Vind ik wel een plezante man. Niet vergiftigd door de politiek.quote:
Het probleem met Amsterdamse PvdA'ers is dat ze niet echt aan tegenstand zijn gewend.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ze gaat het niet worden hoor, iedereen wil Asscher kennelijk
Maar van mij mag het
Zou een prima zaak zijn. Geen oude baasjes meer.quote:
Truequote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Het probleem met Amsterdamse PvdA'ers is dat ze niet echt aan tegenstand zijn gewend.
Voor hogere maximumstraffen komen met logica aanzetten en tegenstanders met het gebruikelijke “dit moeten we niet willen” verhaal over hoe het de rechterlijke macht inperkt?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:38 schreef eriksd het volgende:
Ik vind die discussie over hogere maximumstraffen in het jeugdstrafrecht een beetje vals. De partijen voor komen met een volstrekt logische redenering, de tegenstanders heb ik eigenlijk weinig concreets horen zeggen.
Nee, het geeft juist meer vrijheid. Was het overigens maar zo'n concreet tegenargument. Het is een wonderlijke verzameling aan, tsjah. Ik kan er echt geen touw aan vastknopen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor hogere maximumstraffen komen met logica aanzetten en tegenstanders met het gebruikelijke “dit moeten we niet willen” verhaal over hoe het de rechterlijke macht inperkt?
Een geslepen rat zonder idealen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:38 schreef waht het volgende:
[..]
Vind ik wel een plezante man. Niet vergiftigd door de politiek.
Maxime?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:43 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Een geslepen rat zonder idealen.
Nu heb je het over Verhagenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:43 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Een geslepen rat zonder idealen.
Ik volg het debat maar half, tbhquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, het geeft juist meer vrijheid. Was het overigens maar zo'n concreet tegenargument. Het is een wonderlijke verzameling aan, tsjah. Ik kan er echt geen touw aan vastknopen.
Ik ook nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:46 schreef remlof het volgende:
Maar Plassie is een goeie gozer, maar ik zie hem niet als lijsttrekker van de PvdA.
Het boeit mij verder ook niet bijzonder, maar ik kan mij ergeren aan zo'n scheve discussie. Men praat consequent langs elkaar heen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik volg het debat maar half, tbh
Strafrecht, daar heb ik een broertje dood aan.
Owh, waarom niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:50 schreef eriksd het volgende:
Hangt van de poppetjes af. En geen GroenLinks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |