abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102772271
Die krijgen nog een zwaar leven als er straks mensen overlijden waar ze daadwerkelijk een band mee hebben.
pi_102772417
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 02:07 schreef Lindgren. het volgende:
Stel respectloze paupers hier.

Een groot man. RIP.
Dit dus.
-
  donderdag 6 oktober 2011 @ 15:06:50 #203
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_102772443
quote:
14s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:06 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dit dus.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 6 oktober 2011 @ 15:07:35 #204
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_102772463
quote:
7s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 02:23 schreef Biogarde het volgende:
Bottomline. Je bent een mens, je gaat dood. Vroeg, laat, arm of succesvol.
Volgens dat motto leefde hij ook, doodgaan vond hij een van de beste facetten van het leven.
pi_102772489
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 02:07 schreef Lindgren. het volgende:
Stel respectloze paupers hier.

Een groot man. RIP.
HUILEN, HUILEN
pi_102772543
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:08 schreef Ouqz het volgende:

[..]

HUILEN, HUILEN
Om jouw dood zullen volgens mij weinig mensen huilen, apatisch autistje.
-
  donderdag 6 oktober 2011 @ 15:11:22 #207
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_102772599
quote:
14s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:10 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Om jouw dood zullen volgens mij weinig mensen huilen, apatisch autistje.
de dood van jobs is even erg als van die user. Beide maar mensen.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 6 oktober 2011 @ 15:12:05 #208
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_102772622
quote:

[..]

HUILEN, HUILEN
Haha zelf bekijk je onderhand elk iphone topic op Fok, en dan doen alsof het je niks uitmaakt. Je hebt een aparte manier van je gevoelens uiten knul.
pi_102772665
quote:

[..]

HUILEN, HUILEN
Wat een mongool ben jij.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 15:13:43 #210
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_102772682
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:11 schreef wise het volgende:

[..]

Absoluut niet waar, ik vind sommige mensen veel meer waard als andere. Dat ze toevallig hetzelfde omhulsel gebruiken wil niet zeggen dat ze hetzelfde zijn. Met "mensen" bedoel je ook het persoon erachter, niet een homp vlees dat aan botten kleeft.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 15:14:04 #211
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_102772695
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:12 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Haha zelf bekijk je onderhand elk iphone topic op Fok, en dan doen alsof het je niks uitmaakt. Je hebt een aparte manier van je gevoelens uiten knul.
Hoezo zou het iets uit maken op jou bijvoorbeeld dat jobs dood is¿
Niks, nu even in de "verdediging" schieten, maar morgen doen alsof er niks aan de hand is :) Life goes on, make fun.
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 6 oktober 2011 @ 15:14:54 #212
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_102772718
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:13 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Absoluut niet waar, ik vind sommige mensen veel meer waard als andere. Dat ze toevallig hetzelfde omhulsel gebruiken wil niet zeggen dat ze hetzelfde zijn. Met "mensen" bedoel je ook het persoon erachter, niet een homp vlees dat aan botten kleeft.
Zo zie ik het dus niet.
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 6 oktober 2011 @ 15:15:49 #213
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_102772748
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:14 schreef wise het volgende:

[..]

Hoezo zou het iets uit maken op jou bijvoorbeeld dat jobs dood is¿
Niks, nu even in de "verdediging" schieten, maar morgen doen alsof er niks aan de hand is :)
Het maakt me uit omdat ik ontzettend veel respect heb voor de visie en instelling van deze meneer. Er zijn maar weinig mensen die denken en werken volgens zijn eigen methode, en schijt hebben aan wat de huidige publieke opinie is, maar gewoon zelf de publieke opinie creëren.
Zijn maar heel weinig mensen met deze gave, en die het ook daadwerkelijk benutten.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 15:16:32 #214
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_102772777
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:15 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Het maakt me uit omdat ik ontzettend veel respect heb voor de visie en instelling van deze meneer. Er zijn maar weinig mensen die denken en werken volgens zijn eigen methode, en schijt hebben aan wat de huidige publieke opinie is, maar gewoon zelf de publieke opinie creëren.
Zijn maar heel weinig mensen met deze gave, en die het ook daadwerkelijk benutten.
fair enough :)
VIVA LA ASSANGE¡
pi_102772782
Het is wel goed voor zijn boekverkoop, mensen kopen nu eenmaal graag boekjes en cd's van pas overleden figuren.

pi_102772790
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:16 schreef DrDentz het volgende:
Het is wel goed voor zijn boekverkoop, mensen kopen nu eenmaal graag boekjes en cd's van pas overleden figuren.

[ afbeelding ]
lol
  donderdag 6 oktober 2011 @ 15:17:32 #217
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_102772805
quote:
14s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:14 schreef wise het volgende:

[..]

Zo zie ik het dus niet.
Dat mag natuurlijk.
Ik vind dat je eigen denken en doen bepalen wie je bent, en hoe je gezien wordt.
Respect dient verdient te worden, komaf, kleur, leeftijd is allemaal ondergeschikt aan hoe je je gedraagt als persoon.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 15:18:01 #218
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_102772821
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:17 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Dat mag natuurlijk.
Ik vind dat je eigen denken en doen bepalen wie je bent, en hoe je gezien wordt.
Respect dient verdient te worden, komaf, kleur, leeftijd is allemaal ondergeschikt aan hoe je je gedraagt als persoon.
_O_
VIVA LA ASSANGE¡
pi_102772887
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:11 schreef wise het volgende:

[..]

Niet mee eens. Het ene mens heeft meer invloed op je leven gehad dan de ander.
Niet dat ik Jobs echt persoonlijk zal missen zoals ik b.v. m'n ouders, een familielid of een vriend zou missen maar ik vind zijn kwaliteiten en persoonlijkheid wel een gemis voor de wereld in het algemeen.
-
pi_102772913
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:15 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Mooi gezegd. ^O^
-
pi_102772971
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:12 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Haha zelf bekijk je onderhand elk iphone topic op Fok
En? Dat heeft niks te maken met mijn voorliefde voor Steve. Als die er niet waren, had ik wel in andere topics gepost. De relevantie ontgaat mij.
pi_102772984
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:13 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Dus in jouw ogen zijn sommige mensen superieur aan andere mensen. Wat een gevaarlijke gedachte.

Ja spijtig voor zijn nabestaanden, maar voor hem 10 andere 'visionairen'.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_102773096
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:19 schreef Ritmo het volgende:
Niet mee eens. Het ene mens heeft meer invloed op je leven gehad dan de ander.
Niet dat ik Jobs echt persoonlijk zal missen zoals ik b.v. m'n ouders, een familielid of een vriend zou missen maar ik vind zijn kwaliteiten en persoonlijkheid wel een gemis voor de wereld in het algemeen.
Kwaliteiten? Persoonlijkheid? Bahahahaha! Alsof je dagelijks met hem een kopje koffie dronk. Je praat hier over zijn imago, niet over wie hij echt is. Jij kent hem niet meer dan als de geoliede marketing man die 'spontane' verkooppraatjes houd. Hield.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 15:28:48 #224
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102773143
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:23 schreef Aardwetenschapper het volgende:

[..]

Dus in jouw ogen zijn sommige mensen superieur aan andere mensen. Wat een gevaarlijke gedachte.

Hoezo is dat zo gevaarlijk? Ik vind mezelf wel superieur aan een kindermoordenaar. En dat vind ik niet arrogant van mezelf om dat te zeggen.
2000 light years from home
pi_102773152
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:27 schreef Ouqz het volgende:

[..]

Kwaliteiten? Persoonlijkheid? Bahahahaha! Alsof je dagelijks met hem een kopje koffie dronk. Je praat hier over zijn imago, niet over wie hij echt is. Jij kent hem niet meer dan als de geoliede marketing man die 'spontane' verkooppraatjes houd. Hield.
:')

Reageer dan niet man, je snapt er echt niets van.
-
pi_102773217
quote:
13s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:29 schreef Ritmo het volgende:
:')

Reageer dan niet man, je snapt er echt niets van.
pi_102773402
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:28 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hoezo is dat zo gevaarlijk? Ik vind mezelf wel superieur aan een kindermoordenaar. En dat vind ik niet arrogant van mezelf om dat te zeggen.
Misschien had die 'kindermoordenaar' wel een heel goede reden. Abortus wordt ook gezien als kindermoord door sommige. Maar jij mag je superieur voelen aan een arts hoor.

Ik vind het zeker een arrogante generaliserende uitspraak die je eigenlijk nooit kan doen. En gevaarlijk omdat je op die manier hele bevolkingsgroepen als minder gaat wegschrijven, een soort stigmatiseren. Neem bijvoorbeeld de Marokkaanse jongeren die door de politiek als tuig worden afgeschilderd. Je voelt je zeker ook superieur aan heb?
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  donderdag 6 oktober 2011 @ 15:41:17 #228
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102773447
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:39 schreef Aardwetenschapper het volgende:

[..]

Misschien had die 'kindermoordenaar' wel een heel goede reden. Abortus wordt ook gezien als kindermoord door sommige. Maar jij mag je superieur voelen aan een arts hoor.

Ik vind het zeker een arrogante generaliserende uitspraak die je eigenlijk nooit kan doen. En gevaarlijk omdat je op die manier hele bevolkingsgroepen als minder gaat wegschrijven, een soort stigmatiseren. Neem bijvoorbeeld de Marokkaanse jongeren die door de politiek als tuig worden afgeschilderd. Je voelt je zeker ook superieur aan heb?
Ik heb geen idee wat je punt nou precies is. Ik vind mezelf beter dan sommige mensen ja. Goh. Horror. Ik generaliseer nergens overigens. Misschien moet je zelf even nadenken wat je nou precies wilt zeggen. Ik zie namelijk niet in hoe we van individuen op bevolkingsgroepen terecht zijn gekomen.

Denk er nog even na, wellicht dat je dan wel met een helder verhaal kunt komen.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 15:43:54 #229
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_102773515
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:23 schreef Aardwetenschapper het volgende:

[..]

Heeft niet met superioriteit te maken, ik vind dat de waarde van een persoon door hem zelf wordt bepaald. De waarde van een persoon zit hem niet in het feit dat hij toevallig een mens is. Adolf Hitler was ook een mens, maar hiervan vinden een hoop mensen het fijn dat hij dood is. Ookal was hij dus een mens, door zijn denken en doen bepaal je hoeveel waarde je leven heeft.

quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:27 schreef Ouqz het volgende:
Jij weet blijkbaar echt helemaal niets van deze man, en dat is nou ook gelijk de reden dat je niet snapt dat veel mensen het zonde vinden, echt een verlies.
pi_102773531
Gecondoleerd Retorbrapi.
pi_102773809
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 02:13 schreef Dynd het volgende:
They took our jobs
_O_

Schijnt niet de meest aardige man te zijn geweest, maar verdient natuurlijk bergen respect voor zijn innovaties.
pi_102773890
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:43 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Jij weet blijkbaar echt helemaal niets van deze man, en dat is nou ook gelijk de reden dat je niet snapt dat veel mensen het zonde vinden, echt een verlies.
Leg het me eens uit dan. De enige reden waarom ik kan bedenken dat mensen het een verlies vinden, is omdat het sympathiek, slinks naar buiten gebrachte beeld van deze man volledig het gedachtenbeeld is geworden van behoorlijk wat mensen. Mensen denken serieus dat hij de iPhone op zijn zolderkamertje in elkaar heeft geknutseld.

Ook als je verhalen leest over mensen die hem persoonlijk hebben gekend en met hem samen hebben gewerkt, en dus niet Obama die voor de verkiezingen even sympathie naar buiten brengt, dan zou je moeten weten dat hij erg snel op zijn teentjes was getrapt en een erg kort lontje had. Om maar even een voorbeeld van jullie vertekende beeld te geven.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:01:51 #233
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_102774069
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:55 schreef Ouqz het volgende:

[..]

Leg het me eens uit dan. De enige reden waarom ik kan bedenken dat mensen het een verlies vinden, is omdat het sympathiek, slinks naar buiten gebrachte beeld van deze man volledig het gedachtenbeeld is geworden van behoorlijk wat mensen. Mensen denken serieus dat hij de iPhone op zijn zolderkamertje in elkaar heeft geknutseld.

Ook als je verhalen leest over mensen die hem persoonlijk hebben gekend en met hem samen hebben gewerkt, en dus niet Obama die voor de verkiezingen even sympathie naar buiten brengt, dan zou je moeten weten dat hij erg snel op zijn teentjes was getrapt en een erg kort lontje had. Om maar even een voorbeeld van jullie vertekende beeld te geven.
Dat was ook onderdeel van zijn visie, het interesseerde hem niet of hij aardig werd gevonden door zijn collega's, omdat hij zijn idee belangrijker vond dat hun beeld over hem.
En dat vindt ik nou zo fucking briljant aan hem, hij heeft een idee, mensen zeggen nee, hij zegt ja en duwt het erdoor. Dat vergt ballen en doorzettingsvermogen. Juist omdat hij veel mensen tegen de haren instreek is het extra knap dat hij voet bij stuk heeft gehouden.
Een motto van de beste man: "Why join the navy if you can be a pirate?"
pi_102774102
Iemand op een ander forum stelde het heel nuchter en sterk naar mijn mening.
quote:
Seriously, people are comparing him to Edison or Einstein.

Last I checked Apple had about 20,000 fucking employees.

People are acting like he was solely responsible for Apples success.

Typical corporatism bullshit CEO taking credit for the work of the thousands of unnamed slaves that work for him.
Natuurlijk was hij het gezicht van Apple maar mensen verafgoden die man als de grote messias die eigenhandig alles wat Apple is in een wonderlijke scheet van innovatie ter wereld heeft gebracht terwijl er een mega bedrijf met duizenden getalenteerde mensen achter de coulissen stond.
De wereld draait door en Apple ook.
Er is een poepstorm op komst.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:04:13 #235
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_102774153
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:02 schreef Wapperbaard het volgende:

[..]

Natuurlijk was hij het gezicht van Apple maar mensen verafgoden die man als de grote messias die eigenhandig alles wat Apple is in een wonderlijke scheet van innovatie ter wereld heeft gebracht.
agreed en niks anders.
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:10:19 #236
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_102774359
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:02 schreef Wapperbaard het volgende:

[..]

Natuurlijk was hij het gezicht van Apple maar mensen verafgoden die man als de grote messias die eigenhandig alles wat Apple is in een wonderlijke scheet van innovatie ter wereld heeft gebracht terwijl er een mega bedrijf met duizenden getalenteerde mensen achter de coulissen stond.
En wie heeft Apple vanuit zijn garage gemaakt? Het gaat toch juist om dat hele proces wat eraan vooraf gaat. Hetzelfde respect heb ik voor Bill Gates hoor, weet je hoe fucking belangrijk dit soort mensen zijn voor de ontwikkeling van de mensheid? Ik durf te stellen dat de wereld er anders had uitgezien zonder Steve Jobs en Bill Gates.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:11:03 #237
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102774390
Toch stond Apple aan de rand van de afgrond voordat hij terugkwam, en heeft hij Apple in 15 jaar tijd herbouwd naar het meest waardevolle bedrijf ter wereld.
pi_102774812
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:10 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

En wie heeft Apple vanuit zijn garage gemaakt? Het gaat toch juist om dat hele proces wat eraan vooraf gaat. Hetzelfde respect heb ik voor Bill Gates hoor, weet je hoe fucking belangrijk dit soort mensen zijn voor de ontwikkeling van de mensheid? Ik durf te stellen dat de wereld er anders had uitgezien zonder Steve Jobs en Bill Gates.
Ik zeg ook zeker niet dat hij niets betekend heeft.
Ik zeg niet dat mensen geen nadruk mogen leggen op de prestaties van Jobs want hij heeft donders veel voor en met dat bedrijf gedaan.
Er zijn nogal wat mensen die Jobs zien als het creatieve baken achter alles wat Apple heeft voortgebracht en dat er zonder Jobs geen Apple meer is wat totaal niet klopt.
Er is een poepstorm op komst.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:22:41 #239
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_102774856
Jammer.
Trotse Belg.
pi_102775158
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:11 schreef Merkie het volgende:
Toch stond Apple aan de rand van de afgrond voordat hij terugkwam, en heeft hij Apple in 15 jaar tijd herbouwd naar het meest waardevolle bedrijf ter wereld.
De geschiedenis gaat zich hoogstwaarschijnlijk herhalen. Apple gaat waarschijnlijk de laptop lijn uiteindelijk laten wegvagen in de tablet en smartphone markt. De desktop schrappen ze of vernieuwen ze te weinig in, waardoor spelers als Microsoft en Google deze pakken.
Omdat Apple een te hoog prijsbeleid en te streng lock in beleid handhaven, zal deze handheld markt nooit in hun handen kunnen vallen. De trend is dat Apple deze sowieso kwijt gaat raken in verband met de groei van Android en de verlichtende introductie van Metro wat een waar kanon kán gaan worden.
Dit gebeurt niet 'over tomorrow', maar zit er zeker aan te komen. Tenzij Apple een nieuwe koers gaat bevaren, natuurlijk.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:31:43 #241
240618 Micson
The lonely stoner
pi_102775202
Er gaan elke dag mensen dood, hier lig ik dan ook niet wakker van.
pi_102775218
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Hipster wijven die overdrijven :')

[ afbeelding ]
Godverdomme :')
Fuck your ethnicity, nigga.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:59:21 #243
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102776260
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:30 schreef Ouqz het volgende:

[..]

De geschiedenis gaat zich hoogstwaarschijnlijk herhalen. Apple gaat waarschijnlijk de laptop lijn uiteindelijk laten wegvagen in de tablet en smartphone markt. De desktop schrappen ze of vernieuwen ze te weinig in, waardoor spelers als Microsoft en Google deze pakken.
Omdat Apple een te hoog prijsbeleid en te streng lock in beleid handhaven, zal deze handheld markt nooit in hun handen kunnen vallen. De trend is dat Apple deze sowieso kwijt gaat raken in verband met de groei van Android en de verlichtende introductie van Metro wat een waar kanon kán gaan worden.
Dit gebeurt niet 'over tomorrow', maar zit er zeker aan te komen. Tenzij Apple een nieuwe koers gaat bevaren, natuurlijk.
En dat heb je allemaal op je zolderkamertje bedacht terwijl je je middelbare schoolboek van economie aan het doorwerken was :') ?
  donderdag 6 oktober 2011 @ 17:00:43 #244
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_102776299
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:59 schreef Merkie het volgende:

[..]

En dat heb je allemaal op je zolderkamertje bedacht terwijl je je middelbare schoolboek van economie aan het doorwerken was :') ?
daar is een plaatje voor:

VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 6 oktober 2011 @ 17:02:55 #245
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_102776366

na zijn laatste keynote met vrouw
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 6 oktober 2011 @ 17:04:08 #246
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_102776413
Zonde, een man met briljante ideeën. Ondanks zijn ziekte veel te lang doorgewerkt. Zo zie je maar dat geld ook niet alles is.

RIP
Anonieme tievesclown
pi_102776426
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:01 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Een motto van de beste man: "Why join the navy if you can be a pirate?"
is dat een serieuze vraag? :')
pi_102776470
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:59 schreef Merkie het volgende:
Nee, dat is ontsprongen uit een hersenscheet terwijl ik mij met veel ingewikkeldere constructies, formules en systemen bezig hield.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 17:12:01 #249
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_102776665
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  donderdag 6 oktober 2011 @ 17:13:42 #250
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_102776729
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')