retorbrapi wilde als de dag kwam dat Jobs dood ging voor de apple winkel paar candles lightenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen om de foto-slide functie op mijn samsung galaxy SII een dag niet te gebruiken.
Steve Jobs niet dan? Geloof dat heel het Apple-bestuur al enkele jaren met een salaris van $1 genoegen neemt/nam, ik kan me haast niet voorstellen dat Steve Jobs nooit wat gedoneerd heeft aan bijv. een kankerfonds of iets in die strekking.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 03:09 schreef epicbeardman het volgende:
trouwens Bill Gates zou veel erger zijn, die doet tenminste echt wat goeds voor de wereld
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 03:09 schreef epicbeardman het volgende:
trouwens Bill Gates zou veel erger zijn, die doet tenminste echt wat goeds voor de wereld
Inderdaad dat heeft hij nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 03:13 schreef Len93 het volgende:
[..]
Steve Jobs niet dan? Geloof dat heel het Apple-bestuur al enkele jaren met een salaris van $1 genoegen neemt/nam, ik kan me haast niet voorstellen dat Steve Jobs nooit wat gedoneerd heeft aan bijv. een kankerfonds of iets in die strekking.
quote:Well, almost no record. There was that one time, way back in 1987, when Jobs decided on a whim to launch the Steven P. Jobs Foundation. "But the Jobs foundation never did much of anything," writes Peter Elkind at Fortune, "besides hiring famed graphic designer Paul Rand to design its logo." Just fifteen months later, the ill-fated foundation shut its doors for good.
It's high time the minimalist CEO became a magnanimous philanthropist. As the 43rd richest person in the United States, Jobs is a prime target for Bill Gates and Warren Buffett's "Giving Pledge," which asks billionaires from coast to coast to donate 50 percent of their wealth to charity.
Jobs may be out of touch with making big donations, but what better time to start giving than the present, especially with 40 million poor Americans struggling to make ends meet? Tell Steve Jobs to make up for lost time and join the "Giving Pledge" today.
Die vlieger gaat niet op, aangezien hij toch nog altijd wel invloed heeft uitgeoefend op meerdere mensen die hem misschien niet persoonlijk kennen, maar wel bijv graag zijn keynotes zagen, een iPod in hun oor hebben etc.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:30 schreef IPA het volgende:
Kut voor zijn familie, vrienden, collega's, etc. Maar ik snap de reacties van mensen die er verder niks om geven ook prima. Dat is niet stoer, gevoelloos of hard. Als je hond/kat/hamster doodgaat is dat voor jou persoonlijk erger en iedereen die dit anders zegt te zien liegt, ging persoonlijk met meneer Jobs om, of is raar.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 03:09 schreef epicbeardman het volgende:
slim en succesvol ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:07 schreef Lindgren. het volgende:
Stel respectloze paupers hier.
Een groot man. RIP.
Je kant onmogelijk ontkennen dat Steve verschillende innovaties heeft gedaan die de technische wereld heeft gemaakt wat het vandaag is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 06:37 schreef OreO het volgende:
[..]
slim en succesvol ja.
Groot man? neen.
Zoiezo iemand hatenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 06:38 schreef Mozy het volgende:
Wat ik niet snap is dat mensen Steve zo haten dat ze hem dood wilden. Je bent toch volledig van de pot gerukt als je een man dood wil zien alleen omdat hij gadgets maakt waar je zelf niks mee hebtOf mensen die nu graag zien dat Apple instort, dat is ook iets waar ik met mijn hoofd niet bij kan. Net of je leven ondraaglijk is zolang er nog gadgets worden gemaakt waar je niks mee hebt.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:07 schreef Lindgren. het volgende:
Stel respectloze paupers hier.
Een groot man. RIP.
hij is Pixar zelfs begonnenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:08 schreef Nikmans het volgende:
Wat veel mensen niet weten is dat hij ook in het bestuur van Pixar zat, die van Finding Nemo en Toy Story ja
Kelderende aandelenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:04 schreef Ouqz het volgende:
EINDELIJK. Hij is zich is vast doodgeschrokken na het kelderen van het aandeel afgelopen dagen. It's over, Apple is finished.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:46 schreef kikoooooo het volgende:
Hebben ze retorbrapi al uit steve zijn anus weten te krijgen? Of gaan ze samen de kist in?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:06 schreef basrasker het volgende:
Steve Jobs overleden
Nu krijgt ie vast en zeer een super DUNNE en PLATTE steen op zijn graf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |