omgg ik ben jaloers kom me opwarmenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:02 schreef coban het volgende:
[..]
Haha mk mijn handen zijn altijd kacheltje. Iedereen gaat vasthouden altijd in winter.
doe ik elke dag 1 litroquote:
Jij bent echt raarquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:03 schreef coban het volgende:
Ik heb het zooo koud ik ga maar douchen met alleen heet waterzodat straks hele huid knalrood gaat zijn en gaat losweken van mijn lichaam af, zoals een los hoesje.
Haha is goedquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
omgg ik ben jaloers kom me opwarmen
[..]
doe ik elke dag 1 litro
deel je geheimquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:04 schreef BBQSausage het volgende:
Ik weet wel een andere manier om mezelf eens lekker op te warmen.
Is eigenlijk rage comics en grappige plaatjes. Niet zo heel boeiend.quote:
Het is zo'n ding, waar je dan even flink aan draait, dan stroomt er warm vocht doorheen, en opeens straalt hij gigantisch veel warmte uit.quote:
Blond enzo?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:05 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik zag vandaag een moslima die blank was, maar dan echt zoldernerd-blank.
Dude.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is zo'n ding, waar je dan even flink aan draait, dan stroomt er warm vocht doorheen, en opeens straalt hij gigantisch veel warmte uit.
Jezelf fikken in de oven?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:04 schreef BBQSausage het volgende:
Ik weet wel een andere manier om mezelf eens lekker op te warmen.
Hoofddoek of sluier?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Weet ik veel, ze had een sluier en alles.
van die blanke moslima's zijn meestal kk leluk. dan heb ik zoiets van, goed idee dat hoofddoekje, misschien moet je eens een burka overwegenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoofddoek of sluier?Anders kan je niet zien dat ze blank was.
Zoveel. Ik ben ook te blank voor een turk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:05 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik zag vandaag een moslima die blank was, maar dan echt zoldernerd-blank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |