Mooi verhaal qua achtergrond. Mag best in de OP. Zal de TS vragen deze er in te zetten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Is dit al langsgekomen? Vast wel
zo, die mag wel een gratis consultje bij mij hebben. ziekquote:Op donderdag 6 oktober 2011 05:31 schreef Perico het volgende:
Steve Jobs grootste fan, iJustine (Justine Ezarik), met 2 miljoen YouTube abonnees gecombineerd, reageert op het trieste nieuws.
Dat Jobs een tiran was is algemeen bekend, de verhalen daarover doen al jaren de ronde.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:42 schreef paddy het volgende:
[..]
Heb je vast een bron van, of denk je het van deze man omdat hij rijk en succesvol was?
http://money.cnn.com/2008(...)bs.fortune/index.htmquote:Jobs' personal abuses are also legend: He parks his Mercedes in handicapped spaces, periodically reduces subordinates to tears, and fires employees in angry tantrums. Yet many of his top deputies at Apple have worked with him for years, and even some of those who have departed say that although it's often brutal and Jobs hogs the credit, they've never done better work.
Je kan niet achter lopen in ontwikkeling tenzij je zou gaan vergelijken met parallelle universa.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:48 schreef ShaoliN het volgende:
We zouden achter lopen in onze ontwikkeling. Apple heeft de concurrenten weer op scherp gezet.
House is dan ook de fictieve Steve Jobs, alleen dan met meer humor.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dan zet je Dr House in je Avatar?
Als je dat niet weet heb je oogkleppen op.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:42 schreef paddy het volgende:
[..]
Heb je vast een bron van, of denk je het van deze man omdat hij rijk en succesvol was?
offtopic: respect voor de doden vind ik zo'n bullshit! Als je iemand tijdens zijn leven n lul vindt hoef je toch niet plotseling respect te hebben voor diegene als ie tussen 6 plankjes ligt? Even los van steve jobs. Niks ten nadele van hem ofzo. Just saying.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 05:10 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja ik ben dan 7 jaar ouder maar ik heb nog wel m'n principes.
Het is allemaal maar een beetje triest dat het blijkbaar niet ingezien wordt hoe het gaat als er iemand overlijd maarja goed.
Discussie is prima hoor.
Het is gewoon het gebrek aan respect.
Hij stak dus zelfs een werknemer in brand omdat hij boos was?Jee, eng persoon wanneer hij schuldig is bevonden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat Jobs een tiran was is algemeen bekend, de verhalen daarover doen al jaren de ronde.
[..]
http://money.cnn.com/2008(...)bs.fortune/index.htm
oa.
ROFLquote:Op donderdag 6 oktober 2011 05:31 schreef Perico het volgende:
Steve Jobs grootste fan, iJustine (Justine Ezarik), met 2 miljoen YouTube abonnees gecombineerd, reageert op het trieste nieuws.
Foxxcon that is, niet Apple.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
Mijn vriend vertelde over Apple-fabrieken in China waar de arbeidsomstandigheden zo slecht zijn dat vele werknemers al zelfmoord hebben gepleegd?
Klopt dit?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Hij stak dus zelfs een werknemer in brand omdat hij boos was?Jee, eng persoon wanneer hij schuldig is bevonden.
Wist ik niet. Hou me echt niet met het leven van elk bekend persoon bezig. Jij wel dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Als je dat niet weet heb je oogkleppen op.
Euh watte? Hoe kom je daar nou weer bij? Of verwar je "fires people" (ontslaat mensen) met "set people on fire"?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Hij stak dus zelfs een werknemer in brand omdat hij boos was?Jee, eng persoon wanneer hij schuldig is bevonden.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Euh watte? Hoe kom je daar nou weer bij? Of verwar je "fires people" (ontslaat mensen) met "set people on fire"?
quote:
Uit link van Dagonetquote:periodically reduces subordinates to tears, and fires employees in angry tantrums.
Nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:06 schreef paddy het volgende:
[..]
Wist ik niet. Hou me echt niet met het leven van elk bekend persoon bezig. Jij wel dan?
Fucking hell. Dan ben je niet dom.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:05 schreef paddy het volgende:
kolere, je hebt gelijkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Euh watte? Hoe kom je daar nou weer bij? Of verwar je "fires people" (ontslaat mensen) met "set people on fire"?
Hij was CEO, geen verkoper in een Apple winkel. Ik weet niet of het verschil je bekend is? Zo nee, PM me maar, dan leg ik het uit.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]ja gebakken lucht verkopen needs skills
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |