Dit. Plus dat mensen denken dat alleen hij de iMac, iPod etc. verzonnen heeft, persoonlijk op z'n zolderkamertje in elkaar heeft geknutseld en verkochtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:11 schreef Onrust. het volgende:
Al dat gejank om zo'n figuur die ze niet eens kennen, ik zou mij schamen voor die ziekte van aanstellerij.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:18 schreef EnterToets het volgende:
[..]
Dit. Plus dat mensen denken dat alleen hij de iMac, iPod etc. verzonnen heeft, persoonlijk op z'n zolderkamertje in elkaar heeft geknutseld en verkocht. Wie weet was het wel een of andere boerenlul die bij apple werkte met het idee van de iPod kwam. Niemand die een neuk geeft als hij dood gaat
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:22 schreef Pieter-utd het volgende:
Het raakt me iedere keer weer als een topman van een multinational overlijdt
Technologie is niet zo boeiend, het is er of het is er niet. Het is een middel om een wens in vervulling te brengen. Steve Jobs wist als geen ander wat voor wensen een apparaat in vervulling moest kunnen brengen. Waarom was Apple de eerste die een multi-touch telefoon met glas introduceerde? Omdat niemand er over had nagedacht en men drukker bezig was met zeer slechte 12MP camera's in telefoons te proppen en andere nutteloze hardware upgrades te bedenken. Apple / Steve Jobs kijkt naar het grotere geheel, en dat is iets wat zelden gedaan werd (en wordt) voor de introductie van de iPhone.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:57 schreef Abed het volgende:
[..]
Ho eens even, niemand zegt hier dat hij geen briljant marketeer was die schitterend kon vertellen over de opgekochte technologie.
Heeft hij alle recordings mee in zijn graf genomen dan? Staat nog gewoon op Youtube.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:57 schreef Nikmans het volgende:
Haters, ik zag die man gewoon graag presenteren en dat kan nu niet meer.
genoeg filmpjes om te kijken...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:57 schreef Nikmans het volgende:
Haters, ik zag die man gewoon graag presenteren en dat kan nu niet meer.
Ik vind dit altijd zo'n grappige slide:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:07 schreef mschol het volgende:
[..]
genoeg filmpjes om te kijken...
voor elke iphone zet je b.v dit gewoon op:
Kan ik ook gewoon in PowerPoint zettenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo'n grappige slide:
[ afbeelding ]
Gewoon doodleuk "works like magic" in een droge fact sheet zetten, dat kon Steve Jobs gewoon.
En wat heb jij toegevoegd aan deze maatschappij?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:11 schreef Mercer het volgende:
Nu Apple nog! Hebben we dat ook weer gehad.
Zulke mensen hoor je direct af te schieten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Hipster wijven die overdrijven
[ afbeelding ]
Niemand zou glas willen hebben als er geen Apple logo aanhing. Nog steeds ken ik maar een iemand die geen barst in z'n iphone 4 heeft, en dat komt omdat ie hem pas een maand heeft. Daarnaast is multitouch uiteraard geen uitvinding van Apple. Als je dan toch iets qua user experience wil noemen is het de blokjes interface en de apps. Ik denk overigens dat de nieuwe Windows Phone OS conceptueel beter is, maar wie neemt er nou een Windows Phone.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Technologie is niet zo boeiend, het is er of het is er niet. Het is een middel om een wens in vervulling te brengen. Steve Jobs wist als geen ander wat voor wensen een apparaat in vervulling moest kunnen brengen. Waarom was Apple de eerste die een multi-touch telefoon met glas introduceerde? Omdat niemand er over had nagedacht en men drukker bezig was met zeer slechte 12MP camera's in telefoons te proppen en andere nutteloze hardware upgrades te bedenken. Apple / Steve Jobs kijkt naar het grotere geheel, en dat is iets wat zelden gedaan werd (en wordt) voor de introductie van de iPhone.
Maar miljoenen mensen zullen er niet naar kijkenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Kan ik ook gewoon in PowerPoint zetten
Vandaar dat die plastic schermpjes van de Nokia N97 en Nokia 5800 XpressMusic zo'n doorslaand succes zijn en dat Samsung en HTC hun Android-telefoons met gorilla glas niet aan de straatstenen kwijtraken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Niemand zou glas willen hebben als er geen Apple logo aanhing.
Elke telefoon heeft tegenwoordig glas. Voor de iPhone: glazen schermen bestonden niet.quote:Nog steeds ken ik maar een iemand die geen barst in z'n iphone 4 heeft, en dat komt omdat ie hem pas een maand heeft. Daarnaast is multitouch uiteraard geen uitvinding van Apple. Als je dan toch iets qua user experience wil noemen is het de blokjes interface en de apps. Ik denk overigens dat de nieuwe Windows Phone OS conceptueel beter is, maar wie neemt er nou een Windows Phone.
Hahahhahahahahaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Hipster wijven die overdrijven
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:07 schreef Lindgren. het volgende:
Stel respectloze paupers hier.
Een groot man. RIP.
quote:
Volgens dat motto leefde hij ook, doodgaan vond hij een van de beste facetten van het leven.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:23 schreef Biogarde het volgende:
Bottomline. Je bent een mens, je gaat dood. Vroeg, laat, arm of succesvol.
HUILEN, HUILENquote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:07 schreef Lindgren. het volgende:
Stel respectloze paupers hier.
Een groot man. RIP.
de dood van jobs is even erg als van die user. Beide maar mensen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Om jouw dood zullen volgens mij weinig mensen huilen, apatisch autistje.
Haha zelf bekijk je onderhand elk iphone topic op Fok, en dan doen alsof het je niks uitmaakt. Je hebt een aparte manier van je gevoelens uiten knul.quote:
Absoluut niet waar, ik vind sommige mensen veel meer waard als andere. Dat ze toevallig hetzelfde omhulsel gebruiken wil niet zeggen dat ze hetzelfde zijn. Met "mensen" bedoel je ook het persoon erachter, niet een homp vlees dat aan botten kleeft.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:11 schreef wise het volgende:
[..]
de dood van jobs is even erg als van die user. Beide maar mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |