De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, meer omdat geroot en Apps2SDquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat soort dingen gebeuren met Android.
Dat soort dingen gebeuren met Android.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee hoor, meer omdat geroot en Apps2SD
Ik zou hem echt keihard uitlachen als hij niet hoger komt dan vmbo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:35 schreef coban het volgende:
@rez ja dat dus. En daarna gaat hij naar de univerziedeit. Dat is slimme kinderen. En niet voor middenmadige leerlingen.
Normaal niet nee, als je belangrijke dingen op je sd zet ipv van telefoon dan gaat er wel wat mis ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat soort dingen gebeuren met Android.
Omdat MK lief isquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom P_z nog geen TR's heeft gemaakt hiervoor.
Komt hij wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou hem echt keihard uitlachen als hij niet hoger komt dan vmbo.
Belangrijke dingen zet je ook niet op een telefoon.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Normaal niet nee, als je belangrijke dingen op je sd zet ipv van telefoon dan gaat er wel wat mis ja.
Belangrijke dingen van de telefoon zelf.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Belangrijke dingen zet je ook niet op een telefoon.
HEY HEY ALLES GOED?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:40 schreef coban het volgende:
Ik heb last van aandachtstekorten. Nja.
heyquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:41 schreef BBQSausage het volgende:
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬(ஜ۩۞۩ஜ)▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
HALLON HALLON HIER SPREEKT DE LOEMINADIE DIT TOPIC IS NU OVERGENEEMT DOOR DE LOEMINADIE EN KAN NIET MEER GEREDT WORDEN OK OK GREOTJENS LOEMINADIE EN HARRY MET ZIJN ZOONTJE JACK EN ZIJN VRIENDJE OP DE WIP VAN HET SPEELTUINTJE AAN DE JACOUBUSSTRAAT TE ALMELO
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬(ஜ۩۞۩ஜ)▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Met het lezen van dit bericht verklaar je akkoord te gaan met het lezen van dit bericht.
Jedward ookquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
MAROKKO DOET MEE MET EUROVISIE
TURKIUJE KIJK MAAR UIT HIHiHh
Tsja. Turkije verneukt het toch wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Maar Marokko hoort helemaal niet bij Europa?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja maar tochquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar Marokko hoort helemaal niet bij Europa?
Wij overheersen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar Marokko hoort helemaal niet bij Europa?
nigga wat?quote:
Ja ik vind het niet erg hoor verder. Israël, Azerbeidjan enzo doen ook mee.quote:
Jij krijgt belastingkorting, en veel voordelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Als jij de overheerser bent, vind ik het prima.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nigga wat?Hij doet Beyonce's danspasje na.
Griekenland blokkeert alles.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:46 schreef Dientje12 het volgende:
Marokko wilt erbij horen,
Dus als dat gebeurt treedt Europa Afrika binnen om dit over te nemen en ook Europa te noemen.
Dit is de eerste stap voor Europa tot wereld dominering
Ceuta en Melilla, Europa zit al in Afrika.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:46 schreef Dientje12 het volgende:
Marokko wilt erbij horen,
Dus als dat gebeurt treedt Europa Afrika binnen om dit over te nemen en ook Europa te noemen.
Dit is de eerste stap voor Europa tot wereld dominering
Een vrouw naar keuze?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jij krijgt belastingkorting, en veel voordelen.
Oh, dat heb ik nooit bij aardrijkskunde geleerd..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Ceuta en Melilla, Europa zit al in Afrika.
Toen we nog met auto naar Maroc gingen reden we door altijd door ceutaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Ceuta en Melilla, Europa zit al in Afrika.
Gaat nooit gebeuren vriendquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik nooit bij aardrijkskunde geleerd..
Maar toch als Marokko erbij komt, is dit een eerste stap
ik had net je moeder aan de lijn. je moet je kamer eens opruimen vindt ze.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Toen we nog met auto naar Maroc gingen reden we door altijd door ceuta
[..]
Gaat nooit gebeuren vriend
Ik wil er ooit nog een keertje heen (Marokko dan he).quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Toen we nog met auto naar Maroc gingen reden we door altijd door ceuta
[..]
Gaat nooit gebeuren vriend
zullen we het nog eens bekijken na de crisis?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Europa is wel een van de rijkste delen op aarde
Welke stad?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wil er ooit nog een keertje heen (Marokko dan he).
ik ook. daar zitten de slimmen zegt men bij de pvv!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wil er ooit nog een keertje heen (Marokko dan he).
Geen idee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Welke stad?
Zeker Marrakech of Casablanca
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik ook. daar zitten de slimmen zegt men bij de pvv!
ik wil het niet weten na de laatste keerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wie represent NL voor eurovisie?
Ow. Ze heeft vandaag lkkr mijn kamer opgeruimdquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik had net je moeder aan de lijn. je moet je kamer eens opruimen vindt ze.
Op dit moment danquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zullen we het nog eens bekijken na de crisis?
ow dat had ze er wel ff bij mogen zeggenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ow. Ze heeft vandaag lkkr mijn kamer opgeruimd
Ja dat moet nog gebeuren, komt zo'n hele show van.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wie represent NL voor eurovisie?
Ik weet niet waar die is, hij is ook al een tijdje niet op msnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee.
Trouwens is Ragboer de laatste tijd nog hier? Zie hem weinig.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oja omg ik ontdekte vandaag d/tspelfout in trein
metro/spits was 't die gratis krantquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
een echte krant of de metro ofzo
Jammerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die is, hij is ook al een tijdje niet op msn
ow ja. da's sowieso puin. laatste keer dak het las werd een beetje droevigquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
metro/spits was 't die gratis krant
Nieuws is nieuws.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow ja. da's sowieso puin. laatste keer dak het las werd een beetje droevig
nee joh, je moet eens de volkskrant van een doordeweekse dag naast een metro / spits leggen. metro spits staat vol met onzin 'nieuws'. echt, was vroeger minder maar viel me een maand of 2 terug op toen ik weer eens met de trein ging.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nieuws is nieuws.Al ben je een gratis krant moet je als verslaggever wel een beetje goed kunnen spellen.
Ze brengen die kranten dan wel gratis uit, maar verdienen er prima aan. Al die advertentiesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nieuws is nieuws.Al ben je een gratis krant moet je als verslaggever wel een beetje goed kunnen spellen.
Mja, volkskrant is nou ook niet bepaald betrouwbaar.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee joh, je moet eens de volkskrant van een doordeweekse dag naast een metro / spits leggen. metro spits staat vol met onzin 'nieuws'. echt, was vroeger minder maar viel me een maand of 2 terug op toen ik weer eens met de trein ging.
Tja het drukken en maken van die shit kost ook geld dus denk dat ze het voornamelijk daarmee financierenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze brengen die kranten dan wel gratis uit, maar verdienen er prima aan. Al die advertenties
volkskrant enzo die vragen er geld voor omdat dat de doelgroep aantrekkelijker maakt. in theorie kunnen ze hem je ook gratis geven en nog winst maken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze brengen die kranten dan wel gratis uit, maar verdienen er prima aan. Al die advertenties
betrouwbaarder dan spits / metro.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, volkskrant is nou ook niet bepaald betrouwbaar.
ja die is ook wel ok. heb ik op mijn ipad. maar ok een krantje is soms ook wel relaxed.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mijn voorkeur qua nieuws: Al jazeera
babyquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:57 schreef Beach het volgende:
Ik kijk het jeugdjournaal voor mijn nieuws.
ik las het als eerst op fbquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Steeds trager qua berichtgeving. Vannacht ook al met Jobs.
Meh.. dat boeit me eigenlijk niet zo, als ik het maar binnen krijg. Ik vind het trouwens zelf meevallen mja.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Steeds trager qua berichtgeving. Vannacht ook al met Jobs.
ik op geenstijl. en daar staat het zo dat je denkt, zal wel een flauw verhaaltje zijn wat niet zo is. maar het was echt zoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik las het als eerst op fb
ZO KOUD DAT JE HANDEN NIET GOED KUNT TYPEN HAHAHAHAHAHAAWwwwwwwquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Vandaag was het wel koud ja
mijn haden zijn permanent koud
Ik zag het op 9gagquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik las het als eerst op fb
Haha no srsly. In dit soort weer mijn handen zijn gewoon koudd vriend.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ZO KOUD DAT JE HANDEN NIET GOED KUNT TYPEN HAHAHAHAHAHAAWwwwwww
quote:
omgg ik ben jaloers kom me opwarmenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:02 schreef coban het volgende:
[..]
Haha mk mijn handen zijn altijd kacheltje. Iedereen gaat vasthouden altijd in winter.
doe ik elke dag 1 litroquote:
Jij bent echt raarquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:03 schreef coban het volgende:
Ik heb het zooo koud ik ga maar douchen met alleen heet waterzodat straks hele huid knalrood gaat zijn en gaat losweken van mijn lichaam af, zoals een los hoesje.
Haha is goedquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
omgg ik ben jaloers kom me opwarmen
[..]
doe ik elke dag 1 litro
deel je geheimquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:04 schreef BBQSausage het volgende:
Ik weet wel een andere manier om mezelf eens lekker op te warmen.
Is eigenlijk rage comics en grappige plaatjes. Niet zo heel boeiend.quote:
Het is zo'n ding, waar je dan even flink aan draait, dan stroomt er warm vocht doorheen, en opeens straalt hij gigantisch veel warmte uit.quote:
Blond enzo?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:05 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik zag vandaag een moslima die blank was, maar dan echt zoldernerd-blank.
Dude.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is zo'n ding, waar je dan even flink aan draait, dan stroomt er warm vocht doorheen, en opeens straalt hij gigantisch veel warmte uit.
Jezelf fikken in de oven?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:04 schreef BBQSausage het volgende:
Ik weet wel een andere manier om mezelf eens lekker op te warmen.
Hoofddoek of sluier?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Weet ik veel, ze had een sluier en alles.
van die blanke moslima's zijn meestal kk leluk. dan heb ik zoiets van, goed idee dat hoofddoekje, misschien moet je eens een burka overwegenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoofddoek of sluier?Anders kan je niet zien dat ze blank was.
Zoveel. Ik ben ook te blank voor een turk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:05 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik zag vandaag een moslima die blank was, maar dan echt zoldernerd-blank.
Hoofddoek, weet ik veel hoe die rare shit heetquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoofddoek of sluier?Anders kan je niet zien dat ze blank was.
Doe even normaal gastquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
van die blanke moslima's zijn meestal kk leluk. dan heb ik zoiets van, goed idee dat hoofddoekje, misschien moet je eens een burka overwegen
Dan delen we dezelfde geheimen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat hoef je mij echt niet te vertellen hoor
je hebt michael jackson gezienquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoofddoek, weet ik veel hoe die rare shit heet, maar gewoon van die typische kleding en ze was echt veel erg wit. Eng gewoon.
ooow echt wit is idd engquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoofddoek, weet ik veel hoe die rare shit heet, maar gewoon van die typische kleding en ze was echt veel erg wit. Eng gewoon.
2 seconden bekeken, saai.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:08 schreef Plastic_zak het volgende:
http://video.google.nl/vi(...)romjDA&q=docu&hl=nl#
oh okeequote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waarom zou ik dat niet mogen denken
Jij die mijn pic gewoon negeerde.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Spouwerranger doe pic in je fobo
plaats opnieuwquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij die mijn pic gewoon negeerde.
Merelquote:
voor tellie?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:11 schreef Oceanview het volgende:
Ik ga binnenkort toch wel een abo aanschaffen.
Eerste minuut gezien, wat een baggerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:08 schreef Plastic_zak het volgende:
http://video.google.nl/vi(...)romjDA&q=docu&hl=nl#
coban heeft me lekker wel gezien.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
OK niet zeuren dan want zag 't niet
Ik had jou nog niet verteld dat ik zaterdag nog een 3e date heb toch of wel?quote:
Hooiquote:
Ey niet vogeltjequote:
OVquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:11 schreef Oceanview het volgende:
Ik ga binnenkort toch wel een abo aanschaffen.
3e date al? Omgg leukquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik had jou nog niet verteld dat ik zaterdag nog een 3e date heb toch of wel?![]()
Heb er echt zin in
[..]
Hooi
[..]
Ey niet vogeltje
[..]
OV
Waar was een kans dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, als je me gemist hebt, is het jammer maar helaas.
Ik wil mijn notes zien maar 4,50 is tevuhl voor dat en ik wil die voordelen ook meemaken.quote:
ah okequote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik wil mijn notes zien maar 4,50 is tevuhl voor dat en ik wil die voordelen ook meemaken.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vertel mij, want ik wil geen 4,50 voor notes betalen.
Jaquote:
Misschieeenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
3e date al? Omgg leuk![]()
Denk je dat het wat wordt tussen jullie?
Gezelliggg.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja
[..]
Misschieeen![]()
We gaan schaatsen, hoe leuk is dat?
waarom gelukkigquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gelukkig blijf ik gedeeltelijk anoniem.
Vertel dan.quote:
Uit met ander vriendje dus?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja
[..]
Misschieeen![]()
We gaan schaatsen, hoe leuk is dat?
jajaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb serieus een pic in spoiler gepost.
Maar jij bent een vrouw en lief, ik ben een jongen en beetje rebels.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:14 schreef 92Merel het volgende:
OV, je moet gewoon aanpappen met een modje. Ik heb van 2 mods mijn notes te lezen/horen gekregen
Jaaaquote:
Ander vriendje? Ik heb geen vriendje..quote:
Arme poekie toch..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw en lief, ik ben een jongen en beetje rebels.
Volgens mij weet ik al wie.
ik spaar ze. hoe meer hoe beterquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:15 schreef Spouwerranger het volgende:
Laatst ook een note gekregen, omdat ik in ONZ, geloof ik, teveel aan het baggeren wasBitch please
_
Je had toch wel een vriendje bedoel ikquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaaa
[..]
Ander vriendje? Ik heb geen vriendje..
[..]
Arme poekie toch..
Ah dat wist ik al, wil dat Abo forum weleens zien.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen ads, custom css, blocklijst, vriendenlijst, ABO Forum, sterretjes
Juah, maar dat is een maand of 5 geleden stukgelopen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je had toch wel een vriendje bedoel ik
Ik wil ook weten hoe je eruit ziet !quote:
Baas !quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:18 schreef monkyyy het volgende:
* monkyyy ziet vier muggen op de muur chillen, ze pakt de vliegenmepper, slaat vier maal en slaat ze allemaal in een keer dood.![]()
Normaal zit ik een kwartier te jagen op die on-beesten.![]()
MOORDENAAR GA WEGquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:18 schreef monkyyy het volgende:
* monkyyy ziet vier muggen op de muur chillen, ze pakt de vliegenmepper, slaat vier maal en slaat ze allemaal in een keer dood.![]()
Oh wist ik niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Juah, maar dat is een maand of 5 geleden stukgelopen.
En kutgriekenland, lees dit dan![]()
Griekenland koopt 400 tanks
Eens met een van die users. Zal wel een bestelling van een paar jaar terug zijn geweest. Storm in een glas waarschijnlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Juah, maar dat is een maand of 5 geleden stukgelopen.
En kutgriekenland, lees dit dan![]()
Griekenland koopt 400 tanks
Ninjamovesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:18 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ah dat wist ik al, wil dat Abo forum weleens zien.
printscreen in DM?
Ze vroegen erom. Moet je maar niet mijn huis binnen gaan.quote:
quote:
Terechte klacht.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:24 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb nu al geen zin meer in school.
Gewoon stoppen en autodidact worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:24 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb nu al geen zin meer in school.
Mijn ouders vermoorden mij.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gewoon stoppen en autodidact worden.
En dit even lezen http://www.stevepavlina.c(...)uld-never-get-a-job/ en het idee van "passief" inkomen even begrijpen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gewoon stoppen en autodidact worden.
oh.quote:
En dit filmpje even bekijken:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En dit even lezen http://www.stevepavlina.c(...)uld-never-get-a-job/ en het idee van "passief" inkomen even begrijpen.
Geen idee, ik heb het niet mee gekregen in ieder geval, hoezo?quote:
Juist.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En dit even lezen http://www.stevepavlina.c(...)uld-never-get-a-job/ en het idee van "passief" inkomen even begrijpen.
R.I.P Oceanview om 20:27:27 op 6-10-2011 (W)quote:
kon de hele dag niet op FOK! op school, misschien geblokkeerd idk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het niet mee gekregen in ieder geval, hoezo?
wie?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Juist.
[..]
R.I.P Oceanview om 20:27:27 op 6-10-2011 (W)
Uit het oog maar niet uit het hart (L)
grapjequote:
Leuk chest workout filmpje in de aanbevelingen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En dit filmpje even bekijken:
U riep?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
U riep?Vergezocht, jij hoort bij de loeminadie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
[..]
U riep?OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:30 schreef Roburtt het volgende:
WAS FOK! NOU KAPOT VANDAAG OF NIET!?!?!?!!?
[..]
U riep?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
I will neither confirm nor deny anything in this matter.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vergezocht, jij hoort bij de loeminadie.
Werkenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:31 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben om 16:15 vrij, kwartiertje naar huis fietsen kwartiertje eten en kwartiertje naar werk fietsen #FML
Wat is dat voor programma?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:31 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben om 16:15 vrij, kwartiertje naar huis fietsen kwartiertje eten en kwartiertje naar werk fietsen #FML
Je stelt udowu teleur.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:31 schreef Rezania het volgende:
Pics komen later, want Imgur Mobile werkt niet mee. Ik moet dus wachten totdat ik thuis ben.
quote:
hoezo dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:34 schreef Oceanview het volgende:
Mijn telefoon ligt al uren in recovery.
Heeft hij nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
idd.
Tevens pics van je zusje, want als eckte fokker moet dat gezegd worden.
Goed dat je het zegt, ik moet de mijn opladenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:34 schreef Oceanview het volgende:
Mijn telefoon ligt al uren in recovery.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |