Ik ook nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:46 schreef remlof het volgende:
Maar Plassie is een goeie gozer, maar ik zie hem niet als lijsttrekker van de PvdA.
Het boeit mij verder ook niet bijzonder, maar ik kan mij ergeren aan zo'n scheve discussie. Men praat consequent langs elkaar heen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik volg het debat maar half, tbh
Strafrecht, daar heb ik een broertje dood aan.
Owh, waarom niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:50 schreef eriksd het volgende:
Hangt van de poppetjes af. En geen GroenLinks.
Omdat ik dat een zooitje wereldvreemde figuren vind die om hun achterban stil te houden met zulke onzinnige kunstgrepen komen dat zelfs de PVV praktischer is in de samenwerking.quote:
Hij was weer leukquote:
In ieder geval Timmermans op BuZa. En dan mag Kamp op SoZa blijven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:50 schreef eriksd het volgende:
Hangt van de poppetjes af. En geen GroenLinks.
Dank jequote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat ik dat een zooitje wereldvreemde figuren vind die om hun achterban stil te houden met zulke onzinnige kunstgrepen komen dat zelfs de PVV praktischer is in de samenwerking.
Dan zit hij heel goed in z'n rol.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:43 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Een geslepen rat zonder idealen.
Dan nog steeds de vraag: waarom kan je niet slapen?quote:
Vol adrenalinequote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan nog steeds de vraag: waarom kan je niet slapen?
Bos moet weer bij Shell gaan werken. In z'n PvdA-jasje trekt hij de wereld rond en beroofd derdewereldlanden van hun aardoliequote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar heb je die niet liever op Financiën?
Is ook bewezen uit onderzoekquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:57 schreef remlof het volgende:
Ik slaap altijd heel goed na goeie seks.
Ik heb normaal gesproken geen problemen met dure woorden en heb een aardig neusje voor dergelijke rookkanonnen, maar ik vind strafrecht eerder een domein voor vrouwen die iets kwantitatief moeten maken wat kwalitatief van aard is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:54 schreef Nautilus. het volgende:
Strafrecht, dat vind ik zo'n domein voor mensen die een rookgordijn van dure woorden opwerpen.
"Je zit fout, want A."
"Bladiebladielalala, dus B is niet juist, en A is dat wel."
"Man, je zei net B."
"Bladiebladielalala."
Daar liever een VVD'er. Voor de beeldvormingquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar heb je die niet liever op Financiën?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |