abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103650186
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:00 schreef kvd het volgende:
Volgens mij zijn er 2 foto's van na de veranderingen geplaatst, want hier zie ik meer verschil (maar m.i. nog steeds niet verspookt)
[ afbeelding ]

Ik zeg: borsten, neus en ogen en dunner in gezicht
en natuurlijk langer haar ;)
Ik zie niks in de lippen of wangen, beetje moe zijn en je gezicht is al snel smaller, mond zegt ook niks vanwege lippenstift...
De boobs dus :Y

Wel mooi het lange haar zo :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_103653400
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:00 schreef kvd het volgende:
Volgens mij zijn er 2 foto's van na de veranderingen geplaatst, want hier zie ik meer verschil (maar m.i. nog steeds niet verspookt)
[ afbeelding ]

Ik zeg: borsten, neus en ogen en dunner in gezicht
en natuurlijk langer haar ;)
Links, zo mooi! Op de rechterfoto herken ik haar niet eens.
pi_103683278
iemand die ik door de plastische chirurgie niet meer herken...Debbie Harry...

pi_103683485
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 20:29 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De verschijning van Sinead O'Connor vind ik minstens zo schrikbarend.
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:33:59 #80
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103683513
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad. Opeens kort haar en onder de tattoo's. :N
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_103683980
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 20:33 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ik denk dat jij het nu over Sinead O'Connor hebt :P
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_103684048
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 20:33 schreef Little_Acorn het volgende:

[..]

De verschijning van Sinead O'Connor vind ik minstens zo schrikbarend.
Maar ja, weet niet of daar veel aan versleuteld is. Zij lijkt (op figuur, tattoos en grijze haren na) nog veel op 20 jaar geleden.
pi_103684087
quote:

[..]

Het gaat op allebei de foto's over de blonde dame, en dat is beide al van na de operaties
pi_103684130
En over Sinead moet ik trouwens zeggen dat ik haar zo veel beter eruit vind zien :Y Ze ziet er toch een beetje zoals vroeger uit O+ Echt een verbetering tov een tijd geleden toen ze dat lange haar had en gewoon imho een heel stevig figuur had wat gewoon niet bij haar paste :X
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:45:24 #85
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_103684191
Dus toch! Ik vroeg mij al af of het Sinead O'Conner was.
pi_103684244
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 20:45 schreef hexje het volgende:
Dus toch! Ik vroeg mij al af of het Sinead O'Conner was.

Een tijdje geleden
pi_103687295
quote:

[..]

Sinead met kort haar, oh no :o
pi_103697077
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap hem niet helemaal, moeten deze twee foto's een after and before voorstellen?
pi_103697682
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geloof eerder dat Debbie Harry gewoon oud is geworden, en dan eigenlijk best wel mooi oud, zonder plastische chirurgie maar wel met veel make-up :P Haar ogen hangen, haar mond is een stuk dunner, maar dat lijken me eerder de jaren dan de injecties/operaties.
pi_103699332
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 01:56 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ik snap hem niet helemaal, moeten deze twee foto's een after and before voorstellen?
nee, ging er vanuit dat mensen haar wel zouden kennen van vroeger ;)

Okee, daar gaan we, before:

en dus after (waarbij de dame links sinead o'conner is):

zaterdag 29 oktober 2011 @ 09:17:16 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103699409
Sinead heeft zo te zien haar zo hoognodige portie seks gehad. Ziet er meteen minder stoffig uit.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103699421
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 02:38 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ik geloof eerder dat Debbie Harry gewoon oud is geworden, en dan eigenlijk best wel mooi oud, zonder plastische chirurgie maar wel met veel make-up :P Haar ogen hangen, haar mond is een stuk dunner, maar dat lijken me eerder de jaren dan de injecties/operaties.
Ze krijgt haar lippen niet eens meer op elkaar...
en denk je echt dat er aan het volgende geen mes aan te pas is gekomen, alleen de ouderdom?

Ze geeft trouwens zelf aan de ze plastische chirurgie geeht gehad (artikel uit 2008, hoort bij deze foto's)
quote:
Debbie has admitted to having a face life, many years ago, for “business reasons”, but recently it looks like she has had a brow lift and blepharoplasty (upper and lower eye lift) as well.

Debbie Harry has talked openly about having plastic surgery, so I am not surprised that she has opted to have additional cosmetic procedures:

“Yeah, I had a facelift years ago. Why not? It gives you all the things you need to be part of the action. I don’t feel like hiding myself away….Everybody knows that I’ve had plastic surgery. I did it for business reasons. You photograph better, and looks are a key part of being an entertainer, so I felt it was something I had to do. All sorts of horrific things happen in life – why make it worse by worrying about getting older?“

Luckly, Debbie appears to be visiting a talented plastic surgeon, so hopefully she will not end up looking like Jocelyn Wildenstein…
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 10:50:07 #93
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_103700637
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 09:17 schreef Copycat het volgende:
Sinead heeft zo te zien haar zo hoognodige portie seks gehad. Ziet er meteen minder stoffig uit.
Inderdaad, ja! :D
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_103700676
Ik vind dat Debby Harry er helemaal niet zo slecht uitziet op die foto's hoor
  Trouwste user 2022 zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:07:00 #95
7889 tong80
Spleenheup
pi_103700954
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 20:44 schreef DjinN het volgende:
En over Sinead moet ik trouwens zeggen dat ik haar zo veel beter eruit vind zien :Y Ze ziet er toch een beetje zoals vroeger uit O+ Echt een verbetering tov een tijd geleden toen ze dat lange haar had en gewoon imho een heel stevig figuur had wat gewoon niet bij haar paste :X
Helemaal juist.

Ze lijkt weer op zichzelf :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_103700991
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 10:52 schreef DjinN het volgende:
Ik vind dat Debby Harry er helemaal niet zo slecht uitziet op die foto's hoor
Ik zeg ook nergens dat ik haar er slecht uit vind zien, ik herken haar alleen helemaal niet meer. Daarom plaatste ik haar hier. Een beetje hetzelfde als Jeniffer Grey, die ook ineens niet meer te herkennen was

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Trouwste user 2022 zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:14:01 #97
7889 tong80
Spleenheup
pi_103701088
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:08 schreef kvd het volgende:

Ik zeg ook nergens dat ik haar er slecht uit vind zien, ik herken haar alleen helemaal niet meer.
Jammer dat ze het gedaan heeft. Ze was nog steeds mooi op haar 65ste. Nu is het er één van de éénheidsworsten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_103701205
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:08 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens dat ik haar er slecht uit vind zien, ik herken haar alleen helemaal niet meer. Daarom plaatste ik haar hier. Een beetje hetzelfde als Jeniffer Grey, die ook ineens niet meer te herkennen was

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neee dat weet ik! Maar dit is toch het topic voor verspookte celebs? Ik vind haar er niet verspookt uitzien. Minder herkenbaar misschien, maar zeker niet overdone ofzo. Voor iemand van 65 vind ik dat ze er goed uitziet. Zelfs als er aan haar gesleuteld is.
Dat van Jennifer Grey is zooooooo jammer he ;( Ze had zo'n karakteristiek gezichtje :{ En nu ziet ze er uit als een 13-in-een-dozijn vrouwtje ;(
  Trouwste user 2022 zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:26:12 #99
7889 tong80
Spleenheup
pi_103701345
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:20 schreef DjinN het volgende:

[..]

Neee dat weet ik! Maar dit is toch het topic voor verspookte celebs? Ik vind haar er niet verspookt uitzien. Minder herkenbaar misschien, maar zeker niet overdone ofzo. Voor iemand van 65 vind ik dat ze er goed uitziet. Zelfs als er aan haar gesleuteld is.
Dat van Jennifer Grey is zooooooo jammer he ;( Ze had zo'n karakteristiek gezichtje :{ En nu ziet ze er uit als een 13-in-een-dozijn vrouwtje ;(
Je moet niet vergeten dat Deborah Harry al in haar dertiger jaren was toen ze bekend werd. Toen zag ze er uit als een begin twintiger.Nu als 65jarige zag ze er nog mooi uit. Die kon echt mooi oud worden. Ze ziet er niet slecht uit na de operaties. Maar het unieke mooie is er van af gesneden. Doodzonde. Op één of andere manier had ik niet verwacht dat ze dit zichzelf zou aandoen.

pi_103701413
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:26 schreef tong80 het volgende:

[..]

Je moet niet vergeten dat Deborah Harry al in haar dertiger jaren was toen ze bekend werd. Toen zag ze er uit als een begin twintiger.Nu als 65jarige zag ze er nog mooi uit. Die kon echt mooi oud worden. Ze ziet er niet slecht uit na de operaties. Maar het unieke mooie is er van af gesneden. Doodzonde. Op één of andere manier had ik niet verwacht dat ze dit zichzelf zou aandoen.

True :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')