quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik ook. daar zitten de slimmen zegt men bij de pvv!
ik wil het niet weten na de laatste keerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wie represent NL voor eurovisie?
Ow. Ze heeft vandaag lkkr mijn kamer opgeruimdquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik had net je moeder aan de lijn. je moet je kamer eens opruimen vindt ze.
Op dit moment danquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zullen we het nog eens bekijken na de crisis?
ow dat had ze er wel ff bij mogen zeggenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ow. Ze heeft vandaag lkkr mijn kamer opgeruimd
Ja dat moet nog gebeuren, komt zo'n hele show van.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wie represent NL voor eurovisie?
Ik weet niet waar die is, hij is ook al een tijdje niet op msnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee.
Trouwens is Ragboer de laatste tijd nog hier? Zie hem weinig.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oja omg ik ontdekte vandaag d/tspelfout in trein
metro/spits was 't die gratis krantquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
een echte krant of de metro ofzo
Jammerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die is, hij is ook al een tijdje niet op msn
ow ja. da's sowieso puin. laatste keer dak het las werd een beetje droevigquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
metro/spits was 't die gratis krant
Nieuws is nieuws.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow ja. da's sowieso puin. laatste keer dak het las werd een beetje droevig
nee joh, je moet eens de volkskrant van een doordeweekse dag naast een metro / spits leggen. metro spits staat vol met onzin 'nieuws'. echt, was vroeger minder maar viel me een maand of 2 terug op toen ik weer eens met de trein ging.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nieuws is nieuws.Al ben je een gratis krant moet je als verslaggever wel een beetje goed kunnen spellen.
Ze brengen die kranten dan wel gratis uit, maar verdienen er prima aan. Al die advertentiesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nieuws is nieuws.Al ben je een gratis krant moet je als verslaggever wel een beetje goed kunnen spellen.
Mja, volkskrant is nou ook niet bepaald betrouwbaar.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee joh, je moet eens de volkskrant van een doordeweekse dag naast een metro / spits leggen. metro spits staat vol met onzin 'nieuws'. echt, was vroeger minder maar viel me een maand of 2 terug op toen ik weer eens met de trein ging.
Tja het drukken en maken van die shit kost ook geld dus denk dat ze het voornamelijk daarmee financierenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze brengen die kranten dan wel gratis uit, maar verdienen er prima aan. Al die advertenties
volkskrant enzo die vragen er geld voor omdat dat de doelgroep aantrekkelijker maakt. in theorie kunnen ze hem je ook gratis geven en nog winst maken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze brengen die kranten dan wel gratis uit, maar verdienen er prima aan. Al die advertenties
betrouwbaarder dan spits / metro.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, volkskrant is nou ook niet bepaald betrouwbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |