abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102837352
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 02:15 schreef Turquaz52 het volgende:
Gokhan, echt.. Nu ik dit lees: Jij bent echt baasch, aq zwaar kafa dengi.. :P

En die ene 1e link van de afslag links: Daar was ik 2 weken geleden nog :') AQ Wat een kut weg is dat zeg, om de haverklap stoplichten op rood, terwijl er geen fucking verkeer is.. :r
Welke dag was jij daar? Ik zweer dat ik een witte E36 zag rijden met zwart dak daar.:P
Ik dacht nog hey dit is toch geen turq...die woont aan de andere kant van NL :)
pi_102837929
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 10:36 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Welke dag was jij daar? Ik zweer dat ik een witte E36 zag rijden met zwart dak daar.:P
Ik dacht nog hey dit is toch geen turq...die woont aan de andere kant van NL :)
Ik reed met de Grand Scenic van paps, on-opvallender kan gewoon niet.. :')

Het was btw op een zaterdag, ik had met 2 dames afgesproken om samen naar Zandvoort te gaan.. :@
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_102838082
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:14 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik reed met de Grand Scenic van paps, on-opvallender kan gewoon niet.. :')

Het was btw op een zaterdag, ik had met 2 dames afgesproken om samen naar Zandvoort te gaan.. :@
En jij dacht, ik regel een grote auto met veel ruimte achterin? 8-)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_102838118
Ik rij dagelijks 200km en ik wind me vrijwel nergens over op. Als ik me over al het hufterige rijgedrag dat ik tegenkom druk moet maken dan zou ik continu opgefokt rondlopen.
pi_102838264
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik rij dagelijks 200km en ik wind me vrijwel nergens over op. Als ik me over al het hufterige rijgedrag dat ik tegenkom druk moet maken dan zou ik continu opgefokt rondlopen.
Gisteren nog, ik stapte voor het eerst in de auto sinds ik deze topic had aangemaakt. Mijn auto stond aan de kant van de stoep en ik wilde wegrijden terwijl er een auto aan kwam. Dit deed ik netjes door mn knipperlicht te gebruiken maar er staat een drempel dus moest ik wat gas terugnemen. Achterste auto toetert 3 keer en ik zag allemaal handgebaren uit zijn linkerraam :P

Ik trek volgens mij zulk volk aan :')
pi_102838443
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:29 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Gisteren nog, ik stapte voor het eerst in de auto sinds ik deze topic had aangemaakt. Mijn auto stond aan de kant van de stoep en ik wilde wegrijden terwijl er een auto aan kwam. Dit deed ik netjes door mn knipperlicht te gebruiken maar er staat een drempel dus moest ik wat gas terugnemen. Achterste auto toetert 3 keer en ik zag allemaal handgebaren uit zijn linkerraam :P

Je rijdt compact.. Wat verwacht je nog meer...? :')
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_102838462
In wat voor tokkiebuurt woon jij
pi_102838468
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:21 schreef fruityloop het volgende:

[..]

En jij dacht, ik regel een grote auto met veel ruimte achterin? 8-)
achterste 2 stoelen uitklappen en middelste 3 stoelen neerklappen en je hebt een voetbalveld aan ruimte en nog 2 banken om op te zitten :P
Quote van Tjabbo:
pi_102838689
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:37 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Je rijdt compact.. Wat verwacht je nog meer...? :')
Hahah zal dat het zijn? :P Ey maar ik zag echt een witte E36 met een zwart dak hier rijden en dat was ook 2 weken terug ongeveer :)
pi_102841206
Jezus TS, ik heb ook wel eens dat ik in het buitenland rijd en ik heb pas laat door dat ik bijna een afslag mis waar een rij voor staat. Ja het is kut dat je dan moet voordringen maar het is niet anders, of je moet 20 km op gaan rijden. Maar je toch niet zo druk, of je nou 5 seconden later komt of niet... Ik laat mensen die laat voorsorteren er ook gewoon in, vind het zo'n laffe streek of dan 1 meter achter de auto voor je te gaan plakken... Jij bent zelf de opgefokte rijder.
pi_102842189
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:47 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Hahah zal dat het zijn? :P Ey maar ik zag echt een witte E36 met een zwart dak hier rijden en dat was ook 2 weken terug ongeveer :)
Dat zal zeker een rol spelen.. :P
Is gewoon een feit, rij maar eens een dagje een Frot Ka of een Volvo 340, en rij dan maar eens in een 5 serie of een dikke audi..

Je zou het zelf moeten weten met je mams haar subaru en jou oude e39... ;)
Quote van Tjabbo:
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 16:13:59 #72
245888 jortkeldert
Waar de CAPS LOCKT
pi_102845978
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 14:06 schreef Kreupel het volgende:

[..]

Behalve als je de triker tegenkomt uit het topic; Wat heb jij meegmaakt onderweg?
;) ;)

[..]

Ik wilde net zeggen! Lief doen werkt ook niet altijd. (Ja, ik ben door een triker gehoekt.. :P )

Speaking of.. is Gokhan toevallig..?
20 jaar oud, en wat had ik bereikt?
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:06:24 #73
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_102906865
Bumperklevers :r :r

TS is overigens geflipt maar reageerde correct toen moeders werd uitgescholden ... !
pi_102912008
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:29 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Je had natuurlijk ook gewoon die auto voorbij kunnen laten rijden.

Dus je trekt het volk niet alleen aan, je lokt het zelf uit.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_102912531
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:14 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

Je had natuurlijk ook gewoon die auto voorbij kunnen laten rijden.

Dus je trekt het volk niet alleen aan, je lokt het zelf uit.
Wachten op een auto die 30/40 meter ver is :')
pi_102912696
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:30 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Vooral deze reactie geeft al goed weer hoe je je in de auto gedraagt.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_102913378
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:35 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

Vooral deze reactie geeft al goed weer hoe je je in de auto gedraagt.
De reactie die jij neerzet komt er op neer dat ik roekenloos gas gaf en de auto niet voorliet.
Je kan heus wel weten wanneer je er wel of niet voor kan. Maar aangezien jij alleen de intentie hebt om mij te bashen neem ik je hetook niet kwalijk. Jij zit ook immers (net als mij) op FOK niveau.
pi_102914224
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:56 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

De reactie die jij neerzet komt er op neer dat ik roekenloos gas gaf en de auto niet voorliet.
Je kan heus wel weten wanneer je er wel of niet voor kan. Maar aangezien jij alleen de intentie hebt om mij te bashen neem ik je hetook niet kwalijk. Jij zit ook immers (net als mij) op FOK niveau.
Nee, maar ik rijd zo'n 70.000km per jaar en die gevallen die jij meemaakt kom ik zelden tegen. Zit ik dan relaxter in de auto of heb ik gewoon heel erg veel geluk?
pi_102916130
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 14:24 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

Nee, maar ik rijd zo'n 70.000km per jaar en die gevallen die jij meemaakt kom ik zelden tegen. Zit ik dan relaxter in de auto of heb ik gewoon heel erg veel geluk?
Ik heb best veel dingen meegemaakt :)
-Samen met een vriend op zijn kop in een bevroren sloot op de N205.

-Onderweg naar werk valt opeens de Turkisch airlines in de polder terwijl ik net op de afslag rotterpolderplein reed.

-Samen met een vriend in de auto op de A4, valt hij in slaap en lagen we tegen de vangrail aan.

-Toen ik net van werk aan kwam lopen, reed er een auto die stoer wilde doen door te driften en hij onderstuur had waardoor ik weg sprong en de auto tegen de bushalte ramde en op zn zij terecht kwam. Ik heb daar zelfs foto's van. Heb de bestuurder zelf nog uit de auto gehaald.

En dit is nog een van de zoveel wat ik nu uit mijn hoofd weet.
Zelf heb ik gelukkig nog nooit een ongeluk veroorzaakt.Helaas zijn er dus mensen die het wel doen omdat om een paar minuten sneller te zijn zoals het inproppen van hun auto waardoor ik volop de rem moet. Maar aangezien dat niet wordt begrepen hier...
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:49:21 #80
327255 Kreupel
Sorry alle hamburgers!
pi_102917053
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:22 schreef Gokhan03 het volgende:
Maar aangezien dat niet wordt begrepen hier...
Als jij nu eens wil begrijpen dat als men jouw acties niet goedkeurt, het niet automatisch betekent dat men de acties van jouw voorbeelden wél goedkeurt.

Als jij nu eens wilt begrijpen dat met jouw gedrag niets wordt opgelost en jij een gevaarlijke situatie alleen maar erger maakt. Het zijn niet alleen de mensen van die 'paar minuten' acties die voor ongelukken zorgen, maar ook de mensen eromheen die er niet op kunnen of willen (in jouw geval) anticiperen.
pi_102917094
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:30 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

En als die 50 km/h reed, dan is die binnen 3 seconden bij je. Je hebt totaal geen verkeersinzicht inderdaad... :')
pi_102919184
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:50 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

En als die 50 km/h reed, dan is die binnen 3 seconden bij je. Je hebt totaal geen verkeersinzicht inderdaad... :')
Waar zeg ik dat hij 50 km/h reed? :') Zoals ik al zei, alleen om mij te bashen krijg ik dit soort reacties hier terwijl jullie dondersgoed weten dat ik gelijk heb :)

Denk dat jullie eerder jullie rijschool maar moeten raadplegen voor een extra cursusje ofzo :)

Heeft ook geen zin meer om hier te posten.
pi_102920522
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:45 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat hij 50 km/h reed? :') Zoals ik al zei, alleen om mij te bashen krijg ik dit soort reacties hier terwijl jullie dondersgoed weten dat ik gelijk heb :)

Denk dat jullie eerder jullie rijschool maar moeten raadplegen voor een extra cursusje ofzo :)

Heeft ook geen zin meer om hier te posten.
Waarom denk je dat ik "als" zeg.

En als je niet wilt dat mensen op je reageren moet je niet posten. Dit is een forum, geen weblog...

Daarnaast kun je blijkbaar zelf niet inzien dat je ook niet goed bezig bent... Jij bent namelijk ook snel geïrriteerd aan je OP te lezen, dus misschien is die extra cursus ook voor jouw iets. En ja, je hebt gelijk dat mensen snel agressief zijn, jij bent er daar eentje van. Dus de OP en de TT zijn ook op jou van toepassing.
pi_102921033
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:15 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik "als" zeg.

En als je niet wilt dat mensen op je reageren moet je niet posten. Dit is een forum, geen weblog...

Daarnaast kun je blijkbaar zelf niet inzien dat je ook niet goed bezig bent... Jij bent namelijk ook snel geïrriteerd aan je OP te lezen, dus misschien is die extra cursus ook voor jouw iets. En ja, je hebt gelijk dat mensen snel agressief zijn, jij bent er daar eentje van. Dus de OP en de TT zijn ook op jou van toepassing.
Ik denk eerder voor jou, ik sta volledig achter gokhan, zit niet te muggenziften..
Beetje vlot zijn in het verkeer is alleen maar goed, als je maar geen hinder, gevaar of irritaties wekt..

DAT is ook iets wat je met rijlessen leert: Wat je ook doet, bij invoegen/uitvoegen hinder nooit je achterligger of anderen.. Stroom mee met het verkeer. ;)
Quote van Tjabbo:
pi_102921084
quote:
2s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:26 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik denk eerder voor jou, ik sta volledig achter gokhan, zit niet te muggenziften..
Beetje vlot zijn in het verkeer is alleen maar goed, als je maar geen hinder, gevaar of irritaties wekt..

DAT is ook iets wat je met rijlessen leert: Wat je ook doet, bij invoegen/uitvoegen hinder nooit je achterligger of anderen.. Stroom mee met het verkeer. ;)
Joehoe, lees je maar een deel van zijn posts dan?
pi_102921537
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:28 schreef Anne het volgende:

[..]

Joehoe, lees je maar een deel van zijn posts dan?
Denk dat jij en tevens anderen hier dat beter kunnen doen. Ik heb het zelf over bestuurders die gehaast doen en vervolgens op je af reageren.

Maar begrijpend lezen is moeilijk en dat begrijp ik ook wel. Hoeven jullie je ook niet voor te schamen.
pi_102921548
quote:
2s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:26 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Blijkbaar doet hij dat wel... :')

Ik heb ook nog nooit een ongeluk gehad. Blijkbaar telt dat bij jou en gokhan als coëfficiënt van goed kunnen rijden...
pi_102921623
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:39 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Denk dat jij en tevens anderen hier dat beter kunnen doen. Ik heb het zelf over bestuurders die gehaast doen en vervolgens op je af reageren.

Maar begrijpend lezen is moeilijk en dat begrijp ik ook wel. Hoeven jullie je ook niet voor te schamen.
Uit de OP:
quote:
Ook toen sloegen de stoppen door dus rechts ingehaald, volop de rem en midden op de snelweg uitgestapt en toen had meneertje opeens geen grote bek meer. Maar hij reed wel rechts toen.
Dit ben je zelf als ik het goed en begrijpend lees.
pi_102921654
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:40 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Blijkbaar doet hij dat wel... :')

Ik heb ook nog nooit een ongeluk gehad. Blijkbaar telt dat bij jou en gokhan als coëfficiënt van goed kunnen rijden...
Als je toch over statistiek begint dan kan je maar beter nadenken over de aannamens die je doet
pi_102921764
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:42 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Uit de OP:

[..]

Dit ben je zelf als ik het goed en begrijpend lees.
Dit bedoel ik dus. Daarom je hoeft je niet te schamen dat je er moeite mee hebt.
Selectief lezen is ook een probleem zie ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')