http://pauwenwitteman.vara.nl/quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:51 schreef remlof het volgende:
Nog interessante gasten bij P&W vanavond?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:54 schreef GoodOldDays het volgende:
tijd voor de laatste sigaar voordat ik naar de "sigarette" ga luisteren. Morgen weer vroeg op pad, ff een fire-walletje configureren
![]()
Tis weer niet veel soeps. Het hele seizoen al.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:51 schreef remlof het volgende:
Nog interessante gasten bij P&W vanavond?
Jort Kelder heeft een netter accent dan deze brallers.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:49 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik ben dat accent nooit machtig geworden, hoewel ik wel 'n beetje als Jort Kelder praat.
Gister met Albayrak vond ik wel aardig.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tis weer niet veel soeps. Het hele seizoen al.
Nou, ze deden wel naarquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Gister met Albayrak vond ik wel aardig.
Misschien moet je dat doen als je zelf die fases voorbij bent.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:27 schreef Nautilus. het volgende:
Ik zou wel iets willen schrijven over een jongen en zijn jeugdliefde, in drie fases van hun leven: kind, puber, twintiger.
Ja, ze liet zich niet op haar kop zittenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
En ze verdedigde zich goed, dat vond ik wel mooi.
Ik zou haar best als lijsttrekker willen hebben. Polarisatie ten top.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:30 schreef Nautilus. het volgende:
Albayrak, de eeuwige nummer twee van de PvdA.
Dat is misschien wel nodig tegenover iemand als Wilders.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:33 schreef Nautilus. het volgende:
Ze is veel leuker om naar te kijken dan Cohen, maar ze lijkt me ook iemand die over lijken gaat.
Maar ze gaat het niet worden hoor, iedereen wil Asscher kennelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is misschien wel nodig tegenover iemand als Wilders.
Ik zie eerder Plasterk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ze gaat het niet worden hoor, iedereen wil Asscher kennelijk
Maar van mij mag het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |