ja die is ook wel ok. heb ik op mijn ipad. maar ok een krantje is soms ook wel relaxed.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mijn voorkeur qua nieuws: Al jazeera
babyquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:57 schreef Beach het volgende:
Ik kijk het jeugdjournaal voor mijn nieuws.
ik las het als eerst op fbquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Steeds trager qua berichtgeving. Vannacht ook al met Jobs.
Meh.. dat boeit me eigenlijk niet zo, als ik het maar binnen krijg. Ik vind het trouwens zelf meevallen mja.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Steeds trager qua berichtgeving. Vannacht ook al met Jobs.
ik op geenstijl. en daar staat het zo dat je denkt, zal wel een flauw verhaaltje zijn wat niet zo is. maar het was echt zoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik las het als eerst op fb
ZO KOUD DAT JE HANDEN NIET GOED KUNT TYPEN HAHAHAHAHAHAAWwwwwwwquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Vandaag was het wel koud ja
mijn haden zijn permanent koud
Ik zag het op 9gagquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik las het als eerst op fb
Haha no srsly. In dit soort weer mijn handen zijn gewoon koudd vriend.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ZO KOUD DAT JE HANDEN NIET GOED KUNT TYPEN HAHAHAHAHAHAAWwwwwww
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |