abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 oktober 2011 @ 11:48:58 #151
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_102766342
Requiescat en pace. :'(
#YOLO
  donderdag 6 oktober 2011 @ 11:53:11 #152
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_102766441
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:48 schreef maxburger het volgende:
Requiescat en pace. :'(
R.E.P.? :')
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 11:53:21 #153
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_102766443
-edit-

De plaatjes mogen hier. Steve Jobs iDead topique

[ Bericht 71% gewijzigd door Opa.Bakkebaard op 06-10-2011 11:56:14 ]
pi_102766453
Zucht, die mensen die zeuren op de Apple producten. Ik ben geen Apple fanboy, in tegendeel. Ja ik heb een iPhone en dat is ook het enige wat ik van Apple in mijn bezit heb. Maar als ik dan opmerkingen lees dat Nokia's en Samsung's enz even goed zijn, dit klopt. Er zijn genoeg toestellen die zich aan de iPhone kunnen meten. Maar er word vergeten dat Apple aan de wieg staat van veel technologische hoogstandjes. Remember windows mobile? Crap wat elke keer vasthing. Het was Apple die met een fantastische MP3 speler kwam, het was Apple die de smartphone wereld op zijn kop zette met de komst van de iPhone. Elke phone wat nu uitgebracht is heeft zijn ontstaan te danken aan de basis van de iPhone, dus trekken jullie je nu af op een samsung, sony of wat dan ook denk erbij aan Apple want door Apple zijn de smartphones zo populair geworden. Anders zaten we misschien nu nog op een windows mobile met een pennetje te ergeren omdat dat ding 10x bleef vasthangen bij het typen van een sms.

En dan vergeet ik het laatste paradepaardje, de tablet. De populariteit van de tablet is ook te danken aan Apple, zijn kwamen met de iPad, de rest volgde met ook goede tablets. Maar zeg je tablet dan zeg je iPad. En dat word nog wel eens vergeten, dus kots maar lekker op Apple omdat je van mening bent dat ze crap producten leveren, zonder die crap producten zal het product waar jij dagelijks mee werkt/speelt (smartphone, tablet, mp3) speler misschien niet bestaan hebben of de ontwikkeling hebben doorgemaakt die het dankzij Apple heeft doorgemaakt.
pi_102766511
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:53 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Zucht, die mensen die zeuren op de Apple producten. Ik ben geen Apple fanboy, in tegendeel. Ja ik heb een iPhone en dat is ook het enige wat ik van Apple in mijn bezit heb. Maar als ik dan opmerkingen lees dat Nokia's en Samsung's enz even goed zijn, dit klopt. Er zijn genoeg toestellen die zich aan de iPhone kunnen meten. Maar er word vergeten dat Apple aan de wieg staat van veel technologische hoogstandjes. Remember windows mobile? Crap wat elke keer vasthing. Het was Apple die met een fantastische MP3 speler kwam, het was Apple die de smartphone wereld op zijn kop zette met de komst van de iPhone. Elke phone wat nu uitgebracht is heeft zijn ontstaan te danken aan de basis van de iPhone, dus trekken jullie je nu af op een samsung, sony of wat dan ook denk erbij aan Apple want door Apple zijn de smartphones zo populair geworden. Anders zaten we misschien nu nog op een windows mobile met een pennetje te ergeren omdat dat ding 10x bleef vasthangen bij het typen van een sms.

En dan vergeet ik het laatste paradepaardje, de tablet. De populariteit van de tablet is ook te danken aan Apple, zijn kwamen met de iPad, de rest volgde met ook goede tablets. Maar zeg je tablet dan zeg je iPad. En dat word nog wel eens vergeten, dus kots maar lekker op Apple omdat je van mening bent dat ze crap producten leveren, zonder die crap producten zal het product waar jij dagelijks mee werkt/speelt (smartphone, tablet, mp3) speler misschien niet bestaan hebben of de ontwikkeling hebben doorgemaakt die het dankzij Apple heeft doorgemaakt.
Ben ik helemaal met je eens, net wat aadrappelmetvlees in zijn topic zegt. Gewoon een beetje respect tonen. Deze man heeft voor veel technologische vooruitgang gezorgd en daar kan ik alleen maar respect voor hebben.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 6 oktober 2011 @ 11:57:15 #156
356891 Abed
hooggeleid
pi_102766542
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:53 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

Ho eens even, niemand zegt hier dat hij geen briljant marketeer was die schitterend kon vertellen over de opgekochte technologie.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  donderdag 6 oktober 2011 @ 11:59:19 #157
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_102766578
quote:

Daar heb je een heel goed punt neergezet. Had ik zelf nooit zo bij nagedacht.
#YOLO
pi_102766802
quote:
13s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 06:38 schreef Mozy het volgende:
Wat ik niet snap is dat mensen Steve zo haten dat ze hem dood wilden. Je bent toch volledig van de pot gerukt als je een man dood wil zien alleen omdat hij gadgets maakt waar je zelf niks mee hebt :') Of mensen die nu graag zien dat Apple instort, dat is ook iets waar ik met mijn hoofd niet bij kan. Net of je leven ondraaglijk is zolang er nog gadgets worden gemaakt waar je niks mee hebt.
Deze.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 12:13:06 #159
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_102766828
quote:
Het was Apple die met een fantastische MP3 speler kwam, .

En dan vergeet ik het laatste paradepaardje, de tablet..
mijn sweex 8gb doet het anders nog steeds aardig en prefereer ik boven de ipod hoor :)
Tablet bestond al veel langer :)
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 6 oktober 2011 @ 12:18:29 #160
167856 Toempf
Internetheld
pi_102766939
Klote dat er mensen zijn die op zo'n leeftijd overlijden aan de gevolgen van kanker, maar daar zijn er duizenden van per dag op de wereld. Waarom zo'n hype om iemand die toevallig wist wat goede marketing was?
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
  donderdag 6 oktober 2011 @ 12:20:06 #161
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_102766982
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:18 schreef Toempf het volgende:
Klote dat er mensen zijn die op zo'n leeftijd overlijden aan de gevolgen van kanker, maar daar zijn er duizenden van per dag op de wereld. Waarom zo'n hype om iemand die toevallig wist wat goede marketing was?
bekendheid, verder niks.

maarja, sommige users hier he :') die betichten je gelijk dat je je niet in kan leven in iemand anders :')
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_102767072
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:13 schreef wise het volgende:

[..]

mijn sweex 8gb doet het anders nog steeds aardig en prefereer ik boven de ipod hoor :)
Tablet bestond al veel langer :)
Tablet bestond al wel langer inderdaad, maar het was wel Apple die het populair maakte en aantrekkelijk voor het grote publiek.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 12:25:17 #163
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_102767113
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:23 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Tablet bestond al wel langer inderdaad, maar het was wel Apple die het populair maakte en aantrekkelijk voor het grote publiek.
owh ok :P
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 6 oktober 2011 @ 12:26:05 #164
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_102767143
Mensen die denken dat Jobs alles zelf verzon en het niet moest hebben van een heel ontwerp team om hem heen :')
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_102767188
quote:
12s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:26 schreef mymoodfentje het volgende:
Mensen die denken dat Jobs alles zelf verzon en het niet moest hebben van een heel ontwerp team om hem heen :')
Mensen die denken dat mensen dat denken :').
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 6 oktober 2011 @ 12:28:36 #166
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_102767213
quote:
15s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:27 schreef Jarno het volgende:

[..]

Mensen die denken dat mensen dat denken :').
Soberso denkende mensen :') kansloos
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  donderdag 6 oktober 2011 @ 12:29:26 #167
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_102767236
quote:
12s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:26 schreef mymoodfentje het volgende:
Bullshit. Het is algemeen bekend dat Steve Jobs de Iphones niet alleen bedacht, maar ook hoogpersoonlijk in elkaar schroefde. De productie is dan ook stilgevallen sinds zijn overlijden.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  donderdag 6 oktober 2011 @ 12:30:52 #168
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_102767270
Interesseert me werkelijk geen hol.
pi_102767315
Leuk die "interesseert me werkelijk geen hol" reacties.

Als het mij niet zou interesseren zou ik nog niet eens op dit topic klikken om te vermelden dat het me niet boeit. Maar ja dat ben ik.
pi_102767349
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:30 schreef Twiitch het volgende:
Interesseert me werkelijk geen hol.
Maar vooral wél posten!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 6 oktober 2011 @ 12:34:39 #171
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_102767379
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:32 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

Als het mij niet zou interesseren zou ik nog niet eens op dit topic klikken om te vermelden dat het me niet boeit. Maar ja dat ben ik.
Leuk man.

quote:
14s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:33 schreef Jarno het volgende:

[..]

Maar vooral wél posten!
Klopt.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 12:36:56 #172
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_102767440
Die zien we nooit meer terug :D
Je kan me vinden bij de bloemist
  donderdag 6 oktober 2011 @ 12:37:09 #173
285853 PH-KCD
Beroemde 99.999.999ste poster
pi_102767444
RIP Steve Jobs :'(
  donderdag 6 oktober 2011 @ 12:37:35 #174
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_102767459
Wat een gejank om niks weer. :')
  donderdag 6 oktober 2011 @ 12:44:39 #175
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_102767660
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:32 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

Ja, dat ben jij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')