http://pauwenwitteman.vara.nl/quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:51 schreef remlof het volgende:
Nog interessante gasten bij P&W vanavond?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:54 schreef GoodOldDays het volgende:
tijd voor de laatste sigaar voordat ik naar de "sigarette" ga luisteren. Morgen weer vroeg op pad, ff een fire-walletje configureren
![]()
Tis weer niet veel soeps. Het hele seizoen al.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:51 schreef remlof het volgende:
Nog interessante gasten bij P&W vanavond?
Jort Kelder heeft een netter accent dan deze brallers.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:49 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik ben dat accent nooit machtig geworden, hoewel ik wel 'n beetje als Jort Kelder praat.
Gister met Albayrak vond ik wel aardig.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tis weer niet veel soeps. Het hele seizoen al.
Nou, ze deden wel naarquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Gister met Albayrak vond ik wel aardig.
Misschien moet je dat doen als je zelf die fases voorbij bent.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:27 schreef Nautilus. het volgende:
Ik zou wel iets willen schrijven over een jongen en zijn jeugdliefde, in drie fases van hun leven: kind, puber, twintiger.
Ja, ze liet zich niet op haar kop zittenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
En ze verdedigde zich goed, dat vond ik wel mooi.
Ik zou haar best als lijsttrekker willen hebben. Polarisatie ten top.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:30 schreef Nautilus. het volgende:
Albayrak, de eeuwige nummer twee van de PvdA.
Dat is misschien wel nodig tegenover iemand als Wilders.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:33 schreef Nautilus. het volgende:
Ze is veel leuker om naar te kijken dan Cohen, maar ze lijkt me ook iemand die over lijken gaat.
Maar ze gaat het niet worden hoor, iedereen wil Asscher kennelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is misschien wel nodig tegenover iemand als Wilders.
Ik zie eerder Plasterk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ze gaat het niet worden hoor, iedereen wil Asscher kennelijk
Maar van mij mag het
Vind ik wel een plezante man. Niet vergiftigd door de politiek.quote:
Het probleem met Amsterdamse PvdA'ers is dat ze niet echt aan tegenstand zijn gewend.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ze gaat het niet worden hoor, iedereen wil Asscher kennelijk
Maar van mij mag het
Zou een prima zaak zijn. Geen oude baasjes meer.quote:
Truequote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Het probleem met Amsterdamse PvdA'ers is dat ze niet echt aan tegenstand zijn gewend.
Voor hogere maximumstraffen komen met logica aanzetten en tegenstanders met het gebruikelijke “dit moeten we niet willen” verhaal over hoe het de rechterlijke macht inperkt?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:38 schreef eriksd het volgende:
Ik vind die discussie over hogere maximumstraffen in het jeugdstrafrecht een beetje vals. De partijen voor komen met een volstrekt logische redenering, de tegenstanders heb ik eigenlijk weinig concreets horen zeggen.
Nee, het geeft juist meer vrijheid. Was het overigens maar zo'n concreet tegenargument. Het is een wonderlijke verzameling aan, tsjah. Ik kan er echt geen touw aan vastknopen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor hogere maximumstraffen komen met logica aanzetten en tegenstanders met het gebruikelijke “dit moeten we niet willen” verhaal over hoe het de rechterlijke macht inperkt?
Een geslepen rat zonder idealen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:38 schreef waht het volgende:
[..]
Vind ik wel een plezante man. Niet vergiftigd door de politiek.
Maxime?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:43 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Een geslepen rat zonder idealen.
Nu heb je het over Verhagenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:43 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik volg het debat maar half, tbhquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, het geeft juist meer vrijheid. Was het overigens maar zo'n concreet tegenargument. Het is een wonderlijke verzameling aan, tsjah. Ik kan er echt geen touw aan vastknopen.
Ik ook nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:46 schreef remlof het volgende:
Maar Plassie is een goeie gozer, maar ik zie hem niet als lijsttrekker van de PvdA.
Het boeit mij verder ook niet bijzonder, maar ik kan mij ergeren aan zo'n scheve discussie. Men praat consequent langs elkaar heen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik volg het debat maar half, tbh
Strafrecht, daar heb ik een broertje dood aan.
Owh, waarom niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:50 schreef eriksd het volgende:
Hangt van de poppetjes af. En geen GroenLinks.
Omdat ik dat een zooitje wereldvreemde figuren vind die om hun achterban stil te houden met zulke onzinnige kunstgrepen komen dat zelfs de PVV praktischer is in de samenwerking.quote:
Hij was weer leukquote:
In ieder geval Timmermans op BuZa. En dan mag Kamp op SoZa blijven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:50 schreef eriksd het volgende:
Hangt van de poppetjes af. En geen GroenLinks.
Dank jequote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat ik dat een zooitje wereldvreemde figuren vind die om hun achterban stil te houden met zulke onzinnige kunstgrepen komen dat zelfs de PVV praktischer is in de samenwerking.
Dan zit hij heel goed in z'n rol.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:43 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dan nog steeds de vraag: waarom kan je niet slapen?quote:
Vol adrenalinequote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan nog steeds de vraag: waarom kan je niet slapen?
Bos moet weer bij Shell gaan werken. In z'n PvdA-jasje trekt hij de wereld rond en beroofd derdewereldlanden van hun aardoliequote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar heb je die niet liever op Financiën?
Is ook bewezen uit onderzoekquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:57 schreef remlof het volgende:
Ik slaap altijd heel goed na goeie seks.
Ik heb normaal gesproken geen problemen met dure woorden en heb een aardig neusje voor dergelijke rookkanonnen, maar ik vind strafrecht eerder een domein voor vrouwen die iets kwantitatief moeten maken wat kwalitatief van aard is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:54 schreef Nautilus. het volgende:
Strafrecht, dat vind ik zo'n domein voor mensen die een rookgordijn van dure woorden opwerpen.
"Je zit fout, want A."
"Bladiebladielalala, dus B is niet juist, en A is dat wel."
"Man, je zei net B."
"Bladiebladielalala."
Daar liever een VVD'er. Voor de beeldvormingquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar heb je die niet liever op Financiën?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |