Maar Marokko hoort helemaal niet bij Europa?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
MAROKKO DOET MEE MET EUROVISIE
TURKIUJE KIJK MAAR UIT HIHiHh
Ja maar tochquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar Marokko hoort helemaal niet bij Europa?
Wij overheersen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar Marokko hoort helemaal niet bij Europa?
nigga wat?quote:
Ja ik vind het niet erg hoor verder. Israël, Azerbeidjan enzo doen ook mee.quote:
Jij krijgt belastingkorting, en veel voordelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Als jij de overheerser bent, vind ik het prima.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nigga wat?Hij doet Beyonce's danspasje na.
Griekenland blokkeert alles.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:46 schreef Dientje12 het volgende:
Marokko wilt erbij horen,
Dus als dat gebeurt treedt Europa Afrika binnen om dit over te nemen en ook Europa te noemen.
Dit is de eerste stap voor Europa tot wereld dominering
Ceuta en Melilla, Europa zit al in Afrika.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:46 schreef Dientje12 het volgende:
Marokko wilt erbij horen,
Dus als dat gebeurt treedt Europa Afrika binnen om dit over te nemen en ook Europa te noemen.
Dit is de eerste stap voor Europa tot wereld dominering
Een vrouw naar keuze?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jij krijgt belastingkorting, en veel voordelen.
Oh, dat heb ik nooit bij aardrijkskunde geleerd..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Ceuta en Melilla, Europa zit al in Afrika.
Toen we nog met auto naar Maroc gingen reden we door altijd door ceutaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Ceuta en Melilla, Europa zit al in Afrika.
Gaat nooit gebeuren vriendquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik nooit bij aardrijkskunde geleerd..
Maar toch als Marokko erbij komt, is dit een eerste stap
ik had net je moeder aan de lijn. je moet je kamer eens opruimen vindt ze.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Toen we nog met auto naar Maroc gingen reden we door altijd door ceuta
[..]
Gaat nooit gebeuren vriend
Ik wil er ooit nog een keertje heen (Marokko dan he).quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Toen we nog met auto naar Maroc gingen reden we door altijd door ceuta
[..]
Gaat nooit gebeuren vriend
zullen we het nog eens bekijken na de crisis?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Europa is wel een van de rijkste delen op aarde
Welke stad?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wil er ooit nog een keertje heen (Marokko dan he).
ik ook. daar zitten de slimmen zegt men bij de pvv!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wil er ooit nog een keertje heen (Marokko dan he).
Geen idee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Welke stad?
Zeker Marrakech of Casablanca
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |