quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:16 schreef Jeffrey_San het volgende:
Stel ik sta ingepland voor 5 uur, maar dit stond niet op de planning op internet waardoor ik een afspraak heb en niet voor de volle 5 uur kan werken.
Wat kan ik dan het beste doen?
Zoals hier al eens eerder gezegd was is de planning op internet niet leidend, je kan beter geregeld het rooster in de kantine(of de andere plek waar bij jullie het rooster staat) kijken.quote:
Wat is dat voor een iets? Niet echt duidelijke site...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:54 schreef einschtein het volgende:
[..]
https://icafe.e-id.nl/index.html
Voeg hem daar ff aan toe. Wil jij dat niet doen, zeg het dan ff. Dan doe ik het.
Moet je dan vakkenvullers leiding geven s'avonds of.. ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:58 schreef na3ima het volgende:
Dag iedereen,
Vorigee week heb ik gesolliciteerd voor de functie van teamleider verkoopafhadeling bij AH-XL.
Ik werk nu al drie jaar en begin nu met het vierde jaar...ik gaf het aan bij een paar teamleiders en een ASM en die vroegen mij meteen om die brief in te leveren en uiteindelijk heb ik het gedaan.
Nu de vraag..binnenkort gaan we een afspraak maken..de manager + ASM en ik...dan gaan ze me allerlei vragen stellen..alleen wat Voor vragen is mijn vraag. En hoe moet ik daarop antwoorden?
Bijv. waarom wil je het worden? of wat heb je ons te bieden? Waarom moeten we je die kans geven? etc.
In drie jaar heb ik de functie van Cassiere B bereikt..en vandaar de ambitie dat ik teamleider wilde worden.
Hopelijk zijn er teamleiders in deze forum die me kunnen helpen..
verkoopafhandeling is sowieso kassa. Volgens mij moet je als teamleider de planningen maken enzo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:34 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Moet je dan vakkenvullers leiding geven s'avonds of.. ?
Dat is het Innovatie-cafe van Albert Heijn. Daar worden nieuwe ideeen opgezet. Ook worden daar pilots gestart en in de gaten gehouden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:13 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Wat is dat voor een iets? Niet echt duidelijke site...
Mensen ervaring daarmee?
Nee is voor de kassa...uhm jah ik zou dan een paar avonden krijgen en waarschijnlijk ook de zaterdagen en zondagen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:34 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Moet je dan vakkenvullers leiding geven s'avonds of.. ?
Hangt er vanaf voor wat voor functie.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:48 schreef mainedoll het volgende:
Ik heb gesolliciteerd, maar ben 32.. Kansloos dus hè?
Enig pluspuntje is misschien dat ik vroegah ook een aantal jaren in hetzelfde filiaal heb gewerkt (begonnen als bijbaan, later min of meer fulltime)
Echt?quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:46 schreef bjanaan het volgende:
28e met AH naar Walibi Fright Nights
Zin an!
Vulploegmedewerker iddquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:10 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hangt er vanaf voor wat voor functie.
Hier werkt er ook een vrouw van rond die leeftijd als vakkenvulster.
Ja niet normaal kut dat plaza, volgens mij kunnen ze beter maar weer salaris strookjes opsturen... probeer al weken mijn salarisstrook te bekijken maar of de plaza site doe het in zijn geheel niet of alleen de salaris site.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:38 schreef .ZilveR. het volgende:
Plaza heeft werkelijk nog nooit zo kut gedaan als nu.
En AH wil me voor 2 uurtjes laten opdraven, echt ga toch weg
Ja wat is het probleem eigenlijk met je '':')''?quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:34 schreef einschtein het volgende:
[..]
Echt?Ik ga dan ook naar de Walibi Fright Nights, alleen niet met AH.
4,72 per uur. plus in maart ongeveer nog een aanvullend deel winstuitkering (als de winstuitkering hoger uitvalt dan 42,5% want dat die 42,5% zit in je al-inn loon)quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:49 schreef braddofiel het volgende:
Hoe veel verdien je eigenlijk bij de Albert Heijn?
Bij de huidige supermarkt waar ik werk verdien ik ¤4,40 per uur, en dat is inclusief alles wat er bij komt kijken.
En ik ben 16 jaar, ook handig om te vermelden natuurlijk.
ik zie het inderdaad ook net op de reclame. Echt heel slecht ditquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:52 schreef AlexanderC het volgende:
WTF! is de Siemens Espresso-/koffievolautomaat TK529NL in een dag uitverkocht?!
Het kanquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:00 schreef Kadooosh het volgende:
Iemand enige idee of wij dit ook kunnen doen?
Even zo'n 300 euro scoren met de spaarloonregeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |