abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102775146
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:28 schreef okiokinl het volgende:

[..]

jij denkt dat het financiele systeem een goed voorbeeld van kapitalisme is, en dant is het niet. het is uitbuiting, zonder marktwerking of keuze. dat heet facisme.
En ja hoor, de eerste links geindoctrineerde fascisme vergelijking is weer getrokken :') Gaan we nu weer deze discussie hebben, of zullen we het voor 1 keertje maar overslaan?
pi_102775157
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, want Dirk Scheringa is nu Senior VP Acting CEO van een multi-biljonair bedrijf. O nee wacht :')
in nederland doen we het iets beter, dat wel. hier doet de politiek wel iets.
bovendien is dirkje maar een heel klein mannetje. ga eens een paar niveautjes omhoog kijken, die gasten zijn onaantastbaar.
pi_102775168
Van
quote:
14s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tijd voor een slotje dus.
Van jullie moeten mensen die zich inzetten voor een betere wereld het zeker niet hebben :')
Laten we gewoon in een naziwereld leven. Tof toch ^O^
Get your ass up.
  Moderator donderdag 6 oktober 2011 @ 16:30:50 #229
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_102775174
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:27 schreef ActionActiveReaction het volgende:

[..]

Ga lekker door met labelen!!
Dingen in mn mond stoppen die ik nooit gezegd heb.
Ik ben boekhouder idioot. Als je normaal zou lezen had je dat geweten.
Maar nee, je zoekt alleen maar kans de boel onderuit te kicken.
Geeft dat je een lekker gevoel, kom je iets tekort? Als je niet wil protesteren, dan niet.
Ga je toch lekker buiten spelen. Klaar.
Maar nee, jij bent zo iemand die graag energie steekt in het neerhalen van anderen.
Van zulk soort moet je het maar hebben, dat je een ander niet eens het licht in de ogen kan gunnen. :r :r :r
Jij schreef al eerder dat je boekhouder bent ja, maar vertel eens, die houding die je hier tentoon spreidt, inclusief het gescheld, is dat iets wat je bij je klanten ook doet of weet je je daar wel normaal te gedragen?

Nee, ik kom helemaal niks te kort, daarom heb ik ook totaal geen behoefte om te gaan demonstreren. Alles wat ik wil kan ik zelf wel kopen, daar hoeft niet eerst alles voor te veranderen :')

Oh ik gun anderen alles, maar jij en consorten juist niet. Nee, want als er een miljonair is die miljoenen verdient terwijl er aan de andere kant mensen zijn die het wat minder breed hebben, dan moet die miljonair maar geld inleveren onder het mom 'dat is eerlijk'. Als je echt die redenering aanhangt dan moet je ook denken 'dat heeft ie goed voor elkaar, dus ik gun 'm dat'.

Maar nee, stiekem is het vervelend voor je als anderen succesvoller zijn he?
Breitling - Instruments for Professionals
  Licht Ontvlambaar donderdag 6 oktober 2011 @ 16:30:58 #230
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102775181
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Conclusie: altijd naar mij luisteren :7
Zet nu dat gastslotje maar O+
nee, dat zou niet correct zijn. Ik gastsluit geen topic waarin ikzelf mee discussieer, dat vind ik niet netjes. Bovendien zijn er BNW mods aanwezig :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_102775205
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:27 schreef ActionActiveReaction het volgende:

[..]

Ga lekker door met labelen!!
Dingen in mn mond stoppen die ik nooit gezegd heb.
Ik ben boekhouder idioot. Als je normaal zou lezen had je dat geweten.
Maar nee, je zoekt alleen maar kans de boel onderuit te kicken.
Geeft dat je een lekker gevoel, kom je iets tekort? Als je niet wil protesteren, dan niet.
Ga je toch lekker buiten spelen. Klaar.
Maar nee, jij bent zo iemand die graag energie steekt in het neerhalen van anderen.
Van zulk soort moet je het maar hebben, dat je een ander niet eens het licht in de ogen kan gunnen. :r :r :r
Speltip 14; probeer anders eens te komen met een goed verhaal, in plaats van wat je nu allemaal als een of ander virtueel kankergezwel dit forum opplempt, want dit is werkelijk te pathetisch voor woorden namelijk.
pi_102775206
quote:
10s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En ja hoor, de eerste links geindoctrineerde fascisme vergelijking is weer getrokken :') Gaan we nu weer deze discussie hebben, of zullen we het voor 1 keertje maar overslaan?
ik ga nu weg dus, okee. :)
vervang facisme maar voor een ander woord en reageer dan serieus.
het is geen kapitalisme.
  Moderator donderdag 6 oktober 2011 @ 16:32:20 #233
16180 crew  CoolGuy
pi_102775232
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:27 schreef okiokinl het volgende:

[..]

jij weet helemaal niet wat ik doe en wat niet. lol.
en je leid af, dus kan ik concuderen dat ik gelijk heb?
Ik leid niet af, ik grijp terug op iets wat hier eerder in dit topic werd aangehaald, over dat het oneerlijk was dat ene zekere meneer 40 miljoen had verdiend in de afgelopen 9 jaar.

Wat jij verder doet of niet doet weet ik niet en dat maakt me ook niet uit.
pi_102775234
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij schreef al eerder dat je boekhouder bent ja, maar vertel eens, die houding die je hier tentoon spreidt, inclusief het gescheld, is dat iets wat je bij je klanten ook doet of weet je je daar wel normaal te gedragen?

Nee, ik kom helemaal niks te kort, daarom heb ik ook totaal geen behoefte om te gaan demonstreren. Alles wat ik wil kan ik zelf wel kopen, daar hoeft niet eerst alles voor te veranderen :')

Oh ik gun anderen alles, maar jij en consorten juist niet. Nee, want als er een miljonair is die miljoenen verdient terwijl er aan de andere kant mensen zijn die het wat minder breed hebben, dan moet die miljonair maar geld inleveren onder het mom 'dat is eerlijk'. Als je echt die redenering aanhangt dan moet je ook denken 'dat heeft ie goed voor elkaar, dus ik gun 'm dat'.

Maar nee, stiekem is het vervelend voor je als anderen succesvoller zijn he?
Je maakt alweer vreemde beredeneringen :')
Get your ass up.
pi_102775248
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:30 schreef ActionActiveReaction het volgende:
Van

[..]

Van jullie moeten mensen die zich inzetten voor een betere wereld het zeker niet hebben :')
Ja hoor lieve schat, je bent bezet door nazi`s. :|W
  Moderator donderdag 6 oktober 2011 @ 16:32:49 #236
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_102775250
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:30 schreef ActionActiveReaction het volgende:
Van

[..]

Kijk, dat staat me dus zo tegen: er zijn best punten die we met z'n allen moeten verbeteren, maar bij jou is het zo zwart-wit. Hoe kunt je nou met droge ogen beweren dat we hier in een naziwereld leven?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_102775270
quote:
10s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja hoor lieve schat, je bent bezet door nazi`s. :|W
Wordt eens wakker man :|W w/
Get your ass up.
pi_102775274
ben het wel eens dat er iets gedaan moet worden aan het geroof en geld verzamel drift aan alle kanten,

voor mij kan de rest het weinig schelen als ik maar beetje normaal kan leven en geen sloeber word die ergens moet gaan demonstreren , een dag gedemonstreerd is een dag niet gewerkt.
pi_102775292
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:30 schreef Sjeen het volgende:

[..]

nee, dat zou niet correct zijn. Ik gastsluit geen topic waarin ikzelf mee discussieer, dat vind ik niet netjes. Bovendien zijn er BNW mods aanwezig :)
Ok, fair enough.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Licht Ontvlambaar donderdag 6 oktober 2011 @ 16:34:08 #240
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102775300
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:33 schreef ActionActiveReaction het volgende:

[..]

Wordt eens wakker man :|W w/
ik vermoed dat hij wakkerder is dan jij ooit geweest bent...
pi_102775305
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:30 schreef Sjeen het volgende:

[..]

:W

Sluiten is nergens voor nodig. Het onderwerp van dit topic kan van groot maatschappelijk belang zijn, en daar moeten we over kunnen praten.

Maar dan wel beschaafd, beleefd en met respect voor elkander! :(
  Moderator donderdag 6 oktober 2011 @ 16:34:25 #242
16180 crew  CoolGuy
pi_102775311
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:32 schreef ActionActiveReaction het volgende:

[..]

Das prima. Mijn beredeneringen hebben in ieder geval gezorgd dat ik niet afhankelijk ben van hoop op veranderingen door te demonstreren, om zo er zelf via een omweg uiteindelijk beter van te worden.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:34:36 #243
352957 J.J.De-Bom
voorheen Bill Gates
pi_102775320
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:32 schreef ActionActiveReaction het volgende:

[..]

9 pagina's verder kom je nog steeds niet met argumenten :')
voor 2 dubbelzinnige opmerkingen zet ik 'm terug.
pi_102775322
quote:
14s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ok, fair enough.
Waarom wil je mensen zo graag tegenhouden deze informatie te delen?
Get your ass up.
pi_102775341
Hopelijk spaart de politie de matrak niet.
  Licht Ontvlambaar donderdag 6 oktober 2011 @ 16:35:36 #246
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102775356
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:34 schreef ActionActiveReaction het volgende:

[..]

Het is een forum, op een forum discussieer je over onderwerpen. Als je wilt adverteren, gaat dat via een andere weg.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:35:42 #247
352957 J.J.De-Bom
voorheen Bill Gates
pi_102775359
Ik krijg trouwens best wel zin om er naartoe te gaan, het lijkt me schitterend om dit soort figuren in levende lijve met hun mond vol tanden te zien staan na een enkele kritische vraag :D
  Moderator donderdag 6 oktober 2011 @ 16:35:53 #248
16180 crew  CoolGuy
pi_102775370
quote:
Van

[..]

En dan ben ík degene die vreemde beredeneringen heeft 8)7
pi_102775376
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:34 schreef ActionActiveReaction het volgende:

[..]

Omdat het 1. We op een forum zitten en jij niet in discussie wilt gaan. 2. het dan gewoon ordinaire spam is.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:37:43 #250
352957 J.J.De-Bom
voorheen Bill Gates
pi_102775457
Ik zal het even samen vatten voor mensen die net het topic binnenkomen :

Nederland wordt gerund door Nazi's en is een fascistische staat, de inwoners zijn schapen die enkel naar Tell-Lie-Vision kijken en enkel leugens tot zich nemen, Wikileaks bewijst dat allemaal.
We moeten daarom protesteren tegen mensen die wel een opleiding hebben gevolgd en iets van hun leven maken.

Klopt het zo een beetje ? Of had Bilderberg er nog ergens in verwerkt moeten worden ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')