Doen we al, maar een aantal heeft een iets andere smaak dan ik, veel onbekende singer-songwriters enzo. Daar heb ik niet zoveel meequote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vast wel. Even de site van Hedon in de gaten houden
Ik ging even op de site van De Staat zelf kijken, maar ik zie Zwolle ook niet in de tourdata staan. Dus je zult denk ik geduld moeten hebben tot een volgende tour.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Doen we al, maar een aantal heeft een iets andere smaak dan ik, veel onbekende singer-songwriters enzo. Daar heb ik niet zoveel mee
Wat?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:25 schreef Timo20 het volgende:
Dutch is taking over! een speciaal gedeelte voor Nederlandse acts![]()
![]()
hoezo, heb je er zelf 2 hangen na een bowlingongelukje?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:51 schreef Sirolf het volgende:
Niet eens een topictitel met iets over bowlingballen dr in?
Huh?! 2 topictitels??quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoezo, heb je er zelf 2 hangen na een bowlingongelukje?
quote:
Ik weet het, ik ben om te janken...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]![]()
ik ga maar slapen.....welterusten!
mijn plugplaatjequote:
Dat jouw ballen het formaat van bowlingballen hebben hoef ik niet te weten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:51 schreef Sirolf het volgende:
Niet eens een topictitel met iets over bowlingballen dr in?
Ik ben wel benieuwd!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat jouw ballen het formaat van bowingballen hebben hoef ik niet te weten.
Het verbaast mij dan weer niets dat het jou niets verbaastquote:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)9.wma?start=02:24:13quote:
Ah, die goede ouwe tijd!! Toen Hans en Michiel nog meepostten, Rudy werd geadoreerd en Roos ook al werd verguisd.quote:
Streng? Dat was nog niks...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, die goede ouwe tijd!! Toen Hans en Michiel nog meepostten, Rudy werd geadoreerd en Roos ook al werd verguisd.
En Sersjee heel streng was!!![]()
![]()
Volgens mij iets voor mijn tijd hier
Echt?quote:
Tja, ik heb lang de neiging gehad om haast elke uiting van onnadenkendheid of verregaande stupiditeit te beantwoorden met een heel betoog en daar zijn wel eens wat harde woorden gevallen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind het eng en opwindend tegelijk...
Ik hou wel van die "rants", houdt de boel lekker levendigquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, ik heb lang de neiging gehad om haast elke uiting van onnadenkendheid of verregaande stupiditeit te beantwoorden met een heel betoog en daar zijn wel eens wat harde woorden gevallen.
Was eigenlijk wel leuk om te doen, maar het schiet niet echt op: er blijven maar halve zolen opduiken... Dus nu hou ik het in principe bij een "" of een "
" her en der, ondertussen de kinders van tegenwoordig binnensmonds vervloekend.
Over het algemeen klopt dat wel maar bij mij gaat dat andersom... Ik slikte altijd alles en liet alles gelaten over me heen komen, tegenwoordig moet je van goede huize komenquote:
quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:14 schreef Cee het volgende:
Zonder hem bestond m'n leven uit constant rebooten.
Ik vind het eigenlijk best gezellig, vorige week was natuurlijk super tof met dat zonnige weer maar mede dankzij die week kan ik dat pleurisweer van de komende maanden prima aan. Kom maar op kom maar kom maarrrrrrr.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:33 schreef 3rdRock het volgende:
snel brood smeren en dan naar mn werk. met een beetje mazzel kom ik redelijk droog aan.
De herfst is begonnen!![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:14 schreef Cee het volgende:
Zonder hem bestond m'n leven uit constant rebooten.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:57 schreef Allrounder het volgende:
[..]![]()
. Toch een zwart randje aan mijn verjaardag vandaag..
Vanwege de immer lovende kritieken op de cover van straksquote:
Hier komt de regen met bakken uit de lucht.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:57 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen zonder zorgen wat is het toch een prachtige dag
![]()
Heeft ook niks met het weer te maken dat een prachtige dag isquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier komt de regen met bakken uit de lucht.
Omdat Steve dood is ?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:03 schreef themauster het volgende:
[..]
Heeft ook niks met het weer te maken dat een prachtige dag is
Nee dat zou wel een beetje raar zijn hequote:
Als ik zo in het Steve Jobs topic rondkijk verbaas ik mij nergens meer over.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee dat zou wel een beetje raar zijn he
Het is inderdaad niet zo mooi dat hij is overleden vooral voor zijn familie niet, maar dat is geen reden dat ik natuurlijk niet vrolijk mag zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als ik zo in het Steve Jobs topic rondkijk verbaas ik mij nergens meer over.
Nee maar daar zag ik mensen met gewoon haat richting apple/jobs.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet zo mooi dat hij is overleden vooral voor zijn familie niet, maar dat is geen reden dat ik natuurlijk niet vrolijk mag zijn.
Dat is gewoon zielig.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee maar daar zag ik mensen met gewoon haat richting apple/jobs.
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:57 schreef Allrounder het volgende:
[..]![]()
twitter:rudymackay twitterde op donderdag 06-10-2011 om 09:50:19Oh wacht ik moet nog iets over Jobs twitteren! Eh.. - sent from my iPhone. reageer retweet
Joh, op de mijne is Theo van Gogh vermoordquote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:57 schreef Allrounder het volgende:
[..]![]()
Je bent nog dementer dan mijn demente omaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:58 schreef minthy het volgende:
Pfff.... Nog verdomd lastig, dat Max Geheugentrainer. Ik ben het mopje nu al vergeten, terwijl je het tot 's avonds moet onthouden
Dan moet ik ookquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Joh, op de mijne is Theo van Gogh vermoord
Ja John, ben ik helemaal met je eens...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Je bent nog dementer dan mijn demente oma
Ik mag er van mijzelf helemaal geen grappen over maken, ik vind het al erg genoeg dat ze zo dement aan het worden isquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja John, ben ik helemaal met je eens...
Ja, dat soort zaken is heel naar, maar persoonlijk steek ik overal de draak mee. Echt met de naarste dingen die mij/mijn omgeving overkomen ga ik aan de haal, sommige mensen vinden dat shockerend. Het is voor mij echter een uitlaatklep, een manier ermee om te gaan. Mijn moeder had een paar jaar geleden een eiwitvergiftiging, was een paar weken enorm dement, kon haar broek niet eens meer openkrijgen. Naast dat dit ontzettend verdrietig was om te zien, hebben we ook ontzettend gelachen als ze weer iets vreemds deed, incl zijzelf!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:12 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik mag er van mijzelf helemaal geen grappen over maken, ik vind het al erg genoeg dat ze zo dement aan het worden is
Ik las het op twitter. Mooi man!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:57 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen zonder zorgen wat is het toch een prachtige dag
![]()
Klopt helemaal, de pest is dat wij hier alles kunnen hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:27 schreef Etcetera het volgende:
Humor gebruikt iedereen toch om met dingen om te gaan? De een vind iets eerder shockerend dan de anders, dat dan weer wel. Mijn zus kan bijna niks hebben, en dat is soms best vervelend - voor haar
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:52 schreef Pino112 het volgende:
twitter:rudymackay twitterde op donderdag 06-10-2011 om 09:50:19Oh wacht ik moet nog iets over Jobs twitteren! Eh.. - sent from my iPhone. reageer retweet
!!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt helemaal, de pest is dat wij hier alles kunnen hebben![]()
Ik werd een tijdje terug nog op zeer ongepaste wijze aangesproken door een collega. Veel andere vrouwen zouden direct een klacht indienen bij hun werkgever, ik lag jankend onder het bureau van het lachen
Hier ook even droog! Mooi, kan ik door naar huis en mijn sloffen ruilen voor schoenenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:56 schreef Sersjee het volgende:
Supergrass op de radio en het stopt met regenen. Toeval bestaat niet.
hier gaat het gewoon door hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:56 schreef Sersjee het volgende:
Supergrass op de radio en het stopt met regenen. Toeval bestaat niet.
Ik zie het keihard plensenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:15 schreef Sersjee het volgende:
Ik zie een voorzichtig zonnetje tevoorschijn komen.
Het weer? De ontvangst van 3FM? De muziek?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:39 schreef alors het volgende:
t gaat echt van uiterst kut naar uiterst goed he
ja ik doelde op de muziekquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Het weer? De ontvangst van 3FM? De muziek?
Op alle 3 de vragen ben ik het met je eens, maar dan van goed naar slecht
Jeui, het goede antwoord zat erbij!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:03 schreef alors het volgende:
[..]
ja ik doelde op de muziek![]()
in smileys uitgedrukt ongeveer zo
11:53| Red Hot Chili Peppers - Zephyr Song![]()
11:50| Blu Cantrell - Hit 'em Up Style![]()
11:44| K's Choice - Not An Addict![]()
![]()
11:41| Waylon - The Escapist (3fm Megahit)![]()
11:37| Pink - Raise Your Glass![]()
![]()
![]()
11:32| John Lennon - Instant Karma![]()
![]()
11:28| Black Eyed Peas - I Gotta Feeling![]()
![]()
11:23| Eels - Novocaine For The Soul![]()
11:20| Maroon 5 Ft. Christina Aguilera - Moves Like Jagger![]()
![]()
![]()
11:17| Morcheeba - Wonders Never Cease
Ik vind Blof niet echt bij je username passenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:07 schreef Metalbas het volgende:
Tijd voor de 2 beste uurtjes radio van de dag!
Haha, ja, maar ik kan het wel verdragen, zolang ik het maar niet te vaak hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind Blof niet echt bij je username passen
Ah, dan zit je hier wel goed in dit topic!! De meesten denken er zo over, al kunnen sommigen het helemaal niet verdragenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:15 schreef Metalbas het volgende:
[..]
Haha, ja, maar ik kan het wel verdragen, zolang ik het maar niet te vaak hoor.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:17 schreef Sersjee het volgende:
Ondanks Coldplay toch Lunchbox 2, want My Brave Face!
I wonder why...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:22 schreef Sersjee het volgende:
Net op tijd de radio uit kunnen zetten...
Weer zo'n plaat waar ik wat vrolijker van word, kan er niks aan doenquote:
Op mijn verjaardag ging Prinses Diana de pijp uitquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Joh, op de mijne is Theo van Gogh vermoord
Nee, maar de meeste jongere mensen kennen Billy Joel nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Want alleen oude lullen houden van dat nummer?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, maar de meeste jongere mensen kennen Billy Joel niet
quote:
Ik ken 't ook hoor, met m'n 23 jaren jong. Zo heul gek is dat toch niet?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog lang niet dus![]()
voor je kennis dan maar
Bedanktquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog lang niet dus![]()
voor je kennis dan maar
Het komt ergens uit de jaren '80 en is niet zo heel vaak te horen. Ik vind het ook niet gek, maar wel bijzonderquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ken 't ook hoor, met m'n 23 jaren jong. Zo heul gek is dat toch niet?
Er gaat niks boven de jaren 80quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Het komt ergens uit de jaren '80 en is niet zo heel vaak te horen. Ik vind het ook niet gek, maar wel bijzonder
Ik heb ze wel bewust meegemaakt, maar ik vond er destijds niets aan. Ik begin het de laatste tijd te waarderenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:43 schreef Metalbas het volgende:
[..]
Er gaat niks boven de jaren 80. Niet dat ik ze heb meegemaakt, maar toch.
Ja!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:54 schreef CindieY het volgende:
136 keer geflitst op weg naar je vriendin?![]()
Bijna 22.000 euro boete ook.. Ik ben gek, maar zo gek nou ook weer nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja!![]()
Wel heel erg knap om zo'n relatie in stand te houden met die afstand
Ik gok van wel!! Of hij had een stijfje waar hij vanaf moestquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:55 schreef Metalbas het volgende:
21000 euro? Dat moet dan toch een heel lekker wijf zijn.
Ik ook niet! Maar ik kom ook standaard overal te laat, incl dates...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bijna 22.000 euro boete ook.. Ik ben gek, maar zo gek nou ook weer niet
Zal ie zich de volgende keer wel een goedkopere optie uizoeken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok van wel!! Of hij had een stijfje waar hij vanaf moest
Ik denk het ook... Of hij heeft veel geld en maakt het hem geen zak uitquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:57 schreef Metalbas het volgende:
[..]
Zal ie zich de volgende keer wel een goedkopere optie uizoeken.
De een haat hem, de ander houdt ervan. Ik ga voor optie1quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat is dit voor zeikmuziek? Heb ik per ongeluk die bejaardenzender Radio2 opgezet?
Daar ga ik in mee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:59 schreef minthy het volgende:
[..]
De een haat hem, de ander houdt ervan. Ik ga voor optie1
Het is wel heel erg veel van hetzelfde elke dag...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik vind het net niks. En vind ook dat Gerard de laatste tijd elke dag een toneelstukje opvoert...
Ik luister eigenlijk nooit meer. Ik luister eigenlijk alleen een beetje @work en C&S, muziek begint me verder ontzettend te vervelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is wel heel erg veel van hetzelfde elke dag...
Deze week luister ik de hele dag en het kan me niet echt meer boeien en begin ook te begrijpen dat collega's het niks vindenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk nooit meer. Ik luister eigenlijk alleen een beetje @work en C&S, muziek begint me verder ontzettend te vervelen.
Ik luister eigenlijk altijd en overal, als ik maar ontvangst heb. Vanochtend in een MRI-tunnel gelegen, daar kon ik zelfs naar Giel luisterenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk nooit meer. Ik luister eigenlijk alleen een beetje @work en C&S, muziek begint me verder ontzettend te vervelen.
Sinds ik hier werk, heb ik eigenlijk geen moeite meer gedaan om 3FM te ontvangen. Veel streams zijn hier geblokkeerd, maar had natuurlijk (net als op m'n vorige werkplek) een ouderwetsche FM-radio kunnen regelen. Ik red me nu wel met Absolute Radio etc.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:05 schreef alors het volgende:
[..]
twitter:TwitWouter twitterde op donderdag 06-10-2011 om 11:54:48@Domien Wát een dag, WÁT EEN DAG! Hoitjes! ;-) reageer retweet
nou daar zou ik spontaan weer meerdere bacteriële infecties van krijgen, wtf.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:32 schreef alors het volgende:
[..]
nou daar zou ik spontaan weer meerdere bacteriële infecties van krijgen, wtf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]![]()
Nu is ze boos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]![]()
Nu is ze boos.Boos?! Ik vind juist dat ze op die foto geil naar de camera kijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Met die slaapkamerogen van haar... Godverdomme nou.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Boos?! Ik vind juist dat ze op die foto geil naar de camera kijkt
Full one now?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Met die slaapkamerogen van haar... Godverdomme nou.
Ik ben m'n bureau omhoog aan het duwen nu.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben m'n bureau omhoog aan het duwen nu.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben m'n bureau omhoog aan het duwen nu.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:56 schreef CindieY het volgende:
Goh, net als gisteren zo tegen 1 uurEn om 4 uur zeker weer bij Paul...
Wat zei ik ook alweer?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:56 schreef CindieY het volgende:
Goh, net als gisteren zo tegen 1 uurEn om 4 uur zeker weer bij Paul...
Je bent me voor!quote:
Dat is toch gebruikelijkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zou een weekje te laat zijn maar niet minder leuk.
Ze weten mij wel weer naar een andere radiostation te jagen hequote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:10 schreef alors het volgende:
[..]
ja of Set Sail, mark my words. Beide kutplaten trouwens.
Of Adele, maar dan wel een hele dikke scheet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tenzij Anouk weer een scheet gelaten heeft natuurlijk.
Dan gaat het luchtalarm afquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of Adele, maar dan wel een hele dikke scheet.
Niveautje wereldrampquote:
Ja dit nummer vergat ik nog te noemen, ook zulke bagger die je 6 keer per dag hoortquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:21 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind er helemaal geen fuck meer aan, aan de RHCP
Check een ander station.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:19 schreef alors het volgende:
Dit nummer ben ik zoooo zat, net als Moves Like Jagger, Titanium, Brooke Fraser etcetera, etcetera
Alleen de ouwe meuk is leuk. RHCP deze eeuwquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:21 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind er helemaal geen fuck meer aan, aan de RHCP
ja ik luister al nauwelijks meer, maar dan luister ik even een 20 minuutjes en dan krijg je het alweer vol op je bordquote:
dan kom je al die liedjes uit de top40 tegen die je zaterdag middag hoort en waarbij je denkt "wtf hoe kan deze shit een hit worden"quote:
jouw reactie was trager dan mijn orgasmequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
Haha, op 538 hoor je precies dezelfde crap met nog een hoop extra top 40 crap erbijquote:
Er zijn tig radiozenders te beluisteren, zowel uit de lucht, via de kabel, digitaal of via internet. Zowel lokaal als regionaal als landelijk. Er zal vast voor iedereen wat zijn om te luisteren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha, op 538 hoor je precies dezelfde crap met nog een hoop extra top 40 crap erbijBij 538 wordt je momenteel doodgegooid met de nieuwe Coldplay
het is net 3FM
is Steve Jobs de opa van Ekdom???twitter:gerardekdom twitterde op donderdag 06-10-2011 om 09:11:13En vannacht is hij gegaan, mijn lieve opa... reageer retweet
Dat zijn geen leuke grapjes.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:47 schreef 3rdRock het volgende:
is Steve Jobs de opa van Ekdom???twitter:gerardekdom twitterde op donderdag 06-10-2011 om 09:11:13En vannacht is hij gegaan, mijn lieve opa... reageer retweet
nee, das waar. daarom ben ik ook blij dat ik em niet getweet heb.quote:
Ik denk dat iemand anders dat vast al voor jou gedaan heeftquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, das waar. daarom ben ik ook blij dat ik em niet getweet heb.
Ik zat ook al eventjes denken. Of ze zijn allemaal vroeg aan de kinders gegaan of die opa is oud geworden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:56 schreef alors het volgende:
Nouja zijn opa is vast ouder geworden dan Steve Jobs, ik heb niet eens opa's of oma's meer. Zal vast een respectabele leeftijd zijn geweest.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:10 schreef borisz het volgende:
Avital Selinger weg als bondscoach van de vrouwen volleyballploeg.
tis een keer opquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:10 schreef borisz het volgende:
Hm, ging toch niet heel slecht?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:10 schreef borisz het volgende:
Ja mwah, Kwartfinale EK gehaald wat eigenlijk tegenvallend is. 2009 wel eens waar de finale gehaald. Slecht WK vorig jaar en nu de kansen op de OS zijn erg klein. Daarnaast lijkt het team niet beter te worden. VOor mij niet echt een grote verassing.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, ging toch niet heel slecht?
Dit.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:26 schreef alors het volgende:
[..]
ja ik luister al nauwelijks meer, maar dan luister ik even een 20 minuutjes en dan krijg je het alweer vol op je bord
DIe ga ik morgen live zien. Nouja, de opvolger danquote:
COS treedt op?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
DIe ga ik morgen live zien. Nouja, de opvolger dan.
Op een of ander 90s feest hier in Eindhoven. Veel bier dus.
slaapliedjequote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:10 schreef Cee het volgende:
Ik denk trouwens dat de nieuwe Snow Patrol de MH van volgende week wordt. Is toch wat meer mainstream dan dat slaapliedje van Paul en Gerard en -tromgeroffel- ze zijn volgende week te gast bij Giel. Dus daarom.
Amatorski - Soldierquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:21 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Hoe heette dat vreemde nieuwe nummer net tijdens de megatop 5? Ik hou daar wel van, wat jullie vinden maakt me niet uit.
Chocolatequote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:23 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Het enige nummer wat ik echt mooi vind van Snow Patrol is Run
Ken ik denk ik niet. Ik zal ze eens opzoeken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
ChocolateSet Fire To The Third Bar
Nope, de verbinding met Hilversum heeft blijkbaar teveel vertraging om dat voor elkaar te krijgen. Het blijft tenslotte een treinstation...quote:
Dat laatste idd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:37 schreef Allrounder het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Al weet ik dat je het niet meent.
Vertraging... Typisch NSquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nope, de verbinding met Hilversum heeft blijkbaar teveel vertraging om dat voor elkaar te krijgen. Het blijft tenslotte een treinstation...
Tof, ben je een beginnend dj, of gaat dat je 'vuurdoop' worden ?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:08 schreef Qunix het volgende:
Zojuist heb ik mij ingeschreven voor een masterclass DJ van Pioneer
En dat tijdens de optreden van Chagall @ NS Try-out festival
Ik heb zo'n set staan, maar 'goed' ermee omgaan kan ik niet. Het lukt mij wel om beetje te beatmatchen en de maten enzo... Dit lijkt me wel tof om beter in te worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tof, ben je een beginnend dj, of gaat dat je 'vuurdoop' worden ?
Nice, als ik je iets mag aanraden is het wel het youtube kanaal van ellaskins.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb zo'n set staan, maar 'goed' ermee omgaan kan ik niet. Het lukt mij wel om beetje te beatmatchen en de maten enzo... Dit lijkt me wel tof om beter in te worden.
Het is een hobby van mij (sinds niet lang geleden).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nice, als ik je iets mag aanraden is het wel het youtube kanaal van ellaskins.
Die geeft een soort van dj lessen/tips via youtube van bijna alles wat je met een dj set kan staat wel een filmpje van hem online en hij legt het erg simpel uit. Ik heb er erg veel van geleerd en vele andere dj's met mij. Het is best een (beetje) rare gast maar wel erg leerzaam, en gratis.
Voorbeeldje :Al reeds subscribe'dSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begin jij nu ook alquote:
Plaat of nummer maar geen track, we zijn hier verdomme in Nederlandquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit mag een track heten. Die meuk van een Adele of Anouk niet.
liedjequote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Plaat of nummer maar geen track, we zijn hier verdomme in Nederland
Plaat op de pickup en een nummer 1 tot 40.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Plaat of nummer maar geen track, we zijn hier verdomme in Nederland
Hmm dat kan nog net maar track ik vind dat zo vreselijk ga je dan ''aftracken'' ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Of nog beter: chanson.
Oh nee, kut, da's frans.
Domien en Roos kunnen dat goed. Samen, op het toilet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Hmm dat kan nog net maar track ik vind dat zo vreselijk ga je dan ''aftracken'' ofzo
gekke jongen. jij moet een pilletje hebben. of ga op jijbuis maar ff luisteren naar bijv Bring me the Horizon of Asking Alexandriaquote:
69quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Domien en Roos kunnen dat goed. Samen, op het toilet.
Lieve Pino. Moat van mie. Loop ff naar je echte moeder en vraag om een thermometer. Steek hem in je hol, snufferd of onder je arm en neem je temperatuur op, want dit gaat niet goed...quote:
Bring me the Horizonquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gekke jongen. jij moet een pilletje hebben. of ga op jijbuis maar ff luisteren naar bijv Bring me the Horizon of Asking Alexandria
Ik heb idd griep ja, en het gaat idd niet heel goed met me. Toch thnx voor het medelevenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Lieve Pino. Moat van mie. Loop ff naar je echte moeder en vraag om een thermometer. Steek hem in je hol, snufferd of onder je arm en neem je temperatuur op, want dit gaat niet goed...
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bring me the Horizon
[..]
Ik heb idd griep ja, en het gaat idd niet heel goed met me. Toch thnx voor het medeleven.
Dat is te merken ja, nog even en je bent de grootste fan van Domientjequote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bring me the Horizon
[..]
Ik heb idd griep ja, en het gaat idd niet heel goed met me. Toch thnx voor het medeleven.
twitter:RobinvanArkel twitterde op donderdag 06-10-2011 om 21:44:06Is dat nou een gay op #3FM? Issie niet een beetje telaat voor de parade... Hij was tenslotte al 3 weken onderweg... #MetMichiel reageer retweet
mijn eerste plugplaat! en wat vond sharid em goed....quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Lieve Pino. Moat van mie. Loop ff naar je echte moeder en vraag om een thermometer. Steek hem in je hol, snufferd of onder je arm en neem je temperatuur op, want dit gaat niet goed...
Leuke is dat ik die URL al jaaaaaaaren ken, en zelfs al eens de KRO heb gemaild met de tip om die opendir af te sluiten (denk vorig jaar rond deze tijd). Is echter nooit wat mee gebeurt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:08 schreef Evertjan het volgende:
http://download.omroep.nl/kro/moodstreams/muziek/kerst/
Bekend verhaal! Sterktequote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:07 schreef alors het volgende:
Ik ben weer eens op tijd begonnen met een opdracht![]()
godverkutben nu net over de helft en het moet morgen af
Heb je nog een linkje?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Leuke is dat ik die URL al jaaaaaaaren ken, en zelfs al eens de KRO heb gemaild met de tip om die opendir af te sluiten (denk vorig jaar rond deze tijd). Is echter nooit wat mee gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |