ik ook niet maar om dan uit testapen en agressief te doenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:16 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Daar kan ik dus echt niet tegen.
Nee dat snap ik maar stel iemand dringt bij mij voor, ik toeter of sein dan gegarandeerd. Als diegene dan nog durft om zijn middelvinger in de lucht te houden of expres gaat remmen kom ik aan met mijn breekijzer en dan is er opeens niets meer aan de hand. Ik weet nog dat een oude man zelfs "sorry meneer" toen tegen mij zeiquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:17 schreef practics het volgende:
[..]
ik ook niet maar om dan uit testapen en agressief te doen![]()
en dan vervolgens:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:00 schreef Gokhan03 het volgende:
Beste PTA'ers,
...Ik ben iemand die graag denkt aan de medemens in het verkeer... blabla ..helemaal ga flippen in de auto...blabla... Bij mij sloegen de stoppen door en ik trapte op de gas en liet hem er niet in...blabla...Ook toen sloegen de stoppen door dus rechts ingehaald, volop de rem en midden op de snelweg uitgestapt
Gast, jij hebt een serieus probleem...quote:Ik vind het jammer dat het zo moet aflopen steeds.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:26 schreef GX3 het volgende:
[..]
en dan vervolgens:
[..]
Gast, jij hebt een serieus probleem...
Dude....quote:Ook toen sloegen de stoppen door dus rechts ingehaald, volop de rem en midden op de snelweg uitgestapt en toen had meneertje opeens geen grote bek meer. Maar hij reed wel rechts toen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga niet rechts inhalen, op de rem trappen en midden op de snelweg stoppenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:30 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Als iemand fout zit, en jij ook nog eens wordt uitgescholden, Pik jij dat dan?
Tussen de 30 en de 40 was hij. Eerst wel met zijn raampje open aankomen en dan opgefokt reageren dat ik hem er niet voor mij liet doordat hij op het verdrijvingsvlak nog in wilde voegen en.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:38 schreef GX3 het volgende:
En met een breekijzer een oud mannetje bedreigen is gewoon zielig...
Nee helemaal niet, voel die zelfde woede als jij, mocht hij mij aan de kant krijgen en zo agressief doen, dan zou ik hem ook letterlijk zijn kop verbouwen met wat er ook maar voor handen is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:34 schreef Gokhan03 het volgende:
Aan de reacties te zien voorspel ik dat jullie ook onnodige linksrijders gaan verdedigen
Ik reageer wel heftig nu maar dit zijn de dingen die ik het afgelopen 5 jaar heb gedaan sinds ik mijn rijbewijs heb.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:47 schreef practics het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, voel die zelfde woede als jij, mocht hij mij aan de kant krijgen en zo agressief doen, dan zou ik hem ook letterlijk zijn kop verbouwen met wat er ook maar voor handen is.
Maar ga het zeker niet zelf uitdagen, ik snap je punt heel goed, maar je instelling na de gebeurtenis totaal niet!
Dit soort mongolen kom ik dagelijks in het verkeer tegen. Blijkbaar gaat er bij sommige mensen echt een knopje om op het moment dat ze in de auto stappen. Doe gewoon normaal, we willen allemaal graag naar huis toe. Geduld is een schone zaak.quote:Dus hij gaf een signaal met zijn grootlicht omdat diegene voor hem met 85 ging en terwijl je op die weg 100 kon. We zagen door zijn achterruit dat dit een middelvinger resulteerde. Ook toen sloegen de stoppen door dus rechts ingehaald, volop de rem en midden op de snelweg uitgestapt en toen had meneertje opeens geen grote bek meer. Maar hij reed wel rechts toen.
is niet normaal gozer. Laat je nakijken.quote:volop de rem en midden op de snelweg uitgestapt
Dan hoef ik mijn bijbaan als eigen rechtertje even opzij te doen want die grijpen dan wel inquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:48 schreef Len93 het volgende:
Ik hoop dat je zo'n actie een keer uithaalt als er een surveillancewagen achter je zit.
Ik durf te verwedden dat als jij achter iemand rijdt op de linkerbaan op de snelweg, hem vervolgens rechts inhaalt en vol in de remmen gaat - dat jij de lul bent. Even nadenken volgende keer.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:53 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Dan hoef ik mijn bijbaan als eigen rechtertje even opzij te doen want die grijpen dan wel in
quote:Ook toen sloegen de stoppen door dus rechts ingehaald, volop de rem en midden op de snelweg uitgestapt en toen had meneertje opeens geen grote bek meer. Maar hij reed wel rechts toen.
quote:Is het nou zo moeilijk om begrip te tonen aan elkaar?
HAHA! Beter hou je er van tevoren rekening mee en laat je vast een gaatje vallen. Kan je lekker rustig doorrijden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:00 schreef Gokhan03 het volgende:
Bij mij sloegen de stoppen door en ik trapte op de gas en liet hem er niet in. Ik vind het echt niet kunnen dat iemand zomaar gaat voordringen.
Ik herken je irritaties, want die heb ik ook en velen met mij.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:00 schreef Gokhan03 het volgende:
Beste PTA'ers,
Ik ben iemand die graag denkt aan de medemens in het verkeer. Naast de standaard verkeersregels zijn er ook waarden in het verkeer waar ik mij aan houd.
Helaas maak ik vaak mee op te weg(terwijl maar jaarlijks 15/20k rij) dat iemand een legale manouvre uithaalt maar dat het ronduit asociaal is en ik helemaal ga flippen in de auto.
Wie maakt dit nog meer mee?
Behalve als je de triker tegenkomt uit het topic; Wat heb jij meegmaakt onderweg?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:02 schreef Gummiebeer het volgende:
Mocht er een josti zijn die jou de vinger flipt, zwaai dan lief en aardig terug. Wedden dat diegene zich opvreet ?![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:18 schreef jortkeldert het volgende:
Ik ben pas geleden nog in elkaar geslagen toen ik een irritante triker rechts inhaalde.
Vervolgens rijdt ie weer naast me en maakt een dreigend gebaar (vinger over z`n keel halen van links naar rechts), waarop ik een handkusje gaf. Niet slim blijkt. Bij het stoplicht stapt ie opeens af. Hij trok aan m`n deurhendel, maar mijn auto heeft auto-lock. Vervolgens deed ik mijn raam een stukje naar beneden omdat ik er nog steeds niet vanuit ging dat ik klappen zou krijgen.
Vervolgens krijg ik een flinke scheldkannonade over me heen en begint meneer te slaan. Het enige wat ik uit kon brengen was sorry. Gelukkig alles afgeweerd op 1 klap na. Daarna schoot het licht weer op groen en gingen we beide ons eigen pad.
Voor dat soort situaties heb ik mijn altijd behulpzame flexibele as van een aanhangwagen bij me.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:06 schreef Kreupel het volgende:
[..]
Behalve als je de triker tegenkomt uit het topic; Wat heb jij meegmaakt onderweg?
![]()
[..]
Vrachtwagenchauffeurs die maken dit soort dingen wel regelmatig mee. Domme acties van autobestuurders die bijv in een bocht gaan lopen inhalen en dan huilen dat ze afgesneden worden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:02 schreef Gummiebeer het volgende:
Topic zoveel over agressie in het verkeer.
Wees assertief en rij defensief. Dit scheelt irritaties en ergenissen.
Mocht er een josti zijn die jou de vinger flipt, zwaai dan lief en aardig terug. Wedden dat diegene zich opvreet ?![]()
Laatst haalde ik een mede chauffeur in (ja, ik rij vrachtwagen). Na de inhaalactie kwam er een Ster voobij en flipte de vinger, ik zwaaide lief terug en gaf hem een handkusje. Kon hij niet hebben... flipte zo erg dat hij zich omdraaide in zn stoel om mij nog meer vingers te geven. Daarna belandde hij achterstevoren in de berm. Ik reed langs hem heen en toeterde nog vriendelijk. De jostibandlid kon dat niet waarderen
AAngezien jij het biertje bent en de internet bierdrinkheld bent ga ik er gemakshalve van uit dat jij nooit op de weg te vinden bent maar laveloos tussen de andere AA-tjes.quote:
Ja, en? Laat ze lekkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:18 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het feit dat iemand zelf in de fout zit, en dan nog de ballen heeft om stoer te doen.
En jouw gedrag is dat wel?quote:Is toch niet normaal dat iemand zoiets tegen je moeder zegt?
Wat heb ik diegene aangedaan? Ik stond alleen maar voor de deur en mijn moeder had haar auto geparkeerd. Toen ze uitstapt rijdt dus die vrouw en scheldt mijn moeder uit. Dus een beter wereld begint bij mezelf en zou ik dankjewel of zelfs sorry moeten zeggen?!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:31 schreef Kreupel het volgende:
[..]
Ja, en? Laat ze lekker
[..]
En jouw gedrag is dat wel?
Iets met verbeter de wereld, begin bij jezelf?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:36 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Wat heb ik diegene aangedaan? Ik stond alleen maar voor de deur en mijn moeder had haar auto geparkeerd. Toen ze uitstapt rijdt dus die vrouw en scheldt mijn moeder uit. Dus een beter wereld begint bij mezelf en zou ik dankjewel of zelfs sorry moeten zeggen?!
Echt de omgekeerde wereld hier.
Vreemd toch dat de vertellers van dit soort sterke verhalen altijd de sterkste zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:26 schreef silenthill het volgende:
Je kunt elke dag je wel 'agressief' opstellen in het verkeer.
Of je kunt het meeste gewoon aan je voorbij laten gaan en de eer aan jezelf houden.
Je kunt natuurlijk ook een keer de verkeerde tegenkomen.
Voorbeeld: Jaren geleden op een 80 km per uur weg, waar ik 90 km reed.
Achter me een auto die zat te kleven en moeilijk met zijn licht zat te seinen.
Gaat naast me rijden en gebaard om van de weg te gaan.
Zat 4 man in en ik was alleen met een vriend van me.
We stoppen beiden op een parkeerhaven, 2 stappen uit, kregen klappen van ons en de andere 2 bleven zitten. ( Was een 2 deurs )
Het was dat ik die maat van me tegen hield, want die wilde nog wel even doorgaan
Dat is het enige wat ik in 15 jaar rijden ooit heb gedaan, want ze drukten mij zowat van de weg toen ze naast me reden.
Ik vertel deze situatie niet om stoer over te komen, maar gewoon wat duidelijk te maken.
Achteraf gezien niet nodig, maar ik maak ook wel eens een foutje.
Moraal van het verhaal. Stoor je gewoon niet teveel aan het gedrag van anderen. Anders kun je iedere dag wel iets vinden, waar je het niet eens mee bent.
Mijn punt is dus dat iemand je bijv over het "hoofd" ziet en nog eens leuk opgefokt gaat reageren met middelvingers of spontaan in de ankers gaat als ik even sein met de bedoeling vanne hey wat doe je nou?.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:55 schreef silenthill het volgende:
@thumbnail
Geen sterke verhalen. Wat de meeste mensen vergeten, zijn de nadelen als je nog in de auto zit en uit wilt stappen.
Dan zijn de eerste klappen die je uitdeeld echt een daalder waard, aangezien de uitdager nog uit de auto moet stappen. Nogmaals ik hoef me niet te bewijzen, maar ik kan zooooo slecht tegen die opgefokte lui die denken dat ze heel wat zijn op de weg.
En heel soms moet je gewoon voor jezelf opkomen, en voor de rest stress ik me echt niet in het verkeer. Inderdaad gewoon leuk teruglachen als iemand in zijn patsbak je eens een keertje over het "hoofd" ziet.
En als iets ethisch verantwoord is, dan kom ik toch echt wel voor mezelf op. Dat recht heeft ieder mens. Amen...
Kan je daar niet tegen? Dat ze moeder uit schelden?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:18 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeurs die maken dit soort dingen wel regelmatig mee. Domme acties van autobestuurders die bijv in een bocht gaan lopen inhalen en dan huilen dat ze afgesneden worden.
Het gaat mij meer om het feit dat iemand zelf in de fout zit, en dan nog de ballen heeft om stoer te doen.
Een paar jaar terug kwam mijn moeder aanrijden en ik zou helpen met de booschappen. Dus ik wachtte en mijn moeder kwam met haar auto voor onze deur en stapte uit. Waar de auto stond, mag je gewoon parkeren op de weg en er wegversmallingen in onze wijk staan waar willekeurig de weg wordt versmald naar de linker of rechter stuk.
Komt iemand aan met de motorscooter en zegt tegen mijn moeder: "kankerhoer, rot op met je auto"
Dit pik ik dus echt niet. Einde van onze straat had ik diegene klemgereden...bleek het een vrouw te zijn. Ik zei kijk maar uit met je woorden, de volgende keer lig je onder mijn auto.
Is toch niet normaal dat iemand zoiets tegen je moeder zegt?
Mensen mogen mijn gedrag afkeuren, maar ik hou er niet van als iemand tegen mij gaat schelden/schreeuwen terwijl diegene fout zit.
Nee jij zou het accepteren allemaal en ik dus nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Kan je daar niet tegen? Dat ze moeder uit schelden?
Respect is niet iemand klemrijden. Je zou aan mij een verkeerde hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:08 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Nee jij zou het accepteren allemaal en ik dus niet![]()
Er is iets als respect.
Rot toch op..je gaat niet zomaar mensen schelden en dan huilen dat je wordt aangepakt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Respect is niet iemand klemrijden. Je zou aan mij een verkeerde hebben.
Schelden doet geen pijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:10 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Rot toch op..je gaat niet zomaar mensen schelden en dan huilen dat je wordt aangepakt.
Gast................je hebt een probleem...........quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:00 schreef Gokhan03 het volgende:
en ik helemaal ga flippen...
Bij mij sloegen de stoppen door...
Ook toen sloegen de stoppen door...
volop de rem en midden op de snelweg uitgestapt
Welke dag was jij daar? Ik zweer dat ik een witte E36 zag rijden met zwart dak daar.:Pquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:15 schreef Turquaz52 het volgende:
Gokhan, echt.. Nu ik dit lees: Jij bent echt baasch, aq zwaar kafa dengi..
En die ene 1e link van de afslag links: Daar was ik 2 weken geleden nogAQ Wat een kut weg is dat zeg, om de haverklap stoplichten op rood, terwijl er geen fucking verkeer is..
Ik reed met de Grand Scenic van paps, on-opvallender kan gewoon niet..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:36 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Welke dag was jij daar? Ik zweer dat ik een witte E36 zag rijden met zwart dak daar.:P
Ik dacht nog hey dit is toch geen turq...die woont aan de andere kant van NL
En jij dacht, ik regel een grote auto met veel ruimte achterin?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik reed met de Grand Scenic van paps, on-opvallender kan gewoon niet..
Het was btw op een zaterdag, ik had met 2 dames afgesproken om samen naar Zandvoort te gaan..
Gisteren nog, ik stapte voor het eerst in de auto sinds ik deze topic had aangemaakt. Mijn auto stond aan de kant van de stoep en ik wilde wegrijden terwijl er een auto aan kwam. Dit deed ik netjes door mn knipperlicht te gebruiken maar er staat een drempel dus moest ik wat gas terugnemen. Achterste auto toetert 3 keer en ik zag allemaal handgebaren uit zijn linkerraamquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik rij dagelijks 200km en ik wind me vrijwel nergens over op. Als ik me over al het hufterige rijgedrag dat ik tegenkom druk moet maken dan zou ik continu opgefokt rondlopen.
Je rijdt compact.. Wat verwacht je nog meer...?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:29 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Gisteren nog, ik stapte voor het eerst in de auto sinds ik deze topic had aangemaakt. Mijn auto stond aan de kant van de stoep en ik wilde wegrijden terwijl er een auto aan kwam. Dit deed ik netjes door mn knipperlicht te gebruiken maar er staat een drempel dus moest ik wat gas terugnemen. Achterste auto toetert 3 keer en ik zag allemaal handgebaren uit zijn linkerraam
Ik trek volgens mij zulk volk aan
achterste 2 stoelen uitklappen en middelste 3 stoelen neerklappen en je hebt een voetbalveld aan ruimte en nog 2 banken om op te zittenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:21 schreef fruityloop het volgende:
[..]
En jij dacht, ik regel een grote auto met veel ruimte achterin?
Hahah zal dat het zijn?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je rijdt compact.. Wat verwacht je nog meer...?
Dat zal zeker een rol spelen..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:47 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Hahah zal dat het zijn?Ey maar ik zag echt een witte E36 met een zwart dak hier rijden en dat was ook 2 weken terug ongeveer
Ik wilde net zeggen! Lief doen werkt ook niet altijd. (Ja, ik ben door een triker gehoekt..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:06 schreef Kreupel het volgende:
[..]
Behalve als je de triker tegenkomt uit het topic; Wat heb jij meegmaakt onderweg?
![]()
[..]
Je had natuurlijk ook gewoon die auto voorbij kunnen laten rijden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:29 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Gisteren nog, ik stapte voor het eerst in de auto sinds ik deze topic had aangemaakt. Mijn auto stond aan de kant van de stoep en ik wilde wegrijden terwijl er een auto aan kwam. Dit deed ik netjes door mn knipperlicht te gebruiken maar er staat een drempel dus moest ik wat gas terugnemen. Achterste auto toetert 3 keer en ik zag allemaal handgebaren uit zijn linkerraam
Ik trek volgens mij zulk volk aan
Wachten op een auto die 30/40 meter ver isquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:14 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook gewoon die auto voorbij kunnen laten rijden.
Dus je trekt het volk niet alleen aan, je lokt het zelf uit.
Vooral deze reactie geeft al goed weer hoe je je in de auto gedraagt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:30 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Wachten op een auto die 30/40 meter ver is
De reactie die jij neerzet komt er op neer dat ik roekenloos gas gaf en de auto niet voorliet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:35 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Vooral deze reactie geeft al goed weer hoe je je in de auto gedraagt.
Nee, maar ik rijd zo'n 70.000km per jaar en die gevallen die jij meemaakt kom ik zelden tegen. Zit ik dan relaxter in de auto of heb ik gewoon heel erg veel geluk?quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:56 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
De reactie die jij neerzet komt er op neer dat ik roekenloos gas gaf en de auto niet voorliet.
Je kan heus wel weten wanneer je er wel of niet voor kan. Maar aangezien jij alleen de intentie hebt om mij te bashen neem ik je hetook niet kwalijk. Jij zit ook immers (net als mij) op FOK niveau.
Ik heb best veel dingen meegemaaktquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:24 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Nee, maar ik rijd zo'n 70.000km per jaar en die gevallen die jij meemaakt kom ik zelden tegen. Zit ik dan relaxter in de auto of heb ik gewoon heel erg veel geluk?
Als jij nu eens wil begrijpen dat als men jouw acties niet goedkeurt, het niet automatisch betekent dat men de acties van jouw voorbeelden wél goedkeurt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:22 schreef Gokhan03 het volgende:
Maar aangezien dat niet wordt begrepen hier...
En als die 50 km/h reed, dan is die binnen 3 seconden bij je. Je hebt totaal geen verkeersinzicht inderdaad...quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:30 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Wachten op een auto die 30/40 meter ver is
Waar zeg ik dat hij 50 km/h reed?quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En als die 50 km/h reed, dan is die binnen 3 seconden bij je. Je hebt totaal geen verkeersinzicht inderdaad...
Waarom denk je dat ik "als" zeg.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:45 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat hij 50 km/h reed?Zoals ik al zei, alleen om mij te bashen krijg ik dit soort reacties hier terwijl jullie dondersgoed weten dat ik gelijk heb
Denk dat jullie eerder jullie rijschool maar moeten raadplegen voor een extra cursusje ofzo
Heeft ook geen zin meer om hier te posten.
Ik denk eerder voor jou, ik sta volledig achter gokhan, zit niet te muggenziften..quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik "als" zeg.
En als je niet wilt dat mensen op je reageren moet je niet posten. Dit is een forum, geen weblog...
Daarnaast kun je blijkbaar zelf niet inzien dat je ook niet goed bezig bent... Jij bent namelijk ook snel geïrriteerd aan je OP te lezen, dus misschien is die extra cursus ook voor jouw iets. En ja, je hebt gelijk dat mensen snel agressief zijn, jij bent er daar eentje van. Dus de OP en de TT zijn ook op jou van toepassing.
Joehoe, lees je maar een deel van zijn posts dan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik denk eerder voor jou, ik sta volledig achter gokhan, zit niet te muggenziften..
Beetje vlot zijn in het verkeer is alleen maar goed, als je maar geen hinder, gevaar of irritaties wekt..
DAT is ook iets wat je met rijlessen leert: Wat je ook doet, bij invoegen/uitvoegen hinder nooit je achterligger of anderen.. Stroom mee met het verkeer.
Denk dat jij en tevens anderen hier dat beter kunnen doen. Ik heb het zelf over bestuurders die gehaast doen en vervolgens op je af reageren.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Joehoe, lees je maar een deel van zijn posts dan?
Blijkbaar doet hij dat wel...quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik denk eerder voor jou, ik sta volledig achter gokhan, zit niet te muggenziften..
Beetje vlot zijn in het verkeer is alleen maar goed, als je maar geen hinder, gevaar of irritaties wekt..
DAT is ook iets wat je met rijlessen leert: Wat je ook doet, bij invoegen/uitvoegen hinder nooit je achterligger of anderen.. Stroom mee met het verkeer.
Uit de OP:quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:39 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Denk dat jij en tevens anderen hier dat beter kunnen doen. Ik heb het zelf over bestuurders die gehaast doen en vervolgens op je af reageren.
Maar begrijpend lezen is moeilijk en dat begrijp ik ook wel. Hoeven jullie je ook niet voor te schamen.
Dit ben je zelf als ik het goed en begrijpend lees.quote:Ook toen sloegen de stoppen door dus rechts ingehaald, volop de rem en midden op de snelweg uitgestapt en toen had meneertje opeens geen grote bek meer. Maar hij reed wel rechts toen.
Als je toch over statistiek begint dan kan je maar beter nadenken over de aannamens die je doetquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Blijkbaar doet hij dat wel...
Ik heb ook nog nooit een ongeluk gehad. Blijkbaar telt dat bij jou en gokhan als coëfficiënt van goed kunnen rijden...
Dit bedoel ik dus. Daarom je hoeft je niet te schamen dat je er moeite mee hebt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Uit de OP:
[..]
Dit ben je zelf als ik het goed en begrijpend lees.
En nog begrijp je t nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik moet me schamen dat ik niet midden op de weg stop omdat er iemand links blijft rijden?
Je snapt het zelf ook niet meer. Maar ik heb mijn post ge-edit. Om het even kloppend te maken voor je...quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:50 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
En nog begrijp je t niet
Zware dag gehad jongen?
Tevens mag hier wel een slotje op. Het heeft geen zin hier om normaal te discusseren als er van alles wordt geschreeuwd.
Dus... midden op de snelweg een noodstop maken om iemand op zijn bek te slaan is niet gevaarlijk als die ander jou irriteerde?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:45 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Daarom je hoeft je niet te schamen dat je er moeite mee hebt.
Selectief lezen is ook een probleem zie ik
naah nee, als het maar op de vluchtstrook gebeurd..quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dus... midden op de snelweg een noodstop maken om iemand op zijn bek te slaan is niet gevaarlijk als die ander jou irriteerde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Jawel, maar ik geef hem geen ongelijk, er zijn gewoon echt van die malloten waar ik ook lekker met de knuppel op wil los gaan, sommigen kunnen gewoon niet rijden (en dan rij ik maar 160km per dag om maar een deel te kunnen zien) en dan moet je de recht in eigen handen nemen en de gast uit de auto trekken, zijn rijbewijs in beslag nemen en voor zijn ogen in brand steken..quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Joehoe, lees je maar een deel van zijn posts dan?
Ik geef toe dat ik me ook veelal kapot irriteer aan medeweggebruikers en dat gaat vaak ook gepaard met gescheld, wat vingers en de rest. Maar ik ben niet zo gestoord en debiel om op de snelweg te stoppen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:39 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Denk dat jij en tevens anderen hier dat beter kunnen doen. Ik heb het zelf over bestuurders die gehaast doen en vervolgens op je af reageren.
Maar begrijpend lezen is moeilijk en dat begrijp ik ook wel. Hoeven jullie je ook niet voor te schamen.
Je had trouwens allang moeten stoppen met postenquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:45 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Heeft ook geen zin meer om hier te posten.
Nou niet dat, maar al die aannames die gemaakt worden zoals:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Je had trouwens allang moeten stoppen met posten. Had toch geen zin meer?
Vervelend he, als mensen het totaal niet met je eens zijn.
Hoe weet je dat? Ik zit op de 85% no claim kortingquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:29 schreef Catch_me het volgende:
Dankzij mensen zoals TS mogen de mensen die wel normaal rijden extra premie betalen voor hun verzekering, waarvoor dank
Ik versta nooit automobilisten in een andere auto.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:30 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Als iemand fout zit, en jij ook nog eens wordt uitgescholden, Pik jij dat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |