abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102783971

Algemeen
Dit topic is voor alle medewerkers van Albert Heijn. Of je nou in een filiaal, DC of misschien wel op het hoofdkantoor werkt, het maakt niet uit! Praat hier over die verschikkelijke actie die ze nou weer hebben verzonnen of roddel over je vervelendste klant. Wees trots op je werkgever!
Handige links
Albert Heijn Aanbiedingen Allerhande AH TV Commercials
Medewerkersportal
AH Plaza
CAO voor het levensmiddelenbedrijf
CAO voor het levensmiddelenbedrijf

Uitbetalingen 2011
10 januari
7 februari (+ MVP)
7 maart
4 april
2 mei
30 mei (+ MVP)
27 juni
25 juli (+MVP)
22 augustus
19 september
17 oktober (+MVP)
14 november
12 december

De OP is hier te vinden.
pi_102783997
Laatste post:
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 20:16 schreef Jeffrey_San het volgende:
Stel ik sta ingepland voor 5 uur, maar dit stond niet op de planning op internet waardoor ik een afspraak heb en niet voor de volle 5 uur kan werken.
Wat kan ik dan het beste doen?
  donderdag 6 oktober 2011 @ 20:24:37 #3
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_102784371
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 20:18 schreef Jeffrey_San het volgende:
Laatste post:

[..]

Zoals hier al eens eerder gezegd was is de planning op internet niet leidend, je kan beter geregeld het rooster in de kantine(of de andere plek waar bij jullie het rooster staat) kijken.

Het beste is om het desondanks toch nog uit te leggen aan de ASM. Wellicht is het niet zo'n probleem, omdat het niet zo druk is o.i.d.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_102787228
Hmm is al geopend, waarom niet gewoon de knop gebruiken om een nieuw deel te openen??
pi_102807148
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 13:54 schreef einschtein het volgende:

[..]

https://icafe.e-id.nl/index.html

Voeg hem daar ff aan toe. Wil jij dat niet doen, zeg het dan ff. Dan doe ik het.
Wat is dat voor een iets? Niet echt duidelijke site...

Mensen ervaring daarmee?
pi_102854401
Bweuhhh ik wil weer salaris!
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_102858375
Dag iedereen,

Vorigee week heb ik gesolliciteerd voor de functie van teamleider verkoopafhadeling bij AH-XL.
Ik werk nu al drie jaar en begin nu met het vierde jaar...ik gaf het aan bij een paar teamleiders en een ASM en die vroegen mij meteen om die brief in te leveren en uiteindelijk heb ik het gedaan.
Nu de vraag..binnenkort gaan we een afspraak maken..de manager + ASM en ik...dan gaan ze me allerlei vragen stellen..alleen wat Voor vragen is mijn vraag. En hoe moet ik daarop antwoorden?

Bijv. waarom wil je het worden? of wat heb je ons te bieden? Waarom moeten we je die kans geven? etc.

In drie jaar heb ik de functie van Cassiere B bereikt..en vandaar de ambitie dat ik teamleider wilde worden.

Hopelijk zijn er teamleiders in deze forum die me kunnen helpen..
pi_102859510
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 22:58 schreef na3ima het volgende:
Dag iedereen,

Vorigee week heb ik gesolliciteerd voor de functie van teamleider verkoopafhadeling bij AH-XL.
Ik werk nu al drie jaar en begin nu met het vierde jaar...ik gaf het aan bij een paar teamleiders en een ASM en die vroegen mij meteen om die brief in te leveren en uiteindelijk heb ik het gedaan.
Nu de vraag..binnenkort gaan we een afspraak maken..de manager + ASM en ik...dan gaan ze me allerlei vragen stellen..alleen wat Voor vragen is mijn vraag. En hoe moet ik daarop antwoorden?

Bijv. waarom wil je het worden? of wat heb je ons te bieden? Waarom moeten we je die kans geven? etc.

In drie jaar heb ik de functie van Cassiere B bereikt..en vandaar de ambitie dat ik teamleider wilde worden.

Hopelijk zijn er teamleiders in deze forum die me kunnen helpen..

Moet je dan vakkenvullers leiding geven s'avonds of.. ?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_102868745
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 23:34 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

verkoopafhandeling is sowieso kassa. Volgens mij moet je als teamleider de planningen maken enzo.
pi_102870432
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 14:13 schreef Twisted_Logic het volgende:

[..]

Wat is dat voor een iets? Niet echt duidelijke site...

Mensen ervaring daarmee?
Dat is het Innovatie-cafe van Albert Heijn. Daar worden nieuwe ideeen opgezet. Ook worden daar pilots gestart en in de gaten gehouden.

Kortom, suggesties kun je het beste daar kwijt. Ik zit er zelf ook bij, heb me bij het begin al ingeschreven en ik heb aardig wat suggesties gezien, ook dat er echt pilots gestart werden.
pi_102870561
28e met AH naar Walibi Fright Nights
Zin an!
pi_102872782
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 23:34 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Nee is voor de kassa...uhm jah ik zou dan een paar avonden krijgen en waarschijnlijk ook de zaterdagen en zondagen.
  zondag 9 oktober 2011 @ 17:48:18 #13
355028 mainedoll
een kloon idd
pi_102881187
Ik heb gesolliciteerd, maar ben 32. :'). Kansloos dus hè?
Enig pluspuntje is misschien dat ik vroegah ook een aantal jaren in hetzelfde filiaal heb gewerkt (begonnen als bijbaan, later min of meer fulltime)
Daisy en Belle
Voor al uw decibellen...
  zondag 9 oktober 2011 @ 18:10:11 #14
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_102881831
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 17:48 schreef mainedoll het volgende:
Ik heb gesolliciteerd, maar ben 32. :'). Kansloos dus hè?
Enig pluspuntje is misschien dat ik vroegah ook een aantal jaren in hetzelfde filiaal heb gewerkt (begonnen als bijbaan, later min of meer fulltime)
Hangt er vanaf voor wat voor functie.

Hier werkt er ook een vrouw van rond die leeftijd als vakkenvulster.
pi_102882481
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 12:46 schreef bjanaan het volgende:
28e met AH naar Walibi Fright Nights
Zin an!
Echt? :') Ik ga dan ook naar de Walibi Fright Nights, alleen niet met AH.
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:41:46 #16
355028 mainedoll
een kloon idd
pi_102884822
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 18:10 schreef Gemaskerde het volgende:

[..]

Hangt er vanaf voor wat voor functie.

Hier werkt er ook een vrouw van rond die leeftijd als vakkenvulster.
Vulploegmedewerker idd :)
En ik heb in de sollicitatie ook aangegeven dat ik 2 van de 3 weekenden beschikbaar ben als kassamedewerker.
(Ze zochten vakkenvullers voor 's ochtends doordeweeks en kassamedewerkers voor het weekend )
Daisy en Belle
Voor al uw decibellen...
pi_102918879
Plaza heeft werkelijk nog nooit zo kut gedaan als nu.
En AH wil me voor 2 uurtjes laten opdraven, echt ga toch weg :')
Ja en dus?
pi_102919309
Hoe veel verdien je eigenlijk bij de Albert Heijn?
Bij de huidige supermarkt waar ik werk verdien ik ¤4,40 per uur, en dat is inclusief alles wat er bij komt kijken.

En ik ben 16 jaar, ook handig om te vermelden natuurlijk. :P
pi_102919355
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:38 schreef .ZilveR. het volgende:
Plaza heeft werkelijk nog nooit zo kut gedaan als nu.
En AH wil me voor 2 uurtjes laten opdraven, echt ga toch weg :')
Ja niet normaal kut dat plaza, volgens mij kunnen ze beter maar weer salaris strookjes opsturen... probeer al weken mijn salarisstrook te bekijken maar of de plaza site doe het in zijn geheel niet of alleen de salaris site.
Schijnt wel te werken op intranet, dus ik proberen in te loggen op werk doet mijn login het daar niet vanwege een of andere vage reden??!?!

Denk dat ik uren te kort heb gekregen deze periode en daar kan ik nu mooi nog een extra periode op wachten, lekker is dat :( .
pi_102934233
WTF! is de Siemens Espresso-/koffievolautomaat TK529NL in een dag uitverkocht?! :o
Nosce te ipsum.
pi_102934421
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2011 18:34 schreef einschtein het volgende:

[..]

Echt? :') Ik ga dan ook naar de Walibi Fright Nights, alleen niet met AH.
Ja wat is het probleem eigenlijk met je '':')''? :)
pi_102934740
Iemand enige idee of wij dit ook kunnen doen?
Even zo'n 300 euro scoren met de spaarloonregeling
pi_102935323
quote:
5s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:49 schreef braddofiel het volgende:
Hoe veel verdien je eigenlijk bij de Albert Heijn?
Bij de huidige supermarkt waar ik werk verdien ik ¤4,40 per uur, en dat is inclusief alles wat er bij komt kijken.

En ik ben 16 jaar, ook handig om te vermelden natuurlijk. :P
4,72 per uur. plus in maart ongeveer nog een aanvullend deel winstuitkering (als de winstuitkering hoger uitvalt dan 42,5% want dat die 42,5% zit in je al-inn loon)
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_102935801
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 21:52 schreef AlexanderC het volgende:
WTF! is de Siemens Espresso-/koffievolautomaat TK529NL in een dag uitverkocht?! :o
ik zie het inderdaad ook net op de reclame. Echt heel slecht dit
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_102968539
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:00 schreef Kadooosh het volgende:
Iemand enige idee of wij dit ook kunnen doen?
Even zo'n 300 euro scoren met de spaarloonregeling
Het kan :9 , het formulier gaan morgen de bus in.

Kan eindelijk weer op plaza komen, alleen de salaris pagina doet het nog steeds niet pffffff prutsers :(
pi_102982113
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 21:55 schreef bjanaan het volgende:

[..]

Ja wat is het probleem eigenlijk met je '':')''? :)
Er is geen probleem :P

Btwwww, vandaag gesprek gehad met de SM. Heb mijn OT-contracturen kunnen opschalen naar 24, yeah. *)
pi_102995097
Ik begin steeds meer een hekel aan ah te krijgen.
Ja en dus?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:21:56 #28
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_103001233
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:26 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik begin steeds meer een hekel aan ah te krijgen.
Waarom?
pi_103004796
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:05 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Het kan :9 , het formulier gaan morgen de bus in.

Kan eindelijk weer op plaza komen, alleen de salaris pagina doet het nog steeds niet pffffff prutsers :(
Voor die regeling dien je toch meer dan het minimum loon te verdienen? En dat is per maand¤1435,20. Daar kom ik met mijn 10 a 15 uur in de week niet aan... :(
pi_103015089
quote:
3s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:21 schreef Gemaskerde het volgende:

[..]

Waarom?
Waardeloze planning. Laksheid van het MT +TL. Sfeerloos filiaal.
Ja en dus?
pi_103143557
Hoi hoi
Ik heb een probleem met Ah plaza.. Ik was mijn wachtwoord vergeten en dus heb ik bij mijn SM een nieuwe aangevraagd.. toen kreeg ik een strookje met daarop mijn naam, pincode en PNL nummer en de instructie: "Ga naar het inlogscherm van Plaza en kies de optie: Haal hier je gebruikersnaam en wachtwoord op. Volg de instructies op het scherm"

Nou, dat dus gedaan, maar dan krijg ik het scherm: "De volgende fout is opgetreden bij het ophalen van de gegevens: Voor de Persoon [nummer] is de procedure reeds afgerond. Neem alsjeblieft contact op met de helpdesk blablabla"

Moet ik nu weer naar m'n SM of kan iemand anders me misschien helpen?

Groetjes!
pi_103151524
Dan heb je dus al n pnl nummer, moet je aan je sm vragen of hij je wachtwoord reset.
pi_103152811
Even 2 vraagjes aan jullie..

Waarom zijn er eigenlijk nooit grootschalige personeelsevenementen vanuit ah? Vrienden van mij werken voor andere supermarkten ( Spar / C1000 ) en vanuit die organisaties is er ca. eens per jaar wel een leuk evenement. Denk aan efteling afhuren oid. Ik werk inmiddels al 8 jaar bij AH maar heb nog nooit zoiets gehad...

Verder vroeg ik me af wat bij jullie de gewoonte is wat betreft het na ''borrelen'' op zaterdagavond op het werk. Wij hebben dit jaren lang gedaan, maar het laatste jaar ''kan'' het opeens niet meer. Ik en mijn collega' s vinden dat vervelend, het is vaak toch een gezellig momentje na het werk, kratje bier koud zetten en een paar zakken chips. Het maakte de werkdag op zaterdag altijd net even wat leuker. De sfeer binnen het team was toen ook beter/ vriendschappelijker.

De nieuwe mensen maken hun collega' s nu alleen binnen formele werksfeer mee.
Vroeger liep het wel eens uit de hand zover dat er zelfs flessen wijn en frituur mee naar boven werd genomen. Maar dit is inmiddels alweer 4 jaar geleden, en de mensen die daarvoor verantwoordelijk waren werken niet meer bij ons.

Manager zegt dat het algemene regel is bij AH dat dit niet meer mag binnen het bedrijf, maar hoor van veel mensen dat het binnen hun winkel nog gewoon gebeurt..
  zondag 16 oktober 2011 @ 19:03:56 #34
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_103156517
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:27 schreef Mister_Bojangles het volgende:

Waarom zijn er eigenlijk nooit grootschalige personeelsevenementen vanuit ah? Vrienden van mij werken voor andere supermarkten ( Spar / C1000 ) en vanuit die organisaties is er ca. eens per jaar wel een leuk evenement. Denk aan efteling afhuren oid. Ik werk inmiddels al 8 jaar bij AH maar heb nog nooit zoiets gehad...

Verder vroeg ik me af wat bij jullie de gewoonte is wat betreft het na ''borrelen'' op zaterdagavond op het werk. Wij hebben dit jaren lang gedaan, maar het laatste jaar ''kan'' het opeens niet meer. Ik en mijn collega' s vinden dat vervelend, het is vaak toch een gezellig momentje na het werk, kratje bier koud zetten en een paar zakken chips. Het maakte de werkdag op zaterdag altijd net even wat leuker. De sfeer binnen het team was toen ook beter/ vriendschappelijker.

Vroeger liep het wel eens uit de hand zover dat er zelfs flessen wijn en frituur mee naar boven werd genomen. Maar dit is inmiddels alweer 4 jaar geleden, en de mensen die daarvoor verantwoordelijk waren werken niet meer bij ons.

Manager zegt dat het algemene regel is bij AH dat dit niet meer mag binnen het bedrijf, maar hoor van veel mensen dat het binnen hun winkel nog gewoon gebeurt..
Toen ik nog bij de vulploeg zat was het altijd bieren op zaterdagavond, altijd super gezellig en je leert je collega's eens op een andere manier kennen zegmaar. Nu werk ik al 2 jaar bij kassa, en sinds een jaar mag de vulploeg geen alcohol meer nuttigen in de kantine idd. Heel soms wordt daar een uitzondering op gemaakt, als er bijv. iemand weg gaat oid. Maar nu is het dat iedereen wat te drinken pakt uit de winkel, en dan wat drinken in de kantine en evt. wat snacks erbij. Maar bij ons is het zo dat als ze klaar waren bij het vullen en spiegelen, dat je standaard wat te drinken mocht pakken en dat werd afgescand. Wel chill. Nu ik bij kassa zit krijg je alleen op vrijdag wat te drinken omdat we tot 21.00 open zijn. Maar als je op balie/info staat, mag je wel drinken pakken, lekker vaag :')

Maar wat jij zegt over die grote personeelsfeesten, daar heb je wel gelijk in. Vind dat ook best jammer :Y wij zijn laatst met 85 man van ons filiaal naar de Efteling geweest, onze personeelspot was flink gevuld en we hoefden maar 10eu bij te betalen. Dus dat was incl. entree, lunch, en busreis. Maar Ahold/AH is zo groot dat het misschien niet echt haalbaar is om een groot feest te organiseren voor iedereen eigenlijk.
pi_103157620
Hmm jammer zeg.. slecht voor de teamspirit inderdaad...

Denk dat als er geen bier gedronken mag worden 9 vd 10 mensen liever naar huis / vrienden gaan op zaterdagavond...
De betutteling van die alcoholregels, jammer dat het ten koste gaat van dit soort dingen.

Ja ahold is te groot om in 1 keer alle personeel te doen, maar per gewest zou je zoiets best kunnen realiseren..

Ik vind het gewoon jammer, want bij ons filiaal ligt na het vertrek van een aantal personeelsleden de personeelsvereniging helemaal op zijn gat. De afgelopen 1.5 jaar gebeurt er dus buiten het werk helemaal niets meer qua feestjes oid in ons werk. Terwijl het werken met zoveel jongeren bij zo' n winkel juist zo gezellig kan zijn ( dat weet ik uit mijn eerste jaren)
pi_103165058
Komende week gelukkig maar 1x :D
Ik weet dat het vreemd klinkt, maar ik zit echt de minuten af te tellen totdat mn werkdag weer om is
Ja en dus?
pi_103182197
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:27 schreef Mister_Bojangles het volgende:

Wij zitten na sluiting vaak gewoon buiten voor de AH onder het afdak wat we daar hebben met wat collega's een biertje te drinken. Mag officieel niet van de politie ivm openbare alcoholconsumptie waar iets over staat in de gemeentelijke verordening, maar verder dan een waarschuwing of 5 over de afgelopen jaren is dat niet gekomen.

Ik hoorde trouwens van mij baas dat Ahold redelijk in zwaar weer zit (ik moest zelf vragen waarom hij me op vrijdag opeens voor vandaag van de planning had gehaald :{ ). Iig moeten wij heel erg rustig aan doen met de planningen, zeker met de herfstvakantie. Nou vraag ik me af in hoeverre een bedrijf dan honderden miljoenen winst maakt opeens in de 'problemen' kan komen, maar het is wel opvallend.
pi_103183261
De TT is weer heerlijk van toepassing.... Ik wil weten hoeveel centjes ik ga krijgen :(
pi_103184358
Bij mij zit er geen MVP bij? Ik dacht dat we dat deze maand weer zouden krijgen?
pi_103184454
oeh, salaris is gestort :D
En een hoop! Zitten 19 uur van een andere periode bij en heb een hele hoop extra gewerkt :)
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:22:52 #41
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_103184722
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:15 schreef zakpatat90 het volgende:
Bij mij zit er geen MVP bij? Ik dacht dat we dat deze maand weer zouden krijgen?
Dat dacht ik dus ook, maar blijkbaar volgende maand pas ;(
pi_103191243
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:56 schreef UncleSam het volgende:
Dan heb je dus al n pnl nummer, moet je aan je sm vragen of hij je wachtwoord reset.
Ik had t aangevraagd omdat ik m'n wachtwoord kwijt was.. dus ik neem aan dat t dan gereset is toch?
pi_103191985
Over dat drinken na 't werk.
Wij deden dat eerst ook wel eens op vrijdag en zateravond, maar dan gewoon maar 1 krat bier en geen chips ofzo erbij. Wij hebben toen een brief gehad van het hoofdkantoor dat er binnen de winkel geen alcohol meer genuttigd mag worden :')
Zo erg is het voor ons niet, want wij gaan met een groot gedeelte van de vulploeg bijna elke maand wel samen indrinken en opstap. En de andere weken zie je elkaar ook opstap. Wij hebben best een 'hechte' groep binnen de vulploeg zal ik maar zeggen :)

In de zomervakantie zijn we zelfs met 8 man van het werk een lang weekend op 'vakantie' geweest ^O^
pi_103199078
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:21 schreef bigbass het volgende:

[..]

Wij zitten na sluiting vaak gewoon buiten voor de AH onder het afdak wat we daar hebben met wat collega's een biertje te drinken. Mag officieel niet van de politie ivm openbare alcoholconsumptie waar iets over staat in de gemeentelijke verordening, maar verder dan een waarschuwing of 5 over de afgelopen jaren is dat niet gekomen.

Ik hoorde trouwens van mij baas dat Ahold redelijk in zwaar weer zit (ik moest zelf vragen waarom hij me op vrijdag opeens voor vandaag van de planning had gehaald :{ ). Iig moeten wij heel erg rustig aan doen met de planningen, zeker met de herfstvakantie. Nou vraag ik me af in hoeverre een bedrijf dan honderden miljoenen winst maakt opeens in de 'problemen' kan komen, maar het is wel opvallend.
Ja ik ook, van de planning afgehaald omdat ik ver boven mijn contracturen zit en daar een toeslag over moet worden betaald. Dat schijnen ze niet meer te willen, dus gaan ze meer mensen aannemen ipv hetzelfde aantal mensen meer laten werken...
pi_103200710
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:55 schreef Delicacy het volgende:

[..]

Ja ik ook, van de planning afgehaald omdat ik ver boven mijn contracturen zit en daar een toeslag over moet worden betaald. Dat schijnen ze niet meer te willen, dus gaan ze meer mensen aannemen ipv hetzelfde aantal mensen meer laten werken...
Dat is het bij mij denk ik niet, ik heb 8 contracturen, maar sta nog steeds 27 uur op de planning deze week. Was eerst 32. Ze hebben ook wat fulltimers vrij gegeven volgens mij en verder lopen schrappen bij iedereen waar het kon.
pi_103201707
geen MVP?
pi_103201906
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 18:44 schreef bigbass het volgende:

[..]

Dat is het bij mij denk ik niet, ik heb 8 contracturen, maar sta nog steeds 27 uur op de planning deze week. Was eerst 32. Ze hebben ook wat fulltimers vrij gegeven volgens mij en verder lopen schrappen bij iedereen waar het kon.
Hier ook... contract is 7 uur per week en werk dik 35 uur. :') Niet dat ik het erg vind hoor, alleen het reizen vind ik :r

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2011 19:16:06 ]
pi_103201945
Trouwens AH plaza is echt een kutsite, het werkt NOOIT maar dan ook echt NOOIT thuis en op het werk vandaag ging die zó slóóóóóóm.
Ik wil papieren salarisstrookjes. :(
pi_103203457
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:52 schreef Mmoek het volgende:

[..]

Ik had t aangevraagd omdat ik m'n wachtwoord kwijt was.. dus ik neem aan dat t dan gereset is toch?
dan moet je niet die procedure 'haal gebruikersnaam op' doorlopen maar gewoon inloggen.
pi_103222462
De reden dat er geen alcohol mag meer worden gedronken op de zaterdag na sluitingstijd is bepaald vanuit het hoofdkantoor. 2 jaar geleden, take or give, heeft een 15/16-jarige tijdens zo'n avondje zich in coma gezopen.

Toen is er besloten om er mee te stoppen en het landelijk te verbieden.
pi_103224324
Wowwowwow, gister bij ons in Hoorn een gewapende overval geweest!
pi_103224728
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 02:06 schreef einschtein het volgende:
De reden dat er geen alcohol mag meer worden gedronken op de zaterdag na sluitingstijd is bepaald vanuit het hoofdkantoor. 2 jaar geleden, take or give, heeft een 15/16-jarige tijdens zo'n avondje zich in coma gezopen.

Toen is er besloten om er mee te stoppen en het landelijk te verbieden.
Jammer dat AH het dan meteen nodig vindt om dit landelijk te verbieden... Niet alleen bij supermarkten, maar eigenlijk bij 9 vd 10 bedrijven is het vaste prik om op vrijdag of zaterdag nog even na te ''borrelen''...

Ook bij ons gebeurt dit sinds een jaar niet meer, en eerlijk gezegd is de sfeer er niet veel beter op geworden. In onze winkel werken we ook al jaren met dezelfde groep, en zijn er ook veel stelletjes... Het laatste jaar gaan ze altijd na het werk naar huis, op de bank zitten, terwijl we voorheen altijd met een man of 10-15 in de kantine gingen zitten...

Ik vind AH al enorm dramatisch wat betreft het organiseren van festiviteiten voor het personeel, en nu valt het laatste beetje lol wat we nog hadden met zn allen door gewoon max 4 biertjes pp te drinken, paar zakjes chips erbij, ook nog weg...
Als de personeelsvereniging van je filiaal dan ook nog eens inactief is dan is er eigenlijk weinig lol meer aan, jammer...

Dat meteen overal landelijk verbieden vind ik ook zo overdreven. Stel desnoods gewoon een max. verbruik in van 2 kratten per avond of 2 biertjes PP in ofzo...
pi_103229631
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 09:18 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Jammer dat AH het dan meteen nodig vindt om dit landelijk te verbieden... Niet alleen bij supermarkten, maar eigenlijk bij 9 vd 10 bedrijven is het vaste prik om op vrijdag of zaterdag nog even na te ''borrelen''...

Ook bij ons gebeurt dit sinds een jaar niet meer, en eerlijk gezegd is de sfeer er niet veel beter op geworden. In onze winkel werken we ook al jaren met dezelfde groep, en zijn er ook veel stelletjes... Het laatste jaar gaan ze altijd na het werk naar huis, op de bank zitten, terwijl we voorheen altijd met een man of 10-15 in de kantine gingen zitten...

Ik vind AH al enorm dramatisch wat betreft het organiseren van festiviteiten voor het personeel, en nu valt het laatste beetje lol wat we nog hadden met zn allen door gewoon max 4 biertjes pp te drinken, paar zakjes chips erbij, ook nog weg...
Als de personeelsvereniging van je filiaal dan ook nog eens inactief is dan is er eigenlijk weinig lol meer aan, jammer...

Dat meteen overal landelijk verbieden vind ik ook zo overdreven. Stel desnoods gewoon een max. verbruik in van 2 kratten per avond of 2 biertjes PP in ofzo...
Ben ik helemaal met je eens. Wij hebben het ook altijd gedaan, was erg gezellig altijd.

Maar goed, ik denk dat als je het gewoon weer gaat doen.. Er kraait geen haan naar.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:03:34 #54
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_103232887
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 08:55 schreef TjilpTjilp het volgende:
Wowwowwow, gister bij ons in Hoorn een gewapende overval geweest!
Moest je tijdens die overval werken(als vakkenvuller?)?
pi_103235795
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 12:28 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens. Wij hebben het ook altijd gedaan, was erg gezellig altijd.

Maar goed, ik denk dat als je het gewoon weer gaat doen.. Er kraait geen haan naar.
ik denk dat een beetje napraten en iets erbij drinken helemaal geen probleem hoeft te zij. Maar waarom moet er dan bier bij gedronken worden?? er zullen ongetwijfeld mensen bij zitten die geen bier lusten maar wel weer wijn,...dus wat moeten die dan? Wij kunnen best wel wat drinken,...gewoon een colaatje,..of sinas,...of soms gewoon iemand die melk neemt. de gezelligheid word er niet minder om. we hebben ook nog zoiets als maatschappelijk verantwoord omgaan met onze medewerkers en wie is er verantwoordelijk als er te veel gedronken word en er gebeurt iets,......nee,...mij niet gezien,....verstandig dat het vanuit zaandam niet word toegestaan
pi_103237112
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:24 schreef OVWKG het volgende:

[..]

ik denk dat een beetje napraten en iets erbij drinken helemaal geen probleem hoeft te zij. Maar waarom moet er dan bier bij gedronken worden?? er zullen ongetwijfeld mensen bij zitten die geen bier lusten maar wel weer wijn,...dus wat moeten die dan? Wij kunnen best wel wat drinken,...gewoon een colaatje,..of sinas,...of soms gewoon iemand die melk neemt. de gezelligheid word er niet minder om. we hebben ook nog zoiets als maatschappelijk verantwoord omgaan met onze medewerkers en wie is er verantwoordelijk als er te veel gedronken word en er gebeurt iets,......nee,...mij niet gezien,....verstandig dat het vanuit zaandam niet word toegestaan
Eens.
pi_103259427
Dingen worden altijd meteen zo overtrokken in deze tijd....

Een biertje drinken is natuurlijk heel iets anders als niet verantwoord omgaan met je medewerkers... Ook voor medewerkers geldt dat het simpelweg niet is toegestaan om te drinken als je jonger dan 16 jaar bent. En als je een max. van 2 biertjes per persoon instelt zullen er echt geen ernstige voorvallen gebeuren...

En ja, hoe vreemd het ook klinkt, 9 vd 10 mensen zeggen op zaterdagavond de groeten als ze na het werk om 10 uur savonds nog eens aan de sinas mogen gaan zitten... Daarnaast is het in ons filiaal helemaal verboden om te blijven, ookal wordt er alleen fris geschonken...

Ik vind het eerder respectloos voor je medewerkers om na 1 zo' n voorval zoiets dergelijks voor heel nederland te verbieden...

Ben echt geen AH basher oid, heb er jaren met veel plezier gewerkt, maar ik merk het laatste jaar dat de sfeer gewoon bijna helemaal weg is.. Dit heeft deels te maken met het grotendeels verdwijnen van de vaste kern medewerkers... Wij waren vroeger allemaal vrienden van elkaar door oa. zaterdagavondborrels.
Daar ontstonden ideeen van uitgaan en (personeels)uitjes, en werd je vrienden met je collega' s. De nieuwe generatie heeft helemaal niets met elkaar, en gaan na het werk allemaal naar hun eigen huis, willen niet voor elkaar invallen op het werk etc...
pi_103262999
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:54 schreef Mister_Bojangles het volgende:

Een biertje drinken is natuurlijk heel iets anders als niet verantwoord omgaan met je medewerkers... Ook voor medewerkers geldt dat het simpelweg niet is toegestaan om te drinken als je jonger dan 16 jaar bent. En als je een max. van 2 biertjes per persoon instelt zullen er echt geen ernstige voorvallen gebeuren...

En ja, hoe vreemd het ook klinkt, 9 vd 10 mensen zeggen op zaterdagavond de groeten als ze na het werk om 10 uur savonds nog eens aan de sinas mogen gaan zitten... Daarnaast is het in ons filiaal helemaal verboden om te blijven, ookal wordt er alleen fris geschonken...

Ik vind het eerder respectloos voor je medewerkers om na 1 zo' n voorval zoiets dergelijks voor heel nederland te verbieden...

Ben echt geen AH basher oid, heb er jaren met veel plezier gewerkt, maar ik merk het laatste jaar dat de sfeer gewoon bijna helemaal weg is.. Dit heeft deels te maken met het grotendeels verdwijnen van de vaste kern medewerkers... Wij waren vroeger allemaal vrienden van elkaar door oa. zaterdagavondborrels.
Daar ontstonden ideeen van uitgaan en (personeels)uitjes, en werd je vrienden met je collega' s. De nieuwe generatie heeft helemaal niets met elkaar, en gaan na het werk allemaal naar hun eigen huis, willen niet voor elkaar invallen op het werk etc...
Dat is bij ons toch echt anders, maar de zaterdagavond (of zoals vandaag dinsdagavond) borrels zijn gewoon naar buiten voor het filiaal verplaatst. Daar moet je wel de ruimte voor hebben, maar het is net zo gezellig als wanneer we in de kantine zouden zitten. Misschien zelfs wel beter want je kan gewoon weg als je wilt.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:27:32 #60
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_103265416
quote:
Lol, onhandig.
Dat moest wel een combi zijn van slecht stapelen van de kratten en op een te hoge snelheid remmen met de kar waarop het allemaal gestapelt is.
pi_103282075
quote:

quote:

heeft niks met "deze tijd " te maken,....

Maar we moeten tegenwoordig schijnbaar alcohol drinken om het gezellig te hebben, je zegt het zelf al,........

en ja, hoe vreemd het ook klinkt, 9 vd 10 mensen zeggen op zaterdagavond de groeten als ze na het werk om 10 uur savonds nog eens aan de sinas mogen gaan zitten.

dat het allemaal minder "gezellig" is,...oké,,,,,,,,,,maar ik denk eerder dat de omstandigheden zijn waaronder er gewerkt word,...collidruk,...laat klaar,...dan wil je wel naar huis.
pi_103493386
Ik werk nu al een paar dagen bij de AH, en ik heb een paar vragen.

Je hebt van die begrippen waarbij ik denk wat moet ik er mee. Denk aan het woord BULK. Dit heeft toch iets te maken met navullen? Je hebt ook BULK fuster ofzo? Wat houdt dat in dan? Als ik het aan iemand vraag krijg ik van die halfgare antwoorden waar ik niks van opsteek...

Kan iemand even deze begrippen uitleggen en misschien nog een paar er bij zetten die veel gebruikt worden?
pi_103494532
Bulk is alle "grote dingen", zoals frisdrank, bier, wcpapier.

Dit komt meestal ook kant en klaar binnen. (Je hoeft het dus niet te splitsen).

Bulk moet ook vaker worden nagevuld omdat je minder aantallen in t vak kunt krijgen.

De term bulk fusten gebruiken wij niet, maar ik denk dat dat de fusten (zwarte CBL kratten) waar dus frisdrank en sappen restanten in zitten.
pi_103495269
Oke, nu begin ik het te snappen. Dus als er word gezegd bulk frisdrank dan moet ik de container met frisdrank navullen?

Zijn er verder nog termen die handig kunnen zijn? FIFO dat weet ik natuurlijk al :p

Bedankt voor je antwoord.
pi_103517915
Zit net even te bekijken wanneer we nou die MVP krijgen, maar ik kan er geen touw aan vast knopen.

Alles is in de war, de ene keer zit er 3 maand tussen, de andere keer 4. :')
pi_103524296
Ik zie het nu wel weer zitten bij AH :)
Leuk nieuw team, dat scheelt natuurlijk ook veel.
Morgen 3 uurtjes werken.
Ja en dus?
  maandag 24 oktober 2011 @ 23:49:07 #67
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_103527239
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 23:07 schreef .ZilveR. het volgende:

Morgen 3 uurtjes werken.
Ja ik ook. Fantastisch. :{w -O-
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:41:17 #68
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_103534702
Ik word gewoon helemaal niet ingeroosterd. :')
pi_103536824
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 23:49 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Ja ik ook. Fantastisch. :{w -O-
Ik vind het geen ramp.
Ben de laatste tijd niet meer zo werklustig :P
Heb ook heel snel last van de nek/rug achter de kassa, dus een hele dag is vaak echt een hel voor mij.
Ja en dus?
pi_103538323
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:32 schreef einschtein het volgende:
Zit net even te bekijken wanneer we nou die MVP krijgen, maar ik kan er geen touw aan vast knopen.

Alles is in de war, de ene keer zit er 3 maand tussen, de andere keer 4. :')
Ik denk dat ze het vergeten steeds. :')
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:08:49 #71
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_103541383
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 11:55 schreef .ZilveR. het volgende:

[..]

Ik vind het geen ramp.
Ben de laatste tijd niet meer zo werklustig :P
Heb ook heel snel last van de nek/rug achter de kassa, dus een hele dag is vaak echt een hel voor mij.
ik baal ervan dat ik zo weinig kan werken. heb mijn halve dag moeten omschoppen voor die 3 uurtjes. ben nu zelfs aan het kijken voor nog een bijbaan erbij :')
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_103547908
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:45 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik denk dat ze het vergeten steeds. :')
Zou je haast denken :'(
pi_103628500
Ik was afgelopen week ziek en nu is mijn sm op bezoek geweest op het verkeerde adres.
Omdat mijn moeder ziek(wat zij ook weet) is was ik al een week bij haar en niet thuis dus.

Maar nu wil mijn sm de ziektedag niet uitbetalen omdat ik dat had moeten doorgeven.

Is dit rechtvaardig, het zou in de cao staan.. maar goed blijft het natuurlijk wel een kutstreek.

Gaat trouwens om 1 dagje... daarna was het weekend.

Iemand ooit gehoord dat je bezoek krijgt de eerste ziektedag van het jaar van je sm?
pi_103638610
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 16:27 schreef Kadooosh het volgende:
Ik was afgelopen week ziek en nu is mijn sm op bezoek geweest op het verkeerde adres.
Omdat mijn moeder ziek(wat zij ook weet) is was ik al een week bij haar en niet thuis dus.

Maar nu wil mijn sm de ziektedag niet uitbetalen omdat ik dat had moeten doorgeven.

Is dit rechtvaardig, het zou in de cao staan.. maar goed blijft het natuurlijk wel een kutstreek.

Gaat trouwens om 1 dagje... daarna was het weekend.

Iemand ooit gehoord dat je bezoek krijgt de eerste ziektedag van het jaar van je sm?
Ik heb paar weken geleden 4 weken niet gewerkt en niemand die langskwam van m'n werk :') zit vanaf morgen ook weer een aantal weken thuis, ik zou me echt verbazen als mijn SM zou langskomen want die man is echt een lul :')
pi_103641063
quote:
17s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 20:13 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ik heb paar weken geleden 4 weken niet gewerkt en niemand die langskwam van m'n werk :') zit vanaf morgen ook weer een aantal weken thuis, ik zou me echt verbazen als mijn SM zou langskomen want die man is echt een lul :')
Ja ik heb er ook nog nooit van gehoord, bij andere collega's die ziek waren is hij niet last geweest.
En dan is dit mijn eerste ziektedag van het jaar :') , kan niet zeggen dat dit mijn werkrelatie verbeterd ... ze kunnen me de pleuris krijgen, werk normaal hard maar daar ga ik dan maar verandering in brengen.
pi_103681790
Ben benieuwd naar het kerstpakket ( :') )
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:15:21 #77
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_103682656
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 19:58 schreef Paxcon het volgende:
Ben benieuwd naar het kerstpakket ( :') )
Ik vind de kerstpakketten eigenlijk best wel prima, in verhouding tot wat andere bedrijven krijgen. Mijn moeder die krijgt jaar op jaar semi aldiproducten :'). AH doet iig zijn best met huismerken en excellent dingen :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_103689652
quote:
Acties dreigen in supermarkten

Algemeen • Geschreven door ANP op 26-10-2011 @ 11:30 - gepost door static

FNV Bondgenoten heeft een ultimatum gesteld in de onderhandelingen over de cao in de supermarkten. Als werkgevers vrijdag niet zijn ingegaan op de eisen, volgt maandag de eerste actie, aldus de vakbond.

FNV Bondgenoten vindt het loonbod van de werkgevers te laag en vindt het bovendien hoog tijd dat de positie van jongeren wordt verbeterd. De bond spreekt over het uitbuiten van vakkenvullers. FNV Bondgenoten vindt bovendien dat er te veel gebruik wordt gemaakt van arbeidscontracten van 12 uur per week of minder.
Hier al iets bekend over? Ben benieuwd :D :P
pi_103699192
Gister 8-18 gezeten, voel het nog steeds in de rug/schouders/nek....
Ja en dus?
pi_103709260
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:34 schreef Dipstaart het volgende:

[..]

Hier al iets bekend over? Ben benieuwd :D :P
Nog niets over gehoord. Vind het een beetje flauw, dat demonstreren en actievoeren.
pi_103724846
Voor iedereen die zich afvraagt waarom die containers toch altijd zo beroerd gestapeld zijn:

Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 23:57:19 #82
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_103725439
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 23:39 schreef hooibaal het volgende:
Voor iedereen die zich afvraagt waarom die containers toch altijd zo beroerd gestapeld zijn:

Lololololo
pi_103725551
Die Polen hebben hier eens chocola zitten vreten en die colli's lekker naar het filiaal gestuurd :')
pi_103734519
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 23:39 schreef hooibaal het volgende:

Gelukkig leveren ze niet ons filiaal. :7
  zondag 30 oktober 2011 @ 10:23:10 #85
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_103734531
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2011 10:22 schreef einschtein het volgende:

[..]

Gelukkig leveren ze niet ons filiaal. :7
Dit is DCZ. Ik ben eens op DCO geweest, en daar zijn de menukaarten in de kantine en de instructies in de koptelefoon ook in het pools.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_103776160
Godmiljaar, plaza account geblokkeerd, ding werkt voor geen meter, maar 1x verkeerd wachtwoord en meteen geblokkeerd :?
Ja en dus?
  maandag 31 oktober 2011 @ 09:53:46 #87
251095 Purdey
Better off alone..
pi_103776598
Ik meld me hier ook eens. Sinds 9 september bij de AH werkzaam. Net op Plaza zitten kijken en ik zou morgen een dienst van een collega overnemen van 16:00-19:00. Staat er nu ineens 10:00-19:00 :') Dadelijk even bellen dus..

En de kerstpakketten? Is dat altijd een doos met eigen merk producten? Vorig jaar nog werkzaam bij La Place, en toen kreeg ik een cadeaubon van 25,- en 6 'Art decor' bonbons. Met chilipeper en zeezout :X
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_103776979
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 09:53 schreef Purdey het volgende:
Ik meld me hier ook eens. Sinds 9 september bij de AH werkzaam. Net op Plaza zitten kijken en ik zou morgen een dienst van een collega overnemen van 16:00-19:00. Staat er nu ineens 10:00-19:00 :') Dadelijk even bellen dus..

En de kerstpakketten? Is dat altijd een doos met eigen merk producten? Vorig jaar nog werkzaam bij La Place, en toen kreeg ik een cadeaubon van 25,- en 6 'Art decor' bonbons. Met chilipeper en zeezout :X
Ja, producten van AH, Etos en Gall & Gall (geen alcohol). Het is op zich wel een mooi pakket steeds, al is het de laatste jaren wel steeds wat minder geworden.
  maandag 31 oktober 2011 @ 11:46:37 #89
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_103779792
Ik vind de kerstpakketten altijd erg tof hoor :Y die van 2 jaar geleden met al die chocolade was wel erg :9
  maandag 31 oktober 2011 @ 11:52:47 #90
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_103779982
quote:

Purrr O+ :W
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  maandag 31 oktober 2011 @ 14:35:26 #91
251095 Purdey
Better off alone..
pi_103785854
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 11:52 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Purrr O+ :W
Mons O+
pi_103790185
quote:
17s.gif Op maandag 31 oktober 2011 11:46 schreef Diconnected het volgende:
Ik vind de kerstpakketten altijd erg tof hoor :Y die van 2 jaar geleden met al die chocolade was wel erg :9
Doe dit jaar maar weer. O+
  maandag 31 oktober 2011 @ 16:57:29 #93
155008 Fip
Jezus redt
pi_103791541
Ik ga even mijn gal spuwen. Bij ons in het filiaal wordt er sinds enige tijd geprobeerd een efficiëntieslag te maken op het aantal gebruikte uren. Hierop valt namelijk nogal wat winst te behalen. Op zich natuurlijk een prima doel waar ik graag aan meewerk.

Echter het komt nu regelmatig voor dat teamleiders VKK, met name 's avonds, overgewerkte uren niet uitbetalen. Dit kondigen ze ook van te voren aan: wij stellen de norm, en als je die niet haalt, betalen we je de extra gewerkte tijd niet uit. Daarnaast hanteren ze de regel "als wij ontdekken dat je niet spiegelend gevuld hebt, moet je het hele pad spiegelen in je eigen tijd." Hele uren worden hierdoor per avond 'bezuinigd', over de rug van veelal 16-jarigen die niet weten dat dit wettelijk helemaal niet mag, of niet weten hoe ze zich ertegen moeten verweren.

Dat je (hoge) normen stelt en wilt naleven is begrijpelijk. Als mensen echt niet doorgewerkt hebben dan kan dat ook best. Maar het deugt echt niet dat overwerk bijna per definitie niet betaald wordt. Collega's vinden dit ook en er wordt veel gemopperd op de werkvloer. De sfeer is grimmig geworden. Ik denk erover dit te bespreken met het MT.

Zijn er mensen die dit herkennen? Hoe wordt in jullie filiaal met overwerk omgegaan?
pi_103796309
Met overwerk hebben wij voor zover ik weet geen problemen (deli)
Wel is het tegenwoordig zo dat de bazen niemand boven hun contract laten werken. Ook proberen ze allemaal planningen uit die ronduit onmenselijk zijn. En dan gaan klagen dat de afdeling er niet goed bij ligt!? Ik ben echt wel bereid om hard te werken, maar ik kan niet constant op 200% lopen en ondertussen de rest aansturen omdat ze geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. (brood)
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:24:19 #95
251095 Purdey
Better off alone..
pi_103798371
quote:
Net op Plaza zitten kijken en ik zou morgen een dienst van een collega overnemen van 16:00-19:00. Staat er nu ineens 10:00-19:00 :') Dadelijk even bellen dus..
Gebeld, blijkt te kloppen. Roosters zijn veranderd, en daar schijnen ze memo's van te hebben opgehangen bij de roosters. Maar die heb ik niet eens gezien. Ik ben er écht niet blij mee hoor, dat ze zonder overleg zomaar m'n rooster upgraden van 3 naar 9 uur. Ik moet m'n vrije dagen ook gewoon 3 weken van te voren aanvragen.
pi_103806185
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:50 schreef Kitlerrr het volgende:
Met overwerk hebben wij voor zover ik weet geen problemen (deli)
Wel is het tegenwoordig zo dat de bazen niemand boven hun contract laten werken. Ook proberen ze allemaal planningen uit die ronduit onmenselijk zijn. En dan gaan klagen dat de afdeling er niet goed bij ligt!? Ik ben echt wel bereid om hard te werken, maar ik kan niet constant op 200% lopen en ondertussen de rest aansturen omdat ze geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. (brood)
Ik heb er op deli ook weinig last van. Ik wordt verder de laatste tijd ook gewoon ruim boven mijn contract ingepland, maar de planningen zijn wel absurd krap. 1 persoon van 17-20 op brood en deli en dan komt de vers vulling om half 5 binnen :').
Dus dan blijft een groot deel weer tot morgen staan en zo bouw je een lekkere achterstand op... En je hebt dan ook de volgende dag niet een mannetje extra om alles op te ruimen en recht te trekken.

Maargoed, ik weet dat mijn ASM er van op de hoogte is en heb echt het gevoel dat ze het liever anders zou doen, maar zij wordt van bovenaf ook gigantisch gekort.
  maandag 31 oktober 2011 @ 22:03:38 #97
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_103809525
Ik maak regelmatig mee dat er maar 1 persoon is ingepland voor 2 afdelingen; deli en brood dus. Zo en uurtje 's middags staat er vaak tussen 14 en 15 uur niemand op bakkerij :'). Verder werk ik maar 6 van de 12 contracturen die ik heb in de week. Het hele filiaal lijdt eronder en meer uren willen ze niet geven.. Ben nu dus opzoek naar een iets anders, want als alternatief was het werken in een andere flilaal voor de resterende uren :') Kom op, je gaat toch niet 6 uur in een ander filiaal werken..
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_103810024
Hier zijn ze ook al zo gierig met die uren :') Kreeg vorige week toen ik wegging ('s ochtends vullen) een duopack croissantjes in mn hand geduwd omdat ''ik altijd wel een kwartiertje overwerkte''. Wel aardig natuurlijk, maar ik heb liever dagelijks die 1,20 euro ofzo.
pi_103812281
@ Paxcon Dat is wel aardig dat ze er aan denken. Bij ons is het bijna vanzelfsprekend...

Ik heb me er inderdaad ook over verbaasd dat zo'n groot bedrijf met zo'n grote winst zo moet korten op die uren. Daar gaat de hele winkel niet op vooruit toch? Medewerkers hebben het te druk voor hun eigen afdeling, ze hebben het te druk om klanten fatsoenlijk te helpen en dat kan als haastig/ongeinteresserd/niet vriendelijk beschouwd worden, minder tijd voor standaard checks=verkeerde voorraad/slecht codeboek enzovoort!
pi_103817142
Storing bij de diepvries bij ons, 5 diepvrieskasten eruit. *O*

Altijd dezelfde groep, altijd dezelfde oorzaak. Maar het permanent oplossen, neen. Dat mag niet van AH.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')