkt aan de medemens in het verkeer... blabla ..helemaal ga flippen in de auto...blabla... Bij mij sloegen de stoppen door en ik trapte op de gas en liet hem er niet in...blabla...Ook toen sloegen de stoppen door dus rechts ingehaald, volop de rem en midden op de snelweg uitgestapt
Gast, jij hebt een serieus probleem...quote:Ik vind het jammer dat het zo moet aflopen steeds.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:26 schreef GX3 het volgende:
[..]
en dan vervolgens:
[..]
Gast, jij hebt een serieus probleem...
Dude....quote:Ook toen sloegen de stoppen door dus rechts ingehaald, volop de rem en midden op de snelweg uitgestapt en toen had meneertje opeens geen grote bek meer. Maar hij reed wel rechts toen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga niet rechts inhalen, op de rem trappen en midden op de snelweg stoppenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:30 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Als iemand fout zit, en jij ook nog eens wordt uitgescholden, Pik jij dat dan?
Tussen de 30 en de 40 was hij. Eerst wel met zijn raampje open aankomen en dan opgefokt reageren dat ik hem er niet voor mij liet doordat hij op het verdrijvingsvlak nog in wilde voegen en.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:38 schreef GX3 het volgende:
En met een breekijzer een oud mannetje bedreigen is gewoon zielig...
Nee helemaal niet, voel die zelfde woede als jij, mocht hij mij aan de kant krijgen en zo agressief doen, dan zou ik hem ook letterlijk zijn kop verbouwen met wat er ook maar voor handen is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:34 schreef Gokhan03 het volgende:
Aan de reacties te zien voorspel ik dat jullie ook onnodige linksrijders gaan verdedigen
Ik reageer wel heftig nu maar dit zijn de dingen die ik het afgelopen 5 jaar heb gedaan sinds ik mijn rijbewijs heb.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:47 schreef practics het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, voel die zelfde woede als jij, mocht hij mij aan de kant krijgen en zo agressief doen, dan zou ik hem ook letterlijk zijn kop verbouwen met wat er ook maar voor handen is.
Maar ga het zeker niet zelf uitdagen, ik snap je punt heel goed, maar je instelling na de gebeurtenis totaal niet!
Dit soort mongolen kom ik dagelijks in het verkeer tegen. Blijkbaar gaat er bij sommige mensen echt een knopje om op het moment dat ze in de auto stappen. Doe gewoon normaal, we willen allemaal graag naar huis toe. Geduld is een schone zaak.quote:Dus hij gaf een signaal met zijn grootlicht omdat diegene voor hem met 85 ging en terwijl je op die weg 100 kon. We zagen door zijn achterruit dat dit een middelvinger resulteerde. Ook toen sloegen de stoppen door dus rechts ingehaald, volop de rem en midden op de snelweg uitgestapt en toen had meneertje opeens geen grote bek meer. Maar hij reed wel rechts toen.
is niet normaal gozer. Laat je nakijken.quote:volop de rem en midden op de snelweg uitgestapt
Dan hoef ik mijn bijbaan als eigen rechtertje even opzij te doen want die grijpen dan wel inquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:48 schreef Len93 het volgende:
Ik hoop dat je zo'n actie een keer uithaalt als er een surveillancewagen achter je zit.
Ik durf te verwedden dat als jij achter iemand rijdt op de linkerbaan op de snelweg, hem vervolgens rechts inhaalt en vol in de remmen gaat - dat jij de lul bent. Even nadenken volgende keer.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:53 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Dan hoef ik mijn bijbaan als eigen rechtertje even opzij te doen want die grijpen dan wel in
quote:Ook toen sloegen de stoppen door dus rechts ingehaald, volop de rem en midden op de snelweg uitgestapt en toen had meneertje opeens geen grote bek meer. Maar hij reed wel rechts toen.
quote:Is het nou zo moeilijk om begrip te tonen aan elkaar?
HAHA! Beter hou je er van tevoren rekening mee en laat je vast een gaatje vallen. Kan je lekker rustig doorrijden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:00 schreef Gokhan03 het volgende:
Bij mij sloegen de stoppen door en ik trapte op de gas en liet hem er niet in. Ik vind het echt niet kunnen dat iemand zomaar gaat voordringen.
Ik herken je irritaties, want die heb ik ook en velen met mij.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:00 schreef Gokhan03 het volgende:
Beste PTA'ers,
Ik ben iemand die graag denkt aan de medemens in het verkeer. Naast de standaard verkeersregels zijn er ook waarden in het verkeer waar ik mij aan houd.
Helaas maak ik vaak mee op te weg(terwijl maar jaarlijks 15/20k rij) dat iemand een legale manouvre uithaalt maar dat het ronduit asociaal is en ik helemaal ga flippen in de auto.
Wie maakt dit nog meer mee?
Behalve als je de triker tegenkomt uit het topic; Wat heb jij meegmaakt onderweg?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:02 schreef Gummiebeer het volgende:
Mocht er een josti zijn die jou de vinger flipt, zwaai dan lief en aardig terug. Wedden dat diegene zich opvreet ?![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:18 schreef jortkeldert het volgende:
Ik ben pas geleden nog in elkaar geslagen toen ik een irritante triker rechts inhaalde.
Vervolgens rijdt ie weer naast me en maakt een dreigend gebaar (vinger over z`n keel halen van links naar rechts), waarop ik een handkusje gaf. Niet slim blijkt. Bij het stoplicht stapt ie opeens af. Hij trok aan m`n deurhendel, maar mijn auto heeft auto-lock. Vervolgens deed ik mijn raam een stukje naar beneden omdat ik er nog steeds niet vanuit ging dat ik klappen zou krijgen.
Vervolgens krijg ik een flinke scheldkannonade over me heen en begint meneer te slaan. Het enige wat ik uit kon brengen was sorry. Gelukkig alles afgeweerd op 1 klap na. Daarna schoot het licht weer op groen en gingen we beide ons eigen pad.
Voor dat soort situaties heb ik mijn altijd behulpzame flexibele as van een aanhangwagen bij me.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:06 schreef Kreupel het volgende:
[..]
Behalve als je de triker tegenkomt uit het topic; Wat heb jij meegmaakt onderweg?
![]()
[..]
Vrachtwagenchauffeurs die maken dit soort dingen wel regelmatig mee. Domme acties van autobestuurders die bijv in een bocht gaan lopen inhalen en dan huilen dat ze afgesneden worden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:02 schreef Gummiebeer het volgende:
Topic zoveel over agressie in het verkeer.
Wees assertief en rij defensief. Dit scheelt irritaties en ergenissen.
Mocht er een josti zijn die jou de vinger flipt, zwaai dan lief en aardig terug. Wedden dat diegene zich opvreet ?![]()
Laatst haalde ik een mede chauffeur in (ja, ik rij vrachtwagen). Na de inhaalactie kwam er een Ster voobij en flipte de vinger, ik zwaaide lief terug en gaf hem een handkusje. Kon hij niet hebben... flipte zo erg dat hij zich omdraaide in zn stoel om mij nog meer vingers te geven. Daarna belandde hij achterstevoren in de berm. Ik reed langs hem heen en toeterde nog vriendelijk. De jostibandlid kon dat niet waarderen
AAngezien jij het biertje bent en de internet bierdrinkheld bent ga ik er gemakshalve van uit dat jij nooit op de weg te vinden bent maar laveloos tussen de andere AA-tjes.quote:
Ja, en? Laat ze lekkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:18 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het feit dat iemand zelf in de fout zit, en dan nog de ballen heeft om stoer te doen.
En jouw gedrag is dat wel?quote:Is toch niet normaal dat iemand zoiets tegen je moeder zegt?
Wat heb ik diegene aangedaan? Ik stond alleen maar voor de deur en mijn moeder had haar auto geparkeerd. Toen ze uitstapt rijdt dus die vrouw en scheldt mijn moeder uit. Dus een beter wereld begint bij mezelf en zou ik dankjewel of zelfs sorry moeten zeggen?!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:31 schreef Kreupel het volgende:
[..]
Ja, en? Laat ze lekker
[..]
En jouw gedrag is dat wel?
Iets met verbeter de wereld, begin bij jezelf?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:36 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Wat heb ik diegene aangedaan? Ik stond alleen maar voor de deur en mijn moeder had haar auto geparkeerd. Toen ze uitstapt rijdt dus die vrouw en scheldt mijn moeder uit. Dus een beter wereld begint bij mezelf en zou ik dankjewel of zelfs sorry moeten zeggen?!
Echt de omgekeerde wereld hier.
Vreemd toch dat de vertellers van dit soort sterke verhalen altijd de sterkste zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:26 schreef silenthill het volgende:
Je kunt elke dag je wel 'agressief' opstellen in het verkeer.
Of je kunt het meeste gewoon aan je voorbij laten gaan en de eer aan jezelf houden.
Je kunt natuurlijk ook een keer de verkeerde tegenkomen.
Voorbeeld: Jaren geleden op een 80 km per uur weg, waar ik 90 km reed.
Achter me een auto die zat te kleven en moeilijk met zijn licht zat te seinen.
Gaat naast me rijden en gebaard om van de weg te gaan.
Zat 4 man in en ik was alleen met een vriend van me.
We stoppen beiden op een parkeerhaven, 2 stappen uit, kregen klappen van ons en de andere 2 bleven zitten. ( Was een 2 deurs )
Het was dat ik die maat van me tegen hield, want die wilde nog wel even doorgaan
Dat is het enige wat ik in 15 jaar rijden ooit heb gedaan, want ze drukten mij zowat van de weg toen ze naast me reden.
Ik vertel deze situatie niet om stoer over te komen, maar gewoon wat duidelijk te maken.
Achteraf gezien niet nodig, maar ik maak ook wel eens een foutje.
Moraal van het verhaal. Stoor je gewoon niet teveel aan het gedrag van anderen. Anders kun je iedere dag wel iets vinden, waar je het niet eens mee bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |