ik ben net van me ban af.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:52 schreef practics het volgende:
Gewoon doen, als je echt te ver gaat, krijg je wel een ban. Zijn wij ook weer van jou af.
Daten?
En wij houden niet van jouquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:56 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik hou er niet van met pen schrijven
kan ik me niet over uitlaten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:54 schreef practics het volgende:
[..]Reden van ban en hoelang?
PS beantwoord al mijn vragen aub
neenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:57 schreef practics het volgende:
[..]
En wij houden niet van jou
Daten ?
al die haatquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:55 schreef Nikmans het volgende:
Waarom stop je niet gewoon met posten
Notepad is de oplossing.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:56 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik hou er niet van met pen schrijven
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:58 schreef gamezz het volgende:
Zo te zien heb je niks geleerd van je ban.
wel ik post niet zoveel topics meerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:58 schreef gamezz het volgende:
Zo te zien heb je niks geleerd van je ban.
haatquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Krijg alsjeblieft lepera of reuma aan je handen en vingers zodat je niet meer kan typen
quote:Koop een papieren dagboek. Zodra je morgen unbanned ben willen we daar een foto van zien. Voor nu mag je even stoppen met je dagboek op FOK! te zetten.
Je kunt weer posten op 06-10-2011 om 00:39.
moest dat van me dagboek ik begreep die zin al nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:01 schreef yvonne het volgende:
oy! Waar blijft de foto van je papieren dagboek?
Kloptquote:
Ja duhquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:02 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
moest dat van me dagboek ik begreep die zin al niet
Niet?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bans mogen toch niet op het forum gezet worden?
Stoute yvonne toch.
ik snap hem maar ik heb dus vandaag ook geen dagboek gekocht. Ik zal hem morgen kopen. Waar kan dit?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja duh
Koop een papieren dagboek. Zodra je morgen unbanned ben willen we daar een foto van zien. Voor nu mag je even stoppen met je dagboek op FOK! te zetten.
Je kunt weer posten op 06-10-2011 om 00:39.
Die van Sony worden duurder omdat je er vaak een aparte lader bij moet kopen voor 25 euro. Of je moet het laden via de computer leuk vinden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:04 schreef yvonne het volgende:
Nu we toch allemaal hier zitten, welke eReader moet ik nou kopen?
Kindle?
Sony?
Keuzes keuzes
Ja nee, die nieuwe, die nog moet komen! Net als die nieuwe Kindle.quote:
samsung galaxyquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:04 schreef yvonne het volgende:
Kindle?
Sony?
Keuzes keuzes
http://fok.beslist.nl/products/r/VTech+Kidi+Secrets/quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:01 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
wel ik post niet zoveel topics meer
Deze:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die van Sony worden duurder omdat je er vaak een aparte lader bij moet kopen voor 25 euro. Of je moet het laden via de computer leuk vinden.
Dat is geen e-reader.quote:
Boekhandel, HEMA etc.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:05 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik snap hem maar ik heb dus vandaag ook geen dagboek gekocht. Ik zal hem morgen kopen. Waar kan dit?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:06 schreef gamezz het volgende:
[..]
http://fok.beslist.nl/products/r/VTech+Kidi+Secrets/
Is dit wat voor je?
?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is geen e-reader.
En als je voor een tablet gaat, dan moet je niet voor de Samsung gaan.
PS. mijn PI's zijn verdwenen sinds dit topic dicht en open is gegaan.
niks mis met mijn 1jaar oude sonyquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja nee, die nieuwe, die nog moet komen! Net als die nieuwe Kindle.
En we hebben het nu gezellig zo met elkaarquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:08 schreef gamezz het volgende:
[..]
Oh ja.maar kan nu wel even openblijven om meer dagboektopics te voorkomen.
zit wel e readrr functie opquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is geen e-reader.
En als je voor een tablet gaat, dan moet je niet voor de Samsung gaan.
PS. mijn PI's zijn verdwenen sinds dit topic dicht en open is gegaan.
Die kan, daar kun je gewoon een USB lader voor kopen die werkt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deze:
http://www.bol.com/nl/l/e(...)hType/adv/index.html
http://www.androidworld.n(...)f-zege-voor-android/quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die kan, daar kun je gewoon een USB lader voor kopen die werkt.
JA! Welke kan in de zon gelezen worden?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar daar kun je moeilijk mee lezen in zonlicht en de accu is snel leeg.
Dan heb je een LCD scherm wat stroom vreet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.androidworld.n(...)f-zege-voor-android/
Of deze
dit is indderdaad zoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar daar kun je moeilijk mee lezen in zonlicht en de accu is snel leeg.
Die met e-ink, dat zijn de meeste e-readers.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
JA! Welke kan in de zon gelezen worden?
Kijk, aan jou heb ik wat, dus: welke eReader moet ik kopen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan heb je een LCD scherm wat stroom vreet.
Goede ervaringen met de Bebook, gebruiksvriendelijk en gaat lang mee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk, aan jou heb ik wat, dus: welke eReader moet ik kopen?
NIKS< MAAR IEDEREEN ZEURT AAN M"N KOP DAT IK ZO;N DING MOTquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:15 schreef boekenplank het volgende:
Wat is er gvd nou weer mis met een gewoon boek?
Die Sony Reader Wi-Fi PRS-T1 is wel interessant, kun je direct vanaf je tablet boeken kopen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Sony!!!!
Ik heb zelf een sony en daarvoor een goedkoop crapding, sony is,gewoon goed, accu gaat lang mee, ligt lekker in de hand en lettertype aanpassen naar wat jij fijn vindt
WE ZIJN HARTSTIKKE ONTOPIC!quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:17 schreef Zweetteef het volgende:
Ik ga slapen.
En geen slotje op dit topic anders moet ik morgen een nieuwe openen.
Toedles![]()
truste
Zweetteef dagboek topic #1; E-reader uitzoeken voor yvonnequote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:17 schreef Zweetteef het volgende:
Ik ga slapen.
En geen slotje op dit topic anders moet ik morgen een nieuwe openen.
Toedles![]()
truste
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zweetteef dagboek topic #1; E-reader uitzoeken voor yvonne
http://www.bol.com/nl/l/e(...)hType/adv/index.htmlquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:19 schreef Tchock het volgende:
Ik heb ook goede dingen gehoord over de Sony, en ze zijn niet eens zo heel duur geloof ik
Je mag pas een nieuw topic openen als je een dagboek gekocht hebt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:20 schreef Zweetteef het volgende:
[..]dat is wel beter anders gaat ludo overal een slotje opdoen.
TT changequote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zweetteef dagboek topic #1; E-reader uitzoeken voor yvonne
En dan hoef je niet met 500 boeken te slepen, maar heb je alles bij de hand op één apparaatje.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
NIKS< MAAR IEDEREEN ZEURT AAN M"N KOP DAT IK ZO;N DING MOT
Er sleept toch niemand 500 boeken mee gekkiequote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:22 schreef gamezz het volgende:
[..]
En dan hoef je niet met 500 boeken te slepen, maar heb je alles bij de hand op één apparaatje.
oke een dagboek met of zonder een slotje?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:21 schreef gamezz het volgende:
[..]
Je mag pas een nieuw topic openen als je een dagboek gekocht hebt.
Voor mensen die op reis gaan is het handig.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er sleept toch niemand 500 boeken mee gekkie
Doe maar alvast met slotje, dat scheelt mij weer werk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:25 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
oke een dagboek met of zonder een slotje?
Wel in een E-Reader.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er sleept toch niemand 500 boeken mee gekkie
Nee, dit topic hergebruik je morgen weer, nu ga je slapenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:25 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
Ik raad je deze aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:25 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
Vind ik echt leuk eruit zien.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:24 schreef Dimens het volgende:
http://www.consumentenbon(...)y-reader-wifi-prs-t1
Dat klink erg goed voor een prijs van maar ¤150,-
ik raak in de war hoef ik geen dagboek meer te kopen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, dit topic hergebruik je morgen weer, nu ga je slapen
Jahaaaaa, maar je mot met je tijd meequote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:27 schreef Stokstaart het volgende:
Niks gaat boven een echt papieren boekDie krakend verse maagdelijke bladzijden omslaan terwijl het verhaal zich rustig voor je ontvouwd
![]()
Daar kan toch geen e-reader tegenop?
Klopt, maar als ik moet kiezen tussen een fijne leeservaring en honderden boeken tegelijk mee kunnen nemen in minder ruimte dan één goed boek is de keuze snel gemaakt. En het is beter voor het milieu, ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:27 schreef Stokstaart het volgende:
Niks gaat boven een echt papieren boekDie krakend verse maagdelijke bladzijden omslaan terwijl het verhaal zich rustig voor je ontvouwd
![]()
Daar kan toch geen e-reader tegenop?
Als je belooft dit topic morgen te hergebruiken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:28 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik raak in de war hoef ik geen dagboek meer te kopen?
Ik denk het wel, dat was met de vorige e-readers van Sony ook zo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vind ik echt leuk eruit zien.
Lader apart bijkopen hè
okequote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je belooft dit topic morgen te hergebruiken.
wat loop je te haten?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:31 schreef remlof het volgende:
Hoe vaak ben je vandaag klaargekomen TS?
Stephen King en zoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:31 schreef yvonne het volgende:
Wat lezen jullie eik?
Welk boek lees je nu?
MVO is het nieuwe ondernemen!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:31 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
maatschapelijk verantwoord ondernemen
Wat lees jij eik voor boeken?quote:
Ik houd er niet zo van lappen tekst te lezen. Rr moeten witregels tussen staan anders raak ik in de war, lees ik elke zin 3 keer en gaan de letters voor mijn ogen dansen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:31 schreef yvonne het volgende:
Wat lezen jullie eik?
Welk boek lees je nu?
Dus eik ben ik gewoon m'n tijd ver vooruitquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:31 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
maatschapelijk verantwoord ondernemen
Goed boek(en) Toffe keuzequote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik lees serieus the lord of the rings, en dan niet de film editie
Wilde het al heel lang lezen en ben er maar eens aan begonnen, best vermakelijkquote:
Ik lees op dit moment deze:quote:
Je valt erbij in slaap zeg maar?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:35 schreef remlof het volgende:
Ik lees politieke pamfletten, maar ik lees ze nooit uit
Een van je betere topics ditquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:37 schreef Zweetteef het volgende:
Nu moet ik egt gaan slapen 8:15 er uit.
Toedeltjes
Nee, ik raak ze kwijt, zoals die ene van die Franse verzetsstrijder die heeft meegeschreven aan de universele verklaring van de rechten van de mens.quote:
\de vorige 3 boeken van ze vond ik steengoed, dus meteen de nieuwste gekocht toen ie uitkwam.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Wtf, daar heb ik gisteren iets over gelezen, schijnt erg goed te zijn in de style van dan brown meets nicci french
Hmm iets om te onthouden dus wanneer ik ooit klaar ben met lord of the rings haha.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
\de vorige 3 boeken van ze vond ik steengoed, dus meteen de nieuwste gekocht toen ie uitkwam.
Lords of the Rings lezen best snel, alleen bleef ik in deel 3 een poos steken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmm iets om te onthouden dus wanneer ik ooit klaar ben met lord of the rings haha.
Lees iig genoeg goede recensies ervan
Ben 2 weken terug pas begonnen, daarvoor was ik een boek over henk shiffmacher aan het lezen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lords of the Rings lezen best snel, alleen bleef ik in deel 3 een poos steken.
Op de wc lees ik alleen de vi of donald duckquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:54 schreef Nikmans het volgende:
Ik ben een enorme SF-nerd en lees vooral op de plee
Dan ga ik toch echt voor de DD.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Op de wc lees ik alleen de vi of donald duck
Ik ben een kansloze langpoeper dus dan bouw je dat soort habits vanzelf opquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Op de wc lees ik alleen de vi of donald duck
Dat is ook een optiequote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:59 schreef Dalando het volgende:
Yvonne, moet ik anders een scriptje maken waar ze rustig haar dagboek kan dagboeken?
Ik ga alvast aan de slag.quote:
OPEN JE EIGEN TOPICquote:
Fucking briljantquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:28 schreef Dalando het volgende:
http://dalando.nl/fok/dagboek/index.php
mvg.
Nicequote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:28 schreef Dalando het volgende:
http://dalando.nl/fok/dagboek/index.php
mvg.
Wil je het wachtwoord hebben?quote:
hi ik moet zo ff kijken heb nu college ff oplettenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wil je het wachtwoord hebben?
Trouwens Zweetteef, stuur maar DM als je het wachtwoord wilt.
Hoezo? Zit er een tijdschakelaar op je rode lamp ofzo?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:32 schreef Zweetteef het volgende:
Bij mij begint het weekend al op donderdag
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hoezo? Zit er een tijdschakelaar op je rode lamp ofzo?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:38 schreef Zweetteef het volgende:
Zit er een zemel naast me met een puzelboekje in de bus. Wat een josti.
En er stinkt iemand naar drank niet egt aangenaam
Vaak verstoppen ze zich op warme plekjes waar de zon niet schijnt enzo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat zemels met het openbaar vervoer reisden.
hihiquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat zemels met het openbaar vervoer reisden.
Dat moet ik toch wel gevoeld hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:41 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vaak verstoppen ze zich op warme plekjes waar de zon niet schijnt enzo.
Moet hij dan met jou praten?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:38 schreef Zweetteef het volgende:
Zit er een zemel naast me met een puzelboekje in de bus. Wat een josti.
En er stinkt iemand naar drank niet egt aangenaam
nee, maar een puzzelboekjequote:
Wat moet hij dan? Op zijn telefoon (waarmee de overheid je altijd volgt) puzzels doen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:46 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nee, maar een puzzelboekjeHalloooo het is 2011. En hij is rond de 20 dan doe je dat niet.
Jij hebt geen smartphone?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat moet hij dan? Op zijn telefoon (waarmee de overheid je altijd volgt) puzzels doen?
ja, en hij kijkt ook nog stiekem naar de antwoordenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat moet hij dan? Op zijn telefoon (waarmee de overheid je altijd volgt) puzzels doen?
Ik denk dat de loemenadie hierachter zit.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Helaas wel. Maar ook een oude telefoon van iemand anders om de overheid in de war te brengen
het is toch iluminatiequote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik denk dat de loemenadie hierachter zit.
Ja zonder de "e".quote:
Oké, laat ik het anders proberen.quote:
mijn dagboektopic omdat ik niet meerdere dagboektopics mag openenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, laat ik het anders proberen.
Wat is deze?
Beter?
ik heb geen ads op me tabletquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:59 schreef Plastic_zak het volgende:
Laat iemand de ads uitzettendan kunnen we tieten posten.
Heb je dan verhalen die niet over school en vroeg opstaan gaan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:01 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
mijn dagboektopic omdat ik niet meerdere dagboektopics mag openen
nee verder is het te privequote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je dan verhalen die niet over school en vroeg opstaan gaan?
Wat maakt dat nou uit?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:05 schreef Zweetteef het volgende:
Het is wel koud in de bus hoor![]()
en die zemel zit nog steeds in ze puzzelboek
Dat laatste.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:11 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
dat het koud is of die puzzelboii?
quote:
Deze mannenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:55 schreef Nikmans het volgende:
Waarom stop je niet gewoon met posten
ben ik al trending?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:05 schreef Trollscience het volgende:
Lieve moeder Maria, wat is dit?!Schaf een Twitteraccount aan ofzo
Bemoei je nou eens niet met alles, sjezus.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:05 schreef Trollscience het volgende:
Lieve moeder Maria, wat is dit?!Schaf een Twitteraccount aan ofzo
Neequote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:59 schreef Plastic_zak het volgende:
Laat iemand de ads uitzettendan kunnen we tieten posten.
Machtsmisbruik.quote:
Kappen, ik ben sjagrijnig dus gewoon stoppen.quote:
nee, maakt me niet uitquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:58 schreef Skillstorm het volgende:
TS, wil je alsjeblieft stoppen met het gebruik van het woord 'me'.
hihiquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat woord lijkt me een tikje te lastig voor ts
Geeft niks. Dat woord hoef je nog niet te kennen op je 11e.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:11 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
hihiik durfde het al niet te vragen
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Geeft niks. Dat woord hoef je nog niet te kennen op je 11e.
hoiquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:04 schreef yvonne het volgende:
Kindle?
Sony?
Keuzes keuzes
ohja vooral dit. Hij leest erg fijn in de zon ook ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:29 schreef mootie het volgende:
De Sony is inderdaad heel fijn. In de zon leest hij ook perfect. Mijn Sony kan ik trouwens opladen met de oplader van de Samsung Galaxy! Lekker in het stopcontact.
Ja ik heb ook een website gevonden die voor een tientje opladers verkopen maar ik laad hem gewoon aan de laptopquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:29 schreef mootie het volgende:
De Sony is inderdaad heel fijn. In de zon leest hij ook perfect. Mijn Sony kan ik trouwens opladen met de oplader van de Samsung Galaxy! Lekker in het stopcontact.
Een hoesje is inderdaad fijn. Mijn hoes is van canvas, geen zweethandjes op plastic of leer!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ohja vooral dit. Hij leest erg fijn in de zon ook ja.
En ik adviseer wel om een mapje / hoesje erbij te nemen.
Zelf heb ik die zonder het lampje erin. Omdat dit meteen ook veel zwaarder word, dat houd niet fijn vast. En je kan voor 80 cent bij de action zon clip on leeslampje halen en die clip je zo op de reader of mapje. Veel handiger in het donker.
Ja ik heb dat rode hoesje van sony. Die is ook erg fijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Een hoesje is inderdaad fijn. Mijn hoes is van canvas, geen zweethandjes op plastic of leer!
neenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:43 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
in dit topic
de avontturen van doe-even-normaal-man
[ afbeelding ]
Bedankt dame-met-de-mooiste-nick-van-FOK!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
hoi
Ik heb nog wel wat e-reader advies voor je
De Sony's zijn heel erg fijn.
Alleen ze komen nu met een nieuw model de T1 die kun je ook voor 150 bij bol.com kopen.
Deze heeft wifi er op zitten. Ik vind dit zelf persoonlijk niet nodig want ik zit vaak genoeg op de laptop en met het programma Calibre zet je zo je boeken even op de reader en je bent klaar.
Zelf heb ik de PRS650 van sony. Deze is al sinds januari moeilijk te krijgen omdat sony problemen heeft het de fabriek die de e-ink schermen levert.
Bij Sony zelf is deze nog wel bestelbaar.
Als ik jou was zou ik deze nemen want hij kwam ook overal het beste uit de test met gebruikersgemak en batterij die lang meegaat.
Je kan 10.000 keer een pagina omslaan voordat de batterij leeg is.
Je kunt er apart een lader bij kopen. Maar aangezien jij ook vaak achter je pc zit net zoals ik is het echt niet moeilijk om hem een paar uurtjes aan de usb te laden.
Ik heb Sony zelf gebeld omdat ik deze toch graag wilde en direct via sony konden ze mij er nog eentje leveren. http://www.sony.nl/product/rd-reader-ebook/prs-650
Nou hoop dat je hier iets aan hebt
Graag gedaanquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bedankt dame-met-de-mooiste-nick-van-FOK!
Ga je nou weg?quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:10 schreef Snuwerd het volgende:
nee hoor doe even normaal man is er nog
[ afbeelding ]
Grrrrrrrrrrrrr WOEF!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:10 schreef Snuwerd het volgende:
nee hoor doe even normaal man is er nog
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:40 schreef Snuwerd het volgende:
doe even normaal man komt trouwens nooit alleen
zijn trouwe zijtrap Slotjeboy komt ook even aan het woord
[ afbeelding ]
Slotjeboy kent eigenlijk maar twee zinnen
"ik ben kleurenblind!"
en "hier mag best een slotje op!"
vandaag kiest hij voor nummer 2
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:16 schreef Zweetteef het volgende:
Liev dagboek,
ik kijk nu pauw en witteman gaat egt nergens over.
Ik hoef lekker niet vroeg te slapen want ik heb al weekend![]()
Liefs
sanne
Jawel hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:28 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nee, en je mocht ook niet meer in dit topic komen
goede serie tevensquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:38 schreef yvonne het volgende:
Lief Dagboek, net even de laatste 3 afleveringen van Dr Who gekeken,nu is het afgelopen
Zo pijnlijk altijd wanneer een leuke serie afgelopen is, dan moet ik altijd een traantje laten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:38 schreef yvonne het volgende:
Lief Dagboek, net even de laatste 3 afleveringen van Dr Who gekeken,nu is het afgelopen
Ja op scyfi, ook leuk.quote:
Het liep gelukkig goed afquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo pijnlijk altijd wanneer een leuke serie afgelopen is, dan moet ik altijd een traantje laten.
Ja dat had ik vorige week met een pak taksiquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:59 schreef yvonne het volgende:
Toen ik nog rookte gooide ik m\n peuken in bikjes op m'n bureau,
daar dus ook ooit een slok van genomen![]()
We begrijpen je pijn
Auchquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat had ik vorige week met een pak taksi
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat had ik vorige week met een pak taksi
Moet je niet naar school morgen?quote:
weltrustequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:19 schreef yvonne het volgende:
Ik ga eens een keer vroeg slapen, proberen.
Toedels!
Dag lief Dagboek
Ik niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:19 schreef Zweetteef het volgende:
Hihi ik sliep nog niet. Nu ga ik wel slaape
![]()
Ow hoi, weltrustenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:19 schreef Zweetteef het volgende:
Hihi ik sliep nog niet. Nu ga ik wel slaape
![]()
Banaanvraag! Mag niet! Foei Foei Foei!!!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:58 schreef practics het volgende:
[..]
Mods ban deze chick maar, ze heeft geen enkele toegevoegde waarde aan fok
ik zie geen banaanvraag hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:11 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Banaanvraag! Mag niet! Foei Foei Foei!!!!!
Dank, zonder dit topic had ik niet eens geweten dat er een nieuwe Monaldi & Sorti uit was. Hoewel ik het einde van het derde boek redelijk bizar vond (en lastig om op verder te borduren), ga ik wel deze 'flashback' halen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik lees op dit moment deze:
Mysterium – het nieuwe boek van Monaldi & Sorti
Mysterium is geen geschiedkundig traktaat, het is vooral een historische roman vol spanning en suspense.
omg lolquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:24 schreef Snuwerd het volgende:
[ afbeelding ]
Slotjeboy voelt zich genegeerd door de moderators.
Ze stellen zijn mening niet op prijs.
Slotjeboy is ongelukkig
Ik zie wel dat dit topic me dan ook weer 25 euro armer maakt. Gezien de boekenprijs is er nog geen crisis.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:24 schreef yvonne het volgende:
Zie je nou? Een zweefteef-topic is een nuttig topic
Ik voel je pijn. Bij mij willen ze de mail, die ik gestuurd heb, niet doorzetten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:24 schreef Snuwerd het volgende:
[ afbeelding ]
Slotjeboy voelt zich genegeerd door de moderators.
Ze stellen zijn mening niet op prijs.
Slotjeboy is ongelukkig
welke mail?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik voel je pijn. Bij mij willen ze de mail, die ik gestuurd heb, niet doorzetten.
dan kan ik hem ook niet doorsturenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat kan ik natuurlijk niet vertellen.
Mooizo!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:52 schreef Zweetteef het volgende:
Ik heb in 2 dagen maar 1 topic geopend!!
Ben ik nu lief![]()
?
Inrichting.quote:
TROTSquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:52 schreef Zweetteef het volgende:
Ik heb in 2 dagen maar 1 topic geopend!!
Ben ik nu lief![]()
?
Kusje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |