Ben ik helemaal met je eens, net wat aadrappelmetvlees in zijn topic zegt. Gewoon een beetje respect tonen. Deze man heeft voor veel technologische vooruitgang gezorgd en daar kan ik alleen maar respect voor hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:53 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Zucht, die mensen die zeuren op de Apple producten. Ik ben geen Apple fanboy, in tegendeel. Ja ik heb een iPhone en dat is ook het enige wat ik van Apple in mijn bezit heb. Maar als ik dan opmerkingen lees dat Nokia's en Samsung's enz even goed zijn, dit klopt. Er zijn genoeg toestellen die zich aan de iPhone kunnen meten. Maar er word vergeten dat Apple aan de wieg staat van veel technologische hoogstandjes. Remember windows mobile? Crap wat elke keer vasthing. Het was Apple die met een fantastische MP3 speler kwam, het was Apple die de smartphone wereld op zijn kop zette met de komst van de iPhone. Elke phone wat nu uitgebracht is heeft zijn ontstaan te danken aan de basis van de iPhone, dus trekken jullie je nu af op een samsung, sony of wat dan ook denk erbij aan Apple want door Apple zijn de smartphones zo populair geworden. Anders zaten we misschien nu nog op een windows mobile met een pennetje te ergeren omdat dat ding 10x bleef vasthangen bij het typen van een sms.
En dan vergeet ik het laatste paradepaardje, de tablet. De populariteit van de tablet is ook te danken aan Apple, zijn kwamen met de iPad, de rest volgde met ook goede tablets. Maar zeg je tablet dan zeg je iPad. En dat word nog wel eens vergeten, dus kots maar lekker op Apple omdat je van mening bent dat ze crap producten leveren, zonder die crap producten zal het product waar jij dagelijks mee werkt/speelt (smartphone, tablet, mp3) speler misschien niet bestaan hebben of de ontwikkeling hebben doorgemaakt die het dankzij Apple heeft doorgemaakt.
Ho eens even, niemand zegt hier dat hij geen briljant marketeer was die schitterend kon vertellen over de opgekochte technologie.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:53 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Zucht, die mensen die zeuren op de Apple producten. Ik ben geen Apple fanboy, in tegendeel. Ja ik heb een iPhone en dat is ook het enige wat ik van Apple in mijn bezit heb. Maar als ik dan opmerkingen lees dat Nokia's en Samsung's enz even goed zijn, dit klopt. Er zijn genoeg toestellen die zich aan de iPhone kunnen meten. Maar er word vergeten dat Apple aan de wieg staat van veel technologische hoogstandjes. Remember windows mobile? Crap wat elke keer vasthing. Het was Apple die met een fantastische MP3 speler kwam, het was Apple die de smartphone wereld op zijn kop zette met de komst van de iPhone. Elke phone wat nu uitgebracht is heeft zijn ontstaan te danken aan de basis van de iPhone, dus trekken jullie je nu af op een samsung, sony of wat dan ook denk erbij aan Apple want door Apple zijn de smartphones zo populair geworden. Anders zaten we misschien nu nog op een windows mobile met een pennetje te ergeren omdat dat ding 10x bleef vasthangen bij het typen van een sms.
En dan vergeet ik het laatste paradepaardje, de tablet. De populariteit van de tablet is ook te danken aan Apple, zijn kwamen met de iPad, de rest volgde met ook goede tablets. Maar zeg je tablet dan zeg je iPad. En dat word nog wel eens vergeten, dus kots maar lekker op Apple omdat je van mening bent dat ze crap producten leveren, zonder die crap producten zal het product waar jij dagelijks mee werkt/speelt (smartphone, tablet, mp3) speler misschien niet bestaan hebben of de ontwikkeling hebben doorgemaakt die het dankzij Apple heeft doorgemaakt.
Daar heb je een heel goed punt neergezet. Had ik zelf nooit zo bij nagedacht.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:53 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Deze.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 06:38 schreef Mozy het volgende:
Wat ik niet snap is dat mensen Steve zo haten dat ze hem dood wilden. Je bent toch volledig van de pot gerukt als je een man dood wil zien alleen omdat hij gadgets maakt waar je zelf niks mee hebtOf mensen die nu graag zien dat Apple instort, dat is ook iets waar ik met mijn hoofd niet bij kan. Net of je leven ondraaglijk is zolang er nog gadgets worden gemaakt waar je niks mee hebt.
mijn sweex 8gb doet het anders nog steeds aardig en prefereer ik boven de ipod hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:53 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Het was Apple die met een fantastische MP3 speler kwam, .
En dan vergeet ik het laatste paradepaardje, de tablet..
bekendheid, verder niks.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:18 schreef Toempf het volgende:
Klote dat er mensen zijn die op zo'n leeftijd overlijden aan de gevolgen van kanker, maar daar zijn er duizenden van per dag op de wereld. Waarom zo'n hype om iemand die toevallig wist wat goede marketing was?
Tablet bestond al wel langer inderdaad, maar het was wel Apple die het populair maakte en aantrekkelijk voor het grote publiek.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:13 schreef wise het volgende:
[..]
mijn sweex 8gb doet het anders nog steeds aardig en prefereer ik boven de ipod hoor
Tablet bestond al veel langer
owh okquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Tablet bestond al wel langer inderdaad, maar het was wel Apple die het populair maakte en aantrekkelijk voor het grote publiek.
Mensen die denken dat mensen dat denkenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:26 schreef mymoodfentje het volgende:
Mensen die denken dat Jobs alles zelf verzon en het niet moest hebben van een heel ontwerp team om hem heen
Soberso denkende mensenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mensen die denken dat mensen dat denken.
Bullshit. Het is algemeen bekend dat Steve Jobs de Iphones niet alleen bedacht, maar ook hoogpersoonlijk in elkaar schroefde. De productie is dan ook stilgevallen sinds zijn overlijden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:26 schreef mymoodfentje het volgende:
Mensen die denken dat Jobs alles zelf verzon en het niet moest hebben van een heel ontwerp team om hem heen
Maar vooral wél posten!quote:
Leuk man.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:32 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Leuk die "interesseert me werkelijk geen hol" reacties.
Als het mij niet zou interesseren zou ik nog niet eens op dit topic klikken om te vermelden dat het me niet boeit. Maar ja dat ben ik.
Klopt.quote:
Ja, dat ben jij.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:32 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Leuk die "interesseert me werkelijk geen hol" reacties.
Als het mij niet zou interesseren zou ik nog niet eens op dit topic klikken om te vermelden dat het me niet boeit. Maar ja dat ben ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |