Ik vind de kerstpakketten eigenlijk best wel prima, in verhouding tot wat andere bedrijven krijgen. Mijn moeder die krijgt jaar op jaar semi aldiproductenquote:
Hier al iets bekend over? Ben benieuwdquote:Acties dreigen in supermarkten
Algemeen • Geschreven door ANP op 26-10-2011 @ 11:30 - gepost door static
FNV Bondgenoten heeft een ultimatum gesteld in de onderhandelingen over de cao in de supermarkten. Als werkgevers vrijdag niet zijn ingegaan op de eisen, volgt maandag de eerste actie, aldus de vakbond.
FNV Bondgenoten vindt het loonbod van de werkgevers te laag en vindt het bovendien hoog tijd dat de positie van jongeren wordt verbeterd. De bond spreekt over het uitbuiten van vakkenvullers. FNV Bondgenoten vindt bovendien dat er te veel gebruik wordt gemaakt van arbeidscontracten van 12 uur per week of minder.
Nog niets over gehoord. Vind het een beetje flauw, dat demonstreren en actievoeren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:34 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Hier al iets bekend over? Ben benieuwd![]()
Lololololoquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:39 schreef hooibaal het volgende:
Voor iedereen die zich afvraagt waarom die containers toch altijd zo beroerd gestapeld zijn:
Gelukkig leveren ze niet ons filiaal.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:39 schreef hooibaal het volgende:
Voor iedereen die zich afvraagt waarom die containers toch altijd zo beroerd gestapeld zijn:
Dit is DCZ. Ik ben eens op DCO geweest, en daar zijn de menukaarten in de kantine en de instructies in de koptelefoon ook in het pools.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:22 schreef einschtein het volgende:
[..]
Gelukkig leveren ze niet ons filiaal.![]()
Ja, producten van AH, Etos en Gall & Gall (geen alcohol). Het is op zich wel een mooi pakket steeds, al is het de laatste jaren wel steeds wat minder geworden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:53 schreef Purdey het volgende:
Ik meld me hier ook eens. Sinds 9 september bij de AH werkzaam. Net op Plaza zitten kijken en ik zou morgen een dienst van een collega overnemen van 16:00-19:00. Staat er nu ineens 10:00-19:00Dadelijk even bellen dus..
En de kerstpakketten? Is dat altijd een doos met eigen merk producten? Vorig jaar nog werkzaam bij La Place, en toen kreeg ik een cadeaubon van 25,- en 6 'Art decor' bonbons. Met chilipeper en zeezout
Purrrquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:53 schreef Purdey het volgende:
Ik meld me hier ook eens. Sinds 9 september bij de AH werkzaam. Net op Plaza zitten kijken en ik zou morgen een dienst van een collega overnemen van 16:00-19:00. Staat er nu ineens 10:00-19:00Dadelijk even bellen dus..
En de kerstpakketten? Is dat altijd een doos met eigen merk producten? Vorig jaar nog werkzaam bij La Place, en toen kreeg ik een cadeaubon van 25,- en 6 'Art decor' bonbons. Met chilipeper en zeezout
Doe dit jaar maar weer.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:46 schreef Diconnected het volgende:
Ik vind de kerstpakketten altijd erg tof hoordie van 2 jaar geleden met al die chocolade was wel erg
Gebeld, blijkt te kloppen. Roosters zijn veranderd, en daar schijnen ze memo's van te hebben opgehangen bij de roosters. Maar die heb ik niet eens gezien. Ik ben er écht niet blij mee hoor, dat ze zonder overleg zomaar m'n rooster upgraden van 3 naar 9 uur. Ik moet m'n vrije dagen ook gewoon 3 weken van te voren aanvragen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:53 schreef Purdey het volgende:
Net op Plaza zitten kijken en ik zou morgen een dienst van een collega overnemen van 16:00-19:00. Staat er nu ineens 10:00-19:00Dadelijk even bellen dus..
Ik heb er op deli ook weinig last van. Ik wordt verder de laatste tijd ook gewoon ruim boven mijn contract ingepland, maar de planningen zijn wel absurd krap. 1 persoon van 17-20 op brood en deli en dan komt de vers vulling om half 5 binnenquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:50 schreef Kitlerrr het volgende:
Met overwerk hebben wij voor zover ik weet geen problemen (deli)
Wel is het tegenwoordig zo dat de bazen niemand boven hun contract laten werken. Ook proberen ze allemaal planningen uit die ronduit onmenselijk zijn. En dan gaan klagen dat de afdeling er niet goed bij ligt!? Ik ben echt wel bereid om hard te werken, maar ik kan niet constant op 200% lopen en ondertussen de rest aansturen omdat ze geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. (brood)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |