quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:07 schreef Lindgren. het volgende:
Stel respectloze paupers hier.
Een groot man. RIP.
Goede woorden jessensquote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:07 schreef Lindgren. het volgende:
Een groot man. RIP.
Ah! shit man!..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:08 schreef Nikmans het volgende:
Wat veel mensen niet weten is dat hij ook in het bestuur van Pixar zat, die van Finding Nemo en Toy Story ja
Echt? Dan is het een baas!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:08 schreef Nikmans het volgende:
Wat veel mensen niet weten is dat hij ook in het bestuur van Pixar zat, die van Finding Nemo en Toy Story ja
KLB'ers hebben geen hart.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:07 schreef Lindgren. het volgende:
Een groot man. RIP.
Ik ga hem ook niet missen, ken hem verder.quote:
Je vergeet een 0.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:14 schreef DrDentz het volgende:
Zo jong is 56 ook niet als je ziet hoeveel centjes hij had. Dan kun je in die paar jaar meer doen dan een arbeider in 90 jaar.
Ahahaha, deze opmerking is zo stom, dat een drol een naam geven nog zinvoller isquote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:14 schreef DrDentz het volgende:
Zo jong is 56 ook niet als je ziet hoeveel centjes hij had. Dan kun je in die paar jaar meer doen dan een arbeider in 90 jaar.
Hmm hoelang zal het duren voordat iemand steve jobs als drolnaam zegtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ahahaha, deze opmerking is zo stom, dat een drol een naam geven nog zinvoller is
Ja dit dus.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ahahaha, deze opmerking is zo stom, dat een drol een naam geven nog zinvoller is
56 jaar worden met de rijkdom van Steve Jobs of 90 als fabrieksarbeider.. ik ga dan voor de Steve-optie. Sowieso is er na je 55ste weinig meer aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja dit dus.Alsof 40 jaar leven geld waard is.
Deze manquote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
56 jaar worden met de rijkdom van Steve Jobs of 90 als fabrieksarbeider.. ik ga dan voor de Steve-optie. Sowieso is er na je 55ste weinig meer aan.
Precies. No big deal dus.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:23 schreef Biogarde het volgende:
Bottomline. Je bent een mens, je gaat dood. Vroeg, laat, arm of succesvol.
Dat had je zo ongeveer altijd kunnen zeggen, ongeacht wanneer die overleed.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:13 schreef Lindgren. het volgende:
56 jaar.. Veel te jong. Hij heeft nog net de lancering van z'n nieuwste speeltje kunnen meemaken..
Dit.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:30 schreef IPA het volgende:
Kut voor zijn familie, vrienden, collega's, etc. Maar ik snap de reacties van mensen die er verder niks om geven ook prima. Dat is niet stoer, gevoelloos of hard. Als je hond/kat/hamster doodgaat is dat voor jou persoonlijk erger en iedereen die dit anders zegt te zien liegt, ging persoonlijk met meneer Jobs om, of is raar.
Er zal altijd wel weer een andere wijsneus opstaan inderdaad die een hype ontdekt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:34 schreef Kutstudent het volgende:
Je kunt over hem zeggen wat je wil, maar het zijn wel de mannen als hij, die de wereld leiden en dat altijd zullen blijven doen. Omdat ze mensen als makke schapen kunnen overhalen om een bepaald iets te doen.
respectloos: ja..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:07 schreef Lindgren. het volgende:
Een groot man. RIP.
Deze man snapt hetquote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:30 schreef IPA het volgende:
Kut voor zijn familie, vrienden, collega's, etc. Maar ik snap de reacties van mensen die er verder niks om geven ook prima. Dat is niet stoer, gevoelloos of hard. Als je hond/kat/hamster doodgaat is dat voor jou persoonlijk erger en iedereen die dit anders zegt te zien liegt, ging persoonlijk met meneer Jobs om, of is raar.
Ja tuurlijk. Hij wist van tevoren dat hij zo succesvol zou zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:34 schreef Kutstudent het volgende:
Je kunt over hem zeggen wat je wil, maar het zijn wel de mannen als hij, die de wereld leiden en dat altijd zullen blijven doen. Omdat ze mensen als makke schapen kunnen overhalen om een bepaald iets te doen.
Eens.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:07 schreef Lindgren. het volgende:
Een groot man. RIP.
Daar heb ik het niet over. Ik denk dat als hij dat van tevoren wist, dat hij nu, of toch in ieder geval tot en met gisteren, president van Amerika was geweest. Puur omdat hij een van de weinigen was met de gave om mensen met enkel woorden te hersenspoelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:40 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Hij wist van tevoren dat hij zo succesvol zou zijn.Ook hij had kunnen falen.
Ja keynotes meestal op dieren dag voor alle schapen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Ik denk dat als hij dat van tevoren wist, dat hij nu, of toch in ieder geval tot en met gisteren, president van Amerika was geweest. Puur omdat hij een van de weinigen was met de gave om mensen met enkel woorden te hersenspoelen.
Is de wereldwijde dag van rouw al aangekondigd?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:52 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
FAMILIE STERKTE!!![]()
APPLE STERKTE![]()
De wereld heeft een groot man verloren en zal tijd nodig hebben om hiervan te herstellen!!!!!
Ik heb al twee roosjes in mijn msn-naam gezet uit respect.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Is de wereldwijde dag van rouw al aangekondigd?
Ik heb me voorgenomen om de foto-slide functie op mijn samsung galaxy SII een dag niet te gebruiken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb al twee roosjes in mijn msn-naam gezet uit respect.
retorbrapi wilde als de dag kwam dat Jobs dood ging voor de apple winkel paar candles lightenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen om de foto-slide functie op mijn samsung galaxy SII een dag niet te gebruiken.
Steve Jobs niet dan? Geloof dat heel het Apple-bestuur al enkele jaren met een salaris van $1 genoegen neemt/nam, ik kan me haast niet voorstellen dat Steve Jobs nooit wat gedoneerd heeft aan bijv. een kankerfonds of iets in die strekking.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 03:09 schreef epicbeardman het volgende:
trouwens Bill Gates zou veel erger zijn, die doet tenminste echt wat goeds voor de wereld
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 03:09 schreef epicbeardman het volgende:
trouwens Bill Gates zou veel erger zijn, die doet tenminste echt wat goeds voor de wereld
Inderdaad dat heeft hij nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 03:13 schreef Len93 het volgende:
[..]
Steve Jobs niet dan? Geloof dat heel het Apple-bestuur al enkele jaren met een salaris van $1 genoegen neemt/nam, ik kan me haast niet voorstellen dat Steve Jobs nooit wat gedoneerd heeft aan bijv. een kankerfonds of iets in die strekking.
quote:Well, almost no record. There was that one time, way back in 1987, when Jobs decided on a whim to launch the Steven P. Jobs Foundation. "But the Jobs foundation never did much of anything," writes Peter Elkind at Fortune, "besides hiring famed graphic designer Paul Rand to design its logo." Just fifteen months later, the ill-fated foundation shut its doors for good.
It's high time the minimalist CEO became a magnanimous philanthropist. As the 43rd richest person in the United States, Jobs is a prime target for Bill Gates and Warren Buffett's "Giving Pledge," which asks billionaires from coast to coast to donate 50 percent of their wealth to charity.
Jobs may be out of touch with making big donations, but what better time to start giving than the present, especially with 40 million poor Americans struggling to make ends meet? Tell Steve Jobs to make up for lost time and join the "Giving Pledge" today.
Die vlieger gaat niet op, aangezien hij toch nog altijd wel invloed heeft uitgeoefend op meerdere mensen die hem misschien niet persoonlijk kennen, maar wel bijv graag zijn keynotes zagen, een iPod in hun oor hebben etc.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:30 schreef IPA het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 03:09 schreef epicbeardman het volgende:
slim en succesvol ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:07 schreef Lindgren. het volgende:
Een groot man. RIP.
Je kant onmogelijk ontkennen dat Steve verschillende innovaties heeft gedaan die de technische wereld heeft gemaakt wat het vandaag is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 06:37 schreef OreO het volgende:
[..]
slim en succesvol ja.
Groot man? neen.
Zoiezo iemand hatenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 06:38 schreef Mozy het volgende:
Wat ik niet snap is dat mensen Steve zo haten dat ze hem dood wilden. Je bent toch volledig van de pot gerukt als je een man dood wil zien alleen omdat hij gadgets maakt waar je zelf niks mee hebtOf mensen die nu graag zien dat Apple instort, dat is ook iets waar ik met mijn hoofd niet bij kan. Net of je leven ondraaglijk is zolang er nog gadgets worden gemaakt waar je niks mee hebt.
Een groot man. RIP.
hij is Pixar zelfs begonnenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:08 schreef Nikmans het volgende:
Kelderende aandelenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:04 schreef Ouqz het volgende:
EINDELIJK. Hij is zich is vast doodgeschrokken na het kelderen van het aandeel afgelopen dagen. It's over, Apple is finished.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:46 schreef kikoooooo het volgende:
Hebben ze retorbrapi al uit steve zijn anus weten te krijgen? Of gaan ze samen de kist in?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:06 schreef basrasker het volgende:
Steve Jobs overleden
Nu krijgt ie vast en zeer een super DUNNE en PLATTE steen op zijn graf
Er gaan elke dag duizenden mensen dood, omdat deze man een rijke uitvinder was moeten we opeens 'respect' tonen omdat we hem een keer op de tv gezien hebben? Natuurlijk is 56 veel te jong om heen te gaan, maar dat gebeurt helaas wel vaker.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:42 schreef TJV het volgende:
Rot toch eens een eind op met al dat gezeik, prima dat je Apple niets vindt maar een beetje respect is ook wel op zijn plaats.
Ik zal m'n Shuffle offeren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Vanmiddag nog maar 3 macbooks halen om mijn rouw te uiten
Steve Jobs is verantwoordelijk voor de computer zoals wij die vandaag kennen, baklap. Zonder hem zat je nu niet te Fokken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:30 schreef Geelman het volgende:
Jongens, elke dag gaan mensen dood. Deze man heeft wat apparaatjes met een appeltje verzonnen. Mooi hoor, maar een hippe mp3-speler, een flashy mobieltje en een peperdure computer vind ik nou niet echt vernieuwend. Leuk voor hipsters, maar spul van Nokia en Philips werkt ook best.
Steve Job kan nu lekker naar iHeaven.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:57 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Steve Jobs is verantwoordelijk voor de computer zoals wij die vandaag kennen, baklap. Zonder hem zat je nu niet te Fokken.
Het gaat erom dat hij voor sommigen een groot voorbeeld is geweest. Of eigenlijk nog steeds is. Bovenalles, als je er niet om geeft, hoef je niet in dit topic te posten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:46 schreef Geelman het volgende:
[..]
Er gaan elke dag duizenden mensen dood, omdat deze man een rijke uitvinder was moeten we opeens 'respect' tonen omdat we hem een keer op de tv gezien hebben? Natuurlijk is 56 veel te jong om heen te gaan, maar dat gebeurt helaas wel vaker.
Oh? Niet iedereen zit achter een Mac hoor. Ik werk op een gewone PC, gebaseerd op het IBM AT principe. Daar heeft Apple geen zak mee van doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:57 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Steve Jobs is verantwoordelijk voor de computer zoals wij die vandaag kennen, baklap. Zonder hem zat je nu niet te Fokken.
Een groot man. RIP.
Ik ben het alweer kwijt. Zal wel crap geweest zijn als usual. Of een quote op een plaatje ofzo.quote:
Denk je van niet nee? Kom op....quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:01 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Oh? Niet iedereen zit achter een Mac hoor. Ik werk op een gewone PC, gebaseerd op het IBM AT principe. Daar heeft Apple geen zak mee van doen.
Steve Jobs is dood :(quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik ben het alweer kwijt. Zal wel crap geweest zijn als usual. Of een quote op een plaatje ofzo.
Ik denk van niet, nee. En kom nou niet aan met het eeuwige gestolen icoontjes / windows verhaaltje want dat heeft Apple ook gewoon gejat. Maargoed, dit topic is inderdaad niet de plek voor deze discussie.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Denk je van niet nee? Kom op....
iPhone 4GS een nieuw speeltjequote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:13 schreef Lindgren. het volgende:
56 jaar.. Veel te jong. Hij heeft nog net de lancering van z'n nieuwste speeltje kunnen meemaken..
agreed.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:46 schreef Geelman het volgende:
[..]
Er gaan elke dag duizenden mensen dood, omdat deze man een rijke uitvinder was moeten we opeens 'respect' tonen omdat we hem een keer op de tv gezien hebben? Natuurlijk is 56 veel te jong om heen te gaan, maar dat gebeurt helaas wel vaker.
Waarin was hij dan een groot voorbeeld?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:00 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
Het gaat erom dat hij voor sommigen een groot voorbeeld is geweest. Of eigenlijk nog steeds is. Bovenalles, als je er niet om geeft, hoef je niet in dit topic te posten.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Waarin was hij dan een groot voorbeeld?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:16 schreef themole het volgende:
Ben geen groot applefan, maar ik kan niet ontkennen dat die gast een belangrijk man is geweest op het gebied van technologie en innovatie. Vooral op het gebied van gebruiksgemak en marketing was hij briljant.![]()
Voor Apple vrees ik dat het een moeilijke tijd kan worden zonder Jobs, zijn opvolger is niet echt wat het moet zijn.
Vrees het ook, ze moeten eerst een nieuwe Steve Jobs vinden(Indien dat uberhaupt mogelijk is). Tim Cook is misschien een goede CEO, maar geen Steve qua visie en ideeėn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:40 schreef Ouqz het volgende:
De geschiedenis zal zich herhalen. Apple is begonnen aan de aftocht vanaf de top van hen parabool.
waarom zou dat niet mogelijk zijn?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:42 schreef themole het volgende:
[..]
Vrees het ook, ze moeten eerst een nieuwe Steve Jobs vinden(Indien dat uberhaupt mogelijk is)
Wat vrees je dan? We kunnen dit alleen maar toejuichen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:42 schreef themole het volgende:
Vrees het ook, ze moeten eerst een nieuwe Steve Jobs vinden(Indien dat uberhaupt mogelijk is). Tim Cook is misschien een goede CEO, maar geen Steve qua visie en ideeėn.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:42 schreef themole het volgende:
[..]
Vrees het ook, ze moeten eerst een nieuwe Steve Jobs vinden(Indien dat uberhaupt mogelijk is). Tim Cook is misschien een goede CEO, maar geen Steve qua visie en ideeėn.
iLife?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Apple zou toch wel de techniek bezitten om hem weer tot leven te wekken?
Dit:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:48 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Wat vrees je dan? We kunnen dit alleen maar toejuichen.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:40 schreef Ouqz het volgende:
De geschiedenis zal zich herhalen. Apple is begonnen aan de aftocht vanaf de top van hen parabool.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:51 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Apple moet gewoon inzien dat zij het van innovativiteit moeten hebben en dit moeten ze ook doorzetten. Ze zullen nooit bureaucratisch worden, want dat is de dood van innovatie. Zelfs een Steve Jobs is te vervangen. Jobs moet een legende worden en een deel worden van de cultuur van Apple.
Onvervangbaar is Steve zeker niet, toch moet je inzien dat er niet veel mensen als Steve Jobs rondlopen. Hij was aan de ene kant nerdy genoeg om de techniek te begrijpen, maar aan de andere kant creatief genoeg om het gebruiksvriendelijker te maken. Verder is die gast een briljant marketeer. We hebben in de jaren '90 gezien hoe het ging zonder Jobs. Maar de tijd zal het uitwijzen en opzich kan het geen kwaad als het grote Apple wat minder groot wordt, is goed voor android.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:48 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
waarom zou dat niet mogelijk zijn?
niemand is onvervangbaar
Herp derp. Apple is nooit innovatief geweest. Ze pakken gewoon een succesvol product uit het verleden en presenteren het met Helvetica. Hun kracht is de marketing afdeling, niet het product zelf. Steve Jobs was een echte verkoop man. Zo iemand die je ziet in de MediaMarkt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:51 schreef Pakspul het volgende:
Apple moet gewoon inzien dat zij het van innovativiteit moeten hebben en dit moeten ze ook doorzetten. Ze zullen nooit bureaucratisch worden, want dat is de dood van innovatie. Zelfs een Steve Jobs is te vervangen. Jobs moet een legende worden en een deel worden van de cultuur van Apple.
HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAquote:
Wat deze man zegt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 06:38 schreef Mozy het volgende:
Wat ik niet snap is dat mensen Steve zo haten dat ze hem dood wilden. Je bent toch volledig van de pot gerukt als je een man dood wil zien alleen omdat hij gadgets maakt waar je zelf niks mee hebtOf mensen die nu graag zien dat Apple instort, dat is ook iets waar ik met mijn hoofd niet bij kan. Net of je leven ondraaglijk is zolang er nog gadgets worden gemaakt waar je niks mee hebt.
probleem zit em (bij de 'gadgets') meer in het feit dat ze doen alsof het innovatief is, maar voor elk product was er een superieur product op de markt nog voordat het op de markt kwam...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 06:38 schreef Mozy het volgende:
Alsof de meeste nieuwe medicijnen en andere gezondheidsproducten gratis zijn....quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:11 schreef Piger het volgende:
Mensen die doen alsof Steve Jobs de wereld heeft geholpen. Leuk dat ie allemaal producten op de markt heeft gebracht, maar daar moest ook flink voor betaald worden. Het is niet alsof hij zich heeft ingezet voor de gezondheid van de mens ofzo.
Het was een geweldig man. Briljante ideeėn en een noodlijdend bedrijf, dat hem zelf eruit geschopt had, weer helemaal op de kaart gebracht. Sterker nog, één van de rijkste bedrijven ter wereld van gemaakt. Van mij had hij nog honderden i-gadgets mogen uitvinden en presenteren. En ik heb werkelijk helemaal geen enkel product van apple op dit moment.quote:Tuurlijk kut voor zijn familie en allles dat ie dood is, maar om nou te gaan doen alsof we een geweldig man kwijt zijn..
geen tranen van gelukæquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:28 schreef CaptainCookie het volgende:
HET REGENT ZO HARD VANDAAG OMDAT DE WERELD HUILT OM DE DOOD VAN STEVE JOBS MAN
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:24 schreef TimKuik het volgende:
"They will love the new iPhone4s, I bet my life on it"
-Steve Jobs
Zielig volkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:11 schreef Piger het volgende:
Mensen die doen alsof Steve Jobs de wereld heeft geholpen. Leuk dat ie allemaal producten op de markt heeft gebracht, maar daar moest ook flink voor betaald worden. Het is niet alsof hij zich heeft ingezet voor de gezondheid van de mens ofzo.
Tuurlijk kut voor zijn familie en allles dat ie dood is, maar om nou te gaan doen alsof we een geweldig man kwijt zijn..
Ben ik helemaal met je eens, net wat aadrappelmetvlees in zijn topic zegt. Gewoon een beetje respect tonen. Deze man heeft voor veel technologische vooruitgang gezorgd en daar kan ik alleen maar respect voor hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:53 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Zucht, die mensen die zeuren op de Apple producten. Ik ben geen Apple fanboy, in tegendeel. Ja ik heb een iPhone en dat is ook het enige wat ik van Apple in mijn bezit heb. Maar als ik dan opmerkingen lees dat Nokia's en Samsung's enz even goed zijn, dit klopt. Er zijn genoeg toestellen die zich aan de iPhone kunnen meten. Maar er word vergeten dat Apple aan de wieg staat van veel technologische hoogstandjes. Remember windows mobile? Crap wat elke keer vasthing. Het was Apple die met een fantastische MP3 speler kwam, het was Apple die de smartphone wereld op zijn kop zette met de komst van de iPhone. Elke phone wat nu uitgebracht is heeft zijn ontstaan te danken aan de basis van de iPhone, dus trekken jullie je nu af op een samsung, sony of wat dan ook denk erbij aan Apple want door Apple zijn de smartphones zo populair geworden. Anders zaten we misschien nu nog op een windows mobile met een pennetje te ergeren omdat dat ding 10x bleef vasthangen bij het typen van een sms.
En dan vergeet ik het laatste paradepaardje, de tablet. De populariteit van de tablet is ook te danken aan Apple, zijn kwamen met de iPad, de rest volgde met ook goede tablets. Maar zeg je tablet dan zeg je iPad. En dat word nog wel eens vergeten, dus kots maar lekker op Apple omdat je van mening bent dat ze crap producten leveren, zonder die crap producten zal het product waar jij dagelijks mee werkt/speelt (smartphone, tablet, mp3) speler misschien niet bestaan hebben of de ontwikkeling hebben doorgemaakt die het dankzij Apple heeft doorgemaakt.
Ho eens even, niemand zegt hier dat hij geen briljant marketeer was die schitterend kon vertellen over de opgekochte technologie.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:53 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Zucht, die mensen die zeuren op de Apple producten. Ik ben geen Apple fanboy, in tegendeel. Ja ik heb een iPhone en dat is ook het enige wat ik van Apple in mijn bezit heb. Maar als ik dan opmerkingen lees dat Nokia's en Samsung's enz even goed zijn, dit klopt. Er zijn genoeg toestellen die zich aan de iPhone kunnen meten. Maar er word vergeten dat Apple aan de wieg staat van veel technologische hoogstandjes. Remember windows mobile? Crap wat elke keer vasthing. Het was Apple die met een fantastische MP3 speler kwam, het was Apple die de smartphone wereld op zijn kop zette met de komst van de iPhone. Elke phone wat nu uitgebracht is heeft zijn ontstaan te danken aan de basis van de iPhone, dus trekken jullie je nu af op een samsung, sony of wat dan ook denk erbij aan Apple want door Apple zijn de smartphones zo populair geworden. Anders zaten we misschien nu nog op een windows mobile met een pennetje te ergeren omdat dat ding 10x bleef vasthangen bij het typen van een sms.
En dan vergeet ik het laatste paradepaardje, de tablet. De populariteit van de tablet is ook te danken aan Apple, zijn kwamen met de iPad, de rest volgde met ook goede tablets. Maar zeg je tablet dan zeg je iPad. En dat word nog wel eens vergeten, dus kots maar lekker op Apple omdat je van mening bent dat ze crap producten leveren, zonder die crap producten zal het product waar jij dagelijks mee werkt/speelt (smartphone, tablet, mp3) speler misschien niet bestaan hebben of de ontwikkeling hebben doorgemaakt die het dankzij Apple heeft doorgemaakt.
Daar heb je een heel goed punt neergezet. Had ik zelf nooit zo bij nagedacht.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:53 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Deze.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 06:38 schreef Mozy het volgende:
mijn sweex 8gb doet het anders nog steeds aardig en prefereer ik boven de ipod hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:53 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Het was Apple die met een fantastische MP3 speler kwam, .
En dan vergeet ik het laatste paradepaardje, de tablet..
bekendheid, verder niks.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:18 schreef Toempf het volgende:
Klote dat er mensen zijn die op zo'n leeftijd overlijden aan de gevolgen van kanker, maar daar zijn er duizenden van per dag op de wereld. Waarom zo'n hype om iemand die toevallig wist wat goede marketing was?
Tablet bestond al wel langer inderdaad, maar het was wel Apple die het populair maakte en aantrekkelijk voor het grote publiek.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:13 schreef wise het volgende:
[..]
mijn sweex 8gb doet het anders nog steeds aardig en prefereer ik boven de ipod hoor
Tablet bestond al veel langer
owh okquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Tablet bestond al wel langer inderdaad, maar het was wel Apple die het populair maakte en aantrekkelijk voor het grote publiek.
Mensen die denken dat mensen dat denkenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:26 schreef mymoodfentje het volgende:
Mensen die denken dat Jobs alles zelf verzon en het niet moest hebben van een heel ontwerp team om hem heen
Soberso denkende mensenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mensen die denken dat mensen dat denken.
Bullshit. Het is algemeen bekend dat Steve Jobs de Iphones niet alleen bedacht, maar ook hoogpersoonlijk in elkaar schroefde. De productie is dan ook stilgevallen sinds zijn overlijden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:26 schreef mymoodfentje het volgende:
Mensen die denken dat Jobs alles zelf verzon en het niet moest hebben van een heel ontwerp team om hem heen
Maar vooral wél posten!quote:
Leuk man.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:32 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Leuk die "interesseert me werkelijk geen hol" reacties.
Als het mij niet zou interesseren zou ik nog niet eens op dit topic klikken om te vermelden dat het me niet boeit. Maar ja dat ben ik.
Klopt.quote:
Ja, dat ben jij.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:32 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Leuk die "interesseert me werkelijk geen hol" reacties.
Als het mij niet zou interesseren zou ik nog niet eens op dit topic klikken om te vermelden dat het me niet boeit. Maar ja dat ben ik.
mensen die gaan janken omdat hij dood is (behalve fam. en vrienden dan) en em niet persoonlijk kennen zijn gewoon fucking dom.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Hipster wijven die overdrijven
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:53 schreef wise het volgende:
[..]
mensen die gaan janken omdat hij dood is (behalve fam. en vrienden dan) en em niet persoonlijk kennen zijn gewoon fucking dom.
Dit. Plus dat mensen denken dat alleen hij de iMac, iPod etc. verzonnen heeft, persoonlijk op z'n zolderkamertje in elkaar heeft geknutseld en verkochtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:11 schreef Onrust. het volgende:
Al dat gejank om zo'n figuur die ze niet eens kennen, ik zou mij schamen voor die ziekte van aanstellerij.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:18 schreef EnterToets het volgende:
[..]
Dit. Plus dat mensen denken dat alleen hij de iMac, iPod etc. verzonnen heeft, persoonlijk op z'n zolderkamertje in elkaar heeft geknutseld en verkocht. Wie weet was het wel een of andere boerenlul die bij apple werkte met het idee van de iPod kwam. Niemand die een neuk geeft als hij dood gaat
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:22 schreef Pieter-utd het volgende:
Het raakt me iedere keer weer als een topman van een multinational overlijdt
Technologie is niet zo boeiend, het is er of het is er niet. Het is een middel om een wens in vervulling te brengen. Steve Jobs wist als geen ander wat voor wensen een apparaat in vervulling moest kunnen brengen. Waarom was Apple de eerste die een multi-touch telefoon met glas introduceerde? Omdat niemand er over had nagedacht en men drukker bezig was met zeer slechte 12MP camera's in telefoons te proppen en andere nutteloze hardware upgrades te bedenken. Apple / Steve Jobs kijkt naar het grotere geheel, en dat is iets wat zelden gedaan werd (en wordt) voor de introductie van de iPhone.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:57 schreef Abed het volgende:
[..]
Ho eens even, niemand zegt hier dat hij geen briljant marketeer was die schitterend kon vertellen over de opgekochte technologie.
Heeft hij alle recordings mee in zijn graf genomen dan? Staat nog gewoon op Youtube.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:57 schreef Nikmans het volgende:
Haters, ik zag die man gewoon graag presenteren en dat kan nu niet meer.
genoeg filmpjes om te kijken...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:57 schreef Nikmans het volgende:
Haters, ik zag die man gewoon graag presenteren en dat kan nu niet meer.
Ik vind dit altijd zo'n grappige slide:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:07 schreef mschol het volgende:
[..]
genoeg filmpjes om te kijken...
voor elke iphone zet je b.v dit gewoon op:
Kan ik ook gewoon in PowerPoint zettenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo'n grappige slide:
[ afbeelding ]
Gewoon doodleuk "works like magic" in een droge fact sheet zetten, dat kon Steve Jobs gewoon.
En wat heb jij toegevoegd aan deze maatschappij?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:11 schreef Mercer het volgende:
Nu Apple nog! Hebben we dat ook weer gehad.
Zulke mensen hoor je direct af te schieten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand zou glas willen hebben als er geen Apple logo aanhing. Nog steeds ken ik maar een iemand die geen barst in z'n iphone 4 heeft, en dat komt omdat ie hem pas een maand heeft. Daarnaast is multitouch uiteraard geen uitvinding van Apple. Als je dan toch iets qua user experience wil noemen is het de blokjes interface en de apps. Ik denk overigens dat de nieuwe Windows Phone OS conceptueel beter is, maar wie neemt er nou een Windows Phone.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Technologie is niet zo boeiend, het is er of het is er niet. Het is een middel om een wens in vervulling te brengen. Steve Jobs wist als geen ander wat voor wensen een apparaat in vervulling moest kunnen brengen. Waarom was Apple de eerste die een multi-touch telefoon met glas introduceerde? Omdat niemand er over had nagedacht en men drukker bezig was met zeer slechte 12MP camera's in telefoons te proppen en andere nutteloze hardware upgrades te bedenken. Apple / Steve Jobs kijkt naar het grotere geheel, en dat is iets wat zelden gedaan werd (en wordt) voor de introductie van de iPhone.
Maar miljoenen mensen zullen er niet naar kijkenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Kan ik ook gewoon in PowerPoint zetten
Vandaar dat die plastic schermpjes van de Nokia N97 en Nokia 5800 XpressMusic zo'n doorslaand succes zijn en dat Samsung en HTC hun Android-telefoons met gorilla glas niet aan de straatstenen kwijtraken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Niemand zou glas willen hebben als er geen Apple logo aanhing.
Elke telefoon heeft tegenwoordig glas. Voor de iPhone: glazen schermen bestonden niet.quote:Nog steeds ken ik maar een iemand die geen barst in z'n iphone 4 heeft, en dat komt omdat ie hem pas een maand heeft. Daarnaast is multitouch uiteraard geen uitvinding van Apple. Als je dan toch iets qua user experience wil noemen is het de blokjes interface en de apps. Ik denk overigens dat de nieuwe Windows Phone OS conceptueel beter is, maar wie neemt er nou een Windows Phone.
Hahahhahahahahaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:07 schreef Lindgren. het volgende:
Een groot man. RIP.
quote:
Volgens dat motto leefde hij ook, doodgaan vond hij een van de beste facetten van het leven.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:23 schreef Biogarde het volgende:
Bottomline. Je bent een mens, je gaat dood. Vroeg, laat, arm of succesvol.
HUILEN, HUILENquote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:07 schreef Lindgren. het volgende:
Een groot man. RIP.
de dood van jobs is even erg als van die user. Beide maar mensen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Om jouw dood zullen volgens mij weinig mensen huilen, apatisch autistje.
Haha zelf bekijk je onderhand elk iphone topic op Fok, en dan doen alsof het je niks uitmaakt. Je hebt een aparte manier van je gevoelens uiten knul.quote:
Absoluut niet waar, ik vind sommige mensen veel meer waard als andere. Dat ze toevallig hetzelfde omhulsel gebruiken wil niet zeggen dat ze hetzelfde zijn. Met "mensen" bedoel je ook het persoon erachter, niet een homp vlees dat aan botten kleeft.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:11 schreef wise het volgende:
[..]
de dood van jobs is even erg als van die user. Beide maar mensen.
Hoezo zou het iets uit maken op jou bijvoorbeeld dat jobs dood isæquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:12 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Haha zelf bekijk je onderhand elk iphone topic op Fok, en dan doen alsof het je niks uitmaakt. Je hebt een aparte manier van je gevoelens uiten knul.
Zo zie ik het dus niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:13 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Absoluut niet waar, ik vind sommige mensen veel meer waard als andere. Dat ze toevallig hetzelfde omhulsel gebruiken wil niet zeggen dat ze hetzelfde zijn. Met "mensen" bedoel je ook het persoon erachter, niet een homp vlees dat aan botten kleeft.
Het maakt me uit omdat ik ontzettend veel respect heb voor de visie en instelling van deze meneer. Er zijn maar weinig mensen die denken en werken volgens zijn eigen methode, en schijt hebben aan wat de huidige publieke opinie is, maar gewoon zelf de publieke opinie creėren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:14 schreef wise het volgende:
[..]
Hoezo zou het iets uit maken op jou bijvoorbeeld dat jobs dood isæ
Niks, nu even in de "verdediging" schieten, maar morgen doen alsof er niks aan de hand is
fair enoughquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:15 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Het maakt me uit omdat ik ontzettend veel respect heb voor de visie en instelling van deze meneer. Er zijn maar weinig mensen die denken en werken volgens zijn eigen methode, en schijt hebben aan wat de huidige publieke opinie is, maar gewoon zelf de publieke opinie creėren.
Zijn maar heel weinig mensen met deze gave, en die het ook daadwerkelijk benutten.
lolquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:16 schreef DrDentz het volgende:
Het is wel goed voor zijn boekverkoop, mensen kopen nu eenmaal graag boekjes en cd's van pas overleden figuren.
[ afbeelding ]
Dat mag natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:17 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk.
Ik vind dat je eigen denken en doen bepalen wie je bent, en hoe je gezien wordt.
Respect dient verdient te worden, komaf, kleur, leeftijd is allemaal ondergeschikt aan hoe je je gedraagt als persoon.
Niet mee eens. Het ene mens heeft meer invloed op je leven gehad dan de ander.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:11 schreef wise het volgende:
[..]
de dood van jobs is even erg als van die user. Beide maar mensen.
Mooi gezegd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:15 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Het maakt me uit omdat ik ontzettend veel respect heb voor de visie en instelling van deze meneer. Er zijn maar weinig mensen die denken en werken volgens zijn eigen methode, en schijt hebben aan wat de huidige publieke opinie is, maar gewoon zelf de publieke opinie creėren.
Zijn maar heel weinig mensen met deze gave, en die het ook daadwerkelijk benutten.
En? Dat heeft niks te maken met mijn voorliefde voor Steve. Als die er niet waren, had ik wel in andere topics gepost. De relevantie ontgaat mij.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:12 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Haha zelf bekijk je onderhand elk iphone topic op Fok
Dus in jouw ogen zijn sommige mensen superieur aan andere mensen. Wat een gevaarlijke gedachte.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:13 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Absoluut niet waar, ik vind sommige mensen veel meer waard als andere. Dat ze toevallig hetzelfde omhulsel gebruiken wil niet zeggen dat ze hetzelfde zijn. Met "mensen" bedoel je ook het persoon erachter, niet een homp vlees dat aan botten kleeft.
Kwaliteiten? Persoonlijkheid? Bahahahaha! Alsof je dagelijks met hem een kopje koffie dronk. Je praat hier over zijn imago, niet over wie hij echt is. Jij kent hem niet meer dan als de geoliede marketing man die 'spontane' verkooppraatjes houd. Hield.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:19 schreef Ritmo het volgende:
Niet mee eens. Het ene mens heeft meer invloed op je leven gehad dan de ander.
Niet dat ik Jobs echt persoonlijk zal missen zoals ik b.v. m'n ouders, een familielid of een vriend zou missen maar ik vind zijn kwaliteiten en persoonlijkheid wel een gemis voor de wereld in het algemeen.
Hoezo is dat zo gevaarlijk? Ik vind mezelf wel superieur aan een kindermoordenaar. En dat vind ik niet arrogant van mezelf om dat te zeggen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:23 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Dus in jouw ogen zijn sommige mensen superieur aan andere mensen. Wat een gevaarlijke gedachte.
Ja spijtig voor zijn nabestaanden, maar voor hem 10 andere 'visionairen'.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:27 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Kwaliteiten? Persoonlijkheid? Bahahahaha! Alsof je dagelijks met hem een kopje koffie dronk. Je praat hier over zijn imago, niet over wie hij echt is. Jij kent hem niet meer dan als de geoliede marketing man die 'spontane' verkooppraatjes houd. Hield.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:29 schreef Ritmo het volgende:
Reageer dan niet man, je snapt er echt niets van.
Misschien had die 'kindermoordenaar' wel een heel goede reden. Abortus wordt ook gezien als kindermoord door sommige. Maar jij mag je superieur voelen aan een arts hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo is dat zo gevaarlijk? Ik vind mezelf wel superieur aan een kindermoordenaar. En dat vind ik niet arrogant van mezelf om dat te zeggen.
Ik heb geen idee wat je punt nou precies is. Ik vind mezelf beter dan sommige mensen ja. Goh. Horror. Ik generaliseer nergens overigens. Misschien moet je zelf even nadenken wat je nou precies wilt zeggen. Ik zie namelijk niet in hoe we van individuen op bevolkingsgroepen terecht zijn gekomen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:39 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Misschien had die 'kindermoordenaar' wel een heel goede reden. Abortus wordt ook gezien als kindermoord door sommige. Maar jij mag je superieur voelen aan een arts hoor.
Ik vind het zeker een arrogante generaliserende uitspraak die je eigenlijk nooit kan doen. En gevaarlijk omdat je op die manier hele bevolkingsgroepen als minder gaat wegschrijven, een soort stigmatiseren. Neem bijvoorbeeld de Marokkaanse jongeren die door de politiek als tuig worden afgeschilderd. Je voelt je zeker ook superieur aan heb?
Heeft niet met superioriteit te maken, ik vind dat de waarde van een persoon door hem zelf wordt bepaald. De waarde van een persoon zit hem niet in het feit dat hij toevallig een mens is. Adolf Hitler was ook een mens, maar hiervan vinden een hoop mensen het fijn dat hij dood is. Ookal was hij dus een mens, door zijn denken en doen bepaal je hoeveel waarde je leven heeft.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:23 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Dus in jouw ogen zijn sommige mensen superieur aan andere mensen. Wat een gevaarlijke gedachte.
Ja spijtig voor zijn nabestaanden, maar voor hem 10 andere 'visionairen'.
Jij weet blijkbaar echt helemaal niets van deze man, en dat is nou ook gelijk de reden dat je niet snapt dat veel mensen het zonde vinden, echt een verlies.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:27 schreef Ouqz het volgende:
Kwaliteiten? Persoonlijkheid? Bahahahaha! Alsof je dagelijks met hem een kopje koffie dronk. Je praat hier over zijn imago, niet over wie hij echt is. Jij kent hem niet meer dan als de geoliede marketing man die 'spontane' verkooppraatjes houd. Hield.
quote:
Leg het me eens uit dan. De enige reden waarom ik kan bedenken dat mensen het een verlies vinden, is omdat het sympathiek, slinks naar buiten gebrachte beeld van deze man volledig het gedachtenbeeld is geworden van behoorlijk wat mensen. Mensen denken serieus dat hij de iPhone op zijn zolderkamertje in elkaar heeft geknutseld.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:43 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Jij weet blijkbaar echt helemaal niets van deze man, en dat is nou ook gelijk de reden dat je niet snapt dat veel mensen het zonde vinden, echt een verlies.
Dat was ook onderdeel van zijn visie, het interesseerde hem niet of hij aardig werd gevonden door zijn collega's, omdat hij zijn idee belangrijker vond dat hun beeld over hem.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:55 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Leg het me eens uit dan. De enige reden waarom ik kan bedenken dat mensen het een verlies vinden, is omdat het sympathiek, slinks naar buiten gebrachte beeld van deze man volledig het gedachtenbeeld is geworden van behoorlijk wat mensen. Mensen denken serieus dat hij de iPhone op zijn zolderkamertje in elkaar heeft geknutseld.
Ook als je verhalen leest over mensen die hem persoonlijk hebben gekend en met hem samen hebben gewerkt, en dus niet Obama die voor de verkiezingen even sympathie naar buiten brengt, dan zou je moeten weten dat hij erg snel op zijn teentjes was getrapt en een erg kort lontje had. Om maar even een voorbeeld van jullie vertekende beeld te geven.
Natuurlijk was hij het gezicht van Apple maar mensen verafgoden die man als de grote messias die eigenhandig alles wat Apple is in een wonderlijke scheet van innovatie ter wereld heeft gebracht terwijl er een mega bedrijf met duizenden getalenteerde mensen achter de coulissen stond.quote:Seriously, people are comparing him to Edison or Einstein.
Last I checked Apple had about 20,000 fucking employees.
People are acting like he was solely responsible for Apples success.
Typical corporatism bullshit CEO taking credit for the work of the thousands of unnamed slaves that work for him.
agreed en niks anders.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:02 schreef Wapperbaard het volgende:
Iemand op een ander forum stelde het heel nuchter en sterk naar mijn mening.
[..]
Natuurlijk was hij het gezicht van Apple maar mensen verafgoden die man als de grote messias die eigenhandig alles wat Apple is in een wonderlijke scheet van innovatie ter wereld heeft gebracht.
De wereld draait door en Apple ook.
En wie heeft Apple vanuit zijn garage gemaakt? Het gaat toch juist om dat hele proces wat eraan vooraf gaat. Hetzelfde respect heb ik voor Bill Gates hoor, weet je hoe fucking belangrijk dit soort mensen zijn voor de ontwikkeling van de mensheid? Ik durf te stellen dat de wereld er anders had uitgezien zonder Steve Jobs en Bill Gates.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:02 schreef Wapperbaard het volgende:
Iemand op een ander forum stelde het heel nuchter en sterk naar mijn mening.
[..]
Natuurlijk was hij het gezicht van Apple maar mensen verafgoden die man als de grote messias die eigenhandig alles wat Apple is in een wonderlijke scheet van innovatie ter wereld heeft gebracht terwijl er een mega bedrijf met duizenden getalenteerde mensen achter de coulissen stond.
De wereld draait door en Apple ook.
Ik zeg ook zeker niet dat hij niets betekend heeft.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:10 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
En wie heeft Apple vanuit zijn garage gemaakt? Het gaat toch juist om dat hele proces wat eraan vooraf gaat. Hetzelfde respect heb ik voor Bill Gates hoor, weet je hoe fucking belangrijk dit soort mensen zijn voor de ontwikkeling van de mensheid? Ik durf te stellen dat de wereld er anders had uitgezien zonder Steve Jobs en Bill Gates.
De geschiedenis gaat zich hoogstwaarschijnlijk herhalen. Apple gaat waarschijnlijk de laptop lijn uiteindelijk laten wegvagen in de tablet en smartphone markt. De desktop schrappen ze of vernieuwen ze te weinig in, waardoor spelers als Microsoft en Google deze pakken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:11 schreef Merkie het volgende:
Toch stond Apple aan de rand van de afgrond voordat hij terugkwam, en heeft hij Apple in 15 jaar tijd herbouwd naar het meest waardevolle bedrijf ter wereld.
Godverdommequote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
En dat heb je allemaal op je zolderkamertje bedacht terwijl je je middelbare schoolboek van economie aan het doorwerken wasquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:30 schreef Ouqz het volgende:
[..]
De geschiedenis gaat zich hoogstwaarschijnlijk herhalen. Apple gaat waarschijnlijk de laptop lijn uiteindelijk laten wegvagen in de tablet en smartphone markt. De desktop schrappen ze of vernieuwen ze te weinig in, waardoor spelers als Microsoft en Google deze pakken.
Omdat Apple een te hoog prijsbeleid en te streng lock in beleid handhaven, zal deze handheld markt nooit in hun handen kunnen vallen. De trend is dat Apple deze sowieso kwijt gaat raken in verband met de groei van Android en de verlichtende introductie van Metro wat een waar kanon kįn gaan worden.
Dit gebeurt niet 'over tomorrow', maar zit er zeker aan te komen. Tenzij Apple een nieuwe koers gaat bevaren, natuurlijk.
daar is een plaatje voor:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
En dat heb je allemaal op je zolderkamertje bedacht terwijl je je middelbare schoolboek van economie aan het doorwerken was?
is dat een serieuze vraag?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:01 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Een motto van de beste man: "Why join the navy if you can be a pirate?"
Nee, dat is ontsprongen uit een hersenscheet terwijl ik mij met veel ingewikkeldere constructies, formules en systemen bezig hield.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:59 schreef Merkie het volgende:
En dat heb je allemaal op je zolderkamertje bedacht terwijl je je middelbare schoolboek van economie aan het doorwerken was?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:12 schreef Lindgren. het volgende:
http://twitter.com/#!/NinaGenie/status/121846411351437313![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"UberSocial forquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:12 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:MargieJPhelps MargiePhelps
bit.ly/mPXAPn via @manstuffjoe Rebels mad cuz I used iPhone to tell you Steve Jobs is in hell.God created iPhone for that purpose!
apple haterquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:39 schreef Ritmo het volgende:
@wise, jij was toch zo'n Apple-hater? Wel fan van Steve?
Echt te dom om te poepen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:26 schreef epicbeardman het volgende:
http://twitter.com/#!/MargieJPhelps
[..]
Dit dus.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ondanks dat ik helemaal niets met Apple heb kan ik niet te ontkennen dat de man een groot innovator was.
Zulke mensen verdienen geen internettoegang. De tering zegquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:12 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat bepaalde alto's nou eenmaal moeten laten zien dat zij het tegenovergestelde doen van wat de rest van de wereld doet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:46 schreef BlackStar2k het volgende:
[..]
Dit dus.
Wat een bult bagger in dit topic zeg. Als het je geen kut interesseert waarom post je dan hier?
Dat heten geen alto's maar asocialen die de term respect niet kennen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat bepaalde alto's nou eenmaal moeten laten zien dat zij het tegenovergestelde doen van wat de rest van de wereld doet.
Dat ook ja. Totaal niet open voor de feiten of logisch nadenken. Nee, ze vinden iPhone's niets (want die heeft iedereen, en daar moeten ze zich dus tegen afzetten) dus het is mooi dat Steve dood is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat heten geen alto's maar asocialen die de term respect niet kennen.
Wow, ben wel even stil van die foto. Zeker Worldpressphoto winnaar waardig.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:02 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
na zijn laatste keynote met vrouw
Idd..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:55 schreef Posucice het volgende:
[..]
Wow, ben wel even stil van die foto. Zeker Worldpressphoto winnaar waardig.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:31 schreef Micson het volgende:
Er gaan elke dag mensen dood, hier lig ik dan ook niet wakker van.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:55 schreef Posucice het volgende:
[..]
Wow, ben wel even stil van die foto. Zeker Worldpressphoto winnaar waardig.
Ok, thx bye. En nu oprotten, we hoeven hier de irrelevante mening van respectloos alto-tuig niet.quote:
Dat lijkt me een wat overdreven conclusie.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ok, thx bye. En nu oprotten, we hoeven hier de irrelevante mening van respectloos alto-tuig niet.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
What does cancer and muslims have in common? They both took our jobs.
quote:
Nu is het wachten op de eerste zeurende moslim.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
We hebben het niet over een of andere miljardair, maar over de oprichter, die in een garage ergens in Californiė samen met "andere Steve" de eerste bruikbare thuiscomputers in elkaar knutselde. Een van de eersten die inzag dat er een commerciėle markt is voor grafische interfaces, muizen, etc, in plaats van de tekst-georiėnteerde systemen waar men tot die tijd mee werkte.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:12 schreef Caland het volgende:
Maar serieus, who gives a fuck. Alsof apple opeens ophoudt te bestaan ofzo.
Komt wel weer een andere miljardair voor in de plaats.
Hey, de fabriek in China is NIET van Apple. Het productiewerk is aanbesteed aan de Chinese Foxconn. Samsung, Nokia, HTC en LG doen precies hetzelfde. Ik ben geen Applefapper maar zelfs dit weet ik voordat ik iets onzinnigs ga roepen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:33 schreef MisterSqueaky het volgende:
Steve Jobs sterft... en duizenden Chinese kinderen juichen !
Tot hun Apple teamleider hun ruggen weer openranselt met de zweep natuurlijk.
Aaah, Apple.
Ik hou en mishandel zelf geen slaven, maar huur daar iemand voor in - en daarmee is het helemaal ok!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Hey, de fabriek in China is NIET van Apple. Het productiewerk is aanbesteed aan de Chinese Foxconn. Samsung, Nokia, HTC en LG doen precies hetzelfde. Ik ben geen Applefapper maar zelfs dit weet ik voordat ik iets onzinnigs ga te roepen.
Werkende Chinezen slaven noemen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:53 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ik hou en mishandel zelf geen slaven, maar huur daar iemand voor in - en daarmee is het helemaal ok!
Zijn er echt mensen zo verachtelijk zijn dat ze dat een geldig excuus vinden ?
Bash die overige fabrikanten dan ook, hypocrietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:53 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ik hou en mishandel zelf geen slaven, maar huur daar iemand voor in - en daarmee is het helemaal ok!
Ben jij nou zo dom, of..? Als je Apple om die reden zou boycotten zou je ook Hquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:53 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, ik zeg alleen dat ik er niet wakker van lig omdat er elke dag mensen doodgaan. En dan noem je mij respectloos alto-tuig?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ok, thx bye. En nu oprotten, we hoeven hier de irrelevante mening van respectloos alto-tuig niet.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:01 schreef epicbeardman het volgende:
Oh nee iemand heeft de boys kwaad gemaakt.
Ik ruik autisten. Zeg het ze Ritmo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]Ja, want mensen die geen autist zijn en inzien dat, zelfs al heb je niets met Apple, Steve Jobs enorm veel betekend heeft voor de wereld, zijn direct fanboys.
Alsof Steve Jobs zomaar een mens was.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:02 schreef Romanus het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, ik zeg alleen dat ik er niet wakker van lig omdat er elke dag mensen doodgaan. En dan noem je mij respectloos alto-tuig?
Jij bent geen haar beter dan hem als je hem een autist noemt om de vaagste redenen.[/moraalridder]quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]Ja, want mensen die geen autist zijn en inzien dat, zelfs al heb je niets met Apple, Steve Jobs enorm veel betekend heeft voor de wereld, zijn direct fanboys.
Sinds wanneer kan jij normaal Nederlands typen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:58 schreef Jahr00n het volgende:
Werkende Chinezen slaven noemen.Jij hebt er duidelijk geen verstand van, rot nu maar weer op mongool.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:09 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan jij normaal Nederlands typen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |