Hoezo? Zit er een tijdschakelaar op je rode lamp ofzo?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:32 schreef Zweetteef het volgende:
Bij mij begint het weekend al op donderdag
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hoezo? Zit er een tijdschakelaar op je rode lamp ofzo?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:38 schreef Zweetteef het volgende:
Zit er een zemel naast me met een puzelboekje in de bus. Wat een josti.
En er stinkt iemand naar drank niet egt aangenaam
Vaak verstoppen ze zich op warme plekjes waar de zon niet schijnt enzo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat zemels met het openbaar vervoer reisden.
hihiquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat zemels met het openbaar vervoer reisden.
Dat moet ik toch wel gevoeld hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:41 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vaak verstoppen ze zich op warme plekjes waar de zon niet schijnt enzo.
Moet hij dan met jou praten?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:38 schreef Zweetteef het volgende:
Zit er een zemel naast me met een puzelboekje in de bus. Wat een josti.
En er stinkt iemand naar drank niet egt aangenaam
nee, maar een puzzelboekjequote:
Wat moet hij dan? Op zijn telefoon (waarmee de overheid je altijd volgt) puzzels doen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:46 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nee, maar een puzzelboekjeHalloooo het is 2011. En hij is rond de 20 dan doe je dat niet.
Jij hebt geen smartphone?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat moet hij dan? Op zijn telefoon (waarmee de overheid je altijd volgt) puzzels doen?
ja, en hij kijkt ook nog stiekem naar de antwoordenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat moet hij dan? Op zijn telefoon (waarmee de overheid je altijd volgt) puzzels doen?
Ik denk dat de loemenadie hierachter zit.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Helaas wel. Maar ook een oude telefoon van iemand anders om de overheid in de war te brengen
het is toch iluminatiequote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik denk dat de loemenadie hierachter zit.
Ja zonder de "e".quote:
Oké, laat ik het anders proberen.quote:
mijn dagboektopic omdat ik niet meerdere dagboektopics mag openenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, laat ik het anders proberen.
Wat is deze?
Beter?
ik heb geen ads op me tabletquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:59 schreef Plastic_zak het volgende:
Laat iemand de ads uitzettendan kunnen we tieten posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |