wat loop je te haten?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:31 schreef remlof het volgende:
Hoe vaak ben je vandaag klaargekomen TS?
Stephen King en zoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:31 schreef yvonne het volgende:
Wat lezen jullie eik?
Welk boek lees je nu?
MVO is het nieuwe ondernemen!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:31 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
maatschapelijk verantwoord ondernemen
Wat lees jij eik voor boeken?quote:
Ik houd er niet zo van lappen tekst te lezen. Rr moeten witregels tussen staan anders raak ik in de war, lees ik elke zin 3 keer en gaan de letters voor mijn ogen dansen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:31 schreef yvonne het volgende:
Wat lezen jullie eik?
Welk boek lees je nu?
Dus eik ben ik gewoon m'n tijd ver vooruitquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:31 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
maatschapelijk verantwoord ondernemen
Ik dacht dat dit je dagboektopic was. Dat soort dingen schrijf je toch in je dagboek?quote:
Goed boek(en) Toffe keuzequote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik lees serieus the lord of the rings, en dan niet de film editie
Wilde het al heel lang lezen en ben er maar eens aan begonnen, best vermakelijkquote:
Ik lees op dit moment deze:quote:
Je valt erbij in slaap zeg maar?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:35 schreef remlof het volgende:
Ik lees politieke pamfletten, maar ik lees ze nooit uit
Een van je betere topics ditquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:37 schreef Zweetteef het volgende:
Nu moet ik egt gaan slapen 8:15 er uit.
Toedeltjes
Nee, ik raak ze kwijt, zoals die ene van die Franse verzetsstrijder die heeft meegeschreven aan de universele verklaring van de rechten van de mens.quote:
\de vorige 3 boeken van ze vond ik steengoed, dus meteen de nieuwste gekocht toen ie uitkwam.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Wtf, daar heb ik gisteren iets over gelezen, schijnt erg goed te zijn in de style van dan brown meets nicci french
Hmm iets om te onthouden dus wanneer ik ooit klaar ben met lord of the rings haha.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
\de vorige 3 boeken van ze vond ik steengoed, dus meteen de nieuwste gekocht toen ie uitkwam.
Lords of the Rings lezen best snel, alleen bleef ik in deel 3 een poos steken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmm iets om te onthouden dus wanneer ik ooit klaar ben met lord of the rings haha.
Lees iig genoeg goede recensies ervan
Ben 2 weken terug pas begonnen, daarvoor was ik een boek over henk shiffmacher aan het lezen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lords of the Rings lezen best snel, alleen bleef ik in deel 3 een poos steken.
Op de wc lees ik alleen de vi of donald duckquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:54 schreef Nikmans het volgende:
Ik ben een enorme SF-nerd en lees vooral op de plee
Dan ga ik toch echt voor de DD.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Op de wc lees ik alleen de vi of donald duck
Ik ben een kansloze langpoeper dus dan bouw je dat soort habits vanzelf opquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Op de wc lees ik alleen de vi of donald duck
Dat is ook een optiequote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:59 schreef Dalando het volgende:
Yvonne, moet ik anders een scriptje maken waar ze rustig haar dagboek kan dagboeken?
Ik ga alvast aan de slag.quote:
OPEN JE EIGEN TOPICquote:
Fucking briljantquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:28 schreef Dalando het volgende:
http://dalando.nl/fok/dagboek/index.php
mvg.
Nicequote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:28 schreef Dalando het volgende:
http://dalando.nl/fok/dagboek/index.php
mvg.
Wil je het wachtwoord hebben?quote:
hi ik moet zo ff kijken heb nu college ff oplettenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wil je het wachtwoord hebben?
Trouwens Zweetteef, stuur maar DM als je het wachtwoord wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |