En dan hoef je niet met 500 boeken te slepen, maar heb je alles bij de hand op één apparaatje.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
NIKS< MAAR IEDEREEN ZEURT AAN M"N KOP DAT IK ZO;N DING MOT
Er sleept toch niemand 500 boeken mee gekkiequote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:22 schreef gamezz het volgende:
[..]
En dan hoef je niet met 500 boeken te slepen, maar heb je alles bij de hand op één apparaatje.
oke een dagboek met of zonder een slotje?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:21 schreef gamezz het volgende:
[..]
Je mag pas een nieuw topic openen als je een dagboek gekocht hebt.
Voor mensen die op reis gaan is het handig.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er sleept toch niemand 500 boeken mee gekkie
Doe maar alvast met slotje, dat scheelt mij weer werk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:25 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
oke een dagboek met of zonder een slotje?
Wel in een E-Reader.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er sleept toch niemand 500 boeken mee gekkie
Nee, dit topic hergebruik je morgen weer, nu ga je slapenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:25 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
Ik raad je deze aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:25 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
Vind ik echt leuk eruit zien.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:24 schreef Dimens het volgende:
http://www.consumentenbon(...)y-reader-wifi-prs-t1
Dat klink erg goed voor een prijs van maar ¤150,-
ik raak in de war hoef ik geen dagboek meer te kopen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, dit topic hergebruik je morgen weer, nu ga je slapen
Jahaaaaa, maar je mot met je tijd meequote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:27 schreef Stokstaart het volgende:
Niks gaat boven een echt papieren boekDie krakend verse maagdelijke bladzijden omslaan terwijl het verhaal zich rustig voor je ontvouwd
![]()
Daar kan toch geen e-reader tegenop?
Klopt, maar als ik moet kiezen tussen een fijne leeservaring en honderden boeken tegelijk mee kunnen nemen in minder ruimte dan één goed boek is de keuze snel gemaakt. En het is beter voor het milieu, ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:27 schreef Stokstaart het volgende:
Niks gaat boven een echt papieren boekDie krakend verse maagdelijke bladzijden omslaan terwijl het verhaal zich rustig voor je ontvouwd
![]()
Daar kan toch geen e-reader tegenop?
Als je belooft dit topic morgen te hergebruiken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:28 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik raak in de war hoef ik geen dagboek meer te kopen?
Ik denk het wel, dat was met de vorige e-readers van Sony ook zo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vind ik echt leuk eruit zien.
Lader apart bijkopen hè
okequote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je belooft dit topic morgen te hergebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |