Neequote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:59 schreef Plastic_zak het volgende:
Laat iemand de ads uitzettendan kunnen we tieten posten.
Machtsmisbruik.quote:
Kappen, ik ben sjagrijnig dus gewoon stoppen.quote:
nee, maakt me niet uitquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:58 schreef Skillstorm het volgende:
TS, wil je alsjeblieft stoppen met het gebruik van het woord 'me'.
hihiquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat woord lijkt me een tikje te lastig voor ts
Geeft niks. Dat woord hoef je nog niet te kennen op je 11e.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:11 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
hihiik durfde het al niet te vragen
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Geeft niks. Dat woord hoef je nog niet te kennen op je 11e.
hoiquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:04 schreef yvonne het volgende:
Nu we toch allemaal hier zitten, welke eReader moet ik nou kopen?
Kindle?
Sony?
Keuzes keuzes
ohja vooral dit. Hij leest erg fijn in de zon ook ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:29 schreef mootie het volgende:
De Sony is inderdaad heel fijn. In de zon leest hij ook perfect. Mijn Sony kan ik trouwens opladen met de oplader van de Samsung Galaxy! Lekker in het stopcontact.
Ja ik heb ook een website gevonden die voor een tientje opladers verkopen maar ik laad hem gewoon aan de laptopquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:29 schreef mootie het volgende:
De Sony is inderdaad heel fijn. In de zon leest hij ook perfect. Mijn Sony kan ik trouwens opladen met de oplader van de Samsung Galaxy! Lekker in het stopcontact.
Een hoesje is inderdaad fijn. Mijn hoes is van canvas, geen zweethandjes op plastic of leer!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ohja vooral dit. Hij leest erg fijn in de zon ook ja.
En ik adviseer wel om een mapje / hoesje erbij te nemen.
Zelf heb ik die zonder het lampje erin. Omdat dit meteen ook veel zwaarder word, dat houd niet fijn vast. En je kan voor 80 cent bij de action zon clip on leeslampje halen en die clip je zo op de reader of mapje. Veel handiger in het donker.
Ja ik heb dat rode hoesje van sony. Die is ook erg fijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Een hoesje is inderdaad fijn. Mijn hoes is van canvas, geen zweethandjes op plastic of leer!
neenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:43 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
in dit topic
de avontturen van doe-even-normaal-man
[ afbeelding ]
Bedankt dame-met-de-mooiste-nick-van-FOK!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
hoi
Ik heb nog wel wat e-reader advies voor je
De Sony's zijn heel erg fijn.
Alleen ze komen nu met een nieuw model de T1 die kun je ook voor 150 bij bol.com kopen.
Deze heeft wifi er op zitten. Ik vind dit zelf persoonlijk niet nodig want ik zit vaak genoeg op de laptop en met het programma Calibre zet je zo je boeken even op de reader en je bent klaar.
Zelf heb ik de PRS650 van sony. Deze is al sinds januari moeilijk te krijgen omdat sony problemen heeft het de fabriek die de e-ink schermen levert.
Bij Sony zelf is deze nog wel bestelbaar.
Als ik jou was zou ik deze nemen want hij kwam ook overal het beste uit de test met gebruikersgemak en batterij die lang meegaat.
Je kan 10.000 keer een pagina omslaan voordat de batterij leeg is.
Je kunt er apart een lader bij kopen. Maar aangezien jij ook vaak achter je pc zit net zoals ik is het echt niet moeilijk om hem een paar uurtjes aan de usb te laden.
Ik heb Sony zelf gebeld omdat ik deze toch graag wilde en direct via sony konden ze mij er nog eentje leveren. http://www.sony.nl/product/rd-reader-ebook/prs-650
Nou hoop dat je hier iets aan hebt
Graag gedaanquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bedankt dame-met-de-mooiste-nick-van-FOK!
Ga je nou weg?quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:10 schreef Snuwerd het volgende:
nee hoor doe even normaal man is er nog
[ afbeelding ]
Grrrrrrrrrrrrr WOEF!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:10 schreef Snuwerd het volgende:
nee hoor doe even normaal man is er nog
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:40 schreef Snuwerd het volgende:
doe even normaal man komt trouwens nooit alleen
zijn trouwe zijtrap Slotjeboy komt ook even aan het woord
[ afbeelding ]
Slotjeboy kent eigenlijk maar twee zinnen
"ik ben kleurenblind!"
en "hier mag best een slotje op!"
vandaag kiest hij voor nummer 2
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:16 schreef Zweetteef het volgende:
Liev dagboek,
ik kijk nu pauw en witteman gaat egt nergens over.
Ik hoef lekker niet vroeg te slapen want ik heb al weekend![]()
Liefs
sanne
Jawel hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:28 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nee, en je mocht ook niet meer in dit topic komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |