Tsja, in dat geval, die Yoanna House ziet er m.i ook niet verspookt uit, sterker nog, die lijkt nog heel erg op zichtzelf. Jennifer Aniston is hier ook voorbij gekomen vanwege mogelijk botoxgebruik (maar die zeker niet verspookt is, Teri Hatcher komt vanwege haar botox ook voorbij (in mijn ogen ook niet verspookt, maar wel bevroren).quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:20 schreef DjinN het volgende:
[..]
Neee dat weet ik! Maar dit is toch het topic voor verspookte celebs? Ik vind haar er niet verspookt uitzien. Minder herkenbaar misschien, maar zeker niet overdone ofzo. Voor iemand van 65 vind ik dat ze er goed uitziet. Zelfs als er aan haar gesleuteld is.
Dat van Jennifer Grey is zooooooo jammer heZe had zo'n karakteristiek gezichtje
En nu ziet ze er uit als een 13-in-een-dozijn vrouwtje
Die 2008 foto is net Lady Gaga over een paar jaar!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:18 schreef kvd het volgende:
[..]
Ze krijgt haar lippen niet eens meer op elkaar...
en denk je echt dat er aan het volgende geen mes aan te pas is gekomen, alleen de ouderdom?
[ afbeelding ]
Ze geeft trouwens zelf aan de ze plastische chirurgie geeht gehad (artikel uit 2008, hoort bij deze foto's)
[..]
En Madonna een paar jaar geledenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die 2008 foto is net Lady Gaga over een paar jaar!
Zonder een arts ziet ze er veel mooier uit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind dat Debbie Harry er gewoon goed uitziet.
Zeker voor een 66-jarige.
Ik vind dit gewoon goede plastische chirurgie.
Ja, een facelift begin jaren '90. Da's de enige keer ingreep geweest heb ik ooit gelezen. Dus het is toch gewoon het ouder worden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:18 schreef kvd het volgende:
[..]
Ze krijgt haar lippen niet eens meer op elkaar...
en denk je echt dat er aan het volgende geen mes aan te pas is gekomen, alleen de ouderdom?
[ afbeelding ]
Ze geeft trouwens zelf aan de ze plastische chirurgie geeht gehad (artikel uit 2008, hoort bij deze foto's)
[..]
Het kan niet gerepareerd worden. In ieder geval niet makkelijk. Silliconen lossen niet vanzelf op, dus om die uit haar gezicht te krijgen, moet haar hele gezicht opengehaald worden.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:25 schreef GimmeGore het volgende:
Maar dat nieuwsbericht is best wel oud. Heeft ze het ondertussen laten "repareren" door een goeie arts?
ik wou net zeggen: een vleesgeworden barbiequote:Op zondag 20 november 2011 18:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Oh mijn God.![]()
Het is net een plastic pop met hele lelijke borsten.
Neeeeeeee, is Rob ook al plastisch bezig?quote:Op zondag 20 november 2011 19:59 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
hebben we Rob Lowe al gehad?
Al lange tijdquote:Op zondag 20 november 2011 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neeeeeeee, is Rob ook al plastisch bezig?
Dat zijn geen borsten, dat zijn gewoon twee bulten.quote:Op zondag 20 november 2011 19:08 schreef Strugglemaster het volgende:
Geen verspookte kop, en die borsten zie je volgens mij wel vaker, kwestie van persoonlijke voorkeur misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |