abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102774831
quote:
14s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik weet beter dan jij hoe het in de financiele wereld, en de echte wereld eraan toe gaat. Je krijgt niks voor niks, das de eerste levensles. Knoop die in je oren, je zal er namelijk de rest van je leven mee moeten doen. Net zoals de TS overigens.
okee, dus je weet het naar eigen zeggen wel, en je hebt er niks op tegen?
tja, dan is het verzet ook tegen jou gericht. lekker zakken vullen ten koste van anderen, of niet? heel wijs.
pi_102774833
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:20 schreef ActionActiveReaction het volgende:

[..]

-knip-
:')
Punt bewezen.

Topic kan wel dicht.

[ Bericht 10% gewijzigd door Gray op 06-10-2011 16:29:07 ]
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_102774838
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:21 schreef ActionActiveReaction het volgende:

[..]

Krijg je van domme ezelopmerkingen
ik zie hier in 8 pagina's maar 1 persoon die dat doet ^_^
pi_102774841
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:21 schreef J.J.De-Bom het volgende:

[..]

Da's maar goed ook, want van je verbale vaardigheden moet je het niet hebben :)
De enige tactiek die jij gebruikt is zodra iemand je om argumenten vraagt snel over weer iets anders te beginnen.

"Zeg, waarom eigenlijk demonstreren ?"
".... WIKILEAKS !"
"huh , waar heb je het nou weer over ?"
"JIJ KIJKT NAAR TELL-LIE-VISION !"
"Dude, gaat het wel goed met je?"
"JULLIE ZIJN SHEEPLE !"

:)
Je moet wel idioot zijn. Ik zeg voor de 10e keer dat ik niet ben om ezels over te halen.
Koekoek w/
Get your ass up.
pi_102774849
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:20 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Wat is dit nou voor een idiote kutreactie?
Dat is de reactie van iemand die zo gefrustreerd is dat zijn verhaal niet klopt dat hij dit soort dingen maar moet roepen.
  Moderator donderdag 6 oktober 2011 @ 16:22:32 #201
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_102774852
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:21 schreef ActionActiveReaction het volgende:

[..]

Krijg je van domme ezelopmerkingen
Ja joh, lekker de verantwoordelijkheid voor je eigen opmerkingen neerleggen bij anderen :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_102774859
quote:
5s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je wil dus eigenlijk af van het Westen en zijn kapitalisme? Kan je dan niet beter verhuizen?
ik wil af van asociaal gedrag. als het echt kapitalisme was, dan kon je als consument slecht gedrag afstraffen. snap je wel wat kapitalisme is?
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:23:28 #203
352957 J.J.De-Bom
voorheen Bill Gates
pi_102774881
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:22 schreef ActionActiveReaction het volgende:

[..]

Je moet wel idioot zijn. Ik zeg voor de 10e keer dat ik niet ben om ezels over te halen.
Koekoek w/
WIKILEAKS ! BILDERBERG!
voor 2 dubbelzinnige opmerkingen zet ik 'm terug.
pi_102774882
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:22 schreef okiokinl het volgende:

[..]

ik wil af van asociaal gedrag. als het echt kapitalisme was, dan kon je als consument slecht gedrag afstraffen. snap je wel wat kapitalisme is?
kan toch ook , als iedereen zn geld weghaalt bij een bepaalde instantie omdat men het er niet mee eens is , blijft er weinig over .
  Licht Ontvlambaar donderdag 6 oktober 2011 @ 16:23:34 #205
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102774886
Is dit soms de BigCash kloon van Lambiekje of wat...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_102774891
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja joh, lekker de verantwoordelijkheid voor je eigen opmerkingen neerleggen bij anderen :')
Ja man Cool Guy.
Eerder Fake Guy :')
Get your ass up.
  Moderator donderdag 6 oktober 2011 @ 16:24:12 #207
16180 crew  CoolGuy
pi_102774907
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:21 schreef okiokinl het volgende:

[..]

tja, dan is het verzet ook tegen jou gericht. lekker zakken vullen ten koste van anderen, of niet? heel wijs.
Maar ondertussen wil jij wel van die 40 miljoen die eerder genoemd werden je graantje meepikken, zonder daar iets voor te doen?

En dan verongelijkt iets roepen over lekker de zakken vullen ten koste van anderen.

'het verzet' :') Oh jeej boehoehoe, een groepje mensen die met spandoekjes wat gaat roepen op straat. Help, wat een verzet!
pi_102774908
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:21 schreef okiokinl het volgende:

[..]

In tegenstelling tot jou blijf ik niet hangen in de 'boehoe-kijk-mij-zielig-zijn-slachtofferrol' en heb ik door dat ik er zelf wat van moet maken. Een opleiding volgen, een goede baan hebben, een beetje financieel goede zaken doen en je kan een heel erg prettig leven leiden zonder dat je al te veel hoeft aan te trekken van anderen.

Misschien moet je het eens proberen, dan heb je gelijk een uitlaatklep voor die ongefundeerde frustatie jegens succesvolle mensen die je hebt. Leef je ook nog eens langer, want minder hartklachten.
  Licht Ontvlambaar donderdag 6 oktober 2011 @ 16:24:30 #209
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102774919
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:22 schreef ActionActiveReaction het volgende:

[..]

Koekoek w/
Ow, je komt dus toch alleen maar om te spammen...
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:24:49 #210
355513 BASBRO
Waarom spelen we niet meer...?
pi_102774930
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maak je nou maar niet zo druk over wat ik snap, want ik snap er meer van dan jij denkt. Dat een bedrijf (en dus banken ook) handelt vanuit winstoogmerk snap ik maar al te goed. Dat is dan ook hun goed recht.

Die bank wil maar al te graag leningen verkopen, maar kan dat niet doen zonder dat de klant een handtekening zet. De bank kan de klant niet dwingen dat te doen, dus ze kunnen alleen maar een verhaal ophangen waarmee ze de klant over de streep trachten te trekken. Dat is logisch. Immers, elk verkocht product is meer winst voor de bank, doh. En dan zeggen 'dan snap je er weinig van' :') dit is basisschool kennis hoor :')

Maar dan, even doorgaande op wat je zegt. De bank wil dus geld verdienen, dáárom willen ze graag verkopen. Aangezien iedereen weet dat een leverancier zijn eigen product(en) niet gaat afkraken maar juist zal ophemelen, immers, das verkooptechniek, moet er bij de klanten toch een enorme set alarmbellen gaan rinkelen op het moment dat ze aan het kijken zijn voor een hypotheek, en de hypotheekverstrekker steekt een hallelujah verhaal af.

Dan moet je toch bij jezelf gaan denken van 'ja maar wacht even, dit is wel een hele hoop geld, wat zijn de risico's?'. De praktijk is dat er een groep klanten is die dat niét doet, en dat wil jij vervolgens de bank aanrekenen? Kom op zeg.

Want waarom doet die groep klanten dat niet? Omdat die een huis hebben gezien waarvan de prijs net ligt boven wat zij kunnen betalen volgens de (standaard)berekening. En in plaats van zeggen 'oke, dan doen we het niet want teveel risico, dus we gaan op zoek naar een huis dat voor ons wel betaalbaar is' gaan ze naar de volgende hypotheekverstrekker, want 'nee' krijgen als antwoord is niet leuk. Dus ze gaan leuren, tot er een hypotheekverstrekker is die 'ja' als antwoord geeft.

En dan zijn die mensen blij jongen. Zo blij, dat ze verder niet meer écht luisteren naar hoe of wat, of zelfs maar naar de risico's vragen, laat staan dat ze zich verdiepen in de voorwaarden die voor hun gelden, want dat maakt allemaal niet uit, want ze hebben 'ja' gekregen, en dát is wat telt.

En dié groep mensen, die komen in de problemen, en gaan vervolgens klagen dat het de schuld is van de bank. Nee, het is de schuld van die mensen, dan hadden ze maar beter moeten nadenken. De bank heeft hun arm niet omgedraaid, of een pistool tegen het hoofd gezet, het is volledig de verantwoordelijkheid van de klant zelf.

Immers, de bank wil wel heel graag verkopen, maar kan dat niet tot de klant akkoord gaat en de papieren tekent, en die actie, inclusief het vooronderzoek wat je (in mijn ogen logisch) doet/laat doen door een andere partij dan de verstrekker zelf, voor je die handtekening zet (aangezien het niet om 50 euro gaat maar heel wat meer) is volledig de verantwoordelijkheid van de klant. Zonder die handtekening doet en kan de bank helemaal niks, ook al willen ze nog zo graag.
Klopt als een bus. Maar als je dit verhaal met een factor tigduizend vermenigvuldigt... En je praat dan over een handjevol banken en vele duizenden particulieren...

Is het dan het handjevol banken dat onaanvaardbare risico's nam, of de tigduizend particulieren?

Hadden die particulieren zich moeten verenigen en tot de conclusie moeten komen dat ze niet hadden moeten lenen? Of had het handjevol banken zich niet moeten laten verblinden door dollartekens?

Wie van deze partijen (dus bank A, bank B, bank C enerzijds en duizenden particulieren anderzijds) had het overzicht? Wie gaf vorm aan het systeem dat er ligt?

Wie had beter moeten weten mbt de grote gevolgen? De banken natuurlijk. Zij weten hoe en wat en hebben duizenden klanten. Een zo'n klant slechts 1, mss 2 hypotheken.

Hoe kun je dan ooit tot een andere conclusie komen dan dat de bank het verneukt heeft. Alleen dit keer niet alleen voor de klant, maar ook voor zichzelf, hetgeen wordt afgewenteld op ons.

Ik snap dat niet. Voor mij is het zo helder als wat namelijk.

Die banken hadden moeten weten dat als je teveel mensen leningen verkoopt die ze niet kunnen inlossen, je grote risico's neemt.
pi_102774952
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:24 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar ondertussen wil jij wel van die 40 miljoen die eerder genoemd werden je graantje meepikken, zonder daar iets voor te doen?

En dan verongelijkt iets roepen over lekker de zakken vullen ten koste van anderen.

'het verzet' :') Oh jeej boehoehoe, een groepje mensen die met spandoekjes wat gaat roepen op straat. Help, wat een verzet!
Het mooiste is ook dat de mensen die 'verzet' plegen degene zijn die zichzelf het meeste toe willen eigenen, omdat ze denken dat het hen toebehoort. Het eeuwenoude 'het zijn mijn centuh die ik terugpak' redenatie.
  Moderator donderdag 6 oktober 2011 @ 16:25:49 #212
16180 crew  CoolGuy
pi_102774980
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:23 schreef ActionActiveReaction het volgende:

[..]

Ja man Cool Guy.
Eerder Fake Guy :')
Uhuh, maar ondertussen heb ik m'n schaapjes op het droge en wil jij op straat gaan roepen dat het allemaal niet eerlijk is, omdat je zelf een beetje gefaald hebt tot toe, maar daar de verantwoordelijkheid niet voor wil dragen.

Als je daar nou eens eerst aan gaat werken, in plaats van de mond vol te hebben over anderen :')
pi_102774981
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:23 schreef kovenant het volgende:

[..]

kan toch ook , als iedereen zn geld weghaalt bij een bepaalde instantie omdat men het er niet mee eens is , blijft er weinig over .
banken storten niet in, die worden gered. en hoe wou je iets doen als ze hun machtsbasis in china hebben?
nee, globaal doe je er helemaal niks tegen. zelfs al stort een bank ik, dat schuiven de machtige mannetjes en vrouwtejs gewoon door. die kennen geen loyaliteit aan een bedrijf.
pi_102774989
quote:
3s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:24 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ow, je komt dus toch alleen maar om te spammen...
Vanmorgen, toen ik nog scherp was, trok ik die conclusie ook al :7
pi_102775001
denk trouwens wel dat het druk word.
op de site van dat gebeuren op het forum wel 1 geregistreerd persoon.

en trouwens banken storten wel in ,
hoe heette die ene bank ook alweer ?
dsb ofzo ?
pi_102775028
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:22 schreef okiokinl het volgende:

[..]

Haal je geld weg van de bank, dat zal ze straffen! Blijf je trouwens van die domme 'snap je wel huhuhuh' opmerkingen plaatsen, of moet ik ook gemeen gaan worden?
pi_102775031
quote:

[..]

Ga lekker door met labelen!!
Dingen in mn mond stoppen die ik nooit gezegd heb.
Ik ben boekhouder idioot. Als je normaal zou lezen had je dat geweten.
Maar nee, je zoekt alleen maar kans de boel onderuit te kicken.
Geeft dat je een lekker gevoel, kom je iets tekort? Als je niet wil protesteren, dan niet.
Ga je toch lekker buiten spelen. Klaar.
Maar nee, jij bent zo iemand die graag energie steekt in het neerhalen van anderen.
Van zulk soort moet je het maar hebben, dat je een ander niet eens het licht in de ogen kan gunnen. :r :r :r
Get your ass up.
  Licht Ontvlambaar donderdag 6 oktober 2011 @ 16:27:29 #218
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102775046
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Vanmorgen, toen ik nog scherp was, trok ik die conclusie ook al :7
Ik wilde nog voordeel van twijfel doen enzo 8)7
pi_102775048
quote:

[..]

jij weet helemaal niet wat ik doe en wat niet. lol.
en je leid af, dus kan ik concuderen dat ik gelijk heb?
pi_102775077
quote:
6s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:27 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Jullie zijn de echte Einsteins hier :') _O-
Get your ass up.
pi_102775079
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:25 schreef okiokinl het volgende:

[..]

banken storten niet in, die worden gered. en hoe wou je iets doen als ze hun machtsbasis in china hebben?
nee, globaal doe je er helemaal niks tegen. zelfs al stort een bank ik, dat schuiven de machtige mannetjes en vrouwtejs gewoon door. die kennen geen loyaliteit aan een bedrijf.
Ja, want Dirk Scheringa is nu Senior VP Acting CEO van een multi-biljonair bedrijf. O nee wacht :')
pi_102775097
quote:
6s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:27 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Conclusie: altijd naar mij luisteren :7
Zet nu dat gastslotje maar O+
pi_102775100
quote:
14s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Haal je geld weg van de bank, dat zal ze straffen! Blijf je trouwens van die domme 'snap je wel huhuhuh' opmerkingen plaatsen, of moet ik ook gemeen gaan worden?
jij denkt dat het financiele systeem een goed voorbeeld van kapitalisme is, en dant is het niet. het is uitbuiting, zonder marktwerking of keuze. dat heet facisme.
pi_102775105
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:28 schreef ActionActiveReaction het volgende:

[..]

Jullie zijn de echte Einsteins hier :') _O-
Tijd voor een slotje dus.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:29:33 #225
352957 J.J.De-Bom
voorheen Bill Gates
pi_102775118
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:27 schreef ActionActiveReaction het volgende:

[..]

Geeft dat je een lekker gevoel, kom je iets tekort? Als je niet wil protesteren, dan niet.
Maar nee, jij bent zo iemand die graag energie steekt in het neerhalen van anderen.
Van zulk soort moet je het maar hebben, dat je een ander niet eens het licht in de ogen kan gunnen. :r :r :r
Stel je niet zo aan zeg. Jij komt met een oproep om te protesteren, mensen vragen jou waartegen (of waarvoor) je dan wilt protesteren, en blijkbaar zijn jouw antwoorden zo slecht / onsamenhangend / onzinnig dat een boel mensen hier het gewoon niet met je eens zijn.
Dan kan je de hele tijd dom gaan lopen schelden, of je kunt eens proberen je argumenten op orde te krijgen.

:)
pi_102775146
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:28 schreef okiokinl het volgende:

[..]

jij denkt dat het financiele systeem een goed voorbeeld van kapitalisme is, en dant is het niet. het is uitbuiting, zonder marktwerking of keuze. dat heet facisme.
En ja hoor, de eerste links geindoctrineerde fascisme vergelijking is weer getrokken :') Gaan we nu weer deze discussie hebben, of zullen we het voor 1 keertje maar overslaan?
pi_102775157
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, want Dirk Scheringa is nu Senior VP Acting CEO van een multi-biljonair bedrijf. O nee wacht :')
in nederland doen we het iets beter, dat wel. hier doet de politiek wel iets.
bovendien is dirkje maar een heel klein mannetje. ga eens een paar niveautjes omhoog kijken, die gasten zijn onaantastbaar.
pi_102775168
Van
quote:
14s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tijd voor een slotje dus.
Van jullie moeten mensen die zich inzetten voor een betere wereld het zeker niet hebben :')
Laten we gewoon in een naziwereld leven. Tof toch ^O^
Get your ass up.
  Moderator donderdag 6 oktober 2011 @ 16:30:50 #229
16180 crew  CoolGuy
pi_102775174
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:27 schreef ActionActiveReaction het volgende:

[..]

Jij schreef al eerder dat je boekhouder bent ja, maar vertel eens, die houding die je hier tentoon spreidt, inclusief het gescheld, is dat iets wat je bij je klanten ook doet of weet je je daar wel normaal te gedragen?

Nee, ik kom helemaal niks te kort, daarom heb ik ook totaal geen behoefte om te gaan demonstreren. Alles wat ik wil kan ik zelf wel kopen, daar hoeft niet eerst alles voor te veranderen :')

Oh ik gun anderen alles, maar jij en consorten juist niet. Nee, want als er een miljonair is die miljoenen verdient terwijl er aan de andere kant mensen zijn die het wat minder breed hebben, dan moet die miljonair maar geld inleveren onder het mom 'dat is eerlijk'. Als je echt die redenering aanhangt dan moet je ook denken 'dat heeft ie goed voor elkaar, dus ik gun 'm dat'.

Maar nee, stiekem is het vervelend voor je als anderen succesvoller zijn he?
  Licht Ontvlambaar donderdag 6 oktober 2011 @ 16:30:58 #230
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102775181
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Conclusie: altijd naar mij luisteren :7
Zet nu dat gastslotje maar O+
nee, dat zou niet correct zijn. Ik gastsluit geen topic waarin ikzelf mee discussieer, dat vind ik niet netjes. Bovendien zijn er BNW mods aanwezig :)
pi_102775205
quote:

[..]

Speltip 14; probeer anders eens te komen met een goed verhaal, in plaats van wat je nu allemaal als een of ander virtueel kankergezwel dit forum opplempt, want dit is werkelijk te pathetisch voor woorden namelijk.
pi_102775206
quote:
10s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En ja hoor, de eerste links geindoctrineerde fascisme vergelijking is weer getrokken :') Gaan we nu weer deze discussie hebben, of zullen we het voor 1 keertje maar overslaan?
ik ga nu weg dus, okee. :)
vervang facisme maar voor een ander woord en reageer dan serieus.
het is geen kapitalisme.
  Moderator donderdag 6 oktober 2011 @ 16:32:20 #233
16180 crew  CoolGuy
pi_102775232
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:27 schreef okiokinl het volgende:

[..]

jij weet helemaal niet wat ik doe en wat niet. lol.
en je leid af, dus kan ik concuderen dat ik gelijk heb?
Ik leid niet af, ik grijp terug op iets wat hier eerder in dit topic werd aangehaald, over dat het oneerlijk was dat ene zekere meneer 40 miljoen had verdiend in de afgelopen 9 jaar.

Wat jij verder doet of niet doet weet ik niet en dat maakt me ook niet uit.
pi_102775234
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij schreef al eerder dat je boekhouder bent ja, maar vertel eens, die houding die je hier tentoon spreidt, inclusief het gescheld, is dat iets wat je bij je klanten ook doet of weet je je daar wel normaal te gedragen?

Nee, ik kom helemaal niks te kort, daarom heb ik ook totaal geen behoefte om te gaan demonstreren. Alles wat ik wil kan ik zelf wel kopen, daar hoeft niet eerst alles voor te veranderen :')

Oh ik gun anderen alles, maar jij en consorten juist niet. Nee, want als er een miljonair is die miljoenen verdient terwijl er aan de andere kant mensen zijn die het wat minder breed hebben, dan moet die miljonair maar geld inleveren onder het mom 'dat is eerlijk'. Als je echt die redenering aanhangt dan moet je ook denken 'dat heeft ie goed voor elkaar, dus ik gun 'm dat'.

Maar nee, stiekem is het vervelend voor je als anderen succesvoller zijn he?
Je maakt alweer vreemde beredeneringen :')
Get your ass up.
pi_102775248
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:30 schreef ActionActiveReaction het volgende:
Van

[..]

Van jullie moeten mensen die zich inzetten voor een betere wereld het zeker niet hebben :')
Ja hoor lieve schat, je bent bezet door nazi`s. :|W
  Moderator donderdag 6 oktober 2011 @ 16:32:49 #236
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_102775250
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:30 schreef ActionActiveReaction het volgende:
Van

[..]

Kijk, dat staat me dus zo tegen: er zijn best punten die we met z'n allen moeten verbeteren, maar bij jou is het zo zwart-wit. Hoe kunt je nou met droge ogen beweren dat we hier in een naziwereld leven?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_102775270
quote:
10s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja hoor lieve schat, je bent bezet door nazi`s. :|W
Wordt eens wakker man :|W w/
Get your ass up.
pi_102775274
ben het wel eens dat er iets gedaan moet worden aan het geroof en geld verzamel drift aan alle kanten,

voor mij kan de rest het weinig schelen als ik maar beetje normaal kan leven en geen sloeber word die ergens moet gaan demonstreren , een dag gedemonstreerd is een dag niet gewerkt.
pi_102775292
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:30 schreef Sjeen het volgende:

[..]

nee, dat zou niet correct zijn. Ik gastsluit geen topic waarin ikzelf mee discussieer, dat vind ik niet netjes. Bovendien zijn er BNW mods aanwezig :)
Ok, fair enough.
  Licht Ontvlambaar donderdag 6 oktober 2011 @ 16:34:08 #240
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102775300
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:33 schreef ActionActiveReaction het volgende:

[..]

Wordt eens wakker man :|W w/
ik vermoed dat hij wakkerder is dan jij ooit geweest bent...
pi_102775305
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:30 schreef Sjeen het volgende:

[..]

:W

Sluiten is nergens voor nodig. Het onderwerp van dit topic kan van groot maatschappelijk belang zijn, en daar moeten we over kunnen praten.

Maar dan wel beschaafd, beleefd en met respect voor elkander! :(
  Moderator donderdag 6 oktober 2011 @ 16:34:25 #242
16180 crew  CoolGuy
pi_102775311
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:32 schreef ActionActiveReaction het volgende:

[..]

Das prima. Mijn beredeneringen hebben in ieder geval gezorgd dat ik niet afhankelijk ben van hoop op veranderingen door te demonstreren, om zo er zelf via een omweg uiteindelijk beter van te worden.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:34:36 #243
352957 J.J.De-Bom
voorheen Bill Gates
pi_102775320
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:32 schreef ActionActiveReaction het volgende:

[..]

9 pagina's verder kom je nog steeds niet met argumenten :')
pi_102775322
quote:
14s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ok, fair enough.
Waarom wil je mensen zo graag tegenhouden deze informatie te delen?
Get your ass up.
pi_102775341
Hopelijk spaart de politie de matrak niet.
  Licht Ontvlambaar donderdag 6 oktober 2011 @ 16:35:36 #246
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102775356
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:34 schreef ActionActiveReaction het volgende:

[..]

Het is een forum, op een forum discussieer je over onderwerpen. Als je wilt adverteren, gaat dat via een andere weg.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:35:42 #247
352957 J.J.De-Bom
voorheen Bill Gates
pi_102775359
Ik krijg trouwens best wel zin om er naartoe te gaan, het lijkt me schitterend om dit soort figuren in levende lijve met hun mond vol tanden te zien staan na een enkele kritische vraag :D
  Moderator donderdag 6 oktober 2011 @ 16:35:53 #248
16180 crew  CoolGuy
pi_102775370
quote:
Van

[..]

En dan ben ík degene die vreemde beredeneringen heeft 8)7
pi_102775376
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:34 schreef ActionActiveReaction het volgende:

[..]

Omdat het 1. We op een forum zitten en jij niet in discussie wilt gaan. 2. het dan gewoon ordinaire spam is.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:37:43 #250
352957 J.J.De-Bom
voorheen Bill Gates
pi_102775457
Ik zal het even samen vatten voor mensen die net het topic binnenkomen :

Nederland wordt gerund door Nazi's en is een fascistische staat, de inwoners zijn schapen die enkel naar Tell-Lie-Vision kijken en enkel leugens tot zich nemen, Wikileaks bewijst dat allemaal.
We moeten daarom protesteren tegen mensen die wel een opleiding hebben gevolgd en iets van hun leven maken.

Klopt het zo een beetje ? Of had Bilderberg er nog ergens in verwerkt moeten worden ?
pi_102775465
Deze post zeker met opzet gemist.
Negen pagina's zonder argumenten :')
Voor de zoveelste keer, ik ben hier niet om jullie te overtuigen.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:20 schreef ActionActiveReaction het volgende:

[..]

Zoals veel jongeren die geen geld hebben te studeren dus een lening hebben...
Het schijnt dat jongeren erg veel schulden hebben gemaakt in de laatste paar jaar.
En niet alleen jongeren :')
De zorg is duur. Educatie is duur. Maar kwaliteit?
Onrechtvaardigheid en corruptie alleen voor het maken van winst.
Polieke leugenaars die alles doen voor macht, aanzien en geld.
Oorlogen veroorzaken waaronder verschrikkelijk veel onnodig leed veroorzaakt wordt.
Mensen opzadelen met hoge belastingen, het voedsel wordt steeds duurder.
Voedselbanken in de grote steden van Nederland zijn geopend.
Soms ben je gewoon afhankelijk van omstandigheden. En voor aardig wat mensen zijn die omstandigheden dat ze meer moeten uitgeven, dan ze hebben.
Altijd maar hoog van de toren blazen de politiek, maar investeren in educatie en ontwikkeling van de jeugd en ons land, ho maar...
Je zal maar in onze democratie geloven, dan verwacht ik inderdaad niet dat je komt protesteren.
Get your ass up.
  Licht Ontvlambaar donderdag 6 oktober 2011 @ 16:37:57 #252
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102775467
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:35 schreef J.J.De-Bom het volgende:
Ik krijg trouwens best wel zin om er naartoe te gaan, het lijkt me schitterend om dit soort figuren in levende lijve met hun mond vol tanden te zien staan na een enkele kritische vraag :D
met cola en popcorn op het stoepje aan de overkant, ik ga mee :P
pi_102775493
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:37 schreef J.J.De-Bom het volgende:
Ik zal het even samen vatten voor mensen die net het topic binnenkomen :

Nederland wordt gerund door Nazi's en is een fascistische staat, de inwoners zijn schapen die enkel naar Tell-Lie-Vision kijken en enkel leugens tot zich nemen, Wikileaks bewijst dat allemaal.
We moeten daarom protesteren tegen mensen die wel een opleiding hebben gevolgd en iets van hun leven maken.

Klopt het zo een beetje ?
Je vergeet dat we geen gratis onderwijs hebben en dat komt door Wallstreet, en Bilderberg zit overal en heeft 40 miljoen in negen jaar verdiend, die de TS graag wil hebben.
pi_102775509
quote:
99s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:37 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ja trap mensen de grond in.
Maak anderen belachelijk. Stelletje kleuters.
Get your ass up.
pi_102775544
quote:
99s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:37 schreef Sjeen het volgende:

[..]

je moet zelfs zo ver niet gaan
pi_102775558
doet me denken aan een aflevering van southpark.
rijke ventje wil meer rijken in de straat om met rijke vriendjes te spelen, dus zo gebeurt dat.
de rest van southpark wilt geen rijke lui in southpark en jaagt ze weg met een grote brandende T in de voortuin en spook kleding :) , en dan toch maar de huizen verkopen om zelf miljoenen te verdienen om te worden waar ze zelf zo tegen zijn.
pi_102775571
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:40 schreef Loppe het volgende:

[..]

je moet zelfs zo ver niet gaan
nee je moet het opgeven en doodgaan
Get your ass up.
  Licht Ontvlambaar donderdag 6 oktober 2011 @ 16:41:26 #258
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102775581
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:39 schreef ActionActiveReaction het volgende:

[..]

Ik doe niks, ik kijk alleen toe hoe jij je hier onsterfelijk belachelijk maakt... welkom op FOK! O+

Wil je dat niet, probeer dan eens te doen wat hoort op een forum, discussieer...
  Moderator donderdag 6 oktober 2011 @ 16:41:29 #259
16180 crew  CoolGuy
pi_102775584
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:39 schreef ActionActiveReaction het volgende:

[..]

Wij hoeven jou niet belachelijk te maken, dat doe je zelf wel :')
pi_102775596
quote:
14s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:35 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Het is een forum, op een forum discussieer je over onderwerpen. Als je wilt adverteren, gaat dat via een andere weg.
Je kan op een forum ook informatie delen en verzamelen, zoals TS in de OP om vraagt. Uiteraard komen daar kritische vragen bij kijken om de informatie te toetsen. Al denk ik dat het teveel gevraagd is aan een enkel persoon, bijvoorbeeld TS, te vragen wat er dan allemaal precies moet gebeuren. Een protest als deze dient om een signaal te geven naar onze bestuurders dat de maatschappij in onrust en onvrede verkeert. Laat nou juist die bestuurders de aangewezen personen zijn om antwoord te geven op de vraagstukken die bij dit protest naar voren komen.

Daarmee heb ik meteen een vraag voor TS: Weet jij voor welke punten specifiek gedemonstreerd gaat worden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')