quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:20 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
Zoals veel jongeren die geen geld hebben te studeren dus een lening hebben...
Het schijnt dat jongeren erg veel schulden hebben gemaakt in de laatste paar jaar.
En niet alleen jongeren![]()
De zorg is duur. Educatie is duur. Maar kwaliteit?
Onrechtvaardigheid en corruptie alleen voor het maken van winst.
Polieke leugenaars die alles doen voor macht, aanzien en geld.
Oorlogen veroorzaken waaronder verschrikkelijk veel onnodig leed veroorzaakt wordt.
Mensen opzadelen met hoge belastingen, het voedsel wordt steeds duurder.
Voedselbanken in de grote steden van Nederland zijn geopend.
Soms ben je gewoon afhankelijk van omstandigheden. En voor aardig wat mensen zijn die omstandigheden dat ze meer moeten uitgeven, dan ze hebben.
Altijd maar hoog van de toren blazen de politiek, maar investeren in educatie en ontwikkeling van de jeugd en ons land, ho maar...
Je zal maar in onze democratie geloven, dan verwacht ik inderdaad niet dat je komt protesteren.
met cola en popcorn op het stoepje aan de overkant, ik ga meequote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:35 schreef J.J.De-Bom het volgende:
Ik krijg trouwens best wel zin om er naartoe te gaan, het lijkt me schitterend om dit soort figuren in levende lijve met hun mond vol tanden te zien staan na een enkele kritische vraag
Je vergeet dat we geen gratis onderwijs hebben en dat komt door Wallstreet, en Bilderberg zit overal en heeft 40 miljoen in negen jaar verdiend, die de TS graag wil hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:37 schreef J.J.De-Bom het volgende:
Ik zal het even samen vatten voor mensen die net het topic binnenkomen :
Nederland wordt gerund door Nazi's en is een fascistische staat, de inwoners zijn schapen die enkel naar Tell-Lie-Vision kijken en enkel leugens tot zich nemen, Wikileaks bewijst dat allemaal.
We moeten daarom protesteren tegen mensen die wel een opleiding hebben gevolgd en iets van hun leven maken.
Klopt het zo een beetje ?
Ja trap mensen de grond in.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
met cola en popcorn op het stoepje aan de overkant, ik ga mee
je moet zelfs zo ver niet gaanquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
met cola en popcorn op het stoepje aan de overkant, ik ga mee
Ik doe niks, ik kijk alleen toe hoe jij je hier onsterfelijk belachelijk maakt... welkom op FOK!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:39 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
Ja trap mensen de grond in.
Maak anderen belachelijk. Stelletje kleuters.
Wij hoeven jou niet belachelijk te maken, dat doe je zelf welquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:39 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
Ja trap mensen de grond in.
Maak anderen belachelijk. Stelletje kleuters.
Je kan op een forum ook informatie delen en verzamelen, zoals TS in de OP om vraagt. Uiteraard komen daar kritische vragen bij kijken om de informatie te toetsen. Al denk ik dat het teveel gevraagd is aan een enkel persoon, bijvoorbeeld TS, te vragen wat er dan allemaal precies moet gebeuren. Een protest als deze dient om een signaal te geven naar onze bestuurders dat de maatschappij in onrust en onvrede verkeert. Laat nou juist die bestuurders de aangewezen personen zijn om antwoord te geven op de vraagstukken die bij dit protest naar voren komen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het is een forum, op een forum discussieer je over onderwerpen. Als je wilt adverteren, gaat dat via een andere weg.
Ik vind er niets belachelijk aan om mij in te zetten voor een betere maatschappij.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wij hoeven jou niet belachelijk te maken, dat doe je zelf wel
De manier waarop TS hier zijn informatie neerplempt, komt overeen met adverteren. Ik hoop dat je een fatsoenlijk antwoord krijgt op de door jouw gestelde (en in mijn ogen heel logische) vraagquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:41 schreef Gray het volgende:
[..]
Je kan op een forum ook informatie delen en verzamelen, zoals TS in de OP om vraagt. Uiteraard komen daar kritische vragen bij kijken om de informatie te toetsen. Al denk ik dat het teveel gevraagd is aan een enkel persoon, bijvoorbeeld TS, te vragen wat er dan allemaal precies moet gebeuren. Een protest als deze dient om een signaal te geven naar onze bestuurders dat de maatschappij in onrust en onvrede verkeert. Laat nou juist die bestuurders de aangewezen personen zijn om antwoord te geven op de vraagstukken die bij dit protest naar voren komen.
Daarmee heb ik meteen een vraag voor TS: Weet jij voor welke punten specifiek gedemonstreerd gaat worden?
Nou nou. Verkapte doodsverwensing?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:41 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
nee je moet het opgeven en doodgaan
Ja, negen pagina's zonder argumenten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:37 schreef ActionActiveReaction het volgende:
Deze post zeker met opzet gemist.
Negen pagina's zonder argumenten![]()
Voor de zoveelste keer, ik ben hier niet om jullie te overtuigen.
Wil je kappen met mensen voor weet-ik-wat uit te maken? Wellicht maakt dat de reacties die mensen op je geven ook kwalitatief beter.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:43 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
Ik vind er niets belachelijk aan om mij in te zetten voor een betere maatschappij.
Eerder de mensen die hierom lachen en zich nooit zullen inzetten.
Door o.a. jullie kan onze walgelijke maatschappij voortbestaan, door kleuters als jullie
Echt een open houding was er ook niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
De manier waarop TS hier zijn informatie neerplempt, komt overeen met adverteren. Ik hoop dat je een fatsoenlijk antwoord krijgt op de door jouw gestelde (en in mijn ogen heel logische) vraag
Als jij niet wil zien wat er gebeurt prima.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:43 schreef J.J.De-Bom het volgende:
[..]
Ja, negen pagina's zonder argumenten.
Je roept dat studenten steeds meer schulden maken, ik heb laten zien dat studenten steeds vaker hoge leningen nemen voor dure vakanties en toys.
De zorg is duur. Really ? Vergeleken met andere landen is bij ons de zorg behoorlijk goed geregeld.
Je vindt hoge belastingen vervelend. Maar je wilt protesteren omdat je het niet eerlijk vindt dat sommige mensen veel verdienen en vindt dat dat beter verdeeld moet worden.
Dat rijmt niet met elkaar.
Verder nog wat onsamenhangend gebral over corruptie en leugenaars, makkelijk te roepen zaken waar je verder natuurlijk geen enkele concrete onderbouwing voor nodig hebt om toch een bepaalde sfeer op te roepen.
En al die arme mensen die meer moeten uitgeven dan ze hebben dan ?
Waar zijn die hier in nederland ? In nederland hebben we een sociaal stelsel dat dat behoorlijk opvangt, in tegenstelling tot bv. de VS.
Sterker nog, de mensen die het meest getroffen worden zijn de middeninkomens die niet overal subsidies en toeslagen voor krijgen.
Dus heb je nou nog eens een zinnig argument of blijf je losse flarden smijten in de hoop dat er ooit eens eentje blijft plakken ?
Inzetten voor een betere maatschappij is wat anders dan zogenaamd heel begaan met wat spandoekjes gaan rondrennen en wat leuzen scanderen, terwijl je ook écht verschil uit kunt maken. Alleen dan kost het natuurlijk echt moeite en dan moet je écht wat doen, en dat is wat lastig, dus liever maar wat gerommel in de marge.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:43 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
Ik vind er niets belachelijk aan om mij in te zetten voor een betere maatschappij.
Eerder de mensen die hierom lachen en zich nooit zullen inzetten.
Door o.a. jullie kan onze walgelijke maatschappij voortbestaan, door kleuters als jullie
Je slaat gewoon door zodra iemand een kritische vraag stelt of het niet met je eens is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:45 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
Echt een open houding was er ook niet.
Ik werd meteen aangevallen.
Ik heb duidellijk gemaakt dat ik hier niet ben om te overtuigen, maar juist informatie te delen over dit gebeuren. Wat is daar mis mee?
Ik vind het een heel belangrijk gebeuren. Ik probeer geen produkt te verkopen.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Inzetten voor een betere maatschappij is wat anders dan zogenaamd heel begaan met wat spandoekjes gaan rondrennen en wat leuzen scanderen, terwijl je ook écht verschil uit kunt maken. Alleen dan kost het natuurlijk echt moeite en dan moet je écht wat doen, en dat is wat lastig, dus liever maar wat gerommel in de marge.
Deze walgelijke maatschappijdie maatschappij waar je zelf redelijk wel bij vaart, als je tenminste een beetje een goede boekhouder bent. Of is dat maar een verhaaltje en heb je een beetje gefaald in je leven tot nu toe, en wil je de verantwoordelijkheid daarvoor graag bij anderen leggen omdat dat minder pijnlijk is?
Ja vinden julliequote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:46 schreef J.J.De-Bom het volgende:
[..]
Je slaat gewoon door zodra iemand een kritische vraag stelt of het niet met je eens is.
Ben je in het dagelijks leven ook zo ? Lijkt me moeilijk hoor.
Ja, en dan boekhouder zijn he. Met die instelling/houding/karaktertrek dat je direct opgefokt bent en dan gaat schelden zul je klanten niet echt aan je binden denk ikquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:46 schreef J.J.De-Bom het volgende:
[..]
Je slaat gewoon door zodra iemand een kritische vraag stelt of het niet met je eens is.
Zie je ? Geen enkel argument.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:46 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
Als jij niet wil zien wat er gebeurt prima.
Voor de zoveelste keer, ik ben hier niet om jouw te overtuigen.
Snap je dat nou?
Moet ik nou alweer zeggen dat ik niet ben om te overtuigen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:46 schreef J.J.De-Bom het volgende:
[..]
Ik vroeg 'waarom' en kreeg meteen gezegd dat ik het wel niet gelezen zou hebben... iets met ketels en zwart zienquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:45 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
Echt een open houding was er ook niet.
Ik werd meteen aangevallen.
het is een forum, geen advertentieprikbord. Als je hier iets deelt, kunt je vragen verwachten. Je hoeft niemand te overtuigen, maar dan kun je nog best vragen beantwoorden.quote:Ik heb duidellijk gemaakt dat ik hier niet ben om te overtuigen, maar juist informatie te delen over dit gebeuren. Wat is daar mis mee?
En ik vind het een zinloze actie, maar daarmee zeg ik ook niet dat jij niet zou moeten gaan.quote:Ik vind het een heel belangrijk gebeuren. Ik probeer geen produkt te verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |