Er gaan elke dag duizenden mensen dood, omdat deze man een rijke uitvinder was moeten we opeens 'respect' tonen omdat we hem een keer op de tv gezien hebben? Natuurlijk is 56 veel te jong om heen te gaan, maar dat gebeurt helaas wel vaker.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:42 schreef TJV het volgende:
Rot toch eens een eind op met al dat gezeik, prima dat je Apple niets vindt maar een beetje respect is ook wel op zijn plaats.
Ik zal m'n Shuffle offeren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Vanmiddag nog maar 3 macbooks halen om mijn rouw te uiten
Steve Jobs is verantwoordelijk voor de computer zoals wij die vandaag kennen, baklap. Zonder hem zat je nu niet te Fokken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:30 schreef Geelman het volgende:
Jongens, elke dag gaan mensen dood. Deze man heeft wat apparaatjes met een appeltje verzonnen. Mooi hoor, maar een hippe mp3-speler, een flashy mobieltje en een peperdure computer vind ik nou niet echt vernieuwend. Leuk voor hipsters, maar spul van Nokia en Philips werkt ook best.
Steve Job kan nu lekker naar iHeaven.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:57 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Steve Jobs is verantwoordelijk voor de computer zoals wij die vandaag kennen, baklap. Zonder hem zat je nu niet te Fokken.
Het gaat erom dat hij voor sommigen een groot voorbeeld is geweest. Of eigenlijk nog steeds is. Bovenalles, als je er niet om geeft, hoef je niet in dit topic te posten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:46 schreef Geelman het volgende:
[..]
Er gaan elke dag duizenden mensen dood, omdat deze man een rijke uitvinder was moeten we opeens 'respect' tonen omdat we hem een keer op de tv gezien hebben? Natuurlijk is 56 veel te jong om heen te gaan, maar dat gebeurt helaas wel vaker.
Oh? Niet iedereen zit achter een Mac hoor. Ik werk op een gewone PC, gebaseerd op het IBM AT principe. Daar heeft Apple geen zak mee van doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:57 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Steve Jobs is verantwoordelijk voor de computer zoals wij die vandaag kennen, baklap. Zonder hem zat je nu niet te Fokken.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:07 schreef Lindgren. het volgende:
Stel respectloze paupers hier.
Een groot man. RIP.
Ik ben het alweer kwijt. Zal wel crap geweest zijn als usual. Of een quote op een plaatje ofzo.quote:
Denk je van niet nee? Kom op....quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:01 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Oh? Niet iedereen zit achter een Mac hoor. Ik werk op een gewone PC, gebaseerd op het IBM AT principe. Daar heeft Apple geen zak mee van doen.
Steve Jobs is dood :(quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik ben het alweer kwijt. Zal wel crap geweest zijn als usual. Of een quote op een plaatje ofzo.
Ik denk van niet, nee. En kom nou niet aan met het eeuwige gestolen icoontjes / windows verhaaltje want dat heeft Apple ook gewoon gejat. Maargoed, dit topic is inderdaad niet de plek voor deze discussie.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Denk je van niet nee? Kom op....
iPhone 4GS een nieuw speeltjequote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:13 schreef Lindgren. het volgende:
56 jaar.. Veel te jong. Hij heeft nog net de lancering van z'n nieuwste speeltje kunnen meemaken..
agreed.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:46 schreef Geelman het volgende:
[..]
Er gaan elke dag duizenden mensen dood, omdat deze man een rijke uitvinder was moeten we opeens 'respect' tonen omdat we hem een keer op de tv gezien hebben? Natuurlijk is 56 veel te jong om heen te gaan, maar dat gebeurt helaas wel vaker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |