Maar Justin Bieber is een fossiel. Niet over te twijfelen. Als ik vraag aan de gemiddelde tiener wie John Lennon/Freddy Mercury was, dan zouden ze het niet weten. Ik weet wat echte muziek isquote:Op donderdag 6 oktober 2011 06:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan heb je het wel over een reële en vanzelfsprekende droom van ieder tienermeisje die zomaar in duigen valt.
Idd, zonder Steve zou de wereld er nog veel lamlendiger uitzien.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Steve was en is een held. Heeft heel veel voor de wereld betekend.Steve
Dan hadden we geen iPads, iPhones, iPods, Macbooks. Hoe zouden we dan leven. Iedereen met de laptop in hun broekzak naar werk?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:13 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Idd, zonder Steve zou de wereld er nog veel lamlendiger uitzien.
Eh, is dat grappig? Vanwaar die smiley erboven?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:28 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
foto vlak voor zn dood.
die heb ik er altijd boven staan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Eh, is dat grappig? Vanwaar die smiley erboven?
Tief op met je PI'squote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:31 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
die heb ik er altijd boven staan.
hoezo zou het grappig zijn?
je ziet gewoon hoe snel achteruit hij ging van stoppen met zn werk tot de dood... kleine periode.
ik gebruik m overal... dat betekent dus dat ik m niet ga aanpassen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou DeRakker, pas het dan aan. Want zo'n smiley bij foto's van een terminale man ziet er niet uit.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Die man was werkelijk een genie, een visionair. Geen enkele andere CEO had Apple op deze manier kunnen uitbouwen tot wat het nu is.
Ik ken jou niet, en als jij een smiley bij al je posts zet, ook bij posts die je eigenlijk serieus bedoelt, betekent het niet dat het dan toch aan de ander ligt omdat deze niet weet dat jij het niet zo bedoelt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:38 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik gebruik m overal... dat betekent dus dat ik m niet ga aanpassen.
Serieus hoe triest ben je als je gaat kijken naar een tekentje.... ga nu maar lekker zelf nadenken hoe ik het bedoel.
Als je denkt dat het grappig bedoeld is in een topic over een dode door kanker spoor je echt niet.
Ga nou maar ontopic....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |