En ja hoor, de eerste links geindoctrineerde fascisme vergelijking is weer getrokkenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:28 schreef okiokinl het volgende:
[..]
jij denkt dat het financiele systeem een goed voorbeeld van kapitalisme is, en dant is het niet. het is uitbuiting, zonder marktwerking of keuze. dat heet facisme.
in nederland doen we het iets beter, dat wel. hier doet de politiek wel iets.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, want Dirk Scheringa is nu Senior VP Acting CEO van een multi-biljonair bedrijf. O nee wacht
Van jullie moeten mensen die zich inzetten voor een betere wereld het zeker niet hebbenquote:
Jij schreef al eerder dat je boekhouder bent ja, maar vertel eens, die houding die je hier tentoon spreidt, inclusief het gescheld, is dat iets wat je bij je klanten ook doet of weet je je daar wel normaal te gedragen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:27 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
Ga lekker door met labelen!!
Dingen in mn mond stoppen die ik nooit gezegd heb.
Ik ben boekhouder idioot. Als je normaal zou lezen had je dat geweten.
Maar nee, je zoekt alleen maar kans de boel onderuit te kicken.
Geeft dat je een lekker gevoel, kom je iets tekort? Als je niet wil protesteren, dan niet.
Ga je toch lekker buiten spelen. Klaar.
Maar nee, jij bent zo iemand die graag energie steekt in het neerhalen van anderen.
Van zulk soort moet je het maar hebben, dat je een ander niet eens het licht in de ogen kan gunnen.![]()
![]()
nee, dat zou niet correct zijn. Ik gastsluit geen topic waarin ikzelf mee discussieer, dat vind ik niet netjes. Bovendien zijn er BNW mods aanwezigquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Conclusie: altijd naar mij luisteren![]()
Zet nu dat gastslotje maar
Speltip 14; probeer anders eens te komen met een goed verhaal, in plaats van wat je nu allemaal als een of ander virtueel kankergezwel dit forum opplempt, want dit is werkelijk te pathetisch voor woorden namelijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:27 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
Ga lekker door met labelen!!
Dingen in mn mond stoppen die ik nooit gezegd heb.
Ik ben boekhouder idioot. Als je normaal zou lezen had je dat geweten.
Maar nee, je zoekt alleen maar kans de boel onderuit te kicken.
Geeft dat je een lekker gevoel, kom je iets tekort? Als je niet wil protesteren, dan niet.
Ga je toch lekker buiten spelen. Klaar.
Maar nee, jij bent zo iemand die graag energie steekt in het neerhalen van anderen.
Van zulk soort moet je het maar hebben, dat je een ander niet eens het licht in de ogen kan gunnen.![]()
![]()
ik ga nu weg dus, okee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En ja hoor, de eerste links geindoctrineerde fascisme vergelijking is weer getrokkenGaan we nu weer deze discussie hebben, of zullen we het voor 1 keertje maar overslaan?
Ik leid niet af, ik grijp terug op iets wat hier eerder in dit topic werd aangehaald, over dat het oneerlijk was dat ene zekere meneer 40 miljoen had verdiend in de afgelopen 9 jaar.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:27 schreef okiokinl het volgende:
[..]
jij weet helemaal niet wat ik doe en wat niet. lol.
en je leid af, dus kan ik concuderen dat ik gelijk heb?
Je maakt alweer vreemde beredeneringenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij schreef al eerder dat je boekhouder bent ja, maar vertel eens, die houding die je hier tentoon spreidt, inclusief het gescheld, is dat iets wat je bij je klanten ook doet of weet je je daar wel normaal te gedragen?
Nee, ik kom helemaal niks te kort, daarom heb ik ook totaal geen behoefte om te gaan demonstreren. Alles wat ik wil kan ik zelf wel kopen, daar hoeft niet eerst alles voor te veranderen![]()
Oh ik gun anderen alles, maar jij en consorten juist niet. Nee, want als er een miljonair is die miljoenen verdient terwijl er aan de andere kant mensen zijn die het wat minder breed hebben, dan moet die miljonair maar geld inleveren onder het mom 'dat is eerlijk'. Als je echt die redenering aanhangt dan moet je ook denken 'dat heeft ie goed voor elkaar, dus ik gun 'm dat'.
Maar nee, stiekem is het vervelend voor je als anderen succesvoller zijn he?
Ja hoor lieve schat, je bent bezet door nazi`s.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:30 schreef ActionActiveReaction het volgende:
Van
[..]
Van jullie moeten mensen die zich inzetten voor een betere wereld het zeker niet hebben![]()
Laten we gewoon in een naziwereld leven. Tof toch
Kijk, dat staat me dus zo tegen: er zijn best punten die we met z'n allen moeten verbeteren, maar bij jou is het zo zwart-wit. Hoe kunt je nou met droge ogen beweren dat we hier in een naziwereld leven?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:30 schreef ActionActiveReaction het volgende:
Van
[..]
Van jullie moeten mensen die zich inzetten voor een betere wereld het zeker niet hebben![]()
Wordt eens wakker manquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja hoor lieve schat, je bent bezet door nazi`s.
Ok, fair enough.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
nee, dat zou niet correct zijn. Ik gastsluit geen topic waarin ikzelf mee discussieer, dat vind ik niet netjes. Bovendien zijn er BNW mods aanwezig
ik vermoed dat hij wakkerder is dan jij ooit geweest bent...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:33 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
Wordt eens wakker man![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
nee, dat zou niet correct zijn. Ik gastsluit geen topic waarin ikzelf mee discussieer, dat vind ik niet netjes. Bovendien zijn er BNW mods aanwezig
Das prima. Mijn beredeneringen hebben in ieder geval gezorgd dat ik niet afhankelijk ben van hoop op veranderingen door te demonstreren, om zo er zelf via een omweg uiteindelijk beter van te worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:32 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
Je maakt alweer vreemde beredeneringen
9 pagina's verder kom je nog steeds niet met argumentenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:32 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
Je maakt alweer vreemde beredeneringen
Het is een forum, op een forum discussieer je over onderwerpen. Als je wilt adverteren, gaat dat via een andere weg.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:34 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
Waarom wil je mensen zo graag tegenhouden deze informatie te delen?
En dan ben ík degene die vreemde beredeneringen heeftquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:30 schreef ActionActiveReaction het volgende:
Van
[..]
Omdat het 1. We op een forum zitten en jij niet in discussie wilt gaan. 2. het dan gewoon ordinaire spam is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:34 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
Waarom wil je mensen zo graag tegenhouden deze informatie te delen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |