Dit was het allereerste nieuws gepost door Strani van afgelopen nacht.quote:Volgens eerste berichten heeft Apple zojuist gemeld dat Steve Jobs is overleden. Ik hou de TT nog even tussen aanhalingstekens terwijl we op een bevestiging wachten.
Edit: CNN meldt nu dat Apple het inderdaad bevestigd heeft dus aanhalingstekens in de TT mogen weg, als een mod zo vriendelijk wil zijn.
Bill Gates mag het zeker. Maar hij zal het nooit doen. Gezien je respect hoort te hebben voor doden. En dat de familie er aanstoot van zal nemen is zeker.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bill Gates mag het ook, maar mocht hij serieus iets naars zeggen dan zullen mensen (familieleden van Jobs, vrienden, collega's) er wellicht aanstoot aan nemen. Hier niet, dus schrijf maar wat je wilt.
Wat dom is, is dat er geen respect is en het overlijden van iemand belachelijk wordt gemaakt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh mijn God, wat een domheid en infantiliteit straalt er van je posts af zeg!
Je spreekt je zelf nota bene in 1 bericht tegen.
Haha. Wat toevallig. Je post is in grote lijnen hetzelfde als van mij. Bezit je een stukje van mijn ziel?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 05:06 schreef kree het volgende:
[..]
Wat dom is, is dat er geen respect is en het overlijden van iemand belachelijk wordt gemaakt.
Het gaat me niet eens om Steve Jobs maar ook om alle andere gevallen.
Zo moet je gewoon niet doen, maargoed dat is mijn principe.
(denk je eens in als iedereen grappen gaat maken als je vader/moeder overlijd hoe zou je daar over denken?
Nouja ik ben dan 7 jaar ouder maar ik heb nog wel m'n principes.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 05:07 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Haha. Wat toevallig. Je post is in grote lijnen hetzelfde als van mij. Bezit je een stukje van mijn ziel?
Het principe dat je respect moet hebben voor doden. Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 05:10 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja ik ben dan 7 jaar ouder maar ik heb nog wel m'n principes.
Het is allemaal maar een beetje triest dat het blijkbaar niet ingezien wordt hoe het gaat als er iemand overlijd maarja goed.
Discussie is prima hoor.
Het is gewoon het gebrek aan respect.
Wij zijn het wel eens, nu gaan we morgen aangevallen wordenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 05:12 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Het principe dat je respect moet hebben voor doden. Helemaal mee eens.
Laat ze aanvallen. Dan krijgen ze heel snel antwoord terug.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 05:15 schreef kree het volgende:
[..]
Wij zijn het wel eens, nu gaan we morgen aangevallen worden![]()
Nouja laat ze maar nadenken misschien zien ze is wat in
Ja inderdaad ik heb echt zoiets van dat gaat toch helemaal nergens over.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 05:17 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Laat ze aanvallen. Dan krijgen ze heel snel antwoord terug.
Ja, respect hoor je te hebben voor doden. In dat geval zijn jij en ik één gedachte en één ziel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 05:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ja inderdaad ik heb echt zoiets van dat gaat toch helemaal nergens over.
Goed die man is van apple nou en...
Ik zou nooit dat soort dingen neer zetten over wie dan ook.
Best wel triest is het eigenlijk en dan komen er ook nog personen die dat niet vinden.
om teis het.
Gewoon respectloos is het.
Denk vooral mensen die dit soort dingen niet van dichtbij hebben meegemaakt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 05:23 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Ja, respect hoor je te hebben voor doden. In dat geval zijn jij en ik één gedachte en één ziel.
De mensen die dat niet vinden menen het. Of ze voelen zich veel te vrij achter hun laptop. Dan durven mensen meer te zeggen dan in het echte leven. Het leven van je laptop vandaan.
De mensen die vinden dat je op Fok geen respect hoort te hebben voor doden zijn een stel mensen die respect missen voor de doden.
Ja, je hebt mij verbeterd. Ik heb zelf nog nooit een echte dierbare verloren. Moet er ook niet aan denken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 05:27 schreef kree het volgende:
[..]
Denk vooral mensen die dit soort dingen niet van dichtbij hebben meegemaakt.
Kan me niet voorstellen dat je zo reageert als je naast iemand hebt gestaan die zijn laatste adem uitblaast maargoed
Wat een luxe, als je je om zoiets triviaals druk meent te moeten maken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 05:31 schreef Perico het volgende:
Steve Jobs grootste fan, iJustine (Justine Ezarik), met 2 miljoen YouTube abonnees gecombineerd, reageert op het trieste nieuws.
En natuurlijk deze:quote:“Here’s to the crazy ones, the misfits, the rebels, the troublemakers, the round pegs in the square holes… the ones who see things differently — they’re not fond of rules… You can quote them, disagree with them, glorify or vilify them, but the only thing you can’t do is ignore them because they change things… they push the human race forward, and while some may see them as the crazy ones, we see genius, because the ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do.”
Helemaal waar natuurlijk en dus ook in dit geval, maar voor vrienden en familie blijft het alsnog een drama. Die zullen hem verschrikkelijk missen.quote:No one wants to die. Even people who want to go to heaven don't want to die to get there. And yet, death is the destination we all share. No one has ever escaped it, and that is how it should be, because death is very likely the single best invention of life. It's life's change agent. It clears out the old to make way for the new.
Dit had je zeker niet geplaatst als je een dierbare had verloren. Respect hoor je te hebben voor doden, mits criminelen, verkrachters en ander vuil dat het zonlicht niet kan verdragen. Of ze er iets aan hebben of niet. Dat is bijzaak.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 05:57 schreef vaarsuvius het volgende:
Respect voor de doden? Die hebben daar niks aan, ze zijn er niet meer. Respect voor levende mensen, dát moet je hebben. (mits ze het verdienen uiteraard)
Steve Jobs is dus geen directe factor in de manier waarop je met het nieuws over het overlijden van Steve Jobs omgaat. Er is geen SJ meer die zich ergens iets van aan kan trekken. Je gedrag beïnvloed enkel nabestaanden. ( in ons geval hier zijn dat medefokkers)
I Justine.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 05:31 schreef Perico het volgende:
Steve Jobs grootste fan, iJustine (Justine Ezarik), met 2 miljoen YouTube abonnees gecombineerd, reageert op het trieste nieuws.
ik denk niet dat je het woord "mits" op een verkeerdere manier kan gebruiken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 06:02 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Respect hoor je te hebben voor doden, mits criminelen, verkrachters en ander vuil dat het zonlicht niet kan verdragen.
Jij zou eens moeten opzoeken wat "mits" voor betekenis heeft.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 06:02 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Dit had je zeker niet geplaatst als je een dierbare had verloren. Respect hoor je te hebben voor doden, mits criminelen, verkrachters en ander vuil dat het zonlicht niet kan verdragen. Of ze er iets aan hebben of niet. Dat is bijzaak.
En je hoort zeker respect hebben voor levenden mits ze het hebben verdiend. Daar heb je gelijk in.
er was zelfs een meisje dat ging huilen dat Justin Bieber al een vriendinnetje hadquote:Op donderdag 6 oktober 2011 06:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
I Justine.![]()
Ik denk dat dit iets typisch is voor de jongere generatie. Weten niet beter dan dat hun hele leven al internet, mobiele telefoons en alle andere 'gadgets' bestaan en leven zo'n beetje met hun I-pad, I-pod of weet ik veel hoe die dingen allemaal heten. Als je ziet kleven ze er zo'n beetje tegenaan. Altijd met het ding bezig. Op de fiets, in de trein, lopend over straat enz.
Steve Jobbs was al lang ziek en dit zat er natuurlijk al lang aan te komen.
Nu ik dat filmpje heb gezien word ik helemaal onpasselijk. Wat een drama-queen. Maar wel veel hits op youtube he, daar doen we het voor.![]()
Maar dan heb je het wel over een reële en vanzelfsprekende droom van ieder tienermeisje die zomaar in duigen valt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 06:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
er was zelfs een meisje dat ging huilen dat Justin Bieber al een vriendinnetje had
Maar Justin Bieber is een fossiel. Niet over te twijfelen. Als ik vraag aan de gemiddelde tiener wie John Lennon/Freddy Mercury was, dan zouden ze het niet weten. Ik weet wat echte muziek isquote:Op donderdag 6 oktober 2011 06:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan heb je het wel over een reële en vanzelfsprekende droom van ieder tienermeisje die zomaar in duigen valt.
Idd, zonder Steve zou de wereld er nog veel lamlendiger uitzien.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Steve was en is een held. Heeft heel veel voor de wereld betekend.Steve
Dan hadden we geen iPads, iPhones, iPods, Macbooks. Hoe zouden we dan leven. Iedereen met de laptop in hun broekzak naar werk?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:13 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Idd, zonder Steve zou de wereld er nog veel lamlendiger uitzien.
Eh, is dat grappig? Vanwaar die smiley erboven?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:28 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
foto vlak voor zn dood.
die heb ik er altijd boven staan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Eh, is dat grappig? Vanwaar die smiley erboven?
Tief op met je PI'squote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:31 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
die heb ik er altijd boven staan.
hoezo zou het grappig zijn?
je ziet gewoon hoe snel achteruit hij ging van stoppen met zn werk tot de dood... kleine periode.
ik gebruik m overal... dat betekent dus dat ik m niet ga aanpassen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou DeRakker, pas het dan aan. Want zo'n smiley bij foto's van een terminale man ziet er niet uit.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Die man was werkelijk een genie, een visionair. Geen enkele andere CEO had Apple op deze manier kunnen uitbouwen tot wat het nu is.
Ik ken jou niet, en als jij een smiley bij al je posts zet, ook bij posts die je eigenlijk serieus bedoelt, betekent het niet dat het dan toch aan de ander ligt omdat deze niet weet dat jij het niet zo bedoelt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:38 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik gebruik m overal... dat betekent dus dat ik m niet ga aanpassen.
Serieus hoe triest ben je als je gaat kijken naar een tekentje.... ga nu maar lekker zelf nadenken hoe ik het bedoel.
Als je denkt dat het grappig bedoeld is in een topic over een dode door kanker spoor je echt niet.
Ga nou maar ontopic....
Het meest waardevolle bedrijf ter wereld worden met gebakken lucht, maar natuurlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]ja gebakken lucht verkopen needs skills
Zullen ze meelezen op Fok denk je?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:25 schreef paddy het volgende:
Alvleesklierkanker. Ken eigenlijk niemand die dit heeft overleefd. Zoveel pijn gun je niemand. De man heeft er nog heel lang tegen gevochten las ik.
Sterkte voor de familie en vrienden
Is dat zo?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:13 schreef betyar het volgende:
Ik gun niemand zijn dood maar velen (ex-) werknemers die zijn gekleineerd en geschoffeerd door deze man zullen een stuk minder verdrietig zijn dan wat verslaafde materialisten die hun "grote voorbeeld" hebben verloren.
Ik mocht hem niet.
Heb je vast een bron van, of denk je het van deze man omdat hij rijk en succesvol was?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:13 schreef betyar het volgende:
Ik gun niemand zijn dood maar velen (ex-) werknemers die zijn gekleineerd en geschoffeerd door deze man zullen een stuk minder verdrietig zijn dan wat verslaafde materialisten die hun "grote voorbeeld" hebben verloren.
Ik mocht hem niet.
En dan zet je Dr House in je Avatar?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:13 schreef betyar het volgende:
Ik mocht hem niet.
Nou nou, de iPhone was niet de eerste smartphone, de iPod niet de eerste mp3-speler, een macbook is een laptop en tablets waren sowieso een kwestie van tijd aangezien sf-series en films die al jaaaaaaaaaaren hadden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan hadden we geen iPads, iPhones, iPods, Macbooks. Hoe zouden we dan leven. Iedereen met de laptop in hun broekzak naar werk?
We zouden achter lopen in onze ontwikkeling. Apple heeft de concurrenten weer op scherp gezet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou nou, de iPhone was niet de eerste smartphone, de iPod niet de eerste mp3-speler, een macbook is een laptop en tablets waren sowieso een kwestie van tijd aangezien sf-series en films die al jaaaaaaaaaaren hadden.
Apple heeft ze populair gemaakt en de doorbraak versneld maar het is niet alsof zonder Apple we die dingen nooit zouden hebben gehad.
Nee, Jobs was een autodidactische marketingjongen. De muis is ontworpen door Xerox en de Apple computer door Steve Wozniak.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:31 schreef RAVW het volgende:
Rip Steve
ben geen fan van Apple maar dit is diep triest
want mijn alle eerste PC kennismaking was een Apple op school
Was hij trouwens ook niet de uitvinder van de MUIS
Mooi verhaal qua achtergrond. Mag best in de OP. Zal de TS vragen deze er in te zetten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Is dit al langsgekomen? Vast wel
zo, die mag wel een gratis consultje bij mij hebben. ziekquote:Op donderdag 6 oktober 2011 05:31 schreef Perico het volgende:
Dat Jobs een tiran was is algemeen bekend, de verhalen daarover doen al jaren de ronde.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:42 schreef paddy het volgende:
[..]
Heb je vast een bron van, of denk je het van deze man omdat hij rijk en succesvol was?
http://money.cnn.com/2008(...)bs.fortune/index.htmquote:Jobs' personal abuses are also legend: He parks his Mercedes in handicapped spaces, periodically reduces subordinates to tears, and fires employees in angry tantrums. Yet many of his top deputies at Apple have worked with him for years, and even some of those who have departed say that although it's often brutal and Jobs hogs the credit, they've never done better work.
Je kan niet achter lopen in ontwikkeling tenzij je zou gaan vergelijken met parallelle universa.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:48 schreef ShaoliN het volgende:
We zouden achter lopen in onze ontwikkeling. Apple heeft de concurrenten weer op scherp gezet.
House is dan ook de fictieve Steve Jobs, alleen dan met meer humor.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dan zet je Dr House in je Avatar?
Als je dat niet weet heb je oogkleppen op.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:42 schreef paddy het volgende:
[..]
Heb je vast een bron van, of denk je het van deze man omdat hij rijk en succesvol was?
offtopic: respect voor de doden vind ik zo'n bullshit! Als je iemand tijdens zijn leven n lul vindt hoef je toch niet plotseling respect te hebben voor diegene als ie tussen 6 plankjes ligt? Even los van steve jobs. Niks ten nadele van hem ofzo. Just saying.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 05:10 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja ik ben dan 7 jaar ouder maar ik heb nog wel m'n principes.
Het is allemaal maar een beetje triest dat het blijkbaar niet ingezien wordt hoe het gaat als er iemand overlijd maarja goed.
Discussie is prima hoor.
Het is gewoon het gebrek aan respect.
Hij stak dus zelfs een werknemer in brand omdat hij boos was?Jee, eng persoon wanneer hij schuldig is bevonden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat Jobs een tiran was is algemeen bekend, de verhalen daarover doen al jaren de ronde.
[..]
http://money.cnn.com/2008(...)bs.fortune/index.htm
oa.
ROFLquote:Op donderdag 6 oktober 2011 05:31 schreef Perico het volgende:
Foxxcon that is, niet Apple.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
Mijn vriend vertelde over Apple-fabrieken in China waar de arbeidsomstandigheden zo slecht zijn dat vele werknemers al zelfmoord hebben gepleegd?
Klopt dit?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Hij stak dus zelfs een werknemer in brand omdat hij boos was?Jee, eng persoon wanneer hij schuldig is bevonden.
Wist ik niet. Hou me echt niet met het leven van elk bekend persoon bezig. Jij wel dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Als je dat niet weet heb je oogkleppen op.
Euh watte? Hoe kom je daar nou weer bij? Of verwar je "fires people" (ontslaat mensen) met "set people on fire"?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Hij stak dus zelfs een werknemer in brand omdat hij boos was?Jee, eng persoon wanneer hij schuldig is bevonden.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Euh watte? Hoe kom je daar nou weer bij? Of verwar je "fires people" (ontslaat mensen) met "set people on fire"?
quote:
Uit link van Dagonetquote:periodically reduces subordinates to tears, and fires employees in angry tantrums.
Nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:06 schreef paddy het volgende:
[..]
Wist ik niet. Hou me echt niet met het leven van elk bekend persoon bezig. Jij wel dan?
Fucking hell. Dan ben je niet dom.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:05 schreef paddy het volgende:
kolere, je hebt gelijkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Euh watte? Hoe kom je daar nou weer bij? Of verwar je "fires people" (ontslaat mensen) met "set people on fire"?
Hij was CEO, geen verkoper in een Apple winkel. Ik weet niet of het verschil je bekend is? Zo nee, PM me maar, dan leg ik het uit.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]ja gebakken lucht verkopen needs skills
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |