Het kunnen van die lekkere bijtertjes zijn, die denken met hun zaak al het onrecht uit de wereld te kunnen bestraffen en veroordelen. Ik zou nooit een OvJ kunnen daten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan had je die OvJ bij die zaak in de bouwfraude moeten zien. Echt alles werd erbij gehaald. Kredietcrisis, het grote graaien, boze burgers bladiebla. Ik dacht: kind, dat helpt je zaak echt niet hoor.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:02 schreef waht het volgende:
Mensen, het is bijna zover. Eind deze maand verwelkomen we het 7 miljardste lid van onze soort.
Pak aan, andere levende wezens op deze aarde. Wij hebben gewonnen.
Inderdaad. Ik stel een massaal dierenoffer voor aan de grootsheid van de mens, als godheid op aarde!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:02 schreef waht het volgende:
Mensen, het is bijna zover. Eind deze maand verwelkomen we het 7 miljardste lid van onze soort.
Mèn het gaat wel hard. Toen ik nog op school zat leerde ik dat er 4 miljard mensen op deze planeet warenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:02 schreef waht het volgende:
Lekker veel bekvechtenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het kunnen van die lekkere bijtertjes zijn, die denken met hun zaak al het onrecht uit de wereld te kunnen bestraffen en veroordelen. Ik zou nooit een OvJ kunnen daten.
Kerel, waar denk je dat we McDonalds voor hebben opgericht? Dat offer is al 50 jaar gaande.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik stel een massaal dierenoffer voor aan de grootsheid van de mens, als godheid op aarde!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lekker veel bekvechten
Dat kort geding door Holleeder. Wedden dat het een 1-2tje is. Zou mij niets verbazen als die filmproducent zijn advocaat betaalt.
Big, bigger, biggestquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:04 schreef waht het volgende:
[..]
Kerel, waar denk je dat we McDonalds voor hebben opgericht? Dat offer is al 50 jaar gaande.
Jij bent gewoon oud, dat kan ookquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Mèn het gaat wel hard. Toen ik nog op school zat leerde ik dat er 4 miljard mensen op deze planeet waren
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:06 schreef betyar het volgende:
Nu gaat het hoofdeinde plat en het voeteneinde omhoog![]()
![]()
![]()
![]()
Wij merken er ook weinig van. Vrijwel alle 'winst' is te vinden in Afrika, India en China.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Mèn het gaat wel hard. Toen ik nog op school zat leerde ik dat er 4 miljard mensen op deze planeet waren
Rare standjesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:06 schreef betyar het volgende:
Nu gaat het hoofdeinde plat en het voeteneinde omhoog![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |