Er is geen probleemquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:55 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ja wat is het probleem eigenlijk met je '':')''?
Waarom?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:26 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik begin steeds meer een hekel aan ah te krijgen.
Voor die regeling dien je toch meer dan het minimum loon te verdienen? En dat is per maand¤1435,20. Daar kom ik met mijn 10 a 15 uur in de week niet aan...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:05 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Het kan, het formulier gaan morgen de bus in.
Kan eindelijk weer op plaza komen, alleen de salaris pagina doet het nog steeds niet pffffff prutsers
Toen ik nog bij de vulploeg zat was het altijd bieren op zaterdagavond, altijd super gezellig en je leert je collega's eens op een andere manier kennen zegmaar. Nu werk ik al 2 jaar bij kassa, en sinds een jaar mag de vulploeg geen alcohol meer nuttigen in de kantine idd. Heel soms wordt daar een uitzondering op gemaakt, als er bijv. iemand weg gaat oid. Maar nu is het dat iedereen wat te drinken pakt uit de winkel, en dan wat drinken in de kantine en evt. wat snacks erbij. Maar bij ons is het zo dat als ze klaar waren bij het vullen en spiegelen, dat je standaard wat te drinken mocht pakken en dat werd afgescand. Wel chill. Nu ik bij kassa zit krijg je alleen op vrijdag wat te drinken omdat we tot 21.00 open zijn. Maar als je op balie/info staat, mag je wel drinken pakken, lekker vaagquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:27 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Even 2 vraagjes aan jullie..
Waarom zijn er eigenlijk nooit grootschalige personeelsevenementen vanuit ah? Vrienden van mij werken voor andere supermarkten ( Spar / C1000 ) en vanuit die organisaties is er ca. eens per jaar wel een leuk evenement. Denk aan efteling afhuren oid. Ik werk inmiddels al 8 jaar bij AH maar heb nog nooit zoiets gehad...
Verder vroeg ik me af wat bij jullie de gewoonte is wat betreft het na ''borrelen'' op zaterdagavond op het werk. Wij hebben dit jaren lang gedaan, maar het laatste jaar ''kan'' het opeens niet meer. Ik en mijn collega' s vinden dat vervelend, het is vaak toch een gezellig momentje na het werk, kratje bier koud zetten en een paar zakken chips. Het maakte de werkdag op zaterdag altijd net even wat leuker. De sfeer binnen het team was toen ook beter/ vriendschappelijker.
De nieuwe mensen maken hun collega' s nu alleen binnen formele werksfeer mee.
Vroeger liep het wel eens uit de hand zover dat er zelfs flessen wijn en frituur mee naar boven werd genomen. Maar dit is inmiddels alweer 4 jaar geleden, en de mensen die daarvoor verantwoordelijk waren werken niet meer bij ons.
Manager zegt dat het algemene regel is bij AH dat dit niet meer mag binnen het bedrijf, maar hoor van veel mensen dat het binnen hun winkel nog gewoon gebeurt..
Wij zitten na sluiting vaak gewoon buiten voor de AH onder het afdak wat we daar hebben met wat collega's een biertje te drinken. Mag officieel niet van de politie ivm openbare alcoholconsumptie waar iets over staat in de gemeentelijke verordening, maar verder dan een waarschuwing of 5 over de afgelopen jaren is dat niet gekomen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:27 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Even 2 vraagjes aan jullie..
Waarom zijn er eigenlijk nooit grootschalige personeelsevenementen vanuit ah? Vrienden van mij werken voor andere supermarkten ( Spar / C1000 ) en vanuit die organisaties is er ca. eens per jaar wel een leuk evenement. Denk aan efteling afhuren oid. Ik werk inmiddels al 8 jaar bij AH maar heb nog nooit zoiets gehad...
Verder vroeg ik me af wat bij jullie de gewoonte is wat betreft het na ''borrelen'' op zaterdagavond op het werk. Wij hebben dit jaren lang gedaan, maar het laatste jaar ''kan'' het opeens niet meer. Ik en mijn collega' s vinden dat vervelend, het is vaak toch een gezellig momentje na het werk, kratje bier koud zetten en een paar zakken chips. Het maakte de werkdag op zaterdag altijd net even wat leuker. De sfeer binnen het team was toen ook beter/ vriendschappelijker.
De nieuwe mensen maken hun collega' s nu alleen binnen formele werksfeer mee.
Vroeger liep het wel eens uit de hand zover dat er zelfs flessen wijn en frituur mee naar boven werd genomen. Maar dit is inmiddels alweer 4 jaar geleden, en de mensen die daarvoor verantwoordelijk waren werken niet meer bij ons.
Manager zegt dat het algemene regel is bij AH dat dit niet meer mag binnen het bedrijf, maar hoor van veel mensen dat het binnen hun winkel nog gewoon gebeurt..
Dat dacht ik dus ook, maar blijkbaar volgende maand pasquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:15 schreef zakpatat90 het volgende:
Bij mij zit er geen MVP bij? Ik dacht dat we dat deze maand weer zouden krijgen?
Ik had t aangevraagd omdat ik m'n wachtwoord kwijt was.. dus ik neem aan dat t dan gereset is toch?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:56 schreef UncleSam het volgende:
Dan heb je dus al n pnl nummer, moet je aan je sm vragen of hij je wachtwoord reset.
Ja ik ook, van de planning afgehaald omdat ik ver boven mijn contracturen zit en daar een toeslag over moet worden betaald. Dat schijnen ze niet meer te willen, dus gaan ze meer mensen aannemen ipv hetzelfde aantal mensen meer laten werken...quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:21 schreef bigbass het volgende:
[..]
Wij zitten na sluiting vaak gewoon buiten voor de AH onder het afdak wat we daar hebben met wat collega's een biertje te drinken. Mag officieel niet van de politie ivm openbare alcoholconsumptie waar iets over staat in de gemeentelijke verordening, maar verder dan een waarschuwing of 5 over de afgelopen jaren is dat niet gekomen.
Ik hoorde trouwens van mij baas dat Ahold redelijk in zwaar weer zit (ik moest zelf vragen waarom hij me op vrijdag opeens voor vandaag van de planning had gehaald). Iig moeten wij heel erg rustig aan doen met de planningen, zeker met de herfstvakantie. Nou vraag ik me af in hoeverre een bedrijf dan honderden miljoenen winst maakt opeens in de 'problemen' kan komen, maar het is wel opvallend.
Dat is het bij mij denk ik niet, ik heb 8 contracturen, maar sta nog steeds 27 uur op de planning deze week. Was eerst 32. Ze hebben ook wat fulltimers vrij gegeven volgens mij en verder lopen schrappen bij iedereen waar het kon.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:55 schreef Delicacy het volgende:
[..]
Ja ik ook, van de planning afgehaald omdat ik ver boven mijn contracturen zit en daar een toeslag over moet worden betaald. Dat schijnen ze niet meer te willen, dus gaan ze meer mensen aannemen ipv hetzelfde aantal mensen meer laten werken...
Hier ook... contract is 7 uur per week en werk dik 35 uur.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:44 schreef bigbass het volgende:
[..]
Dat is het bij mij denk ik niet, ik heb 8 contracturen, maar sta nog steeds 27 uur op de planning deze week. Was eerst 32. Ze hebben ook wat fulltimers vrij gegeven volgens mij en verder lopen schrappen bij iedereen waar het kon.
dan moet je niet die procedure 'haal gebruikersnaam op' doorlopen maar gewoon inloggen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:52 schreef Mmoek het volgende:
[..]
Ik had t aangevraagd omdat ik m'n wachtwoord kwijt was.. dus ik neem aan dat t dan gereset is toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |