slaapliedjequote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:10 schreef Cee het volgende:
Ik denk trouwens dat de nieuwe Snow Patrol de MH van volgende week wordt. Is toch wat meer mainstream dan dat slaapliedje van Paul en Gerard en -tromgeroffel- ze zijn volgende week te gast bij Giel. Dus daarom.
Amatorski - Soldierquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:21 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Hoe heette dat vreemde nieuwe nummer net tijdens de megatop 5? Ik hou daar wel van, wat jullie vinden maakt me niet uit.
Chocolatequote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:23 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Het enige nummer wat ik echt mooi vind van Snow Patrol is Run
Ken ik denk ik niet. Ik zal ze eens opzoeken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
ChocolateSet Fire To The Third Bar
Nope, de verbinding met Hilversum heeft blijkbaar teveel vertraging om dat voor elkaar te krijgen. Het blijft tenslotte een treinstation...quote:
Dat laatste idd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:37 schreef Allrounder het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Al weet ik dat je het niet meent.
Vertraging... Typisch NSquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nope, de verbinding met Hilversum heeft blijkbaar teveel vertraging om dat voor elkaar te krijgen. Het blijft tenslotte een treinstation...
Tof, ben je een beginnend dj, of gaat dat je 'vuurdoop' worden ?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:08 schreef Qunix het volgende:
Zojuist heb ik mij ingeschreven voor een masterclass DJ van Pioneer
En dat tijdens de optreden van Chagall @ NS Try-out festival
Ik heb zo'n set staan, maar 'goed' ermee omgaan kan ik niet. Het lukt mij wel om beetje te beatmatchen en de maten enzo... Dit lijkt me wel tof om beter in te worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tof, ben je een beginnend dj, of gaat dat je 'vuurdoop' worden ?
Nice, als ik je iets mag aanraden is het wel het youtube kanaal van ellaskins.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb zo'n set staan, maar 'goed' ermee omgaan kan ik niet. Het lukt mij wel om beetje te beatmatchen en de maten enzo... Dit lijkt me wel tof om beter in te worden.
Het is een hobby van mij (sinds niet lang geleden).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nice, als ik je iets mag aanraden is het wel het youtube kanaal van ellaskins.
Die geeft een soort van dj lessen/tips via youtube van bijna alles wat je met een dj set kan staat wel een filmpje van hem online en hij legt het erg simpel uit. Ik heb er erg veel van geleerd en vele andere dj's met mij. Het is best een (beetje) rare gast maar wel erg leerzaam, en gratis.
Voorbeeldje :Al reeds subscribe'dSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |