NIKS< MAAR IEDEREEN ZEURT AAN M"N KOP DAT IK ZO;N DING MOTquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:15 schreef boekenplank het volgende:
Wat is er gvd nou weer mis met een gewoon boek?
Die Sony Reader Wi-Fi PRS-T1 is wel interessant, kun je direct vanaf je tablet boeken kopen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Sony!!!!
Ik heb zelf een sony en daarvoor een goedkoop crapding, sony is,gewoon goed, accu gaat lang mee, ligt lekker in de hand en lettertype aanpassen naar wat jij fijn vindt
WE ZIJN HARTSTIKKE ONTOPIC!quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:17 schreef Zweetteef het volgende:
Ik ga slapen.
En geen slotje op dit topic anders moet ik morgen een nieuwe openen.
Toedles![]()
truste
Zweetteef dagboek topic #1; E-reader uitzoeken voor yvonnequote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:17 schreef Zweetteef het volgende:
Ik ga slapen.
En geen slotje op dit topic anders moet ik morgen een nieuwe openen.
Toedles![]()
truste
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zweetteef dagboek topic #1; E-reader uitzoeken voor yvonne
http://www.bol.com/nl/l/e(...)hType/adv/index.htmlquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:19 schreef Tchock het volgende:
Ik heb ook goede dingen gehoord over de Sony, en ze zijn niet eens zo heel duur geloof ik
Je mag pas een nieuw topic openen als je een dagboek gekocht hebt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:20 schreef Zweetteef het volgende:
[..]dat is wel beter anders gaat ludo overal een slotje opdoen.
TT changequote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zweetteef dagboek topic #1; E-reader uitzoeken voor yvonne
En dan hoef je niet met 500 boeken te slepen, maar heb je alles bij de hand op één apparaatje.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
NIKS< MAAR IEDEREEN ZEURT AAN M"N KOP DAT IK ZO;N DING MOT
Er sleept toch niemand 500 boeken mee gekkiequote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:22 schreef gamezz het volgende:
[..]
En dan hoef je niet met 500 boeken te slepen, maar heb je alles bij de hand op één apparaatje.
oke een dagboek met of zonder een slotje?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:21 schreef gamezz het volgende:
[..]
Je mag pas een nieuw topic openen als je een dagboek gekocht hebt.
Voor mensen die op reis gaan is het handig.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er sleept toch niemand 500 boeken mee gekkie
Doe maar alvast met slotje, dat scheelt mij weer werk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:25 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
oke een dagboek met of zonder een slotje?
Wel in een E-Reader.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er sleept toch niemand 500 boeken mee gekkie
Nee, dit topic hergebruik je morgen weer, nu ga je slapenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:25 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
Ik raad je deze aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:25 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
Vind ik echt leuk eruit zien.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:24 schreef Dimens het volgende:
http://www.consumentenbon(...)y-reader-wifi-prs-t1
Dat klink erg goed voor een prijs van maar ¤150,-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |