Gadverdammequote:Op dinsdag 29 november 2011 16:14 schreef bloempje-moi het volgende:
Geen celeb (nog niet althans), maar misschien dat het een aantal rich and famous people op ideeën brengt:
Kristina Rei met de volgens haar eigen zeggen grootste lippen ter wereld:
[ afbeelding ]
ingespoten naar voorbeeld van:
[ afbeelding ]
Elke keer als Chloe een avondje met haar vrienden gaat bowlen en ze daarna nog wat willen gaan drinken elders, komt er iemand boos achter haar aangelopen.quote:Op zondag 20 november 2011 18:07 schreef SEMTEX het volgende:
Chloe Sims - the only way is Essex:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe oud is zij? I'd do her.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:26 schreef pberends het volgende:
Shauna Sand - Out and About in LA - November 28
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Elke keer als ik in dit topic kijk, zie ik meteen die enge gigantische lippen bovenaan de pagina.![]()
Echt waar? Ik vind haar erg lief en vermakelijk tegelijk. Heerlijke dosis zelfspot ook.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:53 schreef GimmeGore het volgende:
Op de een of andere manier vind ik haar altijd een beetje zielig.
Jeutje... wat zonde zeg. Ze lijkt hier erg op Maria Shriver.quote:
Oh noesquote:
Marijkequote:
Ze zit al vanaf d'r 29ste aan de facial fillers en injectables.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:02 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]Wat heeft ze laten doen dan?
Nee hoor! Het komt allemaal door die Telsell creme van haarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:34 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ze zit al vanaf d'r 29ste aan de facial fillers en injectables.
Ik vond hem er altijd al als zo'n enge pop uitzienquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:20 schreef eefje801 het volgende:
Weet niet zeker of het plastische chirurgie is maar.. Clay Aiken
[ afbeelding ]
En een tijdje ervoor:
[ afbeelding ]
quote:De Engelse 'Human Barbie', Sarah Burge, heeft haar dochter een opmerkelijk kerstcadeau geschonken. Ze krijgt namelijk 8.500 euro aan vouchers om te besteden bij de plastische chirurgie. Vorig jaar kreeg ze tijdens kerst ook al een erg benoemenswaardig cadeau, namelijk een waardebon voor een borstvergroting. ''Dankzij de waardebon kan ze die ingreep laten doen als ze de legale leeftijd van 16 jaar heeft bereikt'', aldus Burge.
This song's about a high class model,quote:
Whoa, we can FUNKquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:37 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
This song's about a high class model,
over in Paris, France (Oh, Cindy C)
If I get a camera,
Tell me will u dance (will u play with me')
If I take a picture,
In the middle of the night (Oh, Cindy C)
Will u fuck with me,
sugar, say it's alright, c'mon (will u play with me')
(Say it, say it)
(Cindy C, play with me)
(I will pay the usual fee)
Aahhh Cindy C, (What's it gonna be')
will u play with me' (What's it gonna be')
(Cindy C, play with me)
(I will pay with usual fee)
Aahhh Cindy C, (What's it gonna be')
I'll pay the fee (Cindy C)
PRINCE![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:45 schreef Deckard het volgende:
Niet ziek, heel goed voor dat lelijke meisje.
Met die kleine prammen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:45 schreef Deckard het volgende:
Niet ziek, heel goed voor dat lelijke meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |