Ik geef toe dat ik me ook veelal kapot irriteer aan medeweggebruikers en dat gaat vaak ook gepaard met gescheld, wat vingers en de rest. Maar ik ben niet zo gestoord en debiel om op de snelweg te stoppen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:39 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Denk dat jij en tevens anderen hier dat beter kunnen doen. Ik heb het zelf over bestuurders die gehaast doen en vervolgens op je af reageren.
Maar begrijpend lezen is moeilijk en dat begrijp ik ook wel. Hoeven jullie je ook niet voor te schamen.
Je had trouwens allang moeten stoppen met postenquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:45 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Heeft ook geen zin meer om hier te posten.
Nou niet dat, maar al die aannames die gemaakt worden zoals:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Je had trouwens allang moeten stoppen met posten. Had toch geen zin meer?
Vervelend he, als mensen het totaal niet met je eens zijn.
Hoe weet je dat? Ik zit op de 85% no claim kortingquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:29 schreef Catch_me het volgende:
Dankzij mensen zoals TS mogen de mensen die wel normaal rijden extra premie betalen voor hun verzekering, waarvoor dank
Ik versta nooit automobilisten in een andere auto.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:30 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Als iemand fout zit, en jij ook nog eens wordt uitgescholden, Pik jij dat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |