Het meest waardevolle bedrijf ter wereld worden met gebakken lucht, maar natuurlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]ja gebakken lucht verkopen needs skills
Zullen ze meelezen op Fok denk je?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:25 schreef paddy het volgende:
Alvleesklierkanker. Ken eigenlijk niemand die dit heeft overleefd. Zoveel pijn gun je niemand. De man heeft er nog heel lang tegen gevochten las ik.
Sterkte voor de familie en vrienden
Is dat zo?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:13 schreef betyar het volgende:
Ik gun niemand zijn dood maar velen (ex-) werknemers die zijn gekleineerd en geschoffeerd door deze man zullen een stuk minder verdrietig zijn dan wat verslaafde materialisten die hun "grote voorbeeld" hebben verloren.
Ik mocht hem niet.
Heb je vast een bron van, of denk je het van deze man omdat hij rijk en succesvol was?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:13 schreef betyar het volgende:
Ik gun niemand zijn dood maar velen (ex-) werknemers die zijn gekleineerd en geschoffeerd door deze man zullen een stuk minder verdrietig zijn dan wat verslaafde materialisten die hun "grote voorbeeld" hebben verloren.
Ik mocht hem niet.
En dan zet je Dr House in je Avatar?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:13 schreef betyar het volgende:
Ik mocht hem niet.
Nou nou, de iPhone was niet de eerste smartphone, de iPod niet de eerste mp3-speler, een macbook is een laptop en tablets waren sowieso een kwestie van tijd aangezien sf-series en films die al jaaaaaaaaaaren hadden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan hadden we geen iPads, iPhones, iPods, Macbooks. Hoe zouden we dan leven. Iedereen met de laptop in hun broekzak naar werk?
We zouden achter lopen in onze ontwikkeling. Apple heeft de concurrenten weer op scherp gezet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou nou, de iPhone was niet de eerste smartphone, de iPod niet de eerste mp3-speler, een macbook is een laptop en tablets waren sowieso een kwestie van tijd aangezien sf-series en films die al jaaaaaaaaaaren hadden.
Apple heeft ze populair gemaakt en de doorbraak versneld maar het is niet alsof zonder Apple we die dingen nooit zouden hebben gehad.
Nee, Jobs was een autodidactische marketingjongen. De muis is ontworpen door Xerox en de Apple computer door Steve Wozniak.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:31 schreef RAVW het volgende:
Rip Steve
ben geen fan van Apple maar dit is diep triest
want mijn alle eerste PC kennismaking was een Apple op school
Was hij trouwens ook niet de uitvinder van de MUIS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |