Het kunnen van die lekkere bijtertjes zijn, die denken met hun zaak al het onrecht uit de wereld te kunnen bestraffen en veroordelen. Ik zou nooit een OvJ kunnen daten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan had je die OvJ bij die zaak in de bouwfraude moeten zien. Echt alles werd erbij gehaald. Kredietcrisis, het grote graaien, boze burgers bladiebla. Ik dacht: kind, dat helpt je zaak echt niet hoor.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:02 schreef waht het volgende:
Mensen, het is bijna zover. Eind deze maand verwelkomen we het 7 miljardste lid van onze soort.
Pak aan, andere levende wezens op deze aarde. Wij hebben gewonnen.
Inderdaad. Ik stel een massaal dierenoffer voor aan de grootsheid van de mens, als godheid op aarde!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:02 schreef waht het volgende:
Mensen, het is bijna zover. Eind deze maand verwelkomen we het 7 miljardste lid van onze soort.
Mèn het gaat wel hard. Toen ik nog op school zat leerde ik dat er 4 miljard mensen op deze planeet warenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:02 schreef waht het volgende:
Lekker veel bekvechtenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het kunnen van die lekkere bijtertjes zijn, die denken met hun zaak al het onrecht uit de wereld te kunnen bestraffen en veroordelen. Ik zou nooit een OvJ kunnen daten.
Kerel, waar denk je dat we McDonalds voor hebben opgericht? Dat offer is al 50 jaar gaande.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik stel een massaal dierenoffer voor aan de grootsheid van de mens, als godheid op aarde!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lekker veel bekvechten
Dat kort geding door Holleeder. Wedden dat het een 1-2tje is. Zou mij niets verbazen als die filmproducent zijn advocaat betaalt.
Big, bigger, biggestquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:04 schreef waht het volgende:
[..]
Kerel, waar denk je dat we McDonalds voor hebben opgericht? Dat offer is al 50 jaar gaande.
Jij bent gewoon oud, dat kan ookquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Mèn het gaat wel hard. Toen ik nog op school zat leerde ik dat er 4 miljard mensen op deze planeet waren
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:06 schreef betyar het volgende:
Nu gaat het hoofdeinde plat en het voeteneinde omhoog![]()
![]()
![]()
![]()
Wij merken er ook weinig van. Vrijwel alle 'winst' is te vinden in Afrika, India en China.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Mèn het gaat wel hard. Toen ik nog op school zat leerde ik dat er 4 miljard mensen op deze planeet waren
Rare standjesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:06 schreef betyar het volgende:
Nu gaat het hoofdeinde plat en het voeteneinde omhoog![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt de piramiden nog in aanbouw gezien toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:38 schreef Cerbie het volgende:
creatieve (huisbaas) oplossingen
Deze is ook leuk
Als ik zo'n topic lees ben ik ineens heel blij van de lokale studentenhuisvester te huren. Bij woningbouwverenigingen is niet alleen de prijs een voordeel, maar als je klaagt over een gebrek wordt je ook redelijk geholpen ipv weggepest.quote:
Het is echt heeeel erg jaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:53 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als ik zo'n topic lees ben ik ineens heel blij van de lokale studentenhuisvester te huren. Bij woningbouwverenigingen is niet alleen de prijs een voordeel, maar als je klaagt over een gebrek wordt je ook redelijk geholpen ipv weggepest.
Sjezus.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:31 schreef GSbrder het volgende:
Welke uitkering is het beste?
Kwaliteitstopic
Te veel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sjezus.
Hoeveel van die kanslozen hebben we in Nederland?
Een tiran, yeah surequote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:43 schreef betyar het volgende:
Goedemorgen mensen, de dag begint goed. De wereld is weer een tiran minder.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:43 schreef betyar het volgende:
Goedemorgen mensen, de dag begint goed. De wereld is weer een tiran minder.
Wegens het overlijden van Steve Jobs?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:53 schreef De_Nuance het volgende:
Protesten in USA groeien volgens de NOS
Wegens de volgens de betogers zelfverrijking in de financiële wereld en de toenemende armoede en verschil tussen arm en rijk in het land.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wegens het overlijden van Steve Jobs?
Ach een leuk extra spaarpotje, op maandbasis merk ik het niet en het zorgt bij elkaar voor een leuk bedragje.quote:
Ik dacht dat het al jaren geleden afgeschaft was.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach een leuk extra spaarpotje, op maandbasis merk ik het niet en het zorgt bij elkaar voor een leuk bedragje.
Dat zou je zonder overheid niet kunnen, dat hele spaargeval, veel te moeilijk!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach een leuk extra spaarpotje, op maandbasis merk ik het niet en het zorgt bij elkaar voor een leuk bedragje.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik dacht dat het al jaren geleden afgeschaft was.
Belastingtechnisch gezien niet nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zou je zonder overheid niet kunnen, dat hele spaargeval, veel te moeilijk!
Dat doe ik buiten de overheid om ook. Maar dit is fiscaal ook nog eens leuk. Maar goed dit soort voordeeltjes voor werkenden moeten we met de nieuwe nivelleringsdrang natuurlijk van afquote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zou je zonder overheid niet kunnen, dat hele spaargeval, veel te moeilijk!
Kudo's voor de overheid maar weer, ze creëren een probleem, namelijk sparen is fiscaal minder aantrekkelijk, dat lossen ze op met een regeling en tadaaa, government saves the day!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Belastingtechnisch gezien niet nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |